ledas rašė:
Įdomus variantas buvo sugalvotas - bandomasis troleibusas
Visai ne bandomasis - troleibusai LAZ-695 kėbule buvo gaminami serija.
Štai paskaitykite:
Tačiau nors OdAZ ir buvo centrinio pavaldumo TSRS Automobilių pramonės ministerijos įmonė, Ukraina sugebėjo jos pajėgumus panaudoti savosioms reikmėms. Kai Kijevo elektrotransporto gamykla, tiekusi troleibusus Ukrainos miestams, pasiekė savo galimybių ribas, 1963 metais Odesoje imta gaminti nedideliems miestams skirtus troleibusus OdAZ-695. Faktiškai tai vėl buvo tik surinkimas. Iš Lvovo geležinkeliu atkeliaudavo autobusai LAZ-695 be variklių ir transmisijos. O Kijevo gamykla į Odesą siuntė elektros įrangą, kur OdAZ meistrai sukomplektuodavo troleibusus. Patys pirmieji naujus troleibusus – jų 1963 metais pagaminta tik 42 – išbandė odesiečiai, Kišiniovo ir Chersono gyventojai. Sekančiais metais surinkta jau 234 troleibusai, 1965 metais – 202 troleibusai. Bet…troleibusai kliudė plėtoti puspriekabių gamybą, tad atėjo komanda „iš viršaus“ troleibusų gamybą sustabdyti. Bet OdAZ-695 nebuvo vienintele keleivine transporto priemone iš Odesos. Panaudodami autobuso LAZ-695 kėbulą, gamyklos konstruktoriai sumeistravo 41 keleiviui skirtą hibridą iš krovininės puspriekabės važiuoklės ir autobuso kėbulo! Tokių OdAZ-869 pavadintų keleivinių puspriekabių (vilkikas – ZiL-130V1) pagaminta pora šimtų. Jos naudotos tiek maršrutuose, tiek kaip įmonių tarnybinis transportas.