Oldtimers forumas http://www.oldtimers.lt:80/ |
|
Retromobile auto pristatymas http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=6&t=11718 |
Puslapis 6 iš 12 |
Autorius: | Tadas469 [ 2007 Lap 18 Sek, 14:54 ] |
Pranešimo tema: | |
Na greitis tai, kai man teko jį vairuoti buvo iki 40km/h, max. nes 5 bėgio neradom naktį niekaip, o sanaudos Ramzis gal daugiau pasakys, bet jo vidurkis (norma) pagal dokumentus yra 37,5-40ltr/100km lygiu keliu... |
Autorius: | Ramzis [ 2007 Lap 18 Sek, 15:19 ] |
Pranešimo tema: | |
Tadas469 rašė: Na greitis tai, kai man teko jį vairuoti buvo iki 40km/h, max. nes 5 bėgio neradom naktį niekaip, o sanaudos Ramzis gal daugiau pasakys, bet jo vidurkis (norma) pagal dokumentus yra 37,5-40ltr/100km lygiu keliu...
Tadai, 5 pavaros šioje mašinoje nėra , o norint, kad greičiau važiuotų - reikia palėtintoją išjungti . Išjungus palėtintoją - nešasi kaip vėjas, tačiau važiavome apie 50 km. greičiu, važiuoja jis ir 70 ir 80 km. . Bet tokiu greičiu mašinytė jau atsivažinėjo, atsivažinėjo... Kuro suvalgė 100 km. apie 35 litrus vidutiniškai. Aptvarkėme resiverį, tai su stabdžiais problemos nebuvo. Jums reikia chebra išgirsti šio monstro 6 cilindų darbą ! - garsas vienas iš maloniausių , iš ties galingas garsas |
Autorius: | Jstas [ 2007 Lap 18 Sek, 16:33 ] |
Pranešimo tema: | |
Paziurejau i naudojimo instrukcija, tai raso, kad turi buti 5 pavaros, maksimalus greitis 65 km/h, kuro sanaudos ne daugiau 42 l. 5 Begis jungiamas is neutralios padeties zemyn. |
Autorius: | Raimis [ 2007 Lap 18 Sek, 17:39 ] |
Pranešimo tema: | |
Pavaros turi būti penkios. Kaip jau buvo minėta- penktoji ten, kur daugumos automobilių- ketvirta. Matyt, Tadas ieškojo dar aukštesnės, o ten galėjo rasti tik atbulinę (svirtis į dešinę ir į priekį). |
Autorius: | Ramzis [ 2007 Lap 18 Sek, 17:43 ] |
Pranešimo tema: | |
...na reikės dar paieškoti nuodugniai... šiaip ir ieškojome - į dešinę ir į apačią, bet niekam nepasisekė , nes į dešinę ir į viršų - atbulinė |
Autorius: | Jstas [ 2007 Lap 18 Sek, 18:01 ] |
Pranešimo tema: | |
I desine ir atgal yra pirmas begis, kartoju dar karta- reikia jungt is neutralios zemyn (atgal) |
Autorius: | LaurynasC [ 2007 Lap 18 Sek, 18:33 ] |
Pranešimo tema: | |
Jstas rašė: I desine ir atgal yra pirmas begis, kartoju dar karta- reikia jungt is neutralios zemyn (atgal)
Man vistiek nelabai aišku. Jei neutrali padėtis yra horizontali (kaip pas daugelį auto), o ne vertikali (pirmyn/atgal, kaip pvz. pas traktorių T-40), ties kuria gi vieta traukti atgal? Kairėje, centre, dešinėje? Nesinorėtų tikėti, kad apačioje tik viena pavara. |
Autorius: | Algis [ 2007 Lap 18 Sek, 18:41 ] |
Pranešimo tema: | |
LaurynasC rašė: Jstas rašė: I desine ir atgal yra pirmas begis, kartoju dar karta- reikia jungt is neutralios zemyn (atgal) Man vistiek nelabai aišku. Jei neutrali padėtis yra horizontali (kaip pas daugelį auto), o ne vertikali (pirmyn/atgal, kaip pvz. pas traktorių T-40), ties kuria gi vieta traukti atgal? Kairėje, centre, dešinėje? Nesinorėtų tikėti, kad apačioje tik viena pavara. 2 4 gb 3 5 1 |
Autorius: | Raimis [ 2007 Lap 18 Sek, 18:51 ] |
Pranešimo tema: | |
LaurynasC rašė: Jstas rašė: I desine ir atgal yra pirmas begis, kartoju dar karta- reikia jungt is neutralios zemyn (atgal) Man vistiek nelabai aišku. Jei neutrali padėtis yra horizontali (kaip pas daugelį auto), o ne vertikali (pirmyn/atgal, kaip pvz. pas traktorių T-40), ties kuria gi vieta traukti atgal? Kairėje, centre, dešinėje? Nesinorėtų tikėti, kad apačioje tik viena pavara. Neutrali padėtis yra horizontali. Pavaros išdėstytos taip: Viršuje (iš kairės į dešinę): antra- ketvirta- atbulinė Apačioje (iš kairės į dešinę): trečia- penkta- pirma |
Autorius: | Tadas469 [ 2007 Lap 18 Sek, 18:58 ] |
Pranešimo tema: | |
hmm tada viskas aisku, aš tada ir važiavau 5 pavara, bet matyt palėtintojas buvo įkaltas, todėl jis man taip netraukė ..... |
Puslapis 6 iš 12 | Visos datos yra UTC + 2 valandos |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |