Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
|
|
Puslapis 1 iš 1
|
[ 4 pranešimai(ų) ] |
|
Autorius |
Žinutė |
Liutauras
|
Parašytas: 2006 Geg 01 Pir, 13:58 |
|
Užsiregistravo: 2005 Gru 25 Sek, 14:16 Pranešimai: 185 Miestas: Vilnius
|
Glenas Hammodas Curtis buvo inžinierius gerai nusimanantis savo darbe - vidaus degimo varikliuose. Vieną 1906m. dieną Kurčiui buvo duotas darbas sukonstruoti V formos 8 vilindrų variklį vienam lektuvui, aišku Kurtis buvo ir didelis moto megėjas turėjo ne vieną savo motociklą. Padarius V8 variklį, jam kilo puiki mintis, jis pagalvojo kas išeitu jeigu šį V8 monstra įspaustu tarp savo motociklo rėmų. Variklis buvo ilgokas, o sedynę teko perkelti į galą, kadangi variklis buvo aušinamas oru, ir labai įkaisdavęs "svilindavo" vairuotoją, stabdžiai buvo paprasčiausia plokštelė, kuri tiesiog spausdavo galinį ratą, vairo rankenos buvo juokingai per ilgos. 1907m. Kurtis pasiekė pasaulio greičio rekordą, viename Ormono papludimyje, "Speed Week" festivalyje. Jam buvo duota 2 mylios, viena, kad įsibegėtų, kita stabdymui. Aišku tais laikais varikliai nebuvo tokie galingi, kaip kad dabar, V8 variklis pasiekė tik 40 arklio galių, po rekordo visi laikraščiai mirgėjo nuo pasaulio greičio rekordo apie 218km/h, varikli išvystė 1800 apsukų per minutę, nebuvo jokios įpurškimo sistemos, tiesiog blokas, cilindrai, karbiuratoriai ir pagrindinės dalys, kad veiktų variklis.
Prikabinti failai: |
curtissv8.jpg [ 68.71 KiB | Peržiūrėta 958 kartus(ų) ]
|
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
Liutauras
|
Parašytas: 2006 Geg 03 Tre, 0:05 |
|
Užsiregistravo: 2005 Gru 25 Sek, 14:16 Pranešimai: 185 Miestas: Vilnius
|
Šiap pamiršau pridėti klausimą, ką manote apie šį to meto monstrą?
|
|
Į viršų |
|
|
Fon
|
Parašytas: 2006 Geg 03 Tre, 5:21 |
|
Užsiregistravo: 2005 Geg 06 Pen, 21:35 Pranešimai: 4031 Miestas: Vilnius
|
O ką čia manyt -aukščiau parašyta . pirmoj amžiaus pusėj buvo patys intensyviausi ieškojimai , atradimų metas . Todėl ir buvo prigalvota baisi daugybė ir monstrų , ir šedevrų .
|
|
Į viršų |
|
|
|
Puslapis 1 iš 1
|
[ 4 pranešimai(ų) ] |
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 166 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
Moteris + automobilis nespalvotose fotografijose
dalius-nsu
» 2019 Lie 14 Sek, 11:04
|
|
Garo katilai-mašinos Lietuvoje iki 1940 metų.
geguzis12
» 2023 Rgp 13 Sek, 12:59
|
|
GAZ-51
kęstutis
» 2022 Gru 28 Tre, 14:07
|
|
Nuotraukų konkursas klubo “Klasika” 2022 m. kalendoriui
egidas
» 2021 Geg 09 Sek, 16:35
|
|
RIGA STELLA
sumskas2
» 2021 Kov 14 Sek, 10:07
|
|
RIGA 5 1966m
sumskas2
» 2020 Gru 22 Ant, 21:16
|
|
Nuotraukų konkursas klubo “Klasika” 2021 m. kalendoriui
egidas
» 2020 Geg 06 Tre, 18:01
|
|
2020 m. klubo "Klasika" sieninis kalendorius
egidas
» 2019 Gru 21 Šeš, 5:37
|
|
IZH 49 prikėlimas antram gyvenimui
foxiuks
» 2019 Lap 01 Pen, 18:14
|
|
Westminster classic car meet
antose9
» 2019 Bir 02 Sek, 5:40
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|