Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Retromobile auto pristatymas
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=6&t=11718
Puslapis 612

Autorius:  Tadas469 [ 2007 Lap 18 Sek, 14:54 ]
Pranešimo tema: 

Na greitis tai, kai man teko jį vairuoti buvo iki 40km/h, max. nes 5 bėgio neradom naktį niekaip, o sanaudos Ramzis gal daugiau pasakys, bet jo vidurkis (norma) pagal dokumentus yra 37,5-40ltr/100km lygiu keliu...

Autorius:  Ramzis [ 2007 Lap 18 Sek, 15:19 ]
Pranešimo tema: 

Tadas469 rašė:
Na greitis tai, kai man teko jį vairuoti buvo iki 40km/h, max. nes 5 bėgio neradom naktį niekaip, o sanaudos Ramzis gal daugiau pasakys, bet jo vidurkis (norma) pagal dokumentus yra 37,5-40ltr/100km lygiu keliu...


Tadai, 5 pavaros šioje mašinoje nėra :lol: , o norint, kad greičiau važiuotų - reikia palėtintoją išjungti :lol: :lol: :lol: . Išjungus palėtintoją - nešasi kaip vėjas, tačiau važiavome apie 50 km. greičiu, važiuoja jis ir 70 ir 80 km. :D . Bet tokiu greičiu mašinytė jau atsivažinėjo, atsivažinėjo...
Kuro suvalgė 100 km. apie 35 litrus vidutiniškai.
Aptvarkėme resiverį, tai su stabdžiais problemos nebuvo.

Jums reikia chebra išgirsti šio monstro 6 cilindų darbą ! - garsas vienas iš maloniausių :lol: , iš ties galingas garsas :lol:

Autorius:  Jstas [ 2007 Lap 18 Sek, 16:33 ]
Pranešimo tema: 

Paziurejau i naudojimo instrukcija, tai raso, kad turi buti 5 pavaros, maksimalus greitis 65 km/h, kuro sanaudos ne daugiau 42 l. 5 Begis jungiamas is neutralios padeties zemyn.

Autorius:  Raimis [ 2007 Lap 18 Sek, 17:39 ]
Pranešimo tema: 

Pavaros turi būti penkios. Kaip jau buvo minėta- penktoji ten, kur daugumos automobilių- ketvirta. Matyt, Tadas ieškojo dar aukštesnės, o ten galėjo rasti tik atbulinę (svirtis į dešinę ir į priekį).

Autorius:  Ramzis [ 2007 Lap 18 Sek, 17:43 ]
Pranešimo tema: 

...na reikės dar paieškoti nuodugniai...
šiaip ir ieškojome - į dešinę ir į apačią, bet niekam nepasisekė :cry: , nes į dešinę ir į viršų - atbulinė

Autorius:  Jstas [ 2007 Lap 18 Sek, 18:01 ]
Pranešimo tema: 

I desine ir atgal yra pirmas begis, kartoju dar karta- reikia jungt is neutralios zemyn (atgal)

Autorius:  LaurynasC [ 2007 Lap 18 Sek, 18:33 ]
Pranešimo tema: 

Jstas rašė:
I desine ir atgal yra pirmas begis, kartoju dar karta- reikia jungt is neutralios zemyn (atgal)


Man vistiek nelabai aišku. Jei neutrali padėtis yra horizontali (kaip pas daugelį auto), o ne vertikali (pirmyn/atgal, kaip pvz. pas traktorių T-40), ties kuria gi vieta traukti atgal? Kairėje, centre, dešinėje? Nesinorėtų tikėti, kad apačioje tik viena pavara.

Autorius:  Algis [ 2007 Lap 18 Sek, 18:41 ]
Pranešimo tema: 

LaurynasC rašė:
Jstas rašė:
I desine ir atgal yra pirmas begis, kartoju dar karta- reikia jungt is neutralios zemyn (atgal)


Man vistiek nelabai aišku. Jei neutrali padėtis yra horizontali (kaip pas daugelį auto), o ne vertikali (pirmyn/atgal, kaip pvz. pas traktorių T-40), ties kuria gi vieta traukti atgal? Kairėje, centre, dešinėje? Nesinorėtų tikėti, kad apačioje tik viena pavara.

2 4 gb
3 5 1

Autorius:  Raimis [ 2007 Lap 18 Sek, 18:51 ]
Pranešimo tema: 

LaurynasC rašė:
Jstas rašė:
I desine ir atgal yra pirmas begis, kartoju dar karta- reikia jungt is neutralios zemyn (atgal)


Man vistiek nelabai aišku. Jei neutrali padėtis yra horizontali (kaip pas daugelį auto), o ne vertikali (pirmyn/atgal, kaip pvz. pas traktorių T-40), ties kuria gi vieta traukti atgal? Kairėje, centre, dešinėje? Nesinorėtų tikėti, kad apačioje tik viena pavara.

Neutrali padėtis yra horizontali. Pavaros išdėstytos taip:
Viršuje (iš kairės į dešinę): antra- ketvirta- atbulinė
Apačioje (iš kairės į dešinę): trečia- penkta- pirma

Autorius:  Tadas469 [ 2007 Lap 18 Sek, 18:58 ]
Pranešimo tema: 

hmm tada viskas aisku, aš tada ir važiavau 5 pavara, bet matyt palėtintojas buvo įkaltas, todėl jis man taip netraukė ..... :D :ddg:

Puslapis 612 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/