Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt/

Technika nepriklausomoje Lietuvoje 1918-1940
http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=6&t=6596
Puslapis 4041

Autorius:  virgas [ 2019 Sau 09 Tre, 3:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Technika nepriklausomoje Lietuvoje 1918-1940

Koks automobilis? Ir gal žinoma kieno?
Deja, neturiu galimybės padaryt geresnės kopijos. Numeris K.0.20

Prikabinti failai:
20190109_021304-1-800x570.jpg
20190109_021304-1-800x570.jpg [ 109.92 KiB | Peržiūrėta 978 kartus(ų) ]

Autorius:  Raimis [ 2019 Sau 09 Tre, 16:12 ]
Pranešimo tema:  Re: Technika nepriklausomoje Lietuvoje 1918-1940

Panašu, kad čia sunkvežimio (autobuso) važiuoklė. Sprendžiu pagal stambią priekinio tilto siją ir priekinio rato tvirtinimo veržles. Pilietis, atsirėmęs į sparną, patvirtina mastelį. Kabinos ir anstato lyg ir nėra, nelabai matosi.

Autorius:  feniksas [ 2019 Sau 09 Tre, 16:15 ]
Pranešimo tema:  Re: Technika nepriklausomoje Lietuvoje 1918-1940

prisiminiau Monte Karlo istoriją, bet ten numeriai buvo K.520... :galvoti:

Autorius:  virgas [ 2019 Sau 09 Tre, 16:36 ]
Pranešimo tema:  Re: Technika nepriklausomoje Lietuvoje 1918-1940

Raimis rašė:
Panašu, kad čia sunkvežimio (autobuso) važiuoklė. Sprendžiu pagal stambią priekinio tilto siją ir priekinio rato tvirtinimo veržles. Pilietis, atsirėmęs į sparną, patvirtina mastelį. Kabinos ir anstato lyg ir nėra, nelabai matosi.

Sprendžiant pagal tris, greičiausiai ekipažo žmones su pošalmiais ir apsauginiais akiniais, tai turėtų būt atviro kėbulo automobilis. Gaila kad neturiu kuo nuskanuot po ranka. Esant galimybei tą padarysiu.

Autorius:  Raimis [ 2019 Sau 09 Tre, 17:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Technika nepriklausomoje Lietuvoje 1918-1940

virgas rašė:
Sprendžiant pagal tris, greičiausiai ekipažo žmones su pošalmiais ir apsauginiais akiniais, tai turėtų būt atviro kėbulo automobilis. Gaila kad neturiu kuo nuskanuot po ranka. Esant galimybei tą padarysiu.

Kad ir taip gerai matosi. Gal tada kokie gaisrininkai ar pan.?

Autorius:  virgas [ 2019 Sau 09 Tre, 17:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Technika nepriklausomoje Lietuvoje 1918-1940

Man nepanašu. Man panašiau jei ne į kažką susijusio su kokiomis nors lenktynėmis ar kitokiu auto sporto įvykiu, tai į kažkokia kitokia proga prie prabangaus auto susibūrusią kompaniją.

Autorius:  WANDERER [ 2019 Sau 09 Tre, 20:20 ]
Pranešimo tema:  Re: Technika nepriklausomoje Lietuvoje 1918-1940

Tai Renault - ADR 65CV važiuoklė apie 1936m.Sprendžiant pagal valstybinius registracijos numerius, tai taip pat atitinka šios važiuoklės gamybos metus. Nes šie numeriai buvo išduodami nuo 1932m.iki 1936 m. vasaros pabaigos. Tai laikini numeriai kuriais naudojosi autotransporto prekybos atstovybės. Pirma raidę "K" biloja apie tai kad atstovybė prekybos buvo Kaune, raidė "O", kad tai laikinas numeris. Su juo galima buvo važinėti tik tai prekybos atstovybės darbo laiku, negalima buvo važiuoti nei per išeiginės dienas nei per sventines dienas. Numeriai ir raidės bei taškai buvo raudonos spalvos, o lentelę buvo baltos spalvos

Autorius:  virgas [ 2019 Sau 09 Tre, 20:29 ]
Pranešimo tema:  Re: Technika nepriklausomoje Lietuvoje 1918-1940

Ar "važiuoklė" reiškia tą, ką minėjo Raimis? Kad ji be antstato ir ant jos galima statyt ką tik nori- sunkvežimį, autobusą, etc.?

Autorius:  WANDERER [ 2019 Sau 09 Tre, 20:50 ]
Pranešimo tema:  Re: Technika nepriklausomoje Lietuvoje 1918-1940

virgas rašė:
Ar "važiuoklė" reiškia tą, ką minėjo Raimis? Kad ant jos galima statyt sunkvežimį, autobusą, etc.?

Kadangi Lietuvoje buvo dideli importo mokesčiai tai buvo madinga pirkti važiuoklės o po to ant jų montuoti kėbulus autobusams, platformas sunkvežimiams ir panašiai....

Autorius:  virgas [ 2019 Sau 10 Ket, 12:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Technika nepriklausomoje Lietuvoje 1918-1940

Iš to spėčiau, kad fotografijoj užfiksuotas tokios važiuoklės pirkimas arba pasitikimas, po pirkimo grįžus į Raseinius.

Puslapis 4041 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/