Tikrai taip:) Ištikro rašydamas čia ne tik kad patarimų remontui tikiuosi gauti, bet kartu ir sužinoti kiek įmanoma daugiau istorijos apie šio Spider’io gyvenimą Lietuvoje, gal kas yra matęs jį anksčiau, gal kažką pamena, labai įdomu kas jam nutiko ir kodėl yra dabartiniame stovyje:)virginijus007 rašė:Va čia tai labai rimtas automobilis, o darbelio daug smagaus nusimato.
Bet man atrodo kažkur matyta...... Ar tik ne iš Mažeikių ją pirkote..?
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Vyksta tolimesnis "apsiuostymas". Kaip ir dėliojasi šioks toks planas, ką ir nuo ko pradėti.
Visą laiką sukau galvą kam buvo reikalingas diržas ant variklio ir kodėl ant kapoto "suformuotas" išgaubimas. Pradžioje galvojau, kad dėtos kokios nors neoriginalios variklio pagalvės ir jam pakilus per daug į viršų, oro filtras pradėjo liesti kapotą, todėl padaryta kupra. Bet panašu, jog viskas kvepia kur kas rimtesne inžinerija Karbiuratoriai tvirtinami prie galvutės per specialias gumines detales. Jos nuo laiko viršuje įplyšo, todėl vietoj to, kad jas keisti (galbūt negavo), tiesiog nusprendė suversti karbiuratorius į viršų būtent tuo diržu. Šiaip to negalima padaryti, nes jie fiksuojami prie variklio specialiu kronšteinu su įvorėmis. Kronšteinas aišku išimtas, ir jo neradau, tad dar vienos detalės teks ieškoti. Pakilus karbiuratoriams, automatiškai pakilo oro filtro korpusas, todėl išmuštas gumbas kapote. Pagarba gyvenime taip nesugalvočiau
Visą laiką sukau galvą kam buvo reikalingas diržas ant variklio ir kodėl ant kapoto "suformuotas" išgaubimas. Pradžioje galvojau, kad dėtos kokios nors neoriginalios variklio pagalvės ir jam pakilus per daug į viršų, oro filtras pradėjo liesti kapotą, todėl padaryta kupra. Bet panašu, jog viskas kvepia kur kas rimtesne inžinerija Karbiuratoriai tvirtinami prie galvutės per specialias gumines detales. Jos nuo laiko viršuje įplyšo, todėl vietoj to, kad jas keisti (galbūt negavo), tiesiog nusprendė suversti karbiuratorius į viršų būtent tuo diržu. Šiaip to negalima padaryti, nes jie fiksuojami prie variklio specialiu kronšteinu su įvorėmis. Kronšteinas aišku išimtas, ir jo neradau, tad dar vienos detalės teks ieškoti. Pakilus karbiuratoriams, automatiškai pakilo oro filtro korpusas, todėl išmuštas gumbas kapote. Pagarba gyvenime taip nesugalvočiau
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Pabandykime paspėlioti
Ar tikrai oro filtras tiek išlindęs, kad reikalinga kapotui kupra?
Pabandykite iš kapoto vidaus ties kupra prilipinti kokią skardą su lipnia juosta ir bandyti uždaryti kapotą - sužinosite ar tikrai ten trūksta vietos. Logiškai mastant jei ten trūksta vietos tai lengviau oro filtrą tobulinti, nei kapotą perdirbinėti. Galvoju ar nebus kapotas tiuninguotas - kad būtų "gražiau". Karbiuratorių guminiai intarpai gal išimti trumpinant įsiurbimo kolektorių ir taip bandant pakelti galią kokį 1kw?
Ar tikrai oro filtras tiek išlindęs, kad reikalinga kapotui kupra?
Pabandykite iš kapoto vidaus ties kupra prilipinti kokią skardą su lipnia juosta ir bandyti uždaryti kapotą - sužinosite ar tikrai ten trūksta vietos. Logiškai mastant jei ten trūksta vietos tai lengviau oro filtrą tobulinti, nei kapotą perdirbinėti. Galvoju ar nebus kapotas tiuninguotas - kad būtų "gražiau". Karbiuratorių guminiai intarpai gal išimti trumpinant įsiurbimo kolektorių ir taip bandant pakelti galią kokį 1kw?
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Oro filtrą galima labai aukštai sukelti, jis ten jau tikrai remiasi. Plius korpuso modifikuoti neišeina, nes trukdo filrto elementas. Nebent dėti kokius "nulinius" filtrus, bet ačiū dievui kad taip nepadarė. Kolektorių gumos panašu kad originalios, bus aiškiau, kai išimsiu karbiuratorius.kęstutis rašė:Pabandykime paspėlioti
Ar tikrai oro filtras tiek išlindęs, kad reikalinga kapotui kupra?
Pabandykite iš kapoto vidaus ties kupra prilipinti kokią skardą su lipnia juosta ir bandyti uždaryti kapotą - sužinosite ar tikrai ten trūksta vietos. Logiškai mastant jei ten trūksta vietos tai lengviau oro filtrą tobulinti, nei kapotą perdirbinėti. Galvoju ar nebus kapotas tiuninguotas - kad būtų "gražiau". Karbiuratorių guminiai intarpai gal išimti trumpinant įsiurbimo kolektorių ir taip bandant pakelti galią kokį 1kw?
Kad tai tiuningas aš iš pat pradžių galvojau, bet po to pasirodė truputį keista kodėl ta kupra ne kur kapoto viduryje, o būtent ten, kur eina oro filtras. Ištikro ne tiek ir svarbu, gaila kad kapotą pagadino
Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Pirmas darbas, kurį darysiu bus variklio iškėlimas. Nusiėmiau kapotą ir pasinaudodamas tuo, jog garaže pakankamai šalta nuėmiau priklijuotą bituminę dangą - garso izoliaciją (tikriausiai). Ji nėra originali. Pačio kapoto stovis, sakyčiau šiaip sau. Išlindo kelios bangelės, kurias reikėtų lyginti, aišku reikia pervirinti apačią. Na ir kupra. Kas pasirodė keista - palyginti didelis tarpas (geri 5-10 mm) tarp išorinio dangčio ir tvirtumo briaunų, ypač viduryje. Ar taip turi būti, neįsivaizduoju. Žiguliuose, pamenu, tie sluoksniai būdavo kažkuo suklijuoti, matydavosi ištryškusi medžiaga, o čia nieko. Norint jį tvarkyti idealiausia būtų atlenkti užlenktas briaunas ir panašu, jog sluoksniai turėtų gražiai išsiskirti. Priešingu atveju tektų pjaustyti dalimis, kad išimti priveržimo plokšteles, taip pat išlyginti sulenktą tvirtumo elementą.
Klausimas, kaip galima būtų tokias briaunas atlenkti kuo mažiau jas pažeidžiant?
Kolkas nieko daugiau su kapotu nedarysiu, dabartinis tikslas - pilnas automobilio išardymas, išvalymas, špaklių nuvalymas ir surūdijusių vietų užkonservavimas. Gal per tą laiką pasitaikys koks geresnės būklės kapotas, išsispręs problema savaime
Klausimas, kaip galima būtų tokias briaunas atlenkti kuo mažiau jas pažeidžiant?
Kolkas nieko daugiau su kapotu nedarysiu, dabartinis tikslas - pilnas automobilio išardymas, išvalymas, špaklių nuvalymas ir surūdijusių vietų užkonservavimas. Gal per tą laiką pasitaikys koks geresnės būklės kapotas, išsispręs problema savaime
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Praėjo nemažai laiko, nelabai daug ko padariau, nes buvo šią vasarą jau suplanuoti kiti darbai. Truputį laisvo laiko turėdamas pilnai išardžiau saloną (kiek ten jo buvo telikę), išsiėmiau variklį, greičių dėžę, kardaną. Dabar atėjo laikas pradėti galvoti apie kėbulo vartymą. Turiu senus ir patogius žigulinius verstuvus (tvirtindavosi prie lonžeronų vietoj buferio) ir norėčiau prisitaikyti šiam kėbului. Problema ta, kad šiuo atveju buferiai tiesiogiai prie lonžeronų nesitvirtina, jie tokie labiau dekoratyviniai elementai. Į jų tvirtinimo vietas montuoti verstuvo elementus nepavyks. Reikia darytis rėmą, nežinau dar pilną, ar galui ir priekiui atskirai, jį montuojant prie važiuoklės tvirtinimo vietų.
Klausimas: ar kam tekę daryti tokio tipo rėmą ir kokio diametro vamzdžius naudojot?
Klausimas: ar kam tekę daryti tokio tipo rėmą ir kokio diametro vamzdžius naudojot?
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Ar tokio tipo verstuvus turite? Verstuvų centrus reikia kiek tai pakelti nuo dugno pagrindo į viršų, kad išsidalintų kėbulo svoris. Kai svoris gerai išdalinamas, tai kėbulą galima vartyti su vienu pirštu. Jei planuojate tvirtinimą sukti prie dugno, tai bendras kūrinys turi gautis kaip U raidė, dėl svorio centro pakėlimo. Kad vamzdžiai nelinktų galima dėti įžambiai atramas nuo U galų viršūnių. Bet tvirtinant prie dugno, bus papildomas nepatogumas, kai reiks prieiti prie dugno po tais vamzdžiais. Pliusas darant ištisinį, tai kad galima prie verstuvų prisitvirtinti ratukus, tada kėbulą ne tik vartyti, bet ir stumdyti galima.
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Ačiū Kęstuti už atsakymą. Verstuvai panašaus tipo, kaip kad Jūsų pavyzdyje. Aš galvoju daryti kažką tokio kaip kad radau internete: pritvirtinti skersinius prie važiuoklės tvirtinimo taškų, prie jų galima užkabinti ratukus stumdymui. Tada dėti 2 išilginius vamzdžius per visą ilgį ir galuose tvirtinti prie verstuvo. Prie pačių verstuvų tvirtinti ratukų nelabai noriu, nes pas mane garaže grindys yra su nuolydžiu, kaip kad išvažiavimas lauk, todėl reikėtų dar papildomai stabilizuoti pačius verstuvus. Mano atveju užtektų prisiukti ratukus prie rėmo, nusileisti žemyn, atjungti verstuvus ir tada galiu važinėti su kėbulu kur noriu.
Na bent jau manau dabar taip, gal vėliau persigalvosiu
Na bent jau manau dabar taip, gal vėliau persigalvosiu
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Vakar išsivaliau saloną nuo šiukšlių, kilimų likučių ir pilnai atsivėrė visas problemos mastas.
P.s. Iš anksto atsiprašau už nuotraukų kokybę, nežinau iš kur atsiranda tie šešėliai, telefono objektyvas švarus, tikriausiai laikas jau jį keisti
P.s. Iš anksto atsiprašau už nuotraukų kokybę, nežinau iš kur atsiranda tie šešėliai, telefono objektyvas švarus, tikriausiai laikas jau jį keisti
- Prikabinti failai
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Po valymo ir lengvo pastuksenimo plaktuku ieškant potencialių skylių nusprendžiau kad prieš pradedant kilnoti kėbulą ir dirbti su slenksčiais pirmoje vietoje reikės prisivirinti viršutinės dalies sutvirtinimo strypus, ypač durų angos srityje. Prieš tai darant norėjau įsitikinti kokie yra durelių tarpai, ir ar kėbulas dabartinėje padėtyje nėra lenkiamas ar dar kaip nors deformuotas. Dešinės pusės durys užsidaro puikiai, tarpėliai plius minus yra vienodi, kebulo išlenkimo linijos sutampa su abiem sparnais. Žodžiu su šita puse viskas ok, ją galima tvirtinti