Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
- marjaxxx
- Aukcionų arbitras
- Pranešimai: 1623
- Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
- Miestas: Panevėžys - Vilnius
Re: ROVER 105R - 1957 metų
Mane stebina darbų tempas
Ar variklis ant stendo buvo užkurtas?
Ar variklis ant stendo buvo užkurtas?
Re: ROVER 105R - 1957 metų
Kaip anksčiau minėjau , variklis su dėže tik surinktas ir paliktas, kol bus atkurtas rėmas su važiuokle - tikėtina iki kito rudens.
Varikliui dar trūkstu dviejų karbiuratorių membranų, kurias teks siųstis iš Anglijos, jei nepavyks ką prigalvoti pačiam pasigaminti.
Varikliui stendas gamintas tik tam kad galėčiau užsukti naujai dažytą karterį ir nereiktų nieko nubrozdinti tampant variklio ir dėžės didelį svorį. Šiam varikliui komponuojasi elektrinis kuro siurblys stovintis prie kuro bako, tai kuriant ant stendo reikėtų jį laikinai konstruoti ir aušinimo radiatoriaus nepamiršti. Dėl darbų tempo tai net nežinau ar čia lėtas ar spartus? Tik dirbant prie vieno objekto ir kai nesimato darbų pabaigos, tai morališkai vargina ir krenta našumas. Todėl stengiuosi dirbti kokiais tai užsibrėžtais dalinių darbų etapais ir kuriam laikui atsitraukti nuo projekto ir darbuotis kitur. Reikalingos dvi tokios membranos ir nežinau iš ko galėčiau gaminti ir kaip čia jas sandarinti
Varikliui dar trūkstu dviejų karbiuratorių membranų, kurias teks siųstis iš Anglijos, jei nepavyks ką prigalvoti pačiam pasigaminti.
Varikliui stendas gamintas tik tam kad galėčiau užsukti naujai dažytą karterį ir nereiktų nieko nubrozdinti tampant variklio ir dėžės didelį svorį. Šiam varikliui komponuojasi elektrinis kuro siurblys stovintis prie kuro bako, tai kuriant ant stendo reikėtų jį laikinai konstruoti ir aušinimo radiatoriaus nepamiršti. Dėl darbų tempo tai net nežinau ar čia lėtas ar spartus? Tik dirbant prie vieno objekto ir kai nesimato darbų pabaigos, tai morališkai vargina ir krenta našumas. Todėl stengiuosi dirbti kokiais tai užsibrėžtais dalinių darbų etapais ir kuriam laikui atsitraukti nuo projekto ir darbuotis kitur. Reikalingos dvi tokios membranos ir nežinau iš ko galėčiau gaminti ir kaip čia jas sandarinti
Re: ROVER 105R - 1957 metų
Prasideda žiemiški orai ir nepavyksta pasidarbuoti prie automobilio. Garaže šalta, o jį šildytis dėl turimų kelių laisvų valandų tampa nepatogu. Teks susirasti veiklos, kurią galėčiau atlikti šiltuose namuose .
Parsinešiau galinę sėdimą vietą.
Planas buvo išardyti su tikslu gal rasiu paslėptą lobį - , gaila bet šioje sėdynėje lobio nėra, tik sėdynių gamintojo partijos etiketė su 1957 metų žyma . Gobelenas prastos būklės ir jį reikia keisti. Sėdima vieta iš natūralios odos ir nesuplyšusi, bet siūlių siūlai papuvę. Norint išsaugoti seną odą , tektų ją dažyti po gobeleno persiuvimo ir sėdynės apvilkimo. Dėl odinių sėdynių dažymo susiradau firmą kuri perdažo odines sėdynes, gali ir tik dažus suruošti pagal reikiamą spalvą jei norėsiu pats dažyti ir sutaupyti pinigėlių. Odos dažai ir paslaugos nėra pigios. Taigi bandau su savo siuvimo mašina siūti senos sustangrėjusios odos iširusę siūlę. Siūlė gavosi puiki. Bet pastebėjau, kad odoje per senus lankstymus yra gilokų įtrūkimų, bet jie nekiauri. Tuo klausimu vėl bandžiau konsultuotis su sėdynių remonto firma. Pasakojo kad panašus variantas buvo su kliento seno Merso sėdynėmis, kad nudažyta oda tempiant ant karkaso pradėjo trūkinėti.
Žodžiu likau nuliūdintas Nebežinau nei kaip tvarkyti sėdynes, salono visos sėdynės iš natūralios odos ir nesuplyšusios, o beldžiasi reikalas visa tai išmesti ir siūti naujai iš dirbtinės odos ar dar kaip tai kitaip
Gal turite kokių pastebėjimų, patarimų
Parsinešiau galinę sėdimą vietą.
Planas buvo išardyti su tikslu gal rasiu paslėptą lobį - , gaila bet šioje sėdynėje lobio nėra, tik sėdynių gamintojo partijos etiketė su 1957 metų žyma . Gobelenas prastos būklės ir jį reikia keisti. Sėdima vieta iš natūralios odos ir nesuplyšusi, bet siūlių siūlai papuvę. Norint išsaugoti seną odą , tektų ją dažyti po gobeleno persiuvimo ir sėdynės apvilkimo. Dėl odinių sėdynių dažymo susiradau firmą kuri perdažo odines sėdynes, gali ir tik dažus suruošti pagal reikiamą spalvą jei norėsiu pats dažyti ir sutaupyti pinigėlių. Odos dažai ir paslaugos nėra pigios. Taigi bandau su savo siuvimo mašina siūti senos sustangrėjusios odos iširusę siūlę. Siūlė gavosi puiki. Bet pastebėjau, kad odoje per senus lankstymus yra gilokų įtrūkimų, bet jie nekiauri. Tuo klausimu vėl bandžiau konsultuotis su sėdynių remonto firma. Pasakojo kad panašus variantas buvo su kliento seno Merso sėdynėmis, kad nudažyta oda tempiant ant karkaso pradėjo trūkinėti.
Žodžiu likau nuliūdintas Nebežinau nei kaip tvarkyti sėdynes, salono visos sėdynės iš natūralios odos ir nesuplyšusios, o beldžiasi reikalas visa tai išmesti ir siūti naujai iš dirbtinės odos ar dar kaip tai kitaip
Gal turite kokių pastebėjimų, patarimų
Paskutinį kartą redagavo kęstutis 01 Bal 2023, 19:16, redaguota 2 kartą(us).
Re: ROVER 105R - 1957 metų
Darbai vyksta ne visada kaip norėtųsi. Norėjau salono sėdynes pervilkti žalia natūralia oda. Bet niekur neradau manę tenkinančio žalio atspalvio. Radau tamsiai žalią, vos ne juodą. O šviesesnių atspalvių niekas neturi ir užsakant iš užsienio nežinai koks atspalvis pareis, nes kompiuterio matomas atspalvis labai skiriasi nuo odos originalų. Dirbtinės žalios odos pasirinkimas platesnis ir randu tinkamo atspalvio, bet tai baldinė dirbtinė oda ir nežinau kaip laikytų automobilyje. Originaliai Rover salonai buvo žali,raudoni, mėlyni, pilki ir smėlio spalvos. Tai galvoju gal nebūtų būtinybės prisirišti vien tik prie žalio salono, nes dar nežinau kokia spalva bus dažomas kėbulas. Taigi salono darbai liks sekančioms žiemos .
Bandome gaivinti pavasarinius darbus prie kėbulo. Nušveičiau su vėliniu diskiniu šepečiu galinio kapoto dažus ir koroziją. Bendras vaizdas kaip ir gražus. Bet pažiūrėjus kruopščiau, iškorėjimuose matosi korozijos pasilikusių nešvarumų. Taigi kaip suprantu privalau atsargiai praeiti paviršių su smėliasrove.
Bet kaip po to apdirbti aliuminį, patirties neturiu. Randu kad tam tikslui tinkamas epoksidinis gruntas kurį ir nupirkau. Rašo kad prieš gruntuojant reikia paviršių šiaušti su smulkiu švitriniu ir nuriebalinti.
Gal kas turite patirties aliuminio apdirbime ir galėtumėte pasidalinti dėl jo gruntavimo ypatumų?
Bandome gaivinti pavasarinius darbus prie kėbulo. Nušveičiau su vėliniu diskiniu šepečiu galinio kapoto dažus ir koroziją. Bendras vaizdas kaip ir gražus. Bet pažiūrėjus kruopščiau, iškorėjimuose matosi korozijos pasilikusių nešvarumų. Taigi kaip suprantu privalau atsargiai praeiti paviršių su smėliasrove.
Bet kaip po to apdirbti aliuminį, patirties neturiu. Randu kad tam tikslui tinkamas epoksidinis gruntas kurį ir nupirkau. Rašo kad prieš gruntuojant reikia paviršių šiaušti su smulkiu švitriniu ir nuriebalinti.
Gal kas turite patirties aliuminio apdirbime ir galėtumėte pasidalinti dėl jo gruntavimo ypatumų?
Re: ROVER 105R - 1957 metų
Pastaruoju metu ruošiuosi keisti odinio salono spalvą tad rankiojuosi informaciją apie galimybes ir medžiagas. Kažkam kitam patikėti reikalas brangus, bet ten ne raketų mokslas, bandysiu pats. Pasirodo pasidėvėjusi, praplėšta ar ne tos spalvos oda, trūkęs vinilas ar net labai išblukęs auto kilimas nereiškia, kad negalima pataisyt. O Jums, sugebančiam ir dažyti ir galybę kitų kruopščių darbų padaryti tikrai nemanau, kad nepavyktų gerai padaryt. Oda juk iš prigimties spalvota nebūna, ji dažoma, tai jei gali fabrikas, galim ir mes jei tik turėsim medžiagas. Jei nėra spalvos ir būtina keisti originalią odą gal verta imti daugmaž artimos spalvos ir nudažyti. Šiaip yra specialių profesionalių priemonių ir senai auto salono odai suminkštinti, gal nereikia ir seno nurašyti. Taip pat ir pelėsio valymo, sustiprinimo ir pan. Nebandžiau, nežinau kiek visagalės, bet tema visiems aktuali, visi nori išsaugoti autentiką (net ir galintys persiūti, nes prarandami laiko pėdsakai, labai sunku atitaikyti tekstūrą ir pan). O toliau yra poliuretaniniai elastingi odos klijai, glaistai, priemonės tekstūros kopijavimui. Paskui panašu kaip su auto kėbulu - tam skirtas gruntas, dažai ir lakas (su kietikliu). Yra šitų reikalų medžiagų firma, kuri labai daug šalių turi padalinius, užsakius gali padaryti spalvą pagal pavyzdį. Tik matyt dėl gausios reklamos ne iš pigiausių. Yra ir kitų, tik gal su spalvų maišymu ar informacijos kiekiu blogiau.kęstutis rašė:Darbai vyksta ne visada kaip norėtųsi. Norėjau salono sėdynes pervilkti žalia natūralia oda. Bet niekur neradau manę tenkinančio žalio atspalvio. Radau tamsiai žalią, vos ne juodą. O šviesesnių atspalvių niekas neturi ir užsakant iš užsienio nežinai koks atspalvis pareis, nes kompiuterio matomas atspalvis labai skiriasi nuo odos originalų. Dirbtinės žalios odos pasirinkimas platesnis ir randu tinkamo atspalvio, bet tai baldinė dirbtinė oda ir nežinau kaip laikytų automobilyje. Originaliai Rover salonai buvo žali,raudoni, mėlyni, pilki ir smėlio spalvos. Tai galvoju gal nebūtų būtinybės prisirišti vien tik prie žalio salono, nes dar nežinau kokia spalva bus dažomas kėbulas. Taigi salono darbai liks sekančioms žiemos .
Re: ROVER 105R - 1957 metų
Šaunu, kad galime diskutuoti sėdynių tema. Pradžioje ir aš turėjau mintį, kad odines salono dalis perdažyti. Buvau susiradęs firmą Kaune kuri dažo, gali ir tik dažus taisyti ir ta tema maloniai konsultuoja iš savo patirties. Visgi specialistai mano atvėju pataria traukti naują odą.
Dėl tikro buvusio dažų atspalvio sudėtinga, nes nuo amžiaus savaiminis ir saulės blukimas gaunasi. Tai specai reikalauja kad dažant būtų dažomas visas salonas ir durų apmušimai kurie pas mano auto visai geri nes iš dirbtinos odos. Sekanti bėda - sėdynių seni siūlai. Gali bet kada trūkti bet kuri siūlė. Taigi prieš dažant reikėtų visas siūles persiūti naujai. Sekanti bėda kad sena oda vietomis yra praradusi elastingumą - ar tai nuo saulės ar drėgmės pertekliaus. Taigi ir dabar esanti tvarkinga odos vieta gali bet kada plyšti, ar trūkinėti paviršius ir tada matysis rudos odos raukšlės tarp žalių sėdynių. Tie glaistai, ir gruntai gal kiek ir padengtų esamus randus, tik ne naujai atsirandančius. Bandžiau ta tema žvalgytis jau restauruotų tokių auto su dažytu salonu. Na kai to ieškai , tai visgi ir pamatai kad tai dažyta - nes matosi kad odos randai padengti dažais. Na žodžiu gražu, bet odos rašto struktūra tampa netolygi nuo gyvenimo randų nusidėvėjimo ir jie nepasislepia. Taigi man finansiškai dažai, gruntai, lakas (be dažymo) panašiai kainuoja kiek dvi jaučių odos , kurių manau turėtų pakakti. Tai kaip ir atsisakinėju dažymo idėjos.
Patalpinu kito auto dažyto salono foto su rašto pakitimais.
Dėl tikro buvusio dažų atspalvio sudėtinga, nes nuo amžiaus savaiminis ir saulės blukimas gaunasi. Tai specai reikalauja kad dažant būtų dažomas visas salonas ir durų apmušimai kurie pas mano auto visai geri nes iš dirbtinos odos. Sekanti bėda - sėdynių seni siūlai. Gali bet kada trūkti bet kuri siūlė. Taigi prieš dažant reikėtų visas siūles persiūti naujai. Sekanti bėda kad sena oda vietomis yra praradusi elastingumą - ar tai nuo saulės ar drėgmės pertekliaus. Taigi ir dabar esanti tvarkinga odos vieta gali bet kada plyšti, ar trūkinėti paviršius ir tada matysis rudos odos raukšlės tarp žalių sėdynių. Tie glaistai, ir gruntai gal kiek ir padengtų esamus randus, tik ne naujai atsirandančius. Bandžiau ta tema žvalgytis jau restauruotų tokių auto su dažytu salonu. Na kai to ieškai , tai visgi ir pamatai kad tai dažyta - nes matosi kad odos randai padengti dažais. Na žodžiu gražu, bet odos rašto struktūra tampa netolygi nuo gyvenimo randų nusidėvėjimo ir jie nepasislepia. Taigi man finansiškai dažai, gruntai, lakas (be dažymo) panašiai kainuoja kiek dvi jaučių odos , kurių manau turėtų pakakti. Tai kaip ir atsisakinėju dažymo idėjos.
Patalpinu kito auto dažyto salono foto su rašto pakitimais.
Re: ROVER 105R - 1957 metų
Darbai prie automobilio juda labai lėtai.
Tikslas buvo atskirti rėmą nuo kėbulo. Bet prieš tai teko išimti lauk stiklus. Galinis stiklas imasi labai puikiai - iš vidaus atsisuka tvirtinimo plokštelės ir stiklas su guma išsistumia lauk. Na o priekinis tai kokia tai kankynė - teko atsukti prispaudimus, išimti lauk blizgutį ir stiklas verčiasi į vidų. Negana to stiklas su guma į vidų nekrenta nes trukdo guma kuri riamiasi į stoikių kokius tai sutvirtinimus. Teko išmauti nuo stiklo gumą ir tada plikas stiklas pralindo į salono vidų. Bijojau kur rimčiau ir prisiliesti prie stiklo - bijojau sulaužyti. Sekantis nuveiktas darbas tai priekinių sparnų nupuvusių galų virinimas - tenka tai atlikti kol nenukėliau nuo rėmo kėbulą, nes taip lengviau sugaudyti nejudintus tarpus.
Tikslas buvo atskirti rėmą nuo kėbulo. Bet prieš tai teko išimti lauk stiklus. Galinis stiklas imasi labai puikiai - iš vidaus atsisuka tvirtinimo plokštelės ir stiklas su guma išsistumia lauk. Na o priekinis tai kokia tai kankynė - teko atsukti prispaudimus, išimti lauk blizgutį ir stiklas verčiasi į vidų. Negana to stiklas su guma į vidų nekrenta nes trukdo guma kuri riamiasi į stoikių kokius tai sutvirtinimus. Teko išmauti nuo stiklo gumą ir tada plikas stiklas pralindo į salono vidų. Bijojau kur rimčiau ir prisiliesti prie stiklo - bijojau sulaužyti. Sekantis nuveiktas darbas tai priekinių sparnų nupuvusių galų virinimas - tenka tai atlikti kol nenukėliau nuo rėmo kėbulą, nes taip lengviau sugaudyti nejudintus tarpus.
Re: ROVER 105R - 1957 metų
Galinio sparno uodega prieš ir po virinimo. Keturkampė skylė yra gamykliškai ir ji reikalinga durų lanksto prisukimui. Skylė po to dengiasi blizgučiu, bet kauptis nešvarumams tai vieta ideali . Nukelti jau suvirti priekinai sparnai, kurie lauks smėliavimo. Imant lauk galinę sėdynę ir po spidometro skydeliu rasti pelių lizdai su prineštais riešutais ir blizgučiais. Britų pelytes galima ir pagirti, jos ten gyveno draugiškai su buvusiu automobilio savininku - žalos automobiliui nepadaryta jokios. Laidai visi sveiki, sėdynės sveikos.
- marjaxxx
- Aukcionų arbitras
- Pranešimai: 1623
- Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
- Miestas: Panevėžys - Vilnius
Re: ROVER 105R - 1957 metų
Draugiškos pelytės tikrai