Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
kitoks
|
Parašytas: 2010 Rgs 14 Ant, 14:07 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 20 Pen, 10:31 Pranešimai: 2038 Miestas: Vilnius
|
Cernius rašė: Beje girdėjęs esu atsiliepimų, kad standartiniai benzininiai motorai Laz autobusams buvo per silpni...
Visas serijinis SSSR gamintas transportas turejo per silpnus variklius LAZ'as ne isimtis, bet jame montuotas variklis puikiai tvarkesi su savo darbu (jeigu nemineti, kad karsta diena galejo kaisti) ir ne kiek "neiskrito is konteksto", to meto transporto sraute. Sneku ne siaip sau, o yra teke toki vairuoti...
|
|
Į viršų |
|
|
Raimis
|
Parašytas: 2010 Rgs 14 Ant, 18:08 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24 Pranešimai: 8593 Miestas: Alytus
|
Autobusas Alytuje- LAZ 699R. Tarpmiestinis. Variklis „uralinis“- ZIL375, nesilpnas- 180 AG.
Priemiesčio LAZuose buvo montuojami paprasti „ziliniai“ varikliai- ZIL130- 150 AG.
_________________ Forume rašome lietuviškai. !!!
|
|
Į viršų |
|
|
kitoks
|
Parašytas: 2010 Rgs 14 Ant, 23:15 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 20 Pen, 10:31 Pranešimai: 2038 Miestas: Vilnius
|
Raimis rašė: Autobusas Alytuje- LAZ 699R. Tarpmiestinis. Variklis „uralinis“- ZIL375, nesilpnas- 180 AG. Priemiesčio LAZuose buvo montuojami paprasti „ziliniai“ varikliai- ZIL130- 150 AG.
180AG autobusui, tai visiskas niekis... Problemos prasideda, kai reikia kokia rimtesne ikalne iveikti, vat tada tai jau pavaras tik spek jungti, kuro sanaudos auga, o laikas senka, nes vaziuoji per letai... Praejusiais metais vazinejausi po kalnus (iki 1300m aukscio) su 420AG turinciu autobusu ir jam galios mazoka buvo, o vat kai vairuoji 254AG turinti lengvaji automobili panasiais keliais, tai jokiu problemu nebelieka
|
|
Į viršų |
|
|
Hondus
|
Parašytas: 2010 Rgs 15 Tre, 8:55 |
|
Užsiregistravo: 2010 Rgs 12 Sek, 20:52 Pranešimai: 34 Miestas: Vilnius
|
radai ką lygint
_________________ Jawa 360 70's
Izh planeta 3
Jawa 634 75's
Honda CB250 72's
|
|
Į viršų |
|
|
Hondus
|
Parašytas: 2010 Rgs 16 Ket, 12:40 |
|
Užsiregistravo: 2010 Rgs 12 Sek, 20:52 Pranešimai: 34 Miestas: Vilnius
|
Suprantu svarbu, kad sapaliojimas b8t7 vietoje ir laiku
_________________ Jawa 360 70's
Izh planeta 3
Jawa 634 75's
Honda CB250 72's
|
|
Į viršų |
|
|
Raimis
|
Parašytas: 2011 Bir 29 Tre, 12:10 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24 Pranešimai: 8593 Miestas: Alytus
|
Dėl galios lieku su savo nuomone: URALAS- 180AG, ZIL130- 150 AG. Jei teigiate, kad yra kitaip, norėčiau matyti įrodymus.
_________________ Forume rašome lietuviškai. !!!
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 66 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
Moteris + automobilis nespalvotose fotografijose
dalius-nsu
» 2019 Lie 14 Sek, 11:04
|
|
Garo katilai-mašinos Lietuvoje iki 1940 metų.
geguzis12
» 2023 Rgp 13 Sek, 12:59
|
|
GAZ-51
kęstutis
» 2022 Gru 28 Tre, 14:07
|
|
Nuotraukų konkursas klubo “Klasika” 2022 m. kalendoriui
egidas
» 2021 Geg 09 Sek, 16:35
|
|
RIGA STELLA
sumskas2
» 2021 Kov 14 Sek, 10:07
|
|
RIGA 5 1966m
sumskas2
» 2020 Gru 22 Ant, 21:16
|
|
Nuotraukų konkursas klubo “Klasika” 2021 m. kalendoriui
egidas
» 2020 Geg 06 Tre, 18:01
|
|
2020 m. klubo "Klasika" sieninis kalendorius
egidas
» 2019 Gru 21 Šeš, 5:37
|
|
IZH 49 prikėlimas antram gyvenimui
foxiuks
» 2019 Lap 01 Pen, 18:14
|
|
Westminster classic car meet
antose9
» 2019 Bir 02 Sek, 5:40
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|