Oldtimers forumas http://www.oldtimers.lt:80/ |
|
MINSK motociklai http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=6&t=1560 |
Puslapis 2 iš 2 |
Autorius: | GINTIL [ 2004 Spa 24 Sek, 20:33 ] | |||
Pranešimo tema: | Re: re: | |||
wd rašė: GINTIL rašė: O kokio MINSK bakas galėjo būti apipavidalintas kaip įdedamoje nuotraukoje? Beje, gal kas turite kamštį tokiam bakui? GTi koks sio minsko modelis?Gal parduodi? Modelio nežinau. Del to ir kalusinėju apie baką. Tik šiandien parsivežiau mocą. Apsižiūrėsiu ką galiu surinkti. Parduosiu, jei kas gerai pasiūlys. Dokumentų kol kas nėra. Reikalinga informacija ir apie variklį. Įdedu porą nuotraukų, su variklio numeriu ir visu moto vaizdu.
|
Autorius: | mindazzz [ 2004 Spa 24 Sek, 21:05 ] | |||
Pranešimo tema: | ||||
Prie temos: radau kelias foto su Minsk M1M (??), per Kauno Bikw Show Millenium nukipsavau
|
Autorius: | Ledūklis [ 2004 Spa 24 Sek, 21:16 ] | ||
Pranešimo tema: | |||
Maskva M-1-A bakas
|
Autorius: | robkis [ 2018 Vas 09 Pen, 21:21 ] |
Pranešimo tema: | Re: |
Ledūklis rašė: Maskva M-1-A bakas Prie ko m 1 A jis ir vadinasi maskva nes juos gamino maskvoje o jau m 1a gamintas minske todel ir pavadintas m1a |
Autorius: | Ledūklis [ 2018 Vas 09 Pen, 21:35 ] |
Pranešimo tema: | Re: MINSK motociklai |
Ir štai po 14 metų paaiškėjo tai |
Autorius: | zigmasmoto [ 2018 Vas 10 Šeš, 10:40 ] |
Pranešimo tema: | Re: Re: |
robkis rašė: Ledūklis rašė: Maskva M-1-A bakas Prie ko m 1 A jis ir vadinasi maskva nes juos gamino maskvoje o jau m 1a gamintas minske todel ir pavadintas m1a O prie to M 1A, kad kolega reikėtų paskaityti literatūrą. |
Autorius: | GINTIL [ 2018 Vas 14 Tre, 18:47 ] |
Pranešimo tema: | Re: Re: |
Nelabai kas ir paaiškėjo... robkis rašė: Ledūklis rašė: Maskva M-1-A bakas Prie ko m 1 A jis ir vadinasi maskva nes juos gamino maskvoje o jau m 1a gamintas minske todel ir pavadintas m1a |
Autorius: | Rudge [ 2018 Vas 15 Ket, 13:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: MINSK motociklai |
М1А. Этот первый советский послевоенный мотоцикл изготавливали на вывезенной с завода DKW в немецком городе Цшопау заводской оснастке, и, поэтому, конструктивно он повторял довоенную модель DKW-RT125. Аналогичная модель, отличавшаяся электрооборудованием, параллельно была освоена в Коврове под маркой К-125. Это был простой в производстве и эксплуатации маленький мотоцикл. Для его изготовления требовалось относительно небольшое количество металла и резины. Он был рассчитан на ремонт и обслуживание силами начинающего мотоциклиста. М1А прекрасно подходил для обучения вождению. Одним из постоянных потребителей стали школы ДОСААФ. К конструктивным особенностям следует отнести трехступенчатую коробку передач и отсутствие подвески заднего колеса. В 1951 году в связи с перепрофилированием Московского мотоциклетного завода производство М1А передали в Минск на построенный после войны велосипедный завод. Там М1А продержался на конвейере до 1956 года и был заменен собственной минской разработкой М1М. Минский завод так и остался основным в стране производителем мотоциклов класса 125см3. Он выпускал их все оставшиеся десятилетия ХХ века и продолжает производить до сих пор. |
Puslapis 2 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |