Oldtimers forumas http://www.oldtimers.lt:80/ |
|
Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=77385 |
Puslapis 2 iš 6 |
Autorius: | Vima [ 2023 Vas 13 Pir, 13:02 ] |
Pranešimo tema: | Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m |
virginijus007 rašė: Va čia tai labai rimtas automobilis, o darbelio daug smagaus nusimato. Bet man atrodo kažkur matyta...... Ar tik ne iš Mažeikių ją pirkote..? Tikrai taip:) Ištikro rašydamas čia ne tik kad patarimų remontui tikiuosi gauti, bet kartu ir sužinoti kiek įmanoma daugiau istorijos apie šio Spider’io gyvenimą Lietuvoje, gal kas yra matęs jį anksčiau, gal kažką pamena, labai įdomu kas jam nutiko ir kodėl yra dabartiniame stovyje:) |
Autorius: | kęstutis [ 2023 Vas 17 Pen, 9:51 ] |
Pranešimo tema: | Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m |
Pabandykime paspėlioti Ar tikrai oro filtras tiek išlindęs, kad reikalinga kapotui kupra? Pabandykite iš kapoto vidaus ties kupra prilipinti kokią skardą su lipnia juosta ir bandyti uždaryti kapotą - sužinosite ar tikrai ten trūksta vietos. Logiškai mastant jei ten trūksta vietos tai lengviau oro filtrą tobulinti, nei kapotą perdirbinėti. Galvoju ar nebus kapotas tiuninguotas - kad būtų "gražiau". Karbiuratorių guminiai intarpai gal išimti trumpinant įsiurbimo kolektorių ir taip bandant pakelti galią kokį 1kw? |
Autorius: | Vima [ 2023 Vas 21 Ant, 21:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m |
kęstutis rašė: Pabandykime paspėlioti Ar tikrai oro filtras tiek išlindęs, kad reikalinga kapotui kupra? Pabandykite iš kapoto vidaus ties kupra prilipinti kokią skardą su lipnia juosta ir bandyti uždaryti kapotą - sužinosite ar tikrai ten trūksta vietos. Logiškai mastant jei ten trūksta vietos tai lengviau oro filtrą tobulinti, nei kapotą perdirbinėti. Galvoju ar nebus kapotas tiuninguotas - kad būtų "gražiau". Karbiuratorių guminiai intarpai gal išimti trumpinant įsiurbimo kolektorių ir taip bandant pakelti galią kokį 1kw? Oro filtrą galima labai aukštai sukelti, jis ten jau tikrai remiasi. Plius korpuso modifikuoti neišeina, nes trukdo filrto elementas. Nebent dėti kokius "nulinius" filtrus, bet ačiū dievui kad taip nepadarė. Kolektorių gumos panašu kad originalios, bus aiškiau, kai išimsiu karbiuratorius. Kad tai tiuningas aš iš pat pradžių galvojau, bet po to pasirodė truputį keista kodėl ta kupra ne kur kapoto viduryje, o būtent ten, kur eina oro filtras. Ištikro ne tiek ir svarbu, gaila kad kapotą pagadino |
Autorius: | Vima [ 2023 Vas 21 Ant, 21:52 ] | ||||
Pranešimo tema: | Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m | ||||
Pirmas darbas, kurį darysiu bus variklio iškėlimas. Nusiėmiau kapotą ir pasinaudodamas tuo, jog garaže pakankamai šalta nuėmiau priklijuotą bituminę dangą - garso izoliaciją (tikriausiai). Ji nėra originali. Pačio kapoto stovis, sakyčiau šiaip sau. Išlindo kelios bangelės, kurias reikėtų lyginti, aišku reikia pervirinti apačią. Na ir kupra. Kas pasirodė keista - palyginti didelis tarpas (geri 5-10 mm) tarp išorinio dangčio ir tvirtumo briaunų, ypač viduryje. Ar taip turi būti, neįsivaizduoju. Žiguliuose, pamenu, tie sluoksniai būdavo kažkuo suklijuoti, matydavosi ištryškusi medžiaga, o čia nieko. Norint jį tvarkyti idealiausia būtų atlenkti užlenktas briaunas ir panašu, jog sluoksniai turėtų gražiai išsiskirti. Priešingu atveju tektų pjaustyti dalimis, kad išimti priveržimo plokšteles, taip pat išlyginti sulenktą tvirtumo elementą. Klausimas, kaip galima būtų tokias briaunas atlenkti kuo mažiau jas pažeidžiant? Kolkas nieko daugiau su kapotu nedarysiu, dabartinis tikslas - pilnas automobilio išardymas, išvalymas, špaklių nuvalymas ir surūdijusių vietų užkonservavimas. Gal per tą laiką pasitaikys koks geresnės būklės kapotas, išsispręs problema savaime
|
Autorius: | Vima [ 2023 Lap 13 Pir, 21:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m |
Praėjo nemažai laiko, nelabai daug ko padariau, nes buvo šią vasarą jau suplanuoti kiti darbai. Truputį laisvo laiko turėdamas pilnai išardžiau saloną (kiek ten jo buvo telikę), išsiėmiau variklį, greičių dėžę, kardaną. Dabar atėjo laikas pradėti galvoti apie kėbulo vartymą. Turiu senus ir patogius žigulinius verstuvus (tvirtindavosi prie lonžeronų vietoj buferio) ir norėčiau prisitaikyti šiam kėbului. Problema ta, kad šiuo atveju buferiai tiesiogiai prie lonžeronų nesitvirtina, jie tokie labiau dekoratyviniai elementai. Į jų tvirtinimo vietas montuoti verstuvo elementus nepavyks. Reikia darytis rėmą, nežinau dar pilną, ar galui ir priekiui atskirai, jį montuojant prie važiuoklės tvirtinimo vietų. Klausimas: ar kam tekę daryti tokio tipo rėmą ir kokio diametro vamzdžius naudojot? |
Autorius: | kęstutis [ 2023 Lap 16 Ket, 23:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m |
Ar tokio tipo verstuvus turite? Verstuvų centrus reikia kiek tai pakelti nuo dugno pagrindo į viršų, kad išsidalintų kėbulo svoris. Kai svoris gerai išdalinamas, tai kėbulą galima vartyti su vienu pirštu. Jei planuojate tvirtinimą sukti prie dugno, tai bendras kūrinys turi gautis kaip U raidė, dėl svorio centro pakėlimo. Kad vamzdžiai nelinktų galima dėti įžambiai atramas nuo U galų viršūnių. Bet tvirtinant prie dugno, bus papildomas nepatogumas, kai reiks prieiti prie dugno po tais vamzdžiais. Pliusas darant ištisinį, tai kad galima prie verstuvų prisitvirtinti ratukus, tada kėbulą ne tik vartyti, bet ir stumdyti galima. Prikabintas failas:
|
Autorius: | Vima [ 2023 Lap 18 Šeš, 23:21 ] | ||||
Pranešimo tema: | Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m | ||||
Ačiū Kęstuti už atsakymą. Verstuvai panašaus tipo, kaip kad Jūsų pavyzdyje. Aš galvoju daryti kažką tokio kaip kad radau internete: pritvirtinti skersinius prie važiuoklės tvirtinimo taškų, prie jų galima užkabinti ratukus stumdymui. Tada dėti 2 išilginius vamzdžius per visą ilgį ir galuose tvirtinti prie verstuvo. Prie pačių verstuvų tvirtinti ratukų nelabai noriu, nes pas mane garaže grindys yra su nuolydžiu, kaip kad išvažiavimas lauk, todėl reikėtų dar papildomai stabilizuoti pačius verstuvus. Mano atveju užtektų prisiukti ratukus prie rėmo, nusileisti žemyn, atjungti verstuvus ir tada galiu važinėti su kėbulu kur noriu. Na bent jau manau dabar taip, gal vėliau persigalvosiu
|
Autorius: | Vima [ 2023 Lap 18 Šeš, 23:34 ] | |||||
Pranešimo tema: | Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m | |||||
Vakar išsivaliau saloną nuo šiukšlių, kilimų likučių ir pilnai atsivėrė visas problemos mastas. P.s. Iš anksto atsiprašau už nuotraukų kokybę, nežinau iš kur atsiranda tie šešėliai, telefono objektyvas švarus, tikriausiai laikas jau jį keisti
|
Autorius: | Vima [ 2023 Lap 18 Šeš, 23:47 ] | |||
Pranešimo tema: | Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m | |||
Po valymo ir lengvo pastuksenimo plaktuku ieškant potencialių skylių nusprendžiau kad prieš pradedant kilnoti kėbulą ir dirbti su slenksčiais pirmoje vietoje reikės prisivirinti viršutinės dalies sutvirtinimo strypus, ypač durų angos srityje. Prieš tai darant norėjau įsitikinti kokie yra durelių tarpai, ir ar kėbulas dabartinėje padėtyje nėra lenkiamas ar dar kaip nors deformuotas. Dešinės pusės durys užsidaro puikiai, tarpėliai plius minus yra vienodi, kebulo išlenkimo linijos sutampa su abiem sparnais. Žodžiu su šita puse viskas ok, ją galima tvirtinti
|
Puslapis 2 iš 6 | Visos datos yra UTC + 2 valandos |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |