Kaip ir didzioji dalis iprastu vidaus degimo varikliu turi alkuninius velenus,tai laivo dyzelis ne isimtis.Tik skiriasi gabaritai.Laivas kasmet praeina patikra,iskeliamas i doka, tikrinamas laivo korpusas,bei mechanizmai.Per viena is tokiu defektaciju buvo aptiktas itrukimas dyzelinio-generatoriaus alkuniniame velene.Pirma kylo abejoniu,ar jis tvarkomas ar ne.Atvaziavus technikams is gamyklos, kurie juos remontuoja, buvo konstatuota,jog remontui netinkamas.Po tokio verdikto iseitis tik viena, keisti alkunini.Per pora savaiciu trukusias paieskas,buvo rastas naujas alkuninis velenas is Wartsilos gamyklos.Ir kuomet naujas alkuninis jau buvo laive, prasidejo variklio ardymas,pakeitimas alkuninio,bei surinkimas.Visas sis procesas truko apie 3 savaites.Jis vyko mechanines dalies zmoniu jegomis,9 nariai.Kiekvienas turejo savo funkcijas ,priklausomai nuo kompetencijos ir atsakomybes laipsnio.Veliau jau surinkus atvaziavo specialistai ir lazeriniu budu centravo alkuninio ir generatoriaus velenu asies tolyguma.Poto ir pirmas startas, ir nedideli niunsai,bet po poros savaiciu darbo, sis variklis pilname funkcionalume.
Prikabinti failai: |
2012-06-05 21.50.47.jpg [ 196.08 KiB | Peržiūrėta 817 kartus(ų) ]
|
2012-06-07 21.37.51.jpg [ 206.24 KiB | Peržiūrėta 817 kartus(ų) ]
|
2012-06-08 20.10.34.jpg [ 205.46 KiB | Peržiūrėta 817 kartus(ų) ]
|
|