Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Autobusas KAG Alytuje
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=6&t=2054
Puslapis 14

Autorius:  Raimis [ 2004 Gru 12 Sek, 20:21 ]
Pranešimo tema:  Autobusas KAG Alytuje

Perfotografavau maždaug prieš tris metus darytą autobuso nuotrauką. Autobusas tebėra. Nelabai seniai telefonu kalbėjau su savininku, sakė parduotų už 4000 Lt. Būklė, tikriausiai, nepablogėjo, nes nuo to laiko nebuvo eksploatuojamas. Kad važiuotų, reikia šiek tiek pasikrapštyti prie variklio.

Prikabinti failai:
KAG1.JPG
KAG1.JPG [ 0 Baitų | Peržiūrėta 1929 kartus(ų) ]
KAG2.JPG
KAG2.JPG [ 0 Baitų | Peržiūrėta 1929 kartus(ų) ]

Autorius:  Paulius43 [ 2004 Gru 12 Sek, 20:33 ]
Pranešimo tema: 

Aciu Raimi uz foto. Gal reiktu man saviskes nuskanuot, kur pries keleta metu dariau... Ir gal pamegint paieskot, ar dar tebera pats auto...

Autorius:  Djorge [ 2004 Gru 13 Pir, 1:42 ]
Pranešimo tema: 

graziai atrodo, :shock: bet savininkas tai brangininkas, juk tokiu "oldtimeriu" niekas i Vokietija tikrai neveš 8)

Autorius:  naktibaldas [ 2004 Gru 15 Tre, 21:37 ]
Pranešimo tema: 

Djorge rašė:
graziai atrodo, :shock: bet savininkas tai brangininkas, juk tokiu "oldtimeriu" niekas i Vokietija tikrai neveš 8)

bet tokiu oldtimeriu dar ir babkes kalt galima :lol:

Autorius:  Djorge [ 2004 Gru 16 Ket, 0:12 ]
Pranešimo tema: 

naktibaldas rašė:
Djorge rašė:
graziai atrodo, :shock: bet savininkas tai brangininkas, juk tokiu "oldtimeriu" niekas i Vokietija tikrai neveš 8)

bet tokiu oldtimeriu dar ir babkes kalt galima :lol:


na nebent paleistum po savo didiji miesta kaip marsrutke :lol: pas mus kaimelyje tokios technikos amžiui riba yra ideta 8)
na ekspluatacija manau brangi turetu buti, ten ne variklis, o benzino naikintojas stovi ;-)))

Autorius:  naktibaldas [ 2004 Gru 16 Ket, 1:16 ]
Pranešimo tema: 

Djorge rašė:
naktibaldas rašė:
Djorge rašė:
graziai atrodo, :shock: bet savininkas tai brangininkas, juk tokiu "oldtimeriu" niekas i Vokietija tikrai neveš 8)

bet tokiu oldtimeriu dar ir babkes kalt galima :lol:


na nebent paleistum po savo didiji miesta kaip marsrutke :lol: pas mus kaimelyje tokios technikos amžiui riba yra ideta 8)
na ekspluatacija manau brangi turetu buti, ten ne variklis, o benzino naikintojas stovi ;-)))

na as ne specas..taciau ten rodos 8 cilindru sirdele plaka> :lol:

Autorius:  Djorge [ 2004 Gru 16 Ket, 1:35 ]
Pranešimo tema: 

Senesniuose gaz 51 variklis, 70 arkliuku, 3,5 litro, 6 cilindrai.
naujesniuose KAG-3 kaip sitas gal jau ir GAZ 53 variklis budavo 8 cilindrai, 4,3 litro 115 arklių. Cia Raimio klausti reikia.
beje vienas įdomumas, šitas buselis, turi medini karkasą. manau su tokiu daug nepalakstysi .

Autorius:  naktibaldas [ 2004 Gru 16 Ket, 1:40 ]
Pranešimo tema: 

Djorge rašė:
Senesniuose gaz 51 variklis, 70 arkliuku, 3,5 litro, 6 cilindrai.
naujesniuose KAG-3 kaip sitas gal jau ir GAZ 53 variklis budavo 8 cilindrai, 4,3 litro 115 arklių. Cia Raimio klausti reikia.
beje vienas įdomumas, šitas buselis, turi medini karkasą. manau su tokiu daug nepalakstysi .

seip kubatura yra proporcinga ag...na jei imant atmosferikus...
shita taisykle visais atvejais daugiau ar maziau galioja...
moralas: koks idiotas kure ta varikli jei is <4 litru tik 115ag teisgavo... :roll:
cia jau reiktu net galva pasukti kaip deforsuoti iki tokio lygio 8)
beje cia apie shita varikli snekam? :lol:

Prikabinti failai:
gaz53.jpg
gaz53.jpg [ 0 Baitų | Peržiūrėta 1790 kartus(ų) ]

Autorius:  Djorge [ 2004 Gru 16 Ket, 1:47 ]
Pranešimo tema: 

na tas "idiotas" (kam toks skambus zodis) labai jau seniai gyveno :D Gaz 51 variklis sukurtas apie 1945 metus, o tas astuoniu cilindru tiksliai nežinau, bet berods apie 1960, tada taip dare, kuro ekonomija, aerodinamika buvo daugiau mokslinės fantastikos sritys ;-))
beje pats KAG, konstruotas Lietuvoje apie 1959 metus, gamintas Kaune, ir yra kaip ir lietuviskas automobilis.

Autorius:  naktibaldas [ 2004 Gru 16 Ket, 1:57 ]
Pranešimo tema: 

Djorge rašė:
na tas "idiotas" (kam toks skambus zodis) labai jau seniai gyveno :D Gaz 51 variklis sukurtas apie 1945 metus, o tas astuoniu cilindru tiksliai nežinau, bet berods apie 1960, tada taip dare, kuro ekonomija, aerodinamika buvo daugiau mokslinės fantastikos sritys ;-))
beje pats KAG, konstruotas Lietuvoje apie 1959 metus, gamintas Kaune, ir yra kaip ir lietuviskas automobilis.

del lietuviu indelio prie sio stebuklo atsiradimo kazka girdejau :)
o seip visai neskambus tas mano apibudinimas..jis sakyciau tiesus 8)
pamenu kadais puse nakties narsiau nete info apie si autobusa...nemazai prisiskaiciau..taciau uzuominos apie jegos agregato patikimuma(o jis turetu buti isties nemazas iskaitant deforsavimo lygi) taip ir neradau...taip iseina kad to patikimumo ir nebuvo :roll: o maza galia ir dideles sanaudos tebuvo tik inzinieriu nekompetencijos pozymis:)
(sory as gal cia nelabai i tema isvis apie tuos variklius...na tiesiog man patinka dometis ivairiu kartu varikliais...kaip jie keiciasi..tobuleja..)

Puslapis 14 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/