Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Autorius |
Žinutė |
Xollen
|
Parašytas: 2010 Spa 16 Šeš, 18:26 |
|
Užsiregistravo: 2008 Geg 22 Ket, 22:31 Pranešimai: 76
|
|
Į viršų |
|
|
BIG
|
Parašytas: 2010 Spa 17 Sek, 20:48 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2008 Geg 31 Šeš, 22:23 Pranešimai: 163
|
Xollen rašė: Volgos metalyne Rokiskyje ir AN-2 matosi naudojamas
Matosi ir dyzeliukas RA-2 Vienintelis naudojamas..
|
|
Į viršų |
|
|
pxaxuxlxixuxs
|
Parašytas: 2010 Spa 17 Sek, 20:57 |
|
Užsiregistravo: 2010 Kov 13 Šeš, 1:53 Pranešimai: 371 Miestas: Pasvalys
|
Gal kas galit paaiškint kuo skyrėsi Raf 977 nuo erazo? Taip ir nesuprantu ankstesnėse nuotraukose kuris.
_________________ Mėgstu cituoti save. ©Aš Pats
|
|
Į viršų |
|
|
sth55
|
Parašytas: 2010 Spa 17 Sek, 21:23 |
|
Užsiregistravo: 2008 Rgs 18 Ket, 18:11 Pranešimai: 1212 Miestas: Vilnius
|
pxaxuxlxixuxs rašė: Gal kas galit paaiškint kuo skyrėsi Raf 977 nuo erazo? Taip ir nesuprantu ankstesnėse nuotraukose kuris. ten foto Eraz 762V.Rafai paprasti buvo 977 977D 977DM ir visokios jų modifikacijos.Erazai populiariausi buvo 762,762V.762 ir 762V skirias tuom kad 762 gamino nuo 61m iki 78m kažkur 762 nuo kazkur 78m iki kazkur gal net 97m.skirias tarp jų sonai supresavimaj (juostelės) ant 762V ejo ant šonų žemiau kajp foto o ant 762 pačem viršuj kur turėtu ejt langai galiniai.Rafų dauguma buvo keleiviniai bet buvo Raf 977k krovininis irgi leidžiamas nuo 61m.Rafai neturėjo jokiu ypresavimu(juosteliu)sonai buvo tiesus ir prieky nebuvo to ypresuoto kvadrato o buvo raf ženkliukas.Dar gale Erazai turėjo 3 faras o Rafai 2.977 buvo pati 1 laida nuo 58m. iki 61m. turėjo ant stogo 4 šonuose mažus langučius mėlynus arba žalius šoninei langai buvo 5 mažiukaj 2 apvalus ant galiniu kampų,977D nebeturėjo tų 2 apvalių langų stogo langučiu dar dažymas jų skyrės.977DM yra pac naujausias nuo 68 iki 74m.Šonuose 3 dideli į šonus kur pasistumia langai,panelė dar man atrodo bišky kitokia pradėjo eit.Nei Rafu nei Erazu senesnių gyvujų tarpe neba rasi arba labai sunkei rasi .Pats kartais pasvajoju apie Raf 977 58m.
Prikabinti failai: |
Failo aprašymas: Raf 977
autowp_ru_raf_977_latviya_1.jpg [ 333.13 KiB | Peržiūrėta 467 kartus(ų) ]
|
Failo aprašymas: raf 977dm
autowp_ru_raf_977dm__latviya__1.jpg [ 439.13 KiB | Peržiūrėta 460 kartus(ų) ]
|
Failo aprašymas: Raf 977dm
fjf.jpg [ 10.66 KiB | Peržiūrėta 2063 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
sth55
|
Parašytas: 2010 Spa 17 Sek, 21:33 |
|
Užsiregistravo: 2008 Rgs 18 Ket, 18:11 Pranešimai: 1212 Miestas: Vilnius
|
|
Į viršų |
|
|
jonny
|
Parašytas: 2010 Spa 18 Pir, 14:20 |
|
Užsiregistravo: 2004 Spa 17 Sek, 14:22 Pranešimai: 623 Miestas: Vilnius
|
sth55 rašė: pxaxuxlxixuxs rašė: Gal kas galit paaiškint kuo skyrėsi Raf 977 nuo erazo? Taip ir nesuprantu ankstesnėse nuotraukose kuris. ten foto Eraz 762V.Rafai paprasti buvo 977 977D 977DM ir visokios jų modifikacijos.Erazai populiariausi buvo 762,762V.762 ir 762V skirias tuom kad 762 gamino nuo 61m iki 78m kažkur 762 nuo kazkur 78m iki kazkur gal net 97m.skirias tarp jų sonai supresavimaj (juostelės) ant 762V ejo ant šonų žemiau kajp foto o ant 762 pačem viršuj kur turėtu ejt langai galiniai.Rafų dauguma buvo keleiviniai bet buvo Raf 977k krovininis irgi leidžiamas nuo 61m.Rafai neturėjo jokiu ypresavimu(juosteliu)sonai buvo tiesus ir prieky nebuvo to ypresuoto kvadrato o buvo raf ženkliukas.Dar gale Erazai turėjo 3 faras o Rafai 2.977 buvo pati 1 laida nuo 58m. iki 61m. turėjo ant stogo 4 šonuose mažus langučius mėlynus arba žalius šoninei langai buvo 5 mažiukaj 2 apvalus ant galiniu kampų,977D nebeturėjo tų 2 apvalių langų stogo langučiu dar dažymas jų skyrės.977DM yra pac naujausias nuo 68 iki 74m.Šonuose 3 dideli į šonus kur pasistumia langai,panelė dar man atrodo bišky kitokia pradėjo eit.Nei Rafu nei Erazu senesnių gyvujų tarpe neba rasi arba labai sunkei rasi .Pats kartais pasvajoju apie Raf 977 58m.
Cia mokykloj taip gerai ismokai rasyti ar kur kitur ?
|
|
Į viršų |
|
|
sth55
|
Parašytas: 2010 Spa 18 Pir, 17:34 |
|
Užsiregistravo: 2008 Rgs 18 Ket, 18:11 Pranešimai: 1212 Miestas: Vilnius
|
jonny rašė: sth55 rašė: pxaxuxlxixuxs rašė: Gal kas galit paaiškint kuo skyrėsi Raf 977 nuo erazo? Taip ir nesuprantu ankstesnėse nuotraukose kuris. ten foto Eraz 762V.Rafai paprasti buvo 977 977D 977DM ir visokios jų modifikacijos.Erazai populiariausi buvo 762,762V.762 ir 762V skirias tuom kad 762 gamino nuo 61m iki 78m kažkur 762 nuo kazkur 78m iki kazkur gal net 97m.skirias tarp jų sonai supresavimaj (juostelės) ant 762V ejo ant šonų žemiau kajp foto o ant 762 pačem viršuj kur turėtu ejt langai galiniai.Rafų dauguma buvo keleiviniai bet buvo Raf 977k krovininis irgi leidžiamas nuo 61m.Rafai neturėjo jokiu ypresavimu(juosteliu)sonai buvo tiesus ir prieky nebuvo to ypresuoto kvadrato o buvo raf ženkliukas.Dar gale Erazai turėjo 3 faras o Rafai 2.977 buvo pati 1 laida nuo 58m. iki 61m. turėjo ant stogo 4 šonuose mažus langučius mėlynus arba žalius šoninei langai buvo 5 mažiukaj 2 apvalus ant galiniu kampų,977D nebeturėjo tų 2 apvalių langų stogo langučiu dar dažymas jų skyrės.977DM yra pac naujausias nuo 68 iki 74m.Šonuose 3 dideli į šonus kur pasistumia langai,panelė dar man atrodo bišky kitokia pradėjo eit.Nei Rafu nei Erazu senesnių gyvujų tarpe neba rasi arba labai sunkei rasi .Pats kartais pasvajoju apie Raf 977 58m. Cia mokykloj taip gerai ismokai rasyti ar kur kitur ? Taigi ne kontrolinis pažymiui.
|
|
Į viršų |
|
|
Gedemenas
|
Parašytas: 2010 Spa 18 Pir, 18:19 |
|
Užsiregistravo: 2009 Lap 10 Ant, 19:20 Pranešimai: 47 Miestas: Gargždai
|
Gargždų soduose
"mirtis krūmuose"
Prikabinti failai: |
Failo aprašymas: Nr.2
DSC00064.JPG [ 174.22 KiB | Peržiūrėta 469 kartus(ų) ]
|
Failo aprašymas: Nr.1
DSC00071.JPG [ 177.74 KiB | Peržiūrėta 472 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
mmd638
|
Parašytas: 2010 Spa 18 Pir, 20:03 |
|
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 69 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
Moteris + automobilis nespalvotose fotografijose
dalius-nsu
» 2019 Lie 14 Sek, 11:04
|
|
Garo katilai-mašinos Lietuvoje iki 1940 metų.
geguzis12
» 2023 Rgp 13 Sek, 12:59
|
|
GAZ-51
kęstutis
» 2022 Gru 28 Tre, 14:07
|
|
Nuotraukų konkursas klubo “Klasika” 2022 m. kalendoriui
egidas
» 2021 Geg 09 Sek, 16:35
|
|
RIGA STELLA
sumskas2
» 2021 Kov 14 Sek, 10:07
|
|
RIGA 5 1966m
sumskas2
» 2020 Gru 22 Ant, 21:16
|
|
Nuotraukų konkursas klubo “Klasika” 2021 m. kalendoriui
egidas
» 2020 Geg 06 Tre, 18:01
|
|
2020 m. klubo "Klasika" sieninis kalendorius
egidas
» 2019 Gru 21 Šeš, 5:37
|
|
IZH 49 prikėlimas antram gyvenimui
foxiuks
» 2019 Lap 01 Pen, 18:14
|
|
Westminster classic car meet
antose9
» 2019 Bir 02 Sek, 5:40
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|