Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2020 Vas 22 Šeš, 18:15

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]





Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 938 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 94  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Bal 29 Ket, 16:15 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008 Rgs 18 Ket, 19:11
Pranešimai: 1239
Miestas: Vilnius
WANDERER rašė:
1980 m.Estijoje
Čia zavodinė ar samodelna mašina?


Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Bal 29 Ket, 17:02 
Atsijungęs
ekspertas
ekspertas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 12:24
Pranešimai: 8568
Miestas: Alytus
sth55 rašė:
WANDERER rašė:
1980 m.Estijoje
Čia zavodinė ar samodelna mašina?

Čia iš durnumo ar iš mandrumo taip rašai? Atleisk, kad kriepiuosi tavo paties kalba.
Beje, klausimas retorinis, atsakyti nereikia.

_________________
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Bal 29 Ket, 17:38 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008 Rgs 18 Ket, 19:11
Pranešimai: 1239
Miestas: Vilnius
Raimis rašė:
sth55 rašė:
WANDERER rašė:
1980 m.Estijoje
Čia zavodinė ar samodelna mašina?

Čia iš durnumo ar iš mandrumo taip rašai? Atleisk, kad kriepiuosi tavo paties kalba.
Beje, klausimas retorinis, atsakyti nereikia.
Atleiskit jei įžeidžiau,bet ten nėra keiksmažodžiai ir kaip ir taisyklėm nenusižengiau tai paklausiu kitaip jei rusų kalbos negalima čia naudot:Čia gamyklinė ar savadarbė mašina?


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Bal 29 Ket, 22:48 
Atsijungęs
moderatorius
moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Kov 29 Pir, 16:18
Pranešimai: 239
Miestas: Vilnius
sth55 rašė:
Raimis rašė:
sth55 rašė:
WANDERER rašė:
1980 m.Estijoje
Čia zavodinė ar samodelna mašina?

Čia iš durnumo ar iš mandrumo taip rašai? Atleisk, kad kriepiuosi tavo paties kalba.
Beje, klausimas retorinis, atsakyti nereikia.
Atleiskit jei įžeidžiau,bet ten nėra keiksmažodžiai ir kaip ir taisyklėm nenusižengiau tai paklausiu kitaip jei rusų kalbos negalima čia naudot:Čia gamyklinė ar savadarbė mašina?


Taip paklausti nieko blogo, tačiau tam reikalui naudokite kursyvą, tada visi matys, kad čia su ironija klausiama.

_________________
Visokių Daiktų Krautuvėlė / vdk.lt


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Geg 05 Tre, 13:15 
Atsijungęs
moderatorius
moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Lap 06 Šeš, 19:27
Pranešimai: 2654
Miestas: Vilnius
Kone didžiausias sedanas pasaulyje :-) Išviso buvo pagaminti trys tokie 28t svorio stebuklai, su 38 800cc varikliais.


Prikabinti failai:
1.jpg
1.jpg [ 65.29 KiB | Peržiūrėta 357 kartus(ų) ]
2.jpg
2.jpg [ 17.92 KiB | Peržiūrėta 2317 kartus(ų) ]
3.jpg
3.jpg [ 9.96 KiB | Peržiūrėta 2317 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Geg 05 Tre, 14:31 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 20:39
Pranešimai: 4186
TVR rašė:
Kone didžiausias sedanas pasaulyje :-) Išviso buvo pagaminti trys tokie 28t svorio stebuklai, su 38 800cc varikliais.

apie si automobili gerb.Andrius kazkada buvo uzdaves misle: http://www.oldtimers.lt/viewtopic.p ... z&start=15


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Geg 06 Ket, 6:55 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 20:39
Pranešimai: 4186
TVR rašė:
Kone didžiausias sedanas pasaulyje :-) Išviso buvo pagaminti trys tokie 28t svorio stebuklai, su 38 800cc varikliais.

"До середины 50-х годов для буксировки самолётов в аэропортах применялись обычные грузовики. Но с появлением пассажирских лайнеров Ту-104 и Ил-18 их тяговых усилий уже оказалось недостаточно. Потребовался специальный тягач. Разработка такого тягача, получившего обозначение МАЗ-541, началась на Минском автозаводе в 1956 году. Тягач получился довольно длинным (длиннее МАЗ-500) и широким. Для полного использования массы автомобиля в качестве сцепной было решено сделать его полноприводным. Поскольку задние колёса нагружены больше передних, они оснащались покрышками большего диаметра (от МАЗ-525, передние оснащались покрышками от ЯАЗ-214), что делало автомобиль похожим на колёсный трактор.
МАЗ-541 предназначен для транспортировки воздушных судов массой до 85 т на аэродромах с твёрдым покрытием.
Автомобиль имеет привод на все колёса. Передний привод отключаемый. Кузов цельметаллический обтекаемой формы. Кабина трёхместная, оснащена двумя постами управления. Силовая установка состоит из 12-цилиндрового V-образного верхнеклапанного четырёхтактного дизеля Д-12А. Задние колёса оснащены планетарными редукторами. Сзади имеется сцепное устройство для присоединения штатного водила самолёта.
Всего было изготовлено 3 автомобиля.
Технические харктеристики:
Габариты, мм:
длина
ширина
высота
7797
3400
2802
База, мм 3403
Колея, мм -
Дорожный просвет, мм -
Радиус поворота, м -
Масса, кг 28230
Допустимая масса буксируемого прицепа, кг 85000
Двигатель:
тип
число цилиндров
рабочий объём, см2
степень сжатия
мощность, л.с.
Д-12А
12
38880
14,5
300
Число передач 3х2
Колёсная формула 4x4
Размер шин
передних
задних
15,00-20"
17,00-32"
Запас топлива, л -
Скорость максимальная, км/ч 30
informacijos saltinis:
Шугуров Л.М. "Автомобили России и СССР"


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Geg 07 Pen, 8:30 
Atsijungęs
moderatorius
moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Lap 06 Šeš, 19:27
Pranešimai: 2654
Miestas: Vilnius
Plakatai.


Prikabinti failai:
10.jpg
10.jpg [ 114.34 KiB | Peržiūrėta 369 kartus(ų) ]
1.jpg
1.jpg [ 115.48 KiB | Peržiūrėta 370 kartus(ų) ]
2.jpg
2.jpg [ 167.82 KiB | Peržiūrėta 367 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Geg 13 Ket, 7:01 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 20:39
Pranešimai: 4186
tarybiniu laiku kabrioletai


Prikabinti failai:
cab.jpg
cab.jpg [ 52.34 KiB | Peržiūrėta 371 kartus(ų) ]
cab2.jpg
cab2.jpg [ 34.21 KiB | Peržiūrėta 360 kartus(ų) ]
cab3.jpg
cab3.jpg [ 30.06 KiB | Peržiūrėta 361 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Geg 13 Ket, 13:07 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 20:39
Pranešimai: 4186
WANDERER rašė:
tarybiniu laiku kabrioletai


GAZ 21 Kabrioletai-ekskursas i istorija

В Новосибирске найдено документальное подтверждение существования кабриолетов ГАЗ-21 «Волга».
История военных кабриолетов началась в 1949 году, когда пара экспериментальных кабрио-«Побед» ГАЗ-М20 приняла участие в военном параде по случаю образования Карело-Финской АССР. То были машины, вышедшие из цехов бронницкого НИИ-21. В отличие от гражданских кабрио-седанов эта парочка уже не несла на своих кузовах жестких окантовок боковых стекол и имела более гармоничные линии обводов. Но после эффектного выступления в Петрозаводске автомобили исчезли...
Их след был найден совсем недавно. В беседе с подполковником С. Осадчуком, проходившим службу в Сибирском военном округе, корреспонденту «За рулем - Сибирь» удалось выяснить, что, возможно, эти кабриолеты долгое время служили в СибВО, о чем свидетельствуют фотографии из его семейного архива. Но и фотодокументы повторили историю парадных «Побед» - исчезли из семейного альбома. Оставалась одна надежда - отыскать негативы.
По словам Осадчука, его отец в 50-е годы прошлого века служил при штабе СибВО и вместе со своим другом, ныне полковником в отставке А. Тимофеевым. Еще будучи лейтенантами, они выводили эти машины на парад частей новосибирского гарнизона. И именно Тимофеев в 1957 году доставил два кабриолета из ЛенВО в Новосибирск.
Особенность этих автомобилей не только в отсутствии дверного остекления, но и в жестко вваренной левой задней фальшдвери (для укрепления конструкции кузова). В тот период машины были окрашены в светло-зеленый цвет.
Кабрио-«Победы» находились в строю до 1965 года, пока командующий Сибирским военным округом генерал-полковник С. Иванов не приказал поменять их на «Волги» ГАЗ-21, доработанные под вариант кабрио по аналогии с парадными «Победами».
Новые кабриолеты были подготовлены на Новосибирском авторемонтном заводе № 15 (ГУП-15ВЗ) и окрашены в любимый генералами «шаровый» (серо-стальной) цвет. Командующий лично утверждал один из трех представленных вариантов окраски автомобилей. Эти «Волги» участвовали во многих военных парадах конца 60-х - начала 70-х годов прошлого столетия. Дальнейшая судьба эксклюзивных кабриолетов неизвестна.
Известно стало лишь то, что существуют негативы снимков военных кабрио-«Волг». Их сделал фотокорреспондент окружной газеты СибВО «Советский воин» Ю. Образцов. Его вдова когда-то передала пленку полковнику Тимофееву, и негативы в конце концов попали в руки нашему корреспонденту.
Сейчас главные парадные авто новосибирского гарнизона - черные «Волги»-кабриолеты ГАЗ-24 1983 года выпуска. Они до сих пор в прекрасном состоянии. И неудивительно, ведь пробег по показаниям одометров чуть выше 1,5 тысячи километров. И по заверениям водителей, это цифры еще первого круга счетчика. Так что на покой кабриолетам пока рановато.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 938 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 94  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 15 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

1, 2, 3, 4, 5, 6
 Paskutinės sukurtos temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų 2020 m. klubo "Klasika" sieninis kalendorius

egidas » 2019 Gru 21 Šeš, 6:37

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Moteris + automobilis nespalvotose fotografijose

dalius-nsu » 2019 Lie 14 Sek, 12:04

Naujų pranešimų nėra IZH 49 prikėlimas antram gyvenimui

foxiuks » 2019 Lap 01 Pen, 19:14

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Westminster classic car meet

antose9 » 2019 Bir 02 Sek, 6:40

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Petro Kaminsko išleista knyga.

geguzis12 » 2019 Geg 22 Tre, 20:45

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Jubiliejinis klubo “Klasika” leidinys

egidas » 2018 Gru 11 Ant, 5:06

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų OPEL automobiliai Lietuvoje

VytautasB » 2018 Gru 05 Tre, 16:08


1, 2, 3, 4, 5, 6
 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų WH transporto foto

[ Eiti į: 1 ... 327, 328, 329 ]

forume Nuotraukos/video

Paskutinis pranešimas:

2020 Vas 17 Pir, 22:35

Fon Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Retroavarijos

[ Eiti į: 1 ... 19, 20, 21 ]

forume Nuotraukos/video

Paskutinis pranešimas:

2020 Vas 09 Sek, 21:27

kęstutis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Moteris + motociklas

[ Eiti į: 1 ... 60, 61, 62 ]

forume Nuotraukos/video

Paskutinis pranešimas:

2020 Vas 04 Ant, 21:48

Linis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų You tube esantys video apie senovinę techniką

[ Eiti į: 1 ... 27, 28, 29 ]

forume Nuotraukos/video

Paskutinis pranešimas:

2020 Sau 14 Ant, 12:15

Direktorius Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų WEHRMACHT'AS LIETUVOJE

[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]

forume Nuotraukos/video

Paskutinis pranešimas:

2019 Gru 28 Šeš, 12:56

BRAZINI Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Su šventėmis!

forume Nuotraukos/video

Paskutinis pranešimas:

2019 Gru 25 Tre, 22:05

dalius-nsu Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų 2020 m. klubo "Klasika" sieninis kalendorius

forume Nuotraukos/video

Paskutinis pranešimas:

2019 Gru 21 Šeš, 6:37

egidas Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija

Į viršų