Koks automobilis? Ir gal žinoma kieno?
Deja, neturiu galimybės padaryt geresnės kopijos. Numeris K.0.20
Technika nepriklausomoje Lietuvoje 1918-1940
Moderatoriai: TVR, Shumeras, Moderatoriai
Re: Technika nepriklausomoje Lietuvoje 1918-1940
Panašu, kad čia sunkvežimio (autobuso) važiuoklė. Sprendžiu pagal stambią priekinio tilto siją ir priekinio rato tvirtinimo veržles. Pilietis, atsirėmęs į sparną, patvirtina mastelį. Kabinos ir anstato lyg ir nėra, nelabai matosi.
Forume rašome lietuviškai. !!!
Re: Technika nepriklausomoje Lietuvoje 1918-1940
prisiminiau Monte Karlo istoriją, bet ten numeriai buvo K.520...
Re: Technika nepriklausomoje Lietuvoje 1918-1940
Raimis rašė:Panašu, kad čia sunkvežimio (autobuso) važiuoklė. Sprendžiu pagal stambią priekinio tilto siją ir priekinio rato tvirtinimo veržles. Pilietis, atsirėmęs į sparną, patvirtina mastelį. Kabinos ir anstato lyg ir nėra, nelabai matosi.
Sprendžiant pagal tris, greičiausiai ekipažo žmones su pošalmiais ir apsauginiais akiniais, tai turėtų būt atviro kėbulo automobilis. Gaila kad neturiu kuo nuskanuot po ranka. Esant galimybei tą padarysiu.
Re: Technika nepriklausomoje Lietuvoje 1918-1940
virgas rašė:Sprendžiant pagal tris, greičiausiai ekipažo žmones su pošalmiais ir apsauginiais akiniais, tai turėtų būt atviro kėbulo automobilis. Gaila kad neturiu kuo nuskanuot po ranka. Esant galimybei tą padarysiu.
Kad ir taip gerai matosi. Gal tada kokie gaisrininkai ar pan.?
Forume rašome lietuviškai. !!!
Re: Technika nepriklausomoje Lietuvoje 1918-1940
Man nepanašu. Man panašiau jei ne į kažką susijusio su kokiomis nors lenktynėmis ar kitokiu auto sporto įvykiu, tai į kažkokia kitokia proga prie prabangaus auto susibūrusią kompaniją.
Re: Technika nepriklausomoje Lietuvoje 1918-1940
Tai Renault - ADR 65CV važiuoklė apie 1936m.Sprendžiant pagal valstybinius registracijos numerius, tai taip pat atitinka šios važiuoklės gamybos metus. Nes šie numeriai buvo išduodami nuo 1932m.iki 1936 m. vasaros pabaigos. Tai laikini numeriai kuriais naudojosi autotransporto prekybos atstovybės. Pirma raidę "K" biloja apie tai kad atstovybė prekybos buvo Kaune, raidė "O", kad tai laikinas numeris. Su juo galima buvo važinėti tik tai prekybos atstovybės darbo laiku, negalima buvo važiuoti nei per išeiginės dienas nei per sventines dienas. Numeriai ir raidės bei taškai buvo raudonos spalvos, o lentelę buvo baltos spalvos
Re: Technika nepriklausomoje Lietuvoje 1918-1940
Ar "važiuoklė" reiškia tą, ką minėjo Raimis? Kad ji be antstato ir ant jos galima statyt ką tik nori- sunkvežimį, autobusą, etc.?
Re: Technika nepriklausomoje Lietuvoje 1918-1940
virgas rašė:Ar "važiuoklė" reiškia tą, ką minėjo Raimis? Kad ant jos galima statyt sunkvežimį, autobusą, etc.?
Kadangi Lietuvoje buvo dideli importo mokesčiai tai buvo madinga pirkti važiuoklės o po to ant jų montuoti kėbulus autobusams, platformas sunkvežimiams ir panašiai....
Re: Technika nepriklausomoje Lietuvoje 1918-1940
Iš to spėčiau, kad fotografijoj užfiksuotas tokios važiuoklės pirkimas arba pasitikimas, po pirkimo grįžus į Raseinius.