Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Autorius |
Žinutė |
WANDERER
|
Parašytas: 2009 Lie 21 Ant, 7:34 |
|
Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39 Pranešimai: 4225
|
kept rašė: WANDERER, nuoširdžiai dėkoju už atsakymą. Tikėjausi jo iš Jūsų :) O iš kur toks tikslus datavimas?
Del kokio datavimo konkreciai klausiate?
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
kept
|
Parašytas: 2009 Lie 21 Ant, 7:40 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2008 Rgs 30 Ant, 21:40 Pranešimai: 21 Miestas: Vilnius
|
WANDERER rašė: Del kokio datavimo konkreciai klausiate?
Dėl nuotraukos.
|
|
Į viršų |
|
|
WANDERER
|
Parašytas: 2009 Lie 21 Ant, 7:57 |
|
Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39 Pranešimai: 4225
|
kept rašė: WANDERER rašė: Del kokio datavimo konkreciai klausiate? Dėl nuotraukos.
nes si nuotrauka buvo patalpinta fotoalbume "Vilnius"1958m.idomu tai kaip tais laikais cenzura tokia nuotrauka praleido
|
|
Į viršų |
|
|
kept
|
Parašytas: 2009 Lie 21 Ant, 8:50 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2008 Rgs 30 Ant, 21:40 Pranešimai: 21 Miestas: Vilnius
|
WANDERER rašė: idomu tai kaip tais laikais cenzura tokia nuotrauka praleido
Gal pati cenzūra pagalvojo, kad ten „Moskvič'ius”?
|
|
Į viršų |
|
|
viktoras
|
Parašytas: 2009 Rgs 05 Šeš, 9:07 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 10 Ant, 11:41 Pranešimai: 984 Miestas: Vilnius
|
|
Į viršų |
|
|
WANDERER
|
Parašytas: 2009 Gru 03 Ket, 13:47 |
|
Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39 Pranešimai: 4225
|
1939m.
Prikabinti failai: |
tarybiniai_sunkvezimiai_px600.jpg [ 113.61 KiB | Peržiūrėta 761 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
minde
|
Parašytas: 2009 Gru 03 Ket, 15:50 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 23 Pir, 11:41 Pranešimai: 455 Miestas: Vilnius
|
WANDERER rašė: stai dvi idomios nuotraukos,tiesa,antroje data neteisinga
Kokia transporto priemgongė antroje nuotraukoje? Ar vadinamoji „pigutka“ – konkė be arklių - automotrisė - atobusas ant bėgių? Kokius variklius į juos montuodavo?
http://lt.wikipedia.org/wiki/Vilniaus_a ... _tramvajus
Po karo tramvajų atgaivinti ėmėsi vilnietis inžinierius Pigutkovskis. Jis keliuose vagonuose įrengė senus motorus. Taip patobulintas tramvajus, inžinieriaus garbei pavadintas „pigutka", vėl ėmė kursuoti miesto gatvėmis. Ekspertų nuomone, suremontavus pabėgius ir bėgius, kelionė iš Katedros aikštės iki Paspieškos turėjo trukti ne ilgiau kaip 10 minučių. Reguliarus eismas prasidėjo 1924 m. liepos 25 d. Tačiau seni varikliai nuolat gedo, vagonai susidėvėjo, o naujų įsigijimu niekas nepasirūpino. Be to, konkurenciją sudarė modernesnė transporto priemonė - autobusai.
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 273 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|