prisiminiau, kad ir as knyga apie mersus turiu. Koenemann leidyklos Mercedes Benz albumas.
Apie 770 (nuo 1938, Grosser Mercedes) raso, kad buvo 7.65 L 150 ag arba 200 ag su kompr. Veliau montavo 155/230 ag. Masinos vmax = 170 kmh.
Sarvuota versija, partijos lyderiams, svere 4.8 t, turejo 4 cm storio nepersaunamus langus ir 18 mm storio skardas. Kad "numesti" svorio, sparnai buvo aliumininiai. Gamykla rekomendavo su tuo aparatu nevirsyti 80 kmh greicio, nes buvo tikimybe, kad neatlaikys padangos....Si spec. versija naudojo 40 litru benzo 100 km, o paprasta versija siurbe tik kuklius 30 :)
Masina (bazine) kainavo 44.000 reichsmarkiu (pulmanas), 46.000 4 duru Cabriolet D, ir 47.500 uz 6vieti Cabriolet F. Kazkodel nutylima, kiek kainavo sarvuotis :) Ir dar, neturiu su kuo palyginti kainas, na tipo kiek kainavo koks nors Hanomagas, ar duonos kepalelis :)
Taip pat yra komentaras, kad partijos lyderiai mego sitas masinas, jos buvo sarvuotos, taciau kaip nekeista, tik iki peciu lygio (sarvuotas kabrioletas...)
Zinoma, galima daryti prielaidas ir spelioti, kad Adolfukas turejo kokia super puper spec versija su tikrai galingesniu varikliu... Bet kam to reikia, jei tuometines padangos vistiek neatlaikydavo dideliu greiciu prie tokio svorio? :)
PS atsiprasau, jei tai, ka parasiau, jau buvo anksciau pasakyta..
PPS velnias, tikrai viskas parasyta toje pirmoje foto! O as net neskaiciau