Egiptas - nelabai turtinga šalis, todėl mašinos ten senos, nėra daug drėgmės, korozija joms negresia, metai po metų, jos išlieka tokios pačios, na nebent apsidaužo, nes eismo taiyklių ten praktikoje nėra(naktį puse automobilų be šviesų
).
taigi nuotraukos:
1,2,3 - nuotraukos, tipiškos egiptieitiškos taxi, Aleksandrijoje beveik visi taksai žiguliai, beje, dauguma jų, kad ir keistai tai skamba, važiuoja savo maršrutu, ir jo nekeičia. Kaire ir kitur populiariausi Peogeot 504 (3nuotr.), jie seni, bet visai simpatiški, ir salyginai nebrangūs
, tiesa apie kainas, geras tvarkingas žigulys kainuoja nei daug nei mažai, apie 4500$ (klaidos nepadariau
), o vat tas pežiukas tik apie 2500.
4 nuotrauka - populiariausias transportas egipte - maršrutiniai autobusiukai, beveik visi kaire - šie volkswagenai (čia berods t2, ane), jų gatvės pilnos, pasitaikė pora ir tų senesnių t1, bet jų nutraukt nespėjau.
kaina važiuoti vietiniui berods 25 ct lietuvški, turistui bent jau du kartus didesnė.
5 - klimatas šiltas, tinkamas motoroleriams, tad jų ten pilna, 99% procentai jų - vespos, senos, gražios, itališkos
6,7,8 - tipiškos mašinos kaire, dauguma jų senos, bet ne kokios super egzotiškos, viena kita kažkodėl amerikietiška, pasitaiko pravažiuoja ir kokis pirmas golfas
9 - mersedesas prie vieno restorano, tokių gražių mačiau gal tik kokias dvi, bet vadinasi jų yra, šeip tai mercedesai ten labai populiarūs, naujų labai nesimato, bet tų, taip vadinama lansberginių, ir senesnių, gana daug, turbūt prabangu. Dėl įdomumo galiu pasakyti, kad trys iš penkių naujesnių mašinų - daewoo lanos.
o desertui - benzino kaina - ten yra trijų tipų benzinas, 90as kainuja 50, 92as - 70, o dyzelis 30 lietuviškų centų
toks trumpas reportažas iš artimosios afrikos