Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai 1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga. 2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas. 3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai. 4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
Vima
|
Parašytas: 2023 Lap 19 Sek, 0:34 |
|
 |
Forumietis |
 |
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 385 Miestas: Kaunas
|
O vat kairė pusė man paliko daug mįslių kurioms atsakymų kolkas neturiu, nebent kelias hipotezes. Tarpeliai tarp priekinio sparno ir durelių dar pusė bėdos, kėbulo linijos sutampa. Bet vat su galiniu sparnu jau nebe. Durelių korpusas remiasi į spyną, todėl uždarant reikia truputį pridėti jėgos. Na ir tarpeliai visiška pieva. Žiūrint į kebulo linijas atrodytų, jog dureles reikia sukelti, tačiau viršus jų jau dabar yra šiek tiek aukščiau už galinio sparno viršų. Tarpelis tarp durų apačios kampo ir sparno - slenksčio sankirtos taip pat labai mažas. Pačios durelės stovi tvirtai, nėra visiškai jokio klibėjimo iš vyrių, priekis, panašu irgi tvirtas, nes viršutinis ir apatinis tarpeliai yra vienodi. Galvojau gal pats kėbulas yra pasmukęs ties durelių galu, bet atstumas tarp priekinio lango statramsčio ir galinio sparno viršaus vienodi abiejose pusėse, reiškiasi jis nėra lenktas kairėje pusėje.
Kelios teorijos:
1. Pats kėbulas yra sveikas, "sumestas" sparnas gal būt dėl virinimo. Tokį variantą mačiau priekyje dešinėje pusėje, kur dėl virinimo išsigaubė sparnas ir vietoj to, kad bandyti kaip nors jį lyginti užkrautas didžiulis sluoksnis špakliaus. Visgi aš linkęs abejoti šia teorija, nes toje vietoje kur mažiausias tarpelis (1.5 mm) špakliaus kiekis minimalus.
2. Aš žinau, jog ši mašina yra "gavusi" į galą. Matosi kad kreiva galinė panelė, keistos lempos, šiek tiek palenktos vidinės pertvaros, bet vėlgi didelių pažeidimų nesimato. Pats galinis sparnas turi truputį bangelių virš arkos, bet ten dar neaišku, gal dar kas virinta ir dėl to yra tos bangelės. Sparnas neturi daug špakliaus, vizualiai atrodo lygus, o ir iš vidaus, kiek per visokias pertvaras eina pamatyti, niekur nesimato jokios bangos ar lenkimo. Pačios galinės kairės pusės pervaros, prie kurių tvirtinasi sparnas ir dedasi durų užraktas vizualiai atrodo visiškai nepažeistos ir sveikos. Todėl man niekaip neaišku kaip tas galinis sparnas sugebėjo taip keistai susisukti.
3. Pats baisiausias variantas, ir kažkodėl galvoju labiausiai tikėtinas, yra kad visgi smūgis nebuvo toks jau visai vietinės reikšmės, o perėjo per galinę kebulo dalį ir deformavo kairę pusę. Dar apžiūrinėjimo metu man pasirodė, kad galinis kairės pusės lonžeronas atrodo kažkaip įtartinai, bet ten tokia vieta, kur geriausiai galima apžiūrėti tik nuėmus važiuoklę ir jo forma skiriasi nuo dešinės pusės, todėl vizualiai labai sunku pasakyti. Kas šioje teorijoje glumina, tai, kad abu galiniai sparnai nėra keisti, tarpeliai tarp galinio dangčio yra panašūs, patys sparnai, ypač viršutinė dalis špakliuota labai nedaug.
4. Kėbulas "susimetė" slenksčių keitimo metu. Aš kaip suprantu, buvo atliekami slenksčių virinimo darbai, po to špakliuota ir ši mašina daugiau niekur nebevažiavo. Tai paaiškina, kodėl tarp spynos ir durelių nesimato jokių ilgalaikio trynimosi žymių.
Gal kas daugiau pasimatys kai nusiimsiu išorinius slenksčius ir pasimatys galinių pertvarų tvirtinimo vietos. Gal ten viskas išpuvę ir kėbulas po truputį sukasi bestovėdamas.
Prikabinti failai: |

IMG_2452.jpg [ 114.11 KiB | Peržiūrėta 166 kartus(ų) ]
|

IMG_2454.jpg [ 97.15 KiB | Peržiūrėta 166 kartus(ų) ]
|
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
 |
Vima
|
Parašytas: 2023 Lap 19 Sek, 0:52 |
|
 |
Forumietis |
 |
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 385 Miestas: Kaunas
|
Po viso to, ką atradau truputį suabejojau tolimesnių darbų seka. Yra keli variantai, nelabai žinau kurį rinktis geriau. 1 variantas. Susitvirtinti kebulo viršų kaip yra dabar, gamintis rėmą, montuoti prie automobilio kėbulo, jungti verstuvus ir pasikelti viską į viršų. Tai leis kėbulą išstatyti horizontaliai (Garažo grindys pas mane su nuolydžiu), taip pat išsimatuoti įstrižaines ir įsitikinti ar geometrija nėra pažeista, bent jau kiek tai įmanoma išmatuoti be specialaus stendo. Nusiardžius važiuoklę pradėti tvarkyti slenksčius ir dugną. viską sutvarkius, jeigu reikia, leisti žemyn ir vežti kėbulo geometrijos atstatymui (tikriausiai galinės dalies). Aš tikiuosi kad taip iškėlus kėbulą ir naudojant pakankamai tvirtus vamzdžius bus galima preliminariai išsimatuoti ar dugno jėgos elementai su slenksčių balkiais nėra kaip nors iškrypę. Isitikinus, jog dugnas tvirtas, slenksčiai sutvarkyti ir ši dalis yra tiesi, pradėti remontuoti galinę dalį. Plius beardant gal būt pasimatys tikroji priežastis ir tada bus lengviau surasti problemos sprendimo būdą 2 variantas. Vežti dabar tikrinti geometriją. Didžiausia baimė tame, kad mane su tokia kėbulo būkle tiesiog išvys lauk, o ir judinti ją norisi labai minimaliai. Žodžiu, yra apie ką pagalvoti  Gal būtų kokių pasiūlymų ir kaip Jūs elgtūmėtės šiuo atveju?
|
|
Į viršų |
|
 |
kęstutis
|
Parašytas: 2023 Lap 19 Sek, 20:42 |
|
 |
Forumietis |
 |
Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49 Pranešimai: 1259 Miestas: Šilutė
|
O kaip ant tokių verstuvų pastatyti , o po darbų nuimti automobilio kėbulą, kai verstuvai palindę po auto ir jie neturi kėlimo funkcijos? Dėl kairės pusės durų tarpo. Čia auto yra kabrioletas ir stogo konstrukcijos nėra. Vadinasi padidinta apkrova tenka apatinei kėbulo daliai. Gal dėl avarijos - stuktelėjus į galą, priekinis tiltas gaunasi kaip atrama ir gali gautis linkimas. Gali būti dėl puvimo ar kairės pusės dugno ir balkio išpjaustymo susilpnėjus konstrukcijai. Gali būti ir dėl virinimų pasekmė, kai pradeda temptis metalas - gal po virinimo pamatė kad deformavosi ir puolė pjauti balkius kad atpalaiduoti tarpą. Pabandykite su dankratu kelti kairę pusę ir stebėti ar nesikeis tarpas ir durų padėtis. 
|
|
Į viršų |
|
 |
Vima
|
Parašytas: 2023 Lap 19 Sek, 22:47 |
|
 |
Forumietis |
 |
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 385 Miestas: Kaunas
|
Toje pavyzdinėje nuotraukoje norėjau parodyti tik skersinių tvirtinimą prie važiuoklės ir priekinio traverso, verstuvai be abejonės mano atveju bus ne po kėbulu, bet išorėje, todėl kilnoti aukštyn žemyn nebus problemų. Šiandien nusigrežiau/išsipjoviau sostų bėgelių tvirtinimo kronšteinus. Pasidariau matavimus, kad žinočiau į kurias vietas reikės juos privirinti atgal pakeitus grindis. Įdomu tai, jog vairuotojo sostas yra perstumtas per 3 cm arčiau vidurio, nei kad keleivio. Gal jų sėdynės taip part skiriasi, reikės atkreipti dėmesį ateityje. Taip pat dar šiek tiek patyrinėjau kairį šoną. Spyna yra 5 mm perstumta link durelių, lyginant su dešine puse, todėl durelės ir kabinasi, nors pats viršus kaip ir ok. Pats sparnas man irgi neaiškus, pavaliau šiek tiek špaklių - ten kažkas su juo tikrai daryta. Dėl kėlimo su domkratu panašią mintį ir pats turėjau, reikės būtinai pabandyti, ačiū Kęstuti Ir aplamai, reikia pradžiai nusivalyti tą špaklių, turėtų vaizdas būti aiškesnis. Tai padaryti planavau dar rudens pradžioj, bet nespėjau. Bandysiu ateinantį savaitgalį išsitraukti Alfą lauk, jeigu oras bent kiek leis, nes garaže valyti nenoriu. Kuo geriau valyti špaklių, nes jo ten kilogramai. Galvoju su kampiniu šlifuokliu ir švitriniu diskeliu, arba dar bandyti su vieliniu taip pat. Griovių gal neprisidarysiu su juo
Prikabinti failai: |

IMG_2474.jpeg [ 99.68 KiB | Peržiūrėta 152 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
 |
kęstutis
|
Parašytas: 2023 Lap 22 Tre, 22:49 |
|
 |
Forumietis |
 |
Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49 Pranešimai: 1259 Miestas: Šilutė
|
Gal čia jų silpna vieta, kad ir kitur durys pasmukusios. Aš tai bandyčiau prikelti kairį šoną palankiausioje vietoje ir ties durų stojkės viršum ir galinio sparno viršum ( ar dar kaip gudriau) įrėmus padankratuoti, kad tos durys prikiltų ir tik tada dėti sutvirtinimą. Prikabintas failas:
ro1.jpg [ 155.8 KiB | Peržiūrėta 105 kartus(ų) ]
|
|
Į viršų |
|
 |
Vima
|
Parašytas: 2023 Lap 23 Ket, 17:07 |
|
 |
Forumietis |
 |
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 385 Miestas: Kaunas
|
kęstutis rašė: Gal čia jų silpna vieta, kad ir kitur durys pasmukusios. Aš tai bandyčiau prikelti kairį šoną palankiausioje vietoje ir ties durų stojkės viršum ir galinio sparno viršum ( ar dar kaip gudriau) įrėmus padankratuoti, kad tos durys prikiltų ir tik tada dėti sutvirtinimą. Prikabintas failas: ro1.jpg Aš susitvirtinau abi puses taip, nežiūrint jog su dešine puse viskas tvarkoje. Kairę pusę prisivirinau pakėlęs domkratu, bet nuleidus durys vėl įsirėmė. Jūsų mintis remti į priekį ir į galinę dalį kogero geresnė. Gal netyčia atsistatys šoninės briaunos. Bet šiaip aš tą galiu atlikti ir jau mašiną pakėlęs ir nusiėmęs slenkstį, nes kolkas sunku suprasti kas ten negerai su ta vieta.
|
|
Į viršų |
|
 |
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
 |
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
 |
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
kęstutis
» 2022 Rgp 05 Pen, 14:27
|
 |
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Vima
» 2023 Vas 11 Šeš, 10:10
|
 |
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
Gahanfrost
» 2023 Spa 16 Pir, 18:36
|
 |
Vykdomas projektas M72 projektėlis
gkeleris
» 2023 Bir 07 Tre, 18:09
|
 |
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
Julius0606
» 2023 Bal 04 Ant, 21:20
|
 |
Baigtas projektas YŽ Planeta 1962 m.
Ledūklis
» 2023 Sau 17 Ant, 13:50
|
 |
Vykdomas projektas LADA Samara (Sputnik) 1991m.
kęstutis
» 2022 Sau 01 Šeš, 13:32
|
 |
Baigtas projektas Jawa 354 1962m, išvengusi metalo laužo
papaukst
» 2022 Sau 29 Šeš, 21:28
|
 |
Vykdomas projektas Кухня полевая КП-2-48
Hobis
» 2022 Bir 04 Šeš, 0:52
|
 |
Vykdomas projektas Projektas IŽ49 1953 m. restauravimas (Kartu su IŽ49 19?? m.)
DariusN
» 2021 Bir 23 Tre, 13:45
|
Paskutinės aktyvios temos |
 |
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
[ Eiti į: 1 ... 6, 7, 8 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Lap 25 Šeš, 20:28
kęstutis
|
 |
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Lap 25 Šeš, 16:39
Vima
|
 |
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Lap 16 Ket, 0:41
Marcius123
|
 |
Vykdomas projektas M72 projektėlis
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Spa 03 Ant, 13:23
Mažvydas
|
 |
Vykdomas projektas Tula TG 62m projektukas
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4, 5 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgp 11 Pen, 8:12
Jstas
|
 |
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Lie 21 Pen, 12:19
Julius0606
|
 |
Baigtas projektas Hercules JXD variklio garsas
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Bal 17 Pir, 7:54
rcepa
|
 |
Baigtas projektas YŽ Planeta 1962 m.
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Sau 22 Sek, 11:07
Ledūklis
|
 |
Vykdomas projektas LADA Samara (Sputnik) 1991m.
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2022 Gru 03 Šeš, 14:24
kęstutis
|
 |
Pannonia T1 1961m. remontas
[ Eiti į: 1 ... 10, 11, 12 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2022 Spa 05 Tre, 15:51
Dainys16
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|