Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Tarybinių laikų motosportas
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=6&t=21533
Puslapis 411

Autorius:  sth55 [ 2009 Lap 26 Ket, 21:09 ]
Pranešimo tema: 

TVR rašė:
Dabar Lietuvos energetikos muziejuje galite gyvai pamatyti ispudingaja sportinio PMZ-A750 versija, taip pat legendini NATI-A-750, o taip pat nemazai kitu idomiu eksponatu.
Super :taika: ,kaip tik šį šeštadienį su klase ten einam,bus ką pažiūrėt :soke: :moped: :je: .

Autorius:  TVR [ 2009 Lap 27 Pen, 14:35 ]
Pranešimo tema: 

...

Prikabinti failai:
58.jpg
58.jpg [ 112.69 KiB | Peržiūrėta 998 kartus(ų) ]

Autorius:  slynikas [ 2009 Lap 27 Pen, 17:29 ]
Pranešimo tema: 

TVR rašė:
Dabar Lietuvos energetikos muziejuje galite gyvai pamatyti ispudingaja sportinio PMZ-A750 versija, taip pat legendini NATI-A-750, o taip pat nemazai kitu idomiu eksponatu.

Šiandieną ten apsilankiau, tikrai pritariu, jog stovi ĮSPŪDINGAS PMZ-A750. Tik pasigedau informacijos apie jį, gal kas nors turi ir galėtų pasidalinti? Ar šis motociklas iš Lietuvos?

Autorius:  TVR [ 2009 Lap 27 Pen, 20:26 ]
Pranešimo tema: 

Visi eksponatai is Lietuvos.

Autorius:  sth55 [ 2009 Lap 27 Pen, 21:40 ]
Pranešimo tema: 

TVR rašė:
Visi eksponatai is Lietuvos.
Vo čia tai geras galvojau,kad tokių Lietuvoje seniai seniai nėra jai ir buvo.Šis tas bendro apie Pmz.

Prikabinti failai:
PMZ_A_750_pic1.jpg
PMZ_A_750_pic1.jpg [ 861.37 KiB | Peržiūrėta 1018 kartus(ų) ]

Autorius:  TVR [ 2009 Gru 03 Ket, 23:39 ]
Pranešimo tema: 

slynikas rašė:
Šiandieną ten apsilankiau, tikrai pritariu, jog stovi ĮSPŪDINGAS PMZ-A750. Tik pasigedau informacijos apie jį, gal kas nors turi ir galėtų pasidalinti?

Pries domintis PMZ A750 reiktu suzinoti ju atsiradimo pradzia. Trumpai pabandysiu jums ja pateikti. Informacija is knygos A. Myatyev "Мотоциклы СССР" 2007m.

"Avtodoro motosekcijos" iniciatyva 1935m. susaukto pasitarimo metu buvo nuspresta, kad turi buti sukurta motociklu gamybos
pramone, kuri gamintu keturiu tipu motociklus: dvitakcius lengvuosius 300cc motociklus; keturtakcius vidutinius 500cc ir du
tipai sunkiuju motociklu su keturtakciais dvieju cilindu variklais: 750cc, 1200cc. Sitos zinybos sprendimu 1932m. vasario
menesi (NATI) institute buvo ikurtas motociklu konstacimo biuras. Pagrindine sio burio uzduotis buvo sukurti dvieju tipu
motociklus: pirmoje eileje 750cc, o veliau 500cc. Pagrindinis siu motociklus uzsakovas buvo motorizuojama Raudonoji armija.
Projektuojant pirmaji 750cc motocikla, pavyzdziu buvo paimtas firmo Harley Davidson 750cc motociklas. Taciau pagrindu paimto
motociklo konstrukcija buvo pakeista: remas stampuotas, priekyne sake trumpasvirte su ketvirtine linge (pagal to laikmecio
BMW motocikla), ratai tarpusavyje keiciami, perdavimas nuo akluninio veleno i greiciu deze - krumpliaratinis, nuo greiciu
dezes i rata - grandine. Projektuojamas motociklas igavo indeksa A-750. Per labai trumpa laikotari (3men. 1932m. Kovas-Geguze)
konstravimo biuro kolektyvas bendrais bruozais suprojektavo visiskai orginalios konstrukcijos motocikla. Motociklas turejo
dvieju cilindru keturtakti V formos 746cc varikli su apatiniais soniniais voztuvais. Sio variklio galingumas prie 3700
Aps/min sudere 16AG.
Pirmi du eksperimentiniai NATI A-750 buvo paruosti 1933m. geguzes 1d. paradui. Rugjucio pradzioje buvo surinkti ir paruosti
dar du motociklai. Siu motociklu konstruktorius P.V.Mozorovas seniai turejo minti siu motociklu masine gamyba perkelti i
Izevska. Taciau del nebaigtos statyti gamyklos ir sudetingos siu motociklu gamybos specifikos ju gamyba nebuvo masiskai
pradeta. Pagal to laikmecio oficialia versija P.V.Mozorovas 1934m kovo 11 nusizude, to pasekoje tolimesnis motociklo NATI
A-750 projektas buvo isaldytas ir tik po puses metu buvo perduota visa konstrukcine medziaga i Podolskio masinu gamykla (PMZ)
isisavinti serijine gamyba.
Taigi NATI A-750 buvo pagaminta viso labo 4 vienetai (du solo ir du su priekabomis). O vienas is ju kaip tik stovi technikos muziejuje Vilniuje
:!:

Istorijos pratesimas po savaitgalio.

Autorius:  varamas [ 2009 Gru 08 Ant, 21:14 ]
Pranešimo tema: 

Akimirkos iš moto kroso Utenoje .Apie 1975 metus.Faktas-jos vyko tenai ,kur dabar yra Vestuvių kalnas.

Prikabinti failai:
IMG_0277.jpg
IMG_0277.jpg [ 193.75 KiB | Peržiūrėta 982 kartus(ų) ]
IMG_0278.jpg
IMG_0278.jpg [ 184.09 KiB | Peržiūrėta 995 kartus(ų) ]
IMG_0275.jpg
IMG_0275.jpg [ 174.61 KiB | Peržiūrėta 994 kartus(ų) ]

Autorius:  varamas [ 2009 Gru 08 Ant, 21:17 ]
Pranešimo tema: 

Na ir dar keletas kadrų iš tų pačių varžybų.

Prikabinti failai:
IMG_0166.jpg
IMG_0166.jpg [ 104.5 KiB | Peržiūrėta 988 kartus(ų) ]
IMG_0276.jpg
IMG_0276.jpg [ 210.98 KiB | Peržiūrėta 991 kartus(ų) ]
IMG_0160.jpg
IMG_0160.jpg [ 155.08 KiB | Peržiūrėta 990 kartus(ų) ]

Autorius:  varamas [ 2009 Gru 08 Ant, 21:20 ]
Pranešimo tema: 

Ir dar pora

Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Startas.

IMG_0165.jpg
IMG_0165.jpg [ 140.97 KiB | Peržiūrėta 990 kartus(ų) ]
IMG_0274.jpg
IMG_0274.jpg [ 198.17 KiB | Peržiūrėta 995 kartus(ų) ]

Autorius:  sth55 [ 2009 Gru 08 Ant, 23:13 ]
Pranešimo tema: 

TVR rašė:
slynikas rašė:
Šiandieną ten apsilankiau, tikrai pritariu, jog stovi ĮSPŪDINGAS PMZ-A750. Tik pasigedau informacijos apie jį, gal kas nors turi ir galėtų pasidalinti?

Pries domintis PMZ A750 reiktu suzinoti ju atsiradimo pradzia. Trumpai pabandysiu jums ja pateikti. Informacija is knygos A. Myatyev "Мотоциклы СССР" 2007m.

"Avtodoro motosekcijos" iniciatyva 1935m. susaukto pasitarimo metu buvo nuspresta, kad turi buti sukurta motociklu gamybos
pramone, kuri gamintu keturiu tipu motociklus: dvitakcius lengvuosius 300cc motociklus; keturtakcius vidutinius 500cc ir du
tipai sunkiuju motociklu su keturtakciais dvieju cilindu variklais: 750cc, 1200cc. Sitos zinybos sprendimu 1932m. vasario
menesi (NATI) institute buvo ikurtas motociklu konstacimo biuras. Pagrindine sio burio uzduotis buvo sukurti dvieju tipu
motociklus: pirmoje eileje 750cc, o veliau 500cc. Pagrindinis siu motociklus uzsakovas buvo motorizuojama Raudonoji armija.
Projektuojant pirmaji 750cc motocikla, pavyzdziu buvo paimtas firmo Harley Davidson 750cc motociklas. Taciau pagrindu paimto
motociklo konstrukcija buvo pakeista: remas stampuotas, priekyne sake trumpasvirte su ketvirtine linge (pagal to laikmecio
BMW motocikla), ratai tarpusavyje keiciami, perdavimas nuo akluninio veleno i greiciu deze - krumpliaratinis, nuo greiciu
dezes i rata - grandine. Projektuojamas motociklas igavo indeksa A-750. Per labai trumpa laikotari (3men. 1932m. Kovas-Geguze)
konstravimo biuro kolektyvas bendrais bruozais suprojektavo visiskai orginalios konstrukcijos motocikla. Motociklas turejo
dvieju cilindru keturtakti V formos 746cc varikli su apatiniais soniniais voztuvais. Sio variklio galingumas prie 3700
Aps/min sudere 16AG.
Pirmi du eksperimentiniai NATI A-750 buvo paruosti 1933m. geguzes 1d. paradui. Rugjucio pradzioje buvo surinkti ir paruosti
dar du motociklai. Siu motociklu konstruktorius P.V.Mozorovas seniai turejo minti siu motociklu masine gamyba perkelti i
Izevska. Taciau del nebaigtos statyti gamyklos ir sudetingos siu motociklu gamybos specifikos ju gamyba nebuvo masiskai
pradeta. Pagal to laikmecio oficialia versija P.V.Mozorovas 1934m kovo 11 nusizude, to pasekoje tolimesnis motociklo NATI
A-750 projektas buvo isaldytas ir tik po puses metu buvo perduota visa konstrukcine medziaga i Podolskio masinu gamykla (PMZ)
isisavinti serijine gamyba.
Taigi NATI A-750 buvo pagaminta viso labo 4 vienetai (du solo ir du su priekabomis). O vienas is ju kaip tik stovi technikos muziejuje Vilniuje
:!:

Istorijos pratesimas po savaitgalio.
Neatsibodo teksto verst? :-)

Puslapis 411 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/