Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Smulkmena, kuri vėl rieda
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=6&t=15558
Puslapis 45

Autorius:  WANDERER [ 2008 Spa 20 Pir, 9:53 ]
Pranešimo tema:  Smulkmena, kuri vėl rieda

savo archyve radau idomia "DKW F5"nuotrauka

Prikabinti failai:
autounion_montageband05 1.jpg
autounion_montageband05 1.jpg [ 124.26 KiB | Peržiūrėta 1891 kartus(ų) ]

Autorius:  abc [ 2008 Spa 21 Ant, 20:01 ]
Pranešimo tema: 

Mat kaip.Kapitalistai pasirodo jau daug dešimtmečių kaip rankom automobilių nebepoliruoja...

Autorius:  XJ6 [ 2008 Spa 21 Ant, 20:44 ]
Pranešimo tema: 

Jo... as irgi kazkaip visa laika galvojau, kad poliravimas i musu rinka gerokai veliau atejo, bet matai kaip pasirodo :roll:

Autorius:  Raimis [ 2008 Spa 21 Ant, 20:48 ]
Pranešimo tema: 

XJ6 rašė:
Jo... as irgi kazkaip visa laika galvojau, kad poliravimas i musu rinka gerokai veliau atejo, bet matai kaip pasirodo :roll:

Visai teisingai galvojai :-)

Autorius:  mariussta [ 2008 Spa 22 Tre, 21:20 ]
Pranešimo tema: 

Graži ir įspūdinga mašina,bet jau"Autopliuse" parduodama :(

Autorius:  Beniux [ 2008 Spa 23 Ket, 10:35 ]
Pranešimo tema: 

Tik ką grįžau iš automobilį gaminusios gamyklos Šveicarijoje. Išsiaiškinau salono apšildymo schemą. Automobilis neparduodamas - matyt, mano draugelis pajuokavo (žvalgybą atlieka). Dar noriu žiemai sutvarkyti salono apšildymą, nes tokioje ledaunėje daug nepavažinėsi. Turės meistras ir į karbiuratorių lįsti, nes vokietukai jau kažką remontavo ir plūdę aplankstė.

Autorius:  WANDERER [ 2008 Spa 23 Ket, 13:45 ]
Pranešimo tema: 

Beniux rašė:
Tik ką grįžau iš automobilį gaminusios gamyklos Šveicarijoje. Išsiaiškinau salono apšildymo schemą. Automobilis neparduodamas - matyt, mano draugelis pajuokavo (žvalgybą atlieka). Dar noriu žiemai sutvarkyti salono apšildymą, nes tokioje ledaunėje daug nepavažinėsi. Turės meistras ir į karbiuratorių lįsti, nes vokietukai jau kažką remontavo ir plūdę aplankstė.

Jei teigiate kad sis automobilis gamintas Sveicarijoje-tai reiskia,kad vaziuokle 1936m.buvo atvezta is Vokietijos Zwickau mieste esancios "DKW"gamyklos,o Sveicarijoje firma"HOLKA AG"pagamino kebula.bet tada ant automobilio turejo but islikusi kebulo firmos emblemas su kebulo numeriu)is viso 1936m.pagamino 142 kebulus( sedanu ir kabrioletu bendrai)

Autorius:  rcepa [ 2008 Spa 23 Ket, 13:58 ]
Pranešimo tema: 

WANDERER rašė:
Beniux rašė:
Tik ką grįžau iš automobilį gaminusios gamyklos Šveicarijoje. Išsiaiškinau salono apšildymo schemą. Automobilis neparduodamas - matyt, mano draugelis pajuokavo (žvalgybą atlieka). Dar noriu žiemai sutvarkyti salono apšildymą, nes tokioje ledaunėje daug nepavažinėsi. Turės meistras ir į karbiuratorių lįsti, nes vokietukai jau kažką remontavo ir plūdę aplankstė.

Jei teigiate kad sis automobilis gamintas Sveicarijoje-tai reiskia,kad vaziuokle 1936m.buvo atvezta is Vokietijos Zwickau mieste esancios "DKW"gamyklos,o Sveicarijoje firma"HOLKA AG"pagamino kebula.bet tada ant automobilio turejo but islikusi kebulo firmos emblemas su kebulo numeriu)is viso 1936m.pagamino 142 kebulus( sedanu ir kabrioletu bendrai)
Kolega WANDERER, Jus tikras sio automobilio istorijos profesorius.Zemai lenkiu galva ir stebiuosi sukaupta informacija.

Autorius:  Beniux [ 2008 Spa 23 Ket, 19:10 ]
Pranešimo tema: 

Šveicarijoje, Altstatten mieste, niekas mūsų (Vokietijos pilietis ir aš) su džiaugsmu nepasitiko. Ta gamykla nustojo veikti kartu su karo pabaiga - 1945 m. Dabar smarkiai perstatytose patalpose šiek tiek panašia veikla (liftai, automobiliai-keltuvai, vagonetės ir pan.) užsiima kita firma. Turi jie nedidelį muziejų, kuriame automobilizmui skirti tik popieriniai eksponatai. Sužinojau, kad gamykla karo metais buvo perkelta dar į kitą miestelį, prie pat Austrijos sienos. Į ten ieškoti informacijos jau nevažiavau.
1934 m. jie DKW įmonei teikė ... medines automobilių dalis, daugiausia duris, dirbtinės odos stogus ir pan. Nuo 1935 m. ėmė pilnai surinkinėti DKW F4, kurių išleido 156. Kitų metų pirmąjį pusmetį gamino F5 ir išleido 142. Per visą savo veiklą pagamino šiek tiek daugiau kaip pusantro tūkstančio DKW automobilių. Šiaip jiems dabar ne automobilizmo istorija galvoje.
Ieškomą informacija (apie automobilio salono šildymą) gavau ne iš jų.

Autorius:  WANDERER [ 2008 Spa 24 Pen, 17:40 ]
Pranešimo tema: 

Beniux rašė:
Šveicarijoje, Altstatten mieste, niekas mūsų (Vokietijos pilietis ir aš) su džiaugsmu nepasitiko. Ta gamykla nustojo veikti kartu su karo pabaiga - 1945 m. Dabar smarkiai perstatytose patalpose šiek tiek panašia veikla (liftai, automobiliai-keltuvai, vagonetės ir pan.) užsiima kita firma. Turi jie nedidelį muziejų, kuriame automobilizmui skirti tik popieriniai eksponatai. Sužinojau, kad gamykla karo metais buvo perkelta dar į kitą miestelį, prie pat Austrijos sienos. Į ten ieškoti informacijos jau nevažiavau.
1934 m. jie DKW įmonei teikė ... medines automobilių dalis, daugiausia duris, dirbtinės odos stogus ir pan. Nuo 1935 m. ėmė pilnai surinkinėti DKW F4, kurių išleido 156. Kitų metų pirmąjį pusmetį gamino F5 ir išleido 142. Per visą savo veiklą pagamino šiek tiek daugiau kaip pusantro tūkstančio DKW automobilių. Šiaip jiems dabar ne automobilizmo istorija galvoje.
Ieškomą informacija (apie automobilio salono šildymą) gavau ne iš jų.

gal but ir paciam savininkui bus idomi si informacija(patikslinta apie sveicaru firma "HOLKA AG":
Kompanijos „Holka AG“ istorija prasidėjo 1934 m. pabaigoje, kai ciurichietis Ernstas Gioneris Alštetene įkūrė firmą, kuri turėjo pradėti visiškai naujų automobilių gamybą.
Įkūręs „Holka AG“, E.Gioneris sudarė sutartį su vokiečių koncernu „Autosąjunga“, kuri vienijo DKW, „Audi“, „Horch“ bei „Wanderer“ markių automobilius. Gavęs licenciją, šveicarų verslininkas ketino populiariuosius DKW gaminti savo šalyje.
Tuo metu Šveicarijoje buvo ekonominė krizė, klestėjo nedarbas ir šalies valdžia nusprendė Bazelyje pastatyti didžiulę automobilių gamyklą, kurioje nuo 1936 m. turėjo būti montuojami „Opel“, „Chevrolet“ ir kiti “General Motors” modeliai. Tuo metu Šveicarijoje jau buvo gaminami ir „Chrysler“ automobiliai.
Tačiau „Holka AG“ idėja buvo gaminti ne tik jau žinomų markių, bet ir konstruoti savus, visiškai naujus automobilius, importuojant iš Vokietijos važiuokles ir patiems gaminant kėbulus.
aigi 1934 m. gale Vokietijoje buvo pasirašyta „Holka AG“ ir „Autosąjungos“ sutartis, o jau 1935 m. kovo 1 d. Šveicarijoje oficialiai atidaryta naujoji automobilių gamykla, kurioje dirbo dvidešimt darbuotojų.
To paties mėnesio gale išriedėjo pirmasis Šveicarijoje rinktas DKW, o dar po keturių mėnesių gamykloje buvo surinktas ir pirmasis šių automobilių šimtukas.
Automobilių kėbulo formos buvo išlaikytos griežtai pagal vokišką pavyzdį, o medinės kėbulo detalės gaminamos gretimame fabrike, Šveicarijoje.„Holka AG“ gamykloje visos kėbulo detalės buvo suklijuojamos vandens nepraleidžiančiais medžio klijais, paskui apdengiamas dirbtine oda ir galiausiai nudažomas įvairiomis spalvomis pagal užsakymą.
Po metų pirmuosius, 1935 m. pasirodžiusius F4 tipo automobilius, pakeitė patobulinti F5 tipo automobiliai, gaminami ne su sulankstomu brezentiniu, o su metaliniu stogu.Taip pačiais metais „Holka AG“ pradėjo pati gaminti mechanines automobilių dalis, pardavimui pasiūlė pirmuosius DKW limuzinus, keturių vietų kabrioletus ir naujų tipų automobilius.
Nuo pat pradžių „Holka-DKW“ Šveicarijoje buvo ypač mėgiami automobiliai. Iki šiol lieka mįslė, kaip įmonė, smarkiai nepadidinusi darbuotojų skaičiaus, sugebėjo pagaminti tokį skaičių ir tiek skirtingų tipų automobilių – per 1935-1939 m. jų buvo surinkta net 1400.
O paskui prasidėjo Antrasis pasaulinis karas ir gamykla buvo priversta užsidaryti – visi darbuotojai buvo pašaukti į armiją.
Tačiau 1940 m. gamykla vėl atsidarė ir joje dirbo tie patys darbuotojai – apsukrusis „Holka AG“ įkūrėjas E.Gioneris įkalbėjo tuometinę valdžią, kad jo darbuotojus atleistų nuo tarnybos armijoje, ir per ateinančius penkerius metus buvo pagaminta dar 467 automobilių.
(Von Herbert Rothen, Bern, erschienen in der "Automobil Revue" Nr. 47 vom 15.11.1984)

P.S.Iš 156 „Holka-DKW“ automobilių, pagamintų 1935 metais Šveicarijoje, išlikęs tik vienas, iš 1936 m. surinktų 142 automobilių likę du, iš 1937-1938 m. pasirodžiusių 909 - aštuoni, o iš paskutiniaisiais 1939-1945 m. pagamintų 463 automobilių išliko trylika.
Taigi per dešimt metų Šveicarijoje buvo surinkti 1674 tuomet labai populiarūs automobiliai, iš kurių iki šių dienų atriedėjo tik 24.

taigi idomu ar sis automobilis yra trecias,ar vienas is tu dvieju iki siol zinomu,is 142 pagamintu 1936metais?????

Puslapis 45 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/