Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=77385
Puslapis 26

Autorius:  Vima [ 2023 Vas 13 Pir, 13:02 ]
Pranešimo tema:  Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

virginijus007 rašė:
Va čia tai labai rimtas automobilis, o darbelio daug smagaus nusimato. :puiku:

Bet man atrodo kažkur matyta...... Ar tik ne iš Mažeikių ją pirkote..? :galvoti:

Tikrai taip:) Ištikro rašydamas čia ne tik kad patarimų remontui tikiuosi gauti, bet kartu ir sužinoti kiek įmanoma daugiau istorijos apie šio Spider’io gyvenimą Lietuvoje, gal kas yra matęs jį anksčiau, gal kažką pamena, labai įdomu kas jam nutiko ir kodėl yra dabartiniame stovyje:)

Autorius:  Vima [ 2023 Vas 16 Ket, 22:12 ]
Pranešimo tema:  Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Vyksta tolimesnis "apsiuostymas". Kaip ir dėliojasi šioks toks planas, ką ir nuo ko pradėti.

Visą laiką sukau galvą kam buvo reikalingas diržas ant variklio ir kodėl ant kapoto "suformuotas" išgaubimas. Pradžioje galvojau, kad dėtos kokios nors neoriginalios variklio pagalvės ir jam pakilus per daug į viršų, oro filtras pradėjo liesti kapotą, todėl padaryta kupra. Bet panašu, jog viskas kvepia kur kas rimtesne inžinerija :shock: Karbiuratoriai tvirtinami prie galvutės per specialias gumines detales. Jos nuo laiko viršuje įplyšo, todėl vietoj to, kad jas keisti (galbūt negavo), tiesiog nusprendė suversti karbiuratorius į viršų būtent tuo diržu. Šiaip to negalima padaryti, nes jie fiksuojami prie variklio specialiu kronšteinu su įvorėmis. Kronšteinas aišku išimtas, ir jo neradau, tad dar vienos detalės teks ieškoti. Pakilus karbiuratoriams, automatiškai pakilo oro filtro korpusas, todėl išmuštas gumbas kapote. Pagarba :puiku: gyvenime taip nesugalvočiau :shock:

Prikabinti failai:
IMG_1901.jpg
IMG_1901.jpg [ 138.71 KiB | Peržiūrėta 16654 kartus(ų) ]
IMG_1902.jpg
IMG_1902.jpg [ 140.82 KiB | Peržiūrėta 16654 kartus(ų) ]
IMG_1903.jpg
IMG_1903.jpg [ 86.76 KiB | Peržiūrėta 16654 kartus(ų) ]

Autorius:  kęstutis [ 2023 Vas 17 Pen, 9:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Pabandykime paspėlioti :galvoti:
Ar tikrai oro filtras tiek išlindęs, kad reikalinga kapotui kupra?
Pabandykite iš kapoto vidaus ties kupra prilipinti kokią skardą su lipnia juosta ir bandyti uždaryti kapotą - sužinosite ar tikrai ten trūksta vietos. Logiškai mastant jei ten trūksta vietos tai lengviau oro filtrą tobulinti, nei kapotą perdirbinėti. Galvoju ar nebus kapotas tiuninguotas - kad būtų "gražiau". Karbiuratorių guminiai intarpai gal išimti trumpinant įsiurbimo kolektorių ir taip bandant pakelti galią kokį 1kw? :D

Autorius:  Vima [ 2023 Vas 21 Ant, 21:17 ]
Pranešimo tema:  Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

kęstutis rašė:
Pabandykime paspėlioti :galvoti:
Ar tikrai oro filtras tiek išlindęs, kad reikalinga kapotui kupra?
Pabandykite iš kapoto vidaus ties kupra prilipinti kokią skardą su lipnia juosta ir bandyti uždaryti kapotą - sužinosite ar tikrai ten trūksta vietos. Logiškai mastant jei ten trūksta vietos tai lengviau oro filtrą tobulinti, nei kapotą perdirbinėti. Galvoju ar nebus kapotas tiuninguotas - kad būtų "gražiau". Karbiuratorių guminiai intarpai gal išimti trumpinant įsiurbimo kolektorių ir taip bandant pakelti galią kokį 1kw? :D

Oro filtrą galima labai aukštai sukelti, jis ten jau tikrai remiasi. Plius korpuso modifikuoti neišeina, nes trukdo filrto elementas. Nebent dėti kokius "nulinius" filtrus, bet ačiū dievui kad taip nepadarė. Kolektorių gumos panašu kad originalios, bus aiškiau, kai išimsiu karbiuratorius.
Kad tai tiuningas aš iš pat pradžių galvojau, bet po to pasirodė truputį keista kodėl ta kupra ne kur kapoto viduryje, o būtent ten, kur eina oro filtras. Ištikro ne tiek ir svarbu, gaila kad kapotą pagadino :(

Autorius:  Vima [ 2023 Vas 21 Ant, 21:52 ]
Pranešimo tema:  Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Pirmas darbas, kurį darysiu bus variklio iškėlimas. Nusiėmiau kapotą ir pasinaudodamas tuo, jog garaže pakankamai šalta nuėmiau priklijuotą bituminę dangą - garso izoliaciją (tikriausiai). Ji nėra originali. Pačio kapoto stovis, sakyčiau šiaip sau. Išlindo kelios bangelės, kurias reikėtų lyginti, aišku reikia pervirinti apačią. Na ir kupra. Kas pasirodė keista - palyginti didelis tarpas (geri 5-10 mm) tarp išorinio dangčio ir tvirtumo briaunų, ypač viduryje. Ar taip turi būti, neįsivaizduoju. Žiguliuose, pamenu, tie sluoksniai būdavo kažkuo suklijuoti, matydavosi ištryškusi medžiaga, o čia nieko. Norint jį tvarkyti idealiausia būtų atlenkti užlenktas briaunas ir panašu, jog sluoksniai turėtų gražiai išsiskirti. Priešingu atveju tektų pjaustyti dalimis, kad išimti priveržimo plokšteles, taip pat išlyginti sulenktą tvirtumo elementą.

Klausimas, kaip galima būtų tokias briaunas atlenkti kuo mažiau jas pažeidžiant?

Kolkas nieko daugiau su kapotu nedarysiu, dabartinis tikslas - pilnas automobilio išardymas, išvalymas, špaklių nuvalymas ir surūdijusių vietų užkonservavimas. Gal per tą laiką pasitaikys koks geresnės būklės kapotas, išsispręs problema savaime :)

Prikabinti failai:
IMG_1905.jpg
IMG_1905.jpg [ 126.97 KiB | Peržiūrėta 16597 kartus(ų) ]
IMG_1906.jpg
IMG_1906.jpg [ 135.2 KiB | Peržiūrėta 16597 kartus(ų) ]
IMG_1908.jpg
IMG_1908.jpg [ 142.6 KiB | Peržiūrėta 16597 kartus(ų) ]

Autorius:  Vima [ 2023 Lap 13 Pir, 21:15 ]
Pranešimo tema:  Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Praėjo nemažai laiko, nelabai daug ko padariau, nes buvo šią vasarą jau suplanuoti kiti darbai. Truputį laisvo laiko turėdamas pilnai išardžiau saloną (kiek ten jo buvo telikę), išsiėmiau variklį, greičių dėžę, kardaną. Dabar atėjo laikas pradėti galvoti apie kėbulo vartymą. Turiu senus ir patogius žigulinius verstuvus (tvirtindavosi prie lonžeronų vietoj buferio) ir norėčiau prisitaikyti šiam kėbului. Problema ta, kad šiuo atveju buferiai tiesiogiai prie lonžeronų nesitvirtina, jie tokie labiau dekoratyviniai elementai. Į jų tvirtinimo vietas montuoti verstuvo elementus nepavyks. Reikia darytis rėmą, nežinau dar pilną, ar galui ir priekiui atskirai, jį montuojant prie važiuoklės tvirtinimo vietų.
Klausimas: ar kam tekę daryti tokio tipo rėmą ir kokio diametro vamzdžius naudojot?

Autorius:  kęstutis [ 2023 Lap 16 Ket, 23:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Ar tokio tipo verstuvus turite? Verstuvų centrus reikia kiek tai pakelti nuo dugno pagrindo į viršų, kad išsidalintų kėbulo svoris. Kai svoris gerai išdalinamas, tai kėbulą galima vartyti su vienu pirštu. Jei planuojate tvirtinimą sukti prie dugno, tai bendras kūrinys turi gautis kaip U raidė, dėl svorio centro pakėlimo. Kad vamzdžiai nelinktų galima dėti įžambiai atramas nuo U galų viršūnių. Bet tvirtinant prie dugno, bus papildomas nepatogumas, kai reiks prieiti prie dugno po tais vamzdžiais. Pliusas darant ištisinį, tai kad galima prie verstuvų prisitvirtinti ratukus, tada kėbulą ne tik vartyti, bet ir stumdyti galima.
Prikabintas failas:
DSC04907.JPG
DSC04907.JPG [ 104.52 KiB | Peržiūrėta 13667 kartus(ų) ]

Autorius:  Vima [ 2023 Lap 18 Šeš, 23:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Ačiū Kęstuti už atsakymą. Verstuvai panašaus tipo, kaip kad Jūsų pavyzdyje. Aš galvoju daryti kažką tokio kaip kad radau internete: pritvirtinti skersinius prie važiuoklės tvirtinimo taškų, prie jų galima užkabinti ratukus stumdymui. Tada dėti 2 išilginius vamzdžius per visą ilgį ir galuose tvirtinti prie verstuvo. Prie pačių verstuvų tvirtinti ratukų nelabai noriu, nes pas mane garaže grindys yra su nuolydžiu, kaip kad išvažiavimas lauk, todėl reikėtų dar papildomai stabilizuoti pačius verstuvus. Mano atveju užtektų prisiukti ratukus prie rėmo, nusileisti žemyn, atjungti verstuvus ir tada galiu važinėti su kėbulu kur noriu.
Na bent jau manau dabar taip, gal vėliau persigalvosiu

Prikabinti failai:
IMG_2456.jpg
IMG_2456.jpg [ 129.65 KiB | Peržiūrėta 13520 kartus(ų) ]
IMG_2455.jpg
IMG_2455.jpg [ 126.69 KiB | Peržiūrėta 13520 kartus(ų) ]
PHOTO-2019-04-29-15-35-45.jpg
PHOTO-2019-04-29-15-35-45.jpg [ 101.57 KiB | Peržiūrėta 13520 kartus(ų) ]

Autorius:  Vima [ 2023 Lap 18 Šeš, 23:34 ]
Pranešimo tema:  Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Vakar išsivaliau saloną nuo šiukšlių, kilimų likučių ir pilnai atsivėrė visas problemos mastas.

P.s. Iš anksto atsiprašau už nuotraukų kokybę, nežinau iš kur atsiranda tie šešėliai, telefono objektyvas švarus, tikriausiai laikas jau jį keisti

Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Vieta, kur tvirtinasi slenksčio balkis su durų statramsčiu ir priekine ugniasiene visiškai išpuvus. Kaip visas šis mazgas ligi šiol dar laikosi kelia šokią tokią nuostabą

IMG_2444.jpg
IMG_2444.jpg [ 146.49 KiB | Peržiūrėta 13519 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: Šita vieta, nors dugno nėra visiškai, atrodo stipresnė. Kažkodėl dalis balkio išpjauta, nelabai suprantu kam

IMG_2446.jpg
IMG_2446.jpg [ 142.49 KiB | Peržiūrėta 13519 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: Dugnas papuvęs kitose vietose taip pat, bet labai kažko blogo nesimato. Bet kokiu atveju dugnas keisis visas

IMG_2447.jpg
IMG_2447.jpg [ 135.72 KiB | Peržiūrėta 13519 kartus(ų) ]
IMG_2448.jpg
IMG_2448.jpg [ 125.73 KiB | Peržiūrėta 13519 kartus(ų) ]

Autorius:  Vima [ 2023 Lap 18 Šeš, 23:47 ]
Pranešimo tema:  Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Po valymo ir lengvo pastuksenimo plaktuku ieškant potencialių skylių nusprendžiau kad prieš pradedant kilnoti kėbulą ir dirbti su slenksčiais pirmoje vietoje reikės prisivirinti viršutinės dalies sutvirtinimo strypus, ypač durų angos srityje. Prieš tai darant norėjau įsitikinti kokie yra durelių tarpai, ir ar kėbulas dabartinėje padėtyje nėra lenkiamas ar dar kaip nors deformuotas. Dešinės pusės durys užsidaro puikiai, tarpėliai plius minus yra vienodi, kebulo išlenkimo linijos sutampa su abiem sparnais. Žodžiu su šita puse viskas ok, ją galima tvirtinti

Prikabinti failai:
IMG_2450.jpg
IMG_2450.jpg [ 105.65 KiB | Peržiūrėta 13518 kartus(ų) ]
IMG_2451.jpg
IMG_2451.jpg [ 109.7 KiB | Peržiūrėta 13518 kartus(ų) ]

Puslapis 26 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/