Oldtimers forumas http://www.oldtimers.lt:80/ |
|
Smulkmena, kuri vėl rieda http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=6&t=15558 |
Puslapis 2 iš 5 |
Autorius: | Beniux [ 2008 Spa 11 Šeš, 9:20 ] | ||||
Pranešimo tema: | |||||
dar kai kas
|
Autorius: | WANDERER [ 2008 Spa 11 Šeš, 9:23 ] |
Pranešimo tema: | |
Beniux rašė: Keli registracijos dokumento motyvai - nesu geras fotografas ...
Bet kur Adolfo parasas,kazkaip nepastebejau......? Gal galiter parasyt vaziuokles ir variklio numerius??? |
Autorius: | Beniux [ 2008 Spa 11 Šeš, 10:16 ] |
Pranešimo tema: | |
Važiuoklės numeris - septyniaženklis, o motoro - šešiaženklis. Jų konkrečiai nenurodysiu, nes čia jau kvepia ... kriminalistika |
Autorius: | WANDERER [ 2008 Spa 11 Šeš, 10:19 ] |
Pranešimo tema: | |
Beniux rašė: Važiuoklės numeris - septyniaženklis, o motoro - šešiaženklis. Jų konkrečiai nenurodysiu, nes čia jau kvepia ... kriminalistika
Nera cia jokios kriminalistikos,paprasciausiai,turiu sukaupes nemazai informacijos apie "AUTO UNION"koncerno istorija,tame tarpe turiu ir "DKW"produkcijos numeriu kataloga,pagal kuri galima tiksliai nustatyti modeli,ir pagaminimo metus..... |
Autorius: | Beniux [ 2008 Spa 11 Šeš, 11:00 ] |
Pranešimo tema: | |
nuoroda Cia galima rasti įvairių Hitlerio parašų pavyzdžių. Anas yra prie 1937 m. registracijos. Iki 1939 m. fiureris pasirašinėjo pagal laikmetį ir nuotaiką labai įvairiai: yra žinoma keliolika pavyzdžių. Dėl gamybos datos niekam nekyla jokių abejonių, nes šio modelio automobilius gamino tik 1936-1937 m. Originaliame dokumente yra užsakymo gamybai data (1935 vasario 27 d.), gamybos pabaigos data (1936 m) ir pirmosios registracijos (1937 kovo 24 d.) datos. Kadangi automobilis buvo gamintas specialiai fiurerio transporto ūkiui, tai jis turi keletą nukrypimų nuo bazinių parametrų, pvz. Variklio cilindrų kubatūra - 684 (turi būti 692); Maksimalus leistinas svoris - 1180 (turi būti iki 1150); Ilgis - 4000 (turi būti 3995). Tuos milimetrus užima vėliavėlės kotas. Plotis - 1450 (turi būti 1480) Aukštis - 1470 (turi būti 1440) Yra ir kitų išskirtinumų: padangos, rėmo sutvirtinimo niuansai, šildymas, užuolaidos, įlipimo ar išlipimo "kriaušės" ir kt. |
Autorius: | rcepa [ 2008 Spa 11 Šeš, 11:06 ] |
Pranešimo tema: | |
J-O-O...Pasaulinė naujiena ,,ant Lietuvos": Adolfas Hitleris 1937-1938 m Kylyje dirbo policijos viršininku ir slapstėsi po svetima pavarde...Prisipažinsiu - nežinojau. Kolega Beniux, gal metas pavartyti mokyklinius istorijos vadovėlius? |
Autorius: | Beniux [ 2008 Spa 11 Šeš, 11:23 ] |
Pranešimo tema: | |
na, jūs vokiečių klauskite kaip ir kodėl Hitleris pasirašinėjo. Čia jų nuomonė. Aš už tą parašą nieko nemokėjau ir nesuku dėl jo galvos. Mane domina automobilis, o ne popieriai ir parašai ant jų. Galėjo juk ir neišlikti to dokumento ... Einu tyru oru pakvėpuoti. |
Autorius: | Kipshas [ 2008 Spa 11 Šeš, 11:39 ] |
Pranešimo tema: | |
WANDERER rašė: Beniux rašė: Važiuoklės numeris - septyniaženklis, o motoro - šešiaženklis. Jų konkrečiai nenurodysiu, nes čia jau kvepia ... kriminalistika Nera cia jokios kriminalistikos,paprasciausiai,turiu sukaupes nemazai informacijos apie "AUTO UNION"koncerno istorija,tame tarpe turiu ir "DKW"produkcijos numeriu kataloga,pagal kuri galima tiksliai nustatyti modeli,ir pagaminimo metus..... tai jūs abu per PM susirašykite ir sutikrinkite numerius - nereiks tada viešai skelbti Deja, bet visada liks abejonės dėl automobilio priskyrimo tam tikriems veikėjams ir pan. - Lietuvoje tas labai populiaru. Paprasti žmonės gal ir patikės. |
Autorius: | WANDERER [ 2008 Spa 11 Šeš, 12:03 ] |
Pranešimo tema: | |
Beniux rašė: nuoroda
Cia galima rasti įvairių Hitlerio parašų pavyzdžių. Anas yra prie 1937 m. registracijos. Iki 1939 m. fiureris pasirašinėjo pagal laikmetį ir nuotaiką labai įvairiai: yra žinoma keliolika pavyzdžių. Dėl gamybos datos niekam nekyla jokių abejonių, nes šio modelio automobilius gamino tik 1936-1937 m. Originaliame dokumente yra užsakymo gamybai data (1935 vasario 27 d.), gamybos pabaigos data (1936 m) ir pirmosios registracijos (1937 kovo 24 d.) datos. Kadangi automobilis buvo gamintas specialiai fiurerio transporto ūkiui, tai jis turi keletą nukrypimų nuo bazinių parametrų, pvz. Variklio cilindrų kubatūra - 684 (turi būti 692); Maksimalus leistinas svoris - 1180 (turi būti iki 1150); Ilgis - 4000 (turi būti 3995). Tuos milimetrus užima vėliavėlės kotas. Plotis - 1450 (turi būti 1480) Aukštis - 1470 (turi būti 1440) Yra ir kitų išskirtinumų: padangos, rėmo sutvirtinimo niuansai, šildymas, užuolaidos, įlipimo ar išlipimo "kriaušės" ir kt. Siaip patikslinus informacija (pagal O.Werner knyga "Deutches Autos 1920-1945") Sis automobilis "DKW Meisterklasse F5-700" sudvieju duru "Limousine"kebulu,su tokio tipo kebulu si modeli gamino nuo 1935m.iki 1936m. Techniniai duomenys: Darbinis turis(Hubraum)-692ccm (76x76) Galingumas A.J.(Leistung PS) - 20 Maximalus greitis(Höchstgeschwindigkeit)-85km/h Tuscias svoris (Leergewicht)-770kg Pilnas svoris (Zul. Gesamtgewicht) - 1100kg automobilio ilgis (Länge) - 3985mm plotis (Breite) - 1465mm aukstis(Höhe) - 1500mm |
Autorius: | WANDERER [ 2008 Spa 11 Šeš, 12:24 ] | |||
Pranešimo tema: | Smulkmena, kuri vėl rieda | |||
Stai kelios nuotraukos anu laiku tokio modelio
|
Puslapis 2 iš 5 | Visos datos yra UTC + 2 valandos |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |