Oldtimers forumas http://www.oldtimers.lt:80/ |
|
K-750 1953m. http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=6&t=1325 |
Puslapis 2 iš 3 |
Autorius: | Kpect [ 2004 Rgs 23 Ket, 23:08 ] |
Pranešimo tema: | |
grynas K-750 tokios shakes buvo ir pas M-72 ir pas K-750 joooo . ratai tai Uraliniai ir dar ne seneno modelio ( ir cilindrus reik butinaj juodai nudazyt . ir dezhe ne pachios pirmos versijos . negalvoju kad taip sunku rast ratus ir dezhe pas mane tai kruvom tokiu gelezhi .bet toloka vazhiuot iki manes( bet padirbeta tai labai gerai .geras variantas gavosi |
Autorius: | Raimis [ 2004 Rgs 24 Pen, 8:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: K-750 1953m. |
rcepa rašė: Raimis rašė: Dzūkijos senovinės technikos klube- pagausėjimas. Vienas kolega baigė savo projektą. Jūsų dėmesiui- nuotraukos. Saunuolis kolega.Atrodo tikrai gerai.Per vasara daugiau restauraciniu projektu neislindo.Bet dabar aisku, kodel Dzukijoje pilna grybu - dzukai gelezis trina...Tik vienas klausimas zinantiems:ar tokia spalva buvo dazoma?Numetus gumini purvasaugi ir pakeitus priekabos atsvaita- kaip ir turetu buti.Idomu, kaip moto. atrode pries rest.darbus?Purvasaugis ir man nepatinka- galėtų būt ir be jo. O koks priekabos atšvaitukas turėtų būt? Deja, nuotraukų prieš restauravimą nėra... |
Autorius: | Raimis [ 2004 Rgs 24 Pen, 8:38 ] |
Pranešimo tema: | |
Kpect rašė: ir cilindrus reik butinaj juodai nudazyt .
ir dezhe ne pachios pirmos versijos . Kokiais dažais reikėtų dažyti cilindrus? Kuo skiriasi senesnės laidos dėžė? Gal turi foto? |
Autorius: | rcepa [ 2004 Rgs 24 Pen, 14:37 ] |
Pranešimo tema: | Re: K-750 1953m. |
Raimis rašė: rcepa rašė: Raimis rašė: Dzūkijos senovinės technikos klube- pagausėjimas. Vienas kolega baigė savo projektą. Jūsų dėmesiui- nuotraukos. Saunuolis kolega.Atrodo tikrai gerai.Per vasara daugiau restauraciniu projektu neislindo.Bet dabar aisku, kodel Dzukijoje pilna grybu - dzukai gelezis trina...Tik vienas klausimas zinantiems:ar tokia spalva buvo dazoma?Numetus gumini purvasaugi ir pakeitus priekabos atsvaita- kaip ir turetu buti.Idomu, kaip moto. atrode pries rest.darbus?Purvasaugis ir man nepatinka- galėtų būt ir be jo. O koks priekabos atšvaitukas turėtų būt? Deja, nuotraukų prieš restauravimą nėra... |
Autorius: | uoksas [ 2004 Rgs 24 Pen, 19:44 ] |
Pranešimo tema: | Re: K-750 1953m. |
tai kaip ten yra su tais amortizatoriais ? |
Autorius: | Kpect [ 2004 Rgs 24 Pen, 21:11 ] | ||
Pranešimo tema: | |||
dazhyt reik karshciuj atspariais dazhais nes seniai gamykloj dazhydavo su "KUZBASS LAK "
|
Autorius: | Kpect [ 2004 Rgs 24 Pen, 21:31 ] | ||
Pranešimo tema: | |||
chia Harlas oppozitas)))) prisizhiurek prie perjungimo pedales . ten mechanizmas eina nepridengtas pabandysiu geresne nuotrauka surast
|
Autorius: | Kpect [ 2004 Rgs 24 Pen, 21:52 ] | ||
Pranešimo tema: | |||
palygink pirma fotke kur variklis guli ir sita esminis skirtumas chia
|
Autorius: | Der Steppenwolf [ 2004 Rgs 26 Sek, 11:42 ] |
Pranešimo tema: | |
Originalinis spidometras graziau atrodo negu sitas.... |
Autorius: | Rudge [ 2004 Rgs 27 Pir, 17:38 ] |
Pranešimo tema: | |
Tai yra K-750. Šis modelis buvo gamintas nuo 1958 iki 1964 metų, taip kad 1953 jis negali būti. Priekabos atšvaisto ko gero turėtu nebūti, bet ten matosi kažkoks įpresavimas... ? Lopšio dangtis neatsidarinėdavo. Dėl greičių dėžės drysčiau suabejoti, man atrodo, kad ji tikra. Spidometras svetimas. Tokio tipo priek. amortizatoriai stovėjo ant šio modelio ir ant M-72H (tos pačios Kijevo gamyklos gaminio), kuris buvo gaminamas 1956-1958 metais. Taipogi įtarima kelia duslintuvai (panašu, kad jie nuo M72) ir kelių purvasargiai, bet dėl jų bijau kažką rimtesnio sakyti. |
Puslapis 2 iš 3 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |