Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

ilgai lauktas mano pirkinys

Čia talpinamos nuotraukos ir video informacija

Moderatoriai: TVR, Shumeras, Moderatoriai

Vartotojo avataras
pulpitas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 551
Užsiregistravo: 24 Geg 2005, 21:47
Miestas: Kaunas

Standartinė pulpitas »

stabziu stiprintuvas ir variklio dangtelis atrodo identiski kaip ir Rekorde E. Siulyciau det Rekordo E (1.8 ar 2.0l) varikli, ji lengviausia gaut, pigiai. Rekord E rusiskam manuale, kuri turiu, raso apie visus benzininius Opel Rekord 1966-1987 metu laidos variklius.
Vartotojo avataras
uoksas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 678
Užsiregistravo: 06 Kov 2004, 15:09
Miestas: Vilnius

Standartinė uoksas »

gal tas manualas yra isverstas i skaitmena ?
Vartotojo avataras
uoksas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 678
Užsiregistravo: 06 Kov 2004, 15:09
Miestas: Vilnius

Standartinė uoksas »

gal kas galit papasakot placiau apie Rekordo E 2,0L varikli. korbas ten ? kokia galia, kiek begiu deze turi ?
Vartotojo avataras
pulpitas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 551
Užsiregistravo: 24 Geg 2005, 21:47
Miestas: Kaunas

Standartinė pulpitas »

Tureciau skaitmenine versija, pasiulyciau.
Atsimenu tiek, kad 2.0 N (karbas) variklis turi 90 AG; 2.0 S cia toks kaip mano Rekorde(karbas)100 AG sitas variklis dazniausias Rekorduose; 2.0 E (ipurskimas) 110 Ag gan retas. Pavaru dezes: mechanines 4 ir 5 pavaru, automatas 3 laipsniu :neigiamai:
Aurimka
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 97
Užsiregistravo: 06 Rgs 2004, 17:14
Miestas: Lentvaris

Standartinė Aurimka »

Kartais stebiuosi zmonemis kurie uzsima auto.Arba babkiu turite kaip meslo arba as Jusu nesuprantu.Juk pagal kolektoriu 100 procentu karbiuratorius :-)
Aurimka
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 97
Užsiregistravo: 06 Rgs 2004, 17:14
Miestas: Lentvaris

Standartinė Aurimka »

Dar pridesiu 100 procentu 2 kmeru karbas, o del deziu ivairiausi variantai ejo.
Vartotojo avataras
laurynas400
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1462
Užsiregistravo: 24 Geg 2005, 14:16
Miestas: Vilnius

Standartinė laurynas400 »

To Pulpitas, norėjau patikslinti, kad rekordo 1,8 ir 2,0 skyrėsi kaip diena nuo nakties, 1,8 buvo jau aliuminis blokas ir daug lengvesnis traukė kaip velnias, 2,0 gi buco sunkus karb variklis traukė bet nelaikė apsukų, šiek tiek greitesnis buvo 2,0i, per savo praktiką su opleliais mačiau visko: buvo įdėtas ir 1,9 su įpurškimu ir dar belenkas, blokas identiškas karbiuratoriniam užglūšini pompos skylę ir dedi visą įpurškimo makarajų. Kas ir buvo sekmingai daroma.
Tu pažiūrėk ant bloko iš šono turi būti parašyta koks litražas tavo motoro ir tiek...
Vartotojo avataras
pulpitas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 551
Užsiregistravo: 24 Geg 2005, 21:47
Miestas: Kaunas

Standartinė pulpitas »

Laurynui400: o as ir nesakau kas 1.8 ir 2.0 varikliai identiski, as tiesiog apie 1.8 net nekalbu... 1.8 variklis gal tik Asconai ar Kadettui. 1.8 variklio net dangtelis bei galva kitokie nei 2.0.

Beje, Rekord E2 buvo dar ir 2.2E 115 AG
Vartotojo avataras
Sergej
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 936
Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 16:22
Miestas: Vilnius

Standartinė Sergej »

jai nuspresi pirkt opelio varikli, tai gali paskambinti sio numeriu: 868888750 Vilnius
anksciau turejo
nuo rekordo 1.8 2.0 2.2i
ir kazka tai nuo senatariaus berots 2.5 ir 3.0 ar dar galingesni.
Vartotojo avataras
uoksas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 678
Užsiregistravo: 06 Kov 2004, 15:09
Miestas: Vilnius

Standartinė uoksas »

nu as zinau kad pas mane korbas :D , as klausiau apie Rekordo E 2,0L varikli
Skelbti atsakymą