TVR rašė:
Manau daugelis forumiečių yra matę šį automobilį, ar bent jau apie jį girdėję. Jei jau sukūrėte šią temą, tai gal daugiau kažką papasakosite?
O dabar siek tiek daugiau apie si automobili:
Sis unikalus automobilis pagamintas Vokietijoje "Wendler"kebulu atelje,panaudojant "Mercedes Benz 320"(W142 IV).
1940m.rugpiucio men.buvo pagamintas "Mercedes Benz 320"su 4 duru kabrioleto"D"kebulu.Sis automobilis priklause Miuncheno policijos sefui.
Per visa kara sis automobilis is Miuncheno niekur nebuvo isvykes,o pasibaigus karui atsidure amerikieciu karininku rankose.Veliau buvo parduotas civiliniam privaciam asmeniui.Automobili isigijo teatro "Munch"direktorius -Koenig.
Veliau naujasis seiminkas nusprende pakeisti automobilio isorine isvaizda,todel kreipesi su siuo pageidavimu i "Wendler"kebulu atelje.
Kadangi tuo metu aliuminio lakstai aviacijos pramoneje neturejo paklausos.Turtingu zmoniu karo nualintoje salyje pavieniui pasitaikydavo,firma "Wendler"tuo metu specialyzavosi ekskliuziviniu kebulu gamyboje panaudojant aliumini,priimdavo uzsakymus is siu turtingu zmoniu.
Kiek laiko uztruko pagaminti kebula,ir ji sumontuoti ant pateikto automobilio - nera zinoma.Bet 1950mkovo men.sis "MERCEDES BENZ"antra karta uzgime,turedamas visiskai kitokia isorine isvaizda.
Ant automobilio buvo sumontuotas siulaikinis aerodinaminis pontoninio tipo kebulas-tai buvo is tikro naujiena pokariniais metais.
Dizaineris dalyvaves sio kebulo sukurime-italas dirbes italu kebulu firmoje "Super Ligera".Ziurint i si automobili aiskiai matyt "italiskas braizas".
Po sios modernizacijos,si automobili teatro direktorius padovanojo savo teatro Primai balerinai-Lilia Zaisner.Apie 2002-2003m.m.Primos balerinos
vaikai si automobili(tiksliau,kas is jo liko) pardave.Taip jis atsidure Lietuvoje.Restauravimo darbai salinai buvo atliekami ir Lietuvoje ir Vokietijoje,ir Italijoje.Bet apie tai daugiau galetu papasakoti dabartinis jo seimininkas.
istorines nuotraukos: