Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

Pobeda GAZ-20 - Ar verta pradėti restauruoti ?
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=6&t=9203
Puslapis 34

Autorius:  Šūra [ 2007 Kov 06 Ant, 17:00 ]
Pranešimo tema: 

Na,jei ji paklius į Black'o rankas,tai manau tikrai nesupus patvoryje,neiškeliaus į metalo laužą,o bus restauruota iki pilno originalo :victory:

Autorius:  Vidminas [ 2007 Kov 06 Ant, 18:19 ]
Pranešimo tema: 

capri rašė:
pwxaz rašė:
na kai norima tai viska galima bet realiai gali kainuoti daug...
as savo vietoje daryciau custom car


Man irgi atrodo, kad cia labai geras kandidatas i "custom"... Mano koncepcija butu tokia: kebulas pervirintas, bet per daug nelygintas ir glaistytas iki patenkinamo lygumo, dazytas juoda matine spalva. praktiskai jokiu chromuotu elementu, nebent tik priekines groteles ir (arba) buferiai. Salonas atitinkamo stiliaus: metalinis prietaisu skydas su galbut truputi daugiau nei originaliai prietaisu, originaliu arba "custom" vairu, originaliomis arba paimtomis nuo kokio seno limuzino sedynemis. Po kapotu bent V6 (pvz Ford 2,8-2,9) variklis (jokiu ten Opeliu ar BMW agregatu) su automatine deze. Priekine pakaba originali arba artimos originaliai konstrukcijos (pvz Ford Granada) su diskiniais stabdziais, galine - originali lingine (nebent tiltas stipresnis). Zinoma pakaba turetu buti gerokai suzeminta. Ratai - jokiu ten moderniu "blynu", o platinti originalus, dazyti juodai arba raudonai su chromuotais dangteliais (kaip ant neseniai forume pasirodziusios Pobiedos is Kauno)...

P.S. uz tokia nuomone tegul moderatoriai ir kiti senos rusiskos (ir ne tik technikos) myletojai manes prie sienos nekala, nes mano manymu jau geriau senas automobilis buna teisingai perdaromas, negi kad iskeliauja i metalo lauza ar supuva patvoryj... :)


Nesupratau ,ką čia bandei "išraityti".
Jei nepatinka originalaus restauravimo koncepcijos, eik į atitinkamus forumus ir propaguok "custom" koncepcijas.Nors del panašių užraitimų ko gero ir ten nepaglostis.

Autorius:  capri [ 2007 Kov 06 Ant, 18:46 ]
Pranešimo tema: 

8)

Taip ir maniau kad pylos gausiu... :) As ir nepropaguoju kad visi seni automobiliai butu perdaromi... Tiesiog manau, kad nera didelio nusikaltimo nesuper reta ir nepergeriausiai issilaikiusi egzemplioriu paimti ir perdaryti... Beje perdaryti automobili taip, kad jis neprarastu savo "dvasios" taipogi reikia sugebejimu (neretai netgi didesniu, nei norint ji atstatyti iki 100% originalaus stovio)..

P.S. Pyktis nesiruosiu ir jei sio forumo seimininkai mano, kad tokioms mintims cia ne vieta - daugiau is manes bent jau siame forume tokiu pasisakymu negirdesite (nematysite)... :geda: :balionelis:

Autorius:  Vidminas [ 2007 Kov 06 Ant, 18:57 ]
Pranešimo tema: 

Aš ne forumo šeimininkas, aš jo dalyvis
Noriu pabrėžti, kad aš palaikau,toleruoju visus kurie mėgsta seną(bet kokią) techniką, netgi suprantu ,žmones ,kurie iš senų auto daro hot rod, ar kaip ten jie vadinasi.
Kas man užkliuvo, paryškinau raudonai.

Autorius:  Black [ 2007 Kov 06 Ant, 22:28 ]
Pranešimo tema: 

Kad jau tokios "zajavos" pareina aš bandysiu gesinti ugnį :lyja: . Tautosaka pareina iš liaudies, o liaudis ugnies be dūmų nedaro. Yra tokia patarlė: turi burną - kalbėk. Ir dar: ginčuose gimsta teisybė. Tai va ką aš galvoju padaryti, kad ir avys būtų sveikos, ir vilkai sotūs. Šiai pobiedai reikia surasti porininkę kuri būtų normalesniame stovyje ir turėtų registracijos dokumentus. Tada būtų galima pradėti realų restauravimo projektą. Kaip žinia, tikrai atliktų vienas kėbulas iš kurio būtų galima daryti "custom' variantą. Suprantama, kad čia jau ne vienų metų darbas, bet mintis verta pamastymo.

Autorius:  Raimis [ 2007 Kov 07 Tre, 1:02 ]
Pranešimo tema: 

Black rašė:
Kad jau tokios "zajavos" pareina aš bandysiu gesinti ugnį :lyja: . Tautosaka pareina iš liaudies, o liaudis ugnies be dūmų nedaro. Yra tokia patarlė: turi burną - kalbėk. Ir dar: ginčuose gimsta teisybė. Tai va ką aš galvoju padaryti, kad ir avys būtų sveikos, ir vilkai sotūs. Šiai pobiedai reikia surasti porininkę kuri būtų normalesniame stovyje ir turėtų registracijos dokumentus. Tada būtų galima pradėti realų restauravimo projektą. Kaip žinia, tikrai atliktų vienas kėbulas iš kurio būtų galima daryti "custom' variantą. Suprantama, kad čia jau ne vienų metų darbas, bet mintis verta pamastymo.

Viskas logiška, tik tas kėbulas, kuris bus "kustominamas", vėl pasiliks be dokumentų :roll:

Autorius:  Black [ 2007 Kov 07 Tre, 21:29 ]
Pranešimo tema: 

Taigi, sužinojau šiandien kainą... 600 Lt... 00 ct... Nei čia daug nei mažai - pats dabar susimėčiau. Realiai tai ir yra metalo laužo kaina - apie kokias nors derybas kalbos nebegali būti...

Autorius:  Andrius [ 2007 Kov 07 Tre, 23:14 ]
Pranešimo tema: 

Black rašė:
Besiknaisiodamas radau, kodėl vairas nuo volgos. Nuotraukoje tai kas likę iš originalo. Man jau kilo minčių , kad tokį gerai išsilaikiusį karkasą būtų galima iš naujo aplipdyti ir suformuoti pagal originalą... O gal jau nusišnekėjau... Na bent viziją kaip tai padaryti tikrai turiu :wink: .

Taip Black,jei turite vizija bei galite ja realizuoti,tai butu isties puiku,kad atsirastu žmogus galintis pagaminti vaira iš naujo ,kaip tai padarė Rusijos kolegos, ant seno vairo karkaso lieja nauja medžiaga.Pateiskiu viena nuotraukele kaip tai darė.

Prikabinti failai:
vairas.JPG
vairas.JPG [ 30.46 KiB | Peržiūrėta 949 kartus(ų) ]

Autorius:  Vaidotas73 [ 2007 Kov 07 Tre, 23:33 ]
Pranešimo tema: 

Siai procedurai reiktu sveiko vairu, kad pasidaryti forma liejimui.

Autorius:  Andrius [ 2007 Kov 07 Tre, 23:36 ]
Pranešimo tema: 

Tikrai taip,reikia vieno gero vairo.Galima surasti labai gerame stovyje su juodu plastiku vairą,

Puslapis 34 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/