Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2024 Bal 24 Tre, 5:49

Visos datos yra UTC + 2 valandos





Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2012 Rgp 11 Šeš, 22:42 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2008 Sau 12 Šeš, 23:59
Pranešimai: 444
Miestas: KLAIPĖDA
Sveiki,atlikau nedidele fotofiksacija laivo jegaines ir joje esanciu irenginiu,kuriame dirbu.Taipogi pateikiu aprasymus.Tikiuosi zmonesms, kuriems neteko arba ir tiems kuriems teko ne karta buti laive,bus idomu paziureti.Laivas 1969 metu gamybos,pagamintas Danijoje.Tais laikais laivu statymo technologijos buvo kitokios, ir naujieji laivai, o ypatingai azijos laivu statyklos gamybos neprilygsta jiems.Del paliginimo, sio laivo visa uzbortine(juros vandens) armatura yra zalvarine, kitaip sakant amzina,jau tiek metu o ji stovi be problemu.Visu pagrindiniu siurbliu korpusai bronziniai.Plienas po tiek metu korozijos nepaveiktas.Sis laivas priskiriams keleiviniu laivu kategorijai,nes turi tam salygas.Todel remonta privalo atlikti kas metus, plaukia i doka ir atlieka korpuso tikrinima ir remonta.Del to sie laivai gyvena ilgai.


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Tai paleidziamojo oro kompresoriai.Laivo varikliai paleidziami auksto slegio oru,kuri suspaudzia sie kompresoriai.Jie palaiko paleidimo oro slegi balionuose nuo 15 iki 22 kg/cm2.Juos suka 16 kw elektros varikliai.

100_2305.JPG
100_2305.JPG [ 84.56 KiB | Peržiūrėta 1715 kartus(ų) ]

_________________
Klaipėda
Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2012 Rgp 11 Šeš, 22:49 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2008 Sau 12 Šeš, 23:59
Pranešimai: 444
Miestas: KLAIPĖDA
..


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Tai yra separatoriai,butent sie yra skirti pagrindiniu varikliu tepalui separaruoti.Tai yra valyti tepala nuo mechaniniu priemaisu,vandens ir suodziu procentaliai.Eigos metu jie varineja per save tepala is tepalo tanku(laivuose visos skysciu talpyklos vadinamos tankais)

100_2306.JPG
100_2306.JPG [ 97.87 KiB | Peržiūrėta 1711 kartus(ų) ]
100_2306.JPG
100_2306.JPG [ 97.87 KiB | Peržiūrėta 1711 kartus(ų) ]

_________________
Klaipėda
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2012 Rgp 11 Šeš, 22:57 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2008 Sau 12 Šeš, 23:59
Pranešimai: 444
Miestas: KLAIPĖDA
...


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Tai taipogi separatoriai,tik sie jau skirti kuro paruosimui.Taipat atlieka kuro valymo procedura ir jau po separataoriaus kuras keliauja i tanka is kurio siubliai paduoda per smulkaus valymo filtrus i variklius.Vienas separatorius skirtas lengvojo kuro valymui-dyzelinui,juroje vadinama MGO(marine gas oil),o sekantis skirtas sunkaus kuro valymui-mazuto ,vadinamo HFO(Heavy fuel oil).Tik sis kuras jau papildomai sildomas, kad jo klampumas nevirsytu ribos.Kiekviena sunkiojo kuro marke sildoma skirtingai,HFO40 kuri naudojame mes sildimo temperatura 60 laipsniu C.Naudojant kitu markiu kura sildymas gali buti ir 100-140 laipsniu.

100_2326.JPG
100_2326.JPG [ 124.46 KiB | Peržiūrėta 1709 kartus(ų) ]

_________________
Klaipėda
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2012 Rgp 11 Šeš, 23:12 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2008 Sau 12 Šeš, 23:59
Pranešimai: 444
Miestas: KLAIPĖDA
Pagrindine laivo jegaine sudaro 8 varikliai.Tai 12 cilindru,V-formos dyzeliniai ,su 2 turbinomis varikliai.Dirbantys pastoviomis 700 aps/min apsukomis.Ju sukamojo momemto perdavimas sraigtui vyksta 2 veleno linijomis per pneumo-movas.Kuomet i mova paduodamas suslegtas oras ,tuomet mov isikabina i reduktoriu.Ir tokiu budu 4 varikliai ieina i viena reduktoriu, kita varikliu grupe veikia analogiskai.Jau sukntis velenams per hidraulini irengima reguliuojamas sraigto zingis ir tik tokiu budu ,pasukus sraigto mentes atitinkamu kampu laivas pradeda stumtis idinant apkrova varikliams.


Prikabinti failai:
100_2308.JPG
100_2308.JPG [ 76.58 KiB | Peržiūrėta 1709 kartus(ų) ]
100_2309.JPG
100_2309.JPG [ 98.87 KiB | Peržiūrėta 1709 kartus(ų) ]
100_2310.JPG
100_2310.JPG [ 98.3 KiB | Peržiūrėta 1709 kartus(ų) ]

_________________
Klaipėda
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2012 Rgp 11 Šeš, 23:18 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2008 Sau 12 Šeš, 23:59
Pranešimai: 444
Miestas: KLAIPĖDA
...


Prikabinti failai:
100_2311.JPG
100_2311.JPG [ 108.94 KiB | Peržiūrėta 1709 kartus(ų) ]
100_2312.JPG
100_2312.JPG [ 96.09 KiB | Peržiūrėta 1709 kartus(ų) ]
100_2323.JPG
100_2323.JPG [ 95.12 KiB | Peržiūrėta 1709 kartus(ų) ]

_________________
Klaipėda
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2012 Rgp 11 Šeš, 23:39 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2008 Sau 12 Šeš, 23:59
Pranešimai: 444
Miestas: KLAIPĖDA
Si patalpa yra vadinama pagalbiniu varikliu patalpa.Butent cia stovi 3 dyzeliniai generatoriai.Dyzeliu isvystomas galingumas 750 kw,taciau standartinis naudojamas iki 400 kw, bet 500-550 kw isbandytas ir variklis ji atlaiko.Yra ir 4-tas dyzelinis generatorius,bet jis stovi kitoje patalpoje,jei si patalpa yra 1 denis is apacios,tai kitas dyzelis-jau stovi 7 denyje tam skirtoje patalpoje ir vadinamas yra Avariniu dyzeliniu -generatoriu.Tik sie matomi DG uz pagrindinius variklius yra 2 kartus silpnesnis,kas beabejo lemia ir jo gabaritus.Sis turi tik 6 cilindrus,viena turbina .


Prikabinti failai:
100_2324.JPG
100_2324.JPG [ 103.6 KiB | Peržiūrėta 1704 kartus(ų) ]
100_2327.JPG
100_2327.JPG [ 101.97 KiB | Peržiūrėta 1704 kartus(ų) ]
100_2329.JPG
100_2329.JPG [ 102.49 KiB | Peržiūrėta 1704 kartus(ų) ]

_________________
Klaipėda
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2012 Rgp 11 Šeš, 23:45 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2008 Sau 12 Šeš, 23:59
Pranešimai: 444
Miestas: KLAIPĖDA
...


Prikabinti failai:
100_2328.JPG
100_2328.JPG [ 93.66 KiB | Peržiūrėta 1704 kartus(ų) ]
100_2330.JPG
100_2330.JPG [ 83.53 KiB | Peržiūrėta 1704 kartus(ų) ]
100_2331.JPG
100_2331.JPG [ 85.55 KiB | Peržiūrėta 1704 kartus(ų) ]

_________________
Klaipėda
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2012 Rgp 12 Sek, 0:23 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2008 Sau 12 Šeš, 23:59
Pranešimai: 444
Miestas: KLAIPĖDA
Visos laivo patalpos esancios zemiau(vaterlinijos) juros lygio turi atkirtimo budus.Sioje nuotraukoje matomos vandeniui atsparios durys, kurios gelbetu tiek nuo uztvindimo kitus skyrius ,tiek nuo gaisro plitimo.Ju uzdarymas galimas is vietos hidrauliniu siurbliu pagalba arba distanciniu budu,o taipogi avariniu rankiniu budu .Laive yra tokiu duru 9,


Prikabinti failai:
100_2320.JPG
100_2320.JPG [ 99.02 KiB | Peržiūrėta 1700 kartus(ų) ]

_________________
Klaipėda
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2012 Rgp 12 Sek, 0:56 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2008 Sau 12 Šeš, 23:59
Pranešimai: 444
Miestas: KLAIPĖDA
Cia matome gari katilo degikli.Kiekvienas laivas turi garo katila, pagal jo mastus ir katilu dyziai ir ju skaicius, musu laive yra 2 garo katilai.Jie sildo visas gyvenamas patalpas kuomet reikia.sildo karsta vandeni.Taipat sildo kura tankuose.


Prikabinti failai:
100_2347.JPG
100_2347.JPG [ 91.28 KiB | Peržiūrėta 1699 kartus(ų) ]
100_2345.JPG
100_2345.JPG [ 72.66 KiB | Peržiūrėta 1699 kartus(ų) ]

_________________
Klaipėda
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2012 Rgp 12 Sek, 10:53 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2011 Rgp 14 Sek, 22:56
Pranešimai: 81
Nu man asmeniskai labai ydomi tema. Klausimas autoriui butu kokio dydzio sis laivas yra ta prasme kiek keleiviu gali plukdyti?


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 158 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

 Paskutinės sukurtos temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Moteris + automobilis nespalvotose fotografijose

dalius-nsu » 2019 Lie 14 Sek, 11:04

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Garo katilai-mašinos Lietuvoje iki 1940 metų.

geguzis12 » 2023 Rgp 13 Sek, 12:59

Naujų pranešimų nėra GAZ-51

kęstutis » 2022 Gru 28 Tre, 14:07

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Nuotraukų konkursas klubo “Klasika” 2022 m. kalendoriui

egidas » 2021 Geg 09 Sek, 16:35

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų RIGA STELLA

sumskas2 » 2021 Kov 14 Sek, 10:07

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų RIGA 5 1966m

sumskas2 » 2020 Gru 22 Ant, 21:16

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Nuotraukų konkursas klubo “Klasika” 2021 m. kalendoriui

egidas » 2020 Geg 06 Tre, 18:01

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų 2020 m. klubo "Klasika" sieninis kalendorius

egidas » 2019 Gru 21 Šeš, 5:37

Naujų pranešimų nėra IZH 49 prikėlimas antram gyvenimui

foxiuks » 2019 Lap 01 Pen, 18:14

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Westminster classic car meet

antose9 » 2019 Bir 02 Sek, 5:40



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija


Į viršų