Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

K-750 1953m.
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=6&t=1325
Puslapis 23

Autorius:  Kpect [ 2004 Rgs 24 Pen, 20:11 ]
Pranešimo tema: 

dazhyt reik karshciuj atspariais dazhais
nes seniai gamykloj dazhydavo su "KUZBASS LAK "

Prikabinti failai:
51.jpg
51.jpg [ 0 Baitų | Peržiūrėta 1175 kartus(ų) ]

Autorius:  Kpect [ 2004 Rgs 24 Pen, 20:31 ]
Pranešimo tema: 

chia Harlas oppozitas))))
prisizhiurek prie perjungimo pedales . ten mechanizmas eina nepridengtas

pabandysiu geresne nuotrauka surast

Prikabinti failai:
xa04.jpg
xa04.jpg [ 0 Baitų | Peržiūrėta 1173 kartus(ų) ]

Autorius:  Kpect [ 2004 Rgs 24 Pen, 20:52 ]
Pranešimo tema: 

palygink pirma fotke kur variklis guli
ir sita

esminis skirtumas chia

Prikabinti failai:
111.jpg
111.jpg [ 0 Baitų | Peržiūrėta 1171 kartus(ų) ]

Autorius:  Der Steppenwolf [ 2004 Rgs 26 Sek, 10:42 ]
Pranešimo tema: 

Originalinis spidometras graziau atrodo negu sitas....

Autorius:  Rudge [ 2004 Rgs 27 Pir, 16:38 ]
Pranešimo tema: 

Tai yra K-750. Šis modelis buvo gamintas nuo 1958 iki 1964 metų, taip kad 1953 jis negali būti. Priekabos atšvaisto ko gero turėtu nebūti, bet ten matosi kažkoks įpresavimas... ? Lopšio dangtis neatsidarinėdavo. Dėl greičių dėžės drysčiau suabejoti, man atrodo, kad ji tikra. Spidometras svetimas. Tokio tipo priek. amortizatoriai stovėjo ant šio modelio ir ant M-72H (tos pačios Kijevo gamyklos gaminio), kuris buvo gaminamas 1956-1958 metais. Taipogi įtarima kelia duslintuvai (panašu, kad jie nuo M72) ir kelių purvasargiai, bet dėl jų bijau kažką rimtesnio sakyti.

Autorius:  Kpect [ 2004 Rgs 27 Pir, 20:01 ]
Pranešimo tema: 

atshvaistas gal ir orignalus
bet nežinau . ar buvo pas K-750 . nes pas dneprus toks eina .

o ish pradzhiu dokie duslintuvai ejo originaliai
po to buvo kiti daromi

Autorius:  TawaS [ 2004 Lap 02 Ant, 19:34 ]
Pranešimo tema: 

Abejoju ar cia k-750 nes paziekit i variklio forma... :) nors ash nieko nežinau as turiu toki varikli kaip sitoj nuotraukoj ir dar viena skiriasi variklio galvutes ten kur skiriasi variklio galvutes tai k-750 o sitas m-72...Bent jau man atrodo

Autorius:  TaMsTaS [ 2004 Lap 03 Tre, 0:49 ]
Pranešimo tema: 

nu cia yra k750N su uralo ratai ir m72 kaleske kur ratas irgi kaip ir priekyje stovi ant torciono, darbas grazus bet cia misraine gera padaryta

Autorius:  Raimis [ 2004 Lap 03 Tre, 9:22 ]
Pranešimo tema: 

Turėčiau truputį pakomentuoti šį motociklą, nes tai mūsų klubo nario technika. Žmogus labai stengėsi ir pagal savo išgales norėjo padaryti tikrą originalą. Aišku, kad kai kur pamaišė su detalėm ir iš nežinojimo ir gal iš neturėjimo.
Džiugu, kad forume yra šio tipo motociklų žinovų, tai reikalui esant būtinai konsultuosimės.

Autorius:  profas [ 2004 Lap 12 Pen, 14:56 ]
Pranešimo tema:  k-750

Na aš taip pat mačiau ant K750 tokius pat ratus ir visi trys tokie kaip šio moco . Žmogelis dievagojosi kad ratų tikrai nekeitė o mocas stovi jau 10 metų

Prikabinti failai:
k-750-1 JPG.jpg
k-750-1 JPG.jpg [ 0 Baitų | Peržiūrėta 971 kartus(ų) ]

Puslapis 23 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/