dalius-nsu rašė:Viršutinis atsarginis ratas ant lopšelio turbūt dar su Gelande padangos raštu,ar aš klystu
. O torsionai lopšelio ( BW38 )ar dar "gyvi" buvo..?
Taip , Daliau , viršutinis tikra ,,eglutė'' , bet vėl prašau - istorija , kaip būdavo
. Reiks kada nufotografuot , iki šiol tą padangą turiu. Tai iliustracija to , ką žmonės pokary darydavo , kai kameros buvo ,,deficitas'' - jie vietoj kameros dėdavo padangą apipjaustytais bortais . Padanga buvo su dar puikiu protektorium , bet sprogus , ir panaudojo ją vietoj kameros . Kas anais laikais aptiko kokiam kaime vieną kitą seną (tikrai
seną ) motociklą , gali paliūdyt , į ką būdavo panašios kameros - lopas ant lopo
O torsionų , anei jokių pakabos detalių , nebuvo nė kvapo . Vienintelis lopšio bagažinėj mėtėsi nulūžęs prie pat (atsiprašau , nežinau , kaip tas turėtų vadintis lietuviškai
) šlicų torsiono galiukas ...
Tarp kitko - galėtų būt forume koks nors skyrelis apie , pavadinkim , įdomesnius anų laikų konstrukcinius sprendimus . Galėtum , Daliau , papasakot apie Zuendapp'o lopšelio torsioninę pakabą , o tai didžioji dauguma forumiečių , įtariu , įsitikinę , kad lopšių pakabos buvo tik spyruoklinės arba linginės