Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai 1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga. 2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas. 3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai. 4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
Vima
|
Parašytas: 2023 Vas 13 Pir, 13:02 |
|
 |
Forumietis |
 |
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 386 Miestas: Kaunas
|
virginijus007 rašė: Va čia tai labai rimtas automobilis, o darbelio daug smagaus nusimato. Bet man atrodo kažkur matyta...... Ar tik ne iš Mažeikių ją pirkote..?  Tikrai taip:) Ištikro rašydamas čia ne tik kad patarimų remontui tikiuosi gauti, bet kartu ir sužinoti kiek įmanoma daugiau istorijos apie šio Spider’io gyvenimą Lietuvoje, gal kas yra matęs jį anksčiau, gal kažką pamena, labai įdomu kas jam nutiko ir kodėl yra dabartiniame stovyje:)
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
 |
Vima
|
Parašytas: 2023 Vas 16 Ket, 22:12 |
|
 |
Forumietis |
 |
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 386 Miestas: Kaunas
|
Vyksta tolimesnis "apsiuostymas". Kaip ir dėliojasi šioks toks planas, ką ir nuo ko pradėti. Visą laiką sukau galvą kam buvo reikalingas diržas ant variklio ir kodėl ant kapoto "suformuotas" išgaubimas. Pradžioje galvojau, kad dėtos kokios nors neoriginalios variklio pagalvės ir jam pakilus per daug į viršų, oro filtras pradėjo liesti kapotą, todėl padaryta kupra. Bet panašu, jog viskas kvepia kur kas rimtesne inžinerija  Karbiuratoriai tvirtinami prie galvutės per specialias gumines detales. Jos nuo laiko viršuje įplyšo, todėl vietoj to, kad jas keisti (galbūt negavo), tiesiog nusprendė suversti karbiuratorius į viršų būtent tuo diržu. Šiaip to negalima padaryti, nes jie fiksuojami prie variklio specialiu kronšteinu su įvorėmis. Kronšteinas aišku išimtas, ir jo neradau, tad dar vienos detalės teks ieškoti. Pakilus karbiuratoriams, automatiškai pakilo oro filtro korpusas, todėl išmuštas gumbas kapote. Pagarba  gyvenime taip nesugalvočiau 
Prikabinti failai: |

IMG_1901.jpg [ 138.71 KiB | Peržiūrėta 5165 kartus(ų) ]
|

IMG_1902.jpg [ 140.82 KiB | Peržiūrėta 5165 kartus(ų) ]
|

IMG_1903.jpg [ 86.76 KiB | Peržiūrėta 5165 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
 |
kęstutis
|
Parašytas: 2023 Vas 17 Pen, 9:51 |
|
 |
Forumietis |
 |
Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49 Pranešimai: 1259 Miestas: Šilutė
|
Pabandykime paspėlioti Ar tikrai oro filtras tiek išlindęs, kad reikalinga kapotui kupra? Pabandykite iš kapoto vidaus ties kupra prilipinti kokią skardą su lipnia juosta ir bandyti uždaryti kapotą - sužinosite ar tikrai ten trūksta vietos. Logiškai mastant jei ten trūksta vietos tai lengviau oro filtrą tobulinti, nei kapotą perdirbinėti. Galvoju ar nebus kapotas tiuninguotas - kad būtų "gražiau". Karbiuratorių guminiai intarpai gal išimti trumpinant įsiurbimo kolektorių ir taip bandant pakelti galią kokį 1kw? 
|
|
Į viršų |
|
 |
Vima
|
Parašytas: 2023 Vas 21 Ant, 21:17 |
|
 |
Forumietis |
 |
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 386 Miestas: Kaunas
|
kęstutis rašė: Pabandykime paspėlioti Ar tikrai oro filtras tiek išlindęs, kad reikalinga kapotui kupra? Pabandykite iš kapoto vidaus ties kupra prilipinti kokią skardą su lipnia juosta ir bandyti uždaryti kapotą - sužinosite ar tikrai ten trūksta vietos. Logiškai mastant jei ten trūksta vietos tai lengviau oro filtrą tobulinti, nei kapotą perdirbinėti. Galvoju ar nebus kapotas tiuninguotas - kad būtų "gražiau". Karbiuratorių guminiai intarpai gal išimti trumpinant įsiurbimo kolektorių ir taip bandant pakelti galią kokį 1kw?  Oro filtrą galima labai aukštai sukelti, jis ten jau tikrai remiasi. Plius korpuso modifikuoti neišeina, nes trukdo filrto elementas. Nebent dėti kokius "nulinius" filtrus, bet ačiū dievui kad taip nepadarė. Kolektorių gumos panašu kad originalios, bus aiškiau, kai išimsiu karbiuratorius. Kad tai tiuningas aš iš pat pradžių galvojau, bet po to pasirodė truputį keista kodėl ta kupra ne kur kapoto viduryje, o būtent ten, kur eina oro filtras. Ištikro ne tiek ir svarbu, gaila kad kapotą pagadino 
|
|
Į viršų |
|
 |
Vima
|
Parašytas: 2023 Vas 21 Ant, 21:52 |
|
 |
Forumietis |
 |
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 386 Miestas: Kaunas
|
Pirmas darbas, kurį darysiu bus variklio iškėlimas. Nusiėmiau kapotą ir pasinaudodamas tuo, jog garaže pakankamai šalta nuėmiau priklijuotą bituminę dangą - garso izoliaciją (tikriausiai). Ji nėra originali. Pačio kapoto stovis, sakyčiau šiaip sau. Išlindo kelios bangelės, kurias reikėtų lyginti, aišku reikia pervirinti apačią. Na ir kupra. Kas pasirodė keista - palyginti didelis tarpas (geri 5-10 mm) tarp išorinio dangčio ir tvirtumo briaunų, ypač viduryje. Ar taip turi būti, neįsivaizduoju. Žiguliuose, pamenu, tie sluoksniai būdavo kažkuo suklijuoti, matydavosi ištryškusi medžiaga, o čia nieko. Norint jį tvarkyti idealiausia būtų atlenkti užlenktas briaunas ir panašu, jog sluoksniai turėtų gražiai išsiskirti. Priešingu atveju tektų pjaustyti dalimis, kad išimti priveržimo plokšteles, taip pat išlyginti sulenktą tvirtumo elementą. Klausimas, kaip galima būtų tokias briaunas atlenkti kuo mažiau jas pažeidžiant? Kolkas nieko daugiau su kapotu nedarysiu, dabartinis tikslas - pilnas automobilio išardymas, išvalymas, špaklių nuvalymas ir surūdijusių vietų užkonservavimas. Gal per tą laiką pasitaikys koks geresnės būklės kapotas, išsispręs problema savaime 
Prikabinti failai: |

IMG_1905.jpg [ 126.97 KiB | Peržiūrėta 5108 kartus(ų) ]
|

IMG_1906.jpg [ 135.2 KiB | Peržiūrėta 5108 kartus(ų) ]
|

IMG_1908.jpg [ 142.6 KiB | Peržiūrėta 5108 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
 |
Vima
|
Parašytas: 2023 Lap 13 Pir, 21:15 |
|
 |
Forumietis |
 |
Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48 Pranešimai: 386 Miestas: Kaunas
|
Praėjo nemažai laiko, nelabai daug ko padariau, nes buvo šią vasarą jau suplanuoti kiti darbai. Truputį laisvo laiko turėdamas pilnai išardžiau saloną (kiek ten jo buvo telikę), išsiėmiau variklį, greičių dėžę, kardaną. Dabar atėjo laikas pradėti galvoti apie kėbulo vartymą. Turiu senus ir patogius žigulinius verstuvus (tvirtindavosi prie lonžeronų vietoj buferio) ir norėčiau prisitaikyti šiam kėbului. Problema ta, kad šiuo atveju buferiai tiesiogiai prie lonžeronų nesitvirtina, jie tokie labiau dekoratyviniai elementai. Į jų tvirtinimo vietas montuoti verstuvo elementus nepavyks. Reikia darytis rėmą, nežinau dar pilną, ar galui ir priekiui atskirai, jį montuojant prie važiuoklės tvirtinimo vietų. Klausimas: ar kam tekę daryti tokio tipo rėmą ir kokio diametro vamzdžius naudojot?
|
|
Į viršų |
|
 |
kęstutis
|
Parašytas: 2023 Lap 16 Ket, 23:33 |
|
 |
Forumietis |
 |
Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49 Pranešimai: 1259 Miestas: Šilutė
|
Ar tokio tipo verstuvus turite? Verstuvų centrus reikia kiek tai pakelti nuo dugno pagrindo į viršų, kad išsidalintų kėbulo svoris. Kai svoris gerai išdalinamas, tai kėbulą galima vartyti su vienu pirštu. Jei planuojate tvirtinimą sukti prie dugno, tai bendras kūrinys turi gautis kaip U raidė, dėl svorio centro pakėlimo. Kad vamzdžiai nelinktų galima dėti įžambiai atramas nuo U galų viršūnių. Bet tvirtinant prie dugno, bus papildomas nepatogumas, kai reiks prieiti prie dugno po tais vamzdžiais. Pliusas darant ištisinį, tai kad galima prie verstuvų prisitvirtinti ratukus, tada kėbulą ne tik vartyti, bet ir stumdyti galima. Prikabintas failas:
DSC04907.JPG [ 104.52 KiB | Peržiūrėta 2178 kartus(ų) ]
|
|
Į viršų |
|
 |
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Vima ir 3 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
 |
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
 |
Vykdomas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
gkeleris
» 2023 Gru 03 Sek, 15:16
|
 |
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Vima
» 2023 Vas 11 Šeš, 10:10
|
 |
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
kęstutis
» 2022 Rgp 05 Pen, 14:27
|
 |
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
Gahanfrost
» 2023 Spa 16 Pir, 18:36
|
 |
Vykdomas projektas M72 projektėlis
gkeleris
» 2023 Bir 07 Tre, 18:09
|
 |
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
Julius0606
» 2023 Bal 04 Ant, 21:20
|
 |
Baigtas projektas YŽ Planeta 1962 m.
Ledūklis
» 2023 Sau 17 Ant, 13:50
|
 |
Vykdomas projektas LADA Samara (Sputnik) 1991m.
kęstutis
» 2022 Sau 01 Šeš, 13:32
|
 |
Baigtas projektas Jawa 354 1962m, išvengusi metalo laužo
papaukst
» 2022 Sau 29 Šeš, 21:28
|
 |
Vykdomas projektas Кухня полевая КП-2-48
Hobis
» 2022 Bir 04 Šeš, 0:52
|
Paskutinės aktyvios temos |
 |
Vykdomas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Gru 07 Ket, 21:16
gkeleris
|
 |
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Gru 04 Pir, 21:38
Vima
|
 |
Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų
[ Eiti į: 1 ... 6, 7, 8 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Lap 25 Šeš, 20:28
kęstutis
|
 |
Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Lap 16 Ket, 0:41
Marcius123
|
 |
Vykdomas projektas M72 projektėlis
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Spa 03 Ant, 13:23
Mažvydas
|
 |
Vykdomas projektas Tula TG 62m projektukas
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4, 5 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgp 11 Pen, 8:12
Jstas
|
 |
Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Lie 21 Pen, 12:19
Julius0606
|
 |
Baigtas projektas Hercules JXD variklio garsas
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Bal 17 Pir, 7:54
rcepa
|
 |
Baigtas projektas YŽ Planeta 1962 m.
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2023 Sau 22 Sek, 11:07
Ledūklis
|
 |
Vykdomas projektas LADA Samara (Sputnik) 1991m.
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Projektai
Paskutinis pranešimas:
2022 Gru 03 Šeš, 14:24
kęstutis
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|