Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Autorius |
Žinutė |
AWD
|
Parašytas: 2007 Bal 26 Ket, 7:35 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2005 Rgp 22 Pir, 13:20 Pranešimai: 1217
|
sv32 rašė: Kitą kartą, kai rinkau medžiagą diplominiam darbui “Sausumos kelių vystimosi etapai Lietuvoje”, perverčiau nemažai tokio pobūdžio literatūros (su kuriom net užmigdavau), ir teko aptikti manau įdomių pasikeitimų tuometiniuose keliuose, susijusiuose su šiuo naujai atsiradusiu moderniu autobusu. Kelininkai turėjo perdirbti visus stotelių privažiavimus- gi bordiūrai buvo per aukšti (tai buvo vienintelis pretekstas kurį radau, gal būt jų buvo ir daugiau, nežinau). Su šiais pasikeitimais atsiranda pakelėse pavilijonai, nebutaforiniai kelio užtvarai, atsiranda ir nauji kelio ženklai, taip pat atkreipiamas dėmesys ir į aplinką, kad ji nenustelbtų vairuojančiojo, ir tad iškyla klausimas- ar tai padiktavęs laikmetis ir naujasnės, modernesnės transporto priemonės privertė iš esmės keistis padėčiai šiame regijone (nežinau Latvijos bei Estijos padėties šiuo klausimu) ir dar daugiau, ar nebus šio “užsienietiško” autobuso atsiradimas mūsų keliuose lūžiu tolimesniame kelių vystyme. Be galo man malonu plėtoti šią temą ,nes nuo vaikystės patiko ryškios, charakteringos išvaizdos, vežantis atostogų ir linksmai kriuksintis kelyje autobusas.
Tarpmiestiniai "ikarusai" tikrai nenulėmė kelių infrastruktūros gerinimo - juk ir iki jų turėta greitaeigių ZiS-127. Tiesiog atėjo laikmetis, kai reikėjo viską modernizuoti. Juk tų "ikarusų" buvo ne tiek jau ir daug - pirmus kelis metus iš viso tik du (2), abu paskirti Kauno autobusų parkui. Tačiau tuo pat metu pasirodo LAZ-695, (ir jų žymiai daugiau) pradžioje didmiesčiuose, po to ir rajonuose. "Ikarus Lux" jų geriausiais laikais LTSR buvo ne daugiau 30 vienetų. Bazavosi pagrindinė masė Kaune, keli buvo Šauliuose. Vilnius tikrai neturėjo. jų "ikarusai" buvo miesto, tik vėliau pradėjo gauti tarpmiestinius Ikarus - 250
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
WANDERER
|
Parašytas: 2007 Bal 26 Ket, 9:54 |
|
Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39 Pranešimai: 4225
|
AWD rašė: sv32 rašė: Kitą kartą, kai rinkau medžiagą diplominiam darbui “Sausumos kelių vystimosi etapai Lietuvoje”, perverčiau nemažai tokio pobūdžio literatūros (su kuriom net užmigdavau), ir teko aptikti manau įdomių pasikeitimų tuometiniuose keliuose, susijusiuose su šiuo naujai atsiradusiu moderniu autobusu. Kelininkai turėjo perdirbti visus stotelių privažiavimus- gi bordiūrai buvo per aukšti (tai buvo vienintelis pretekstas kurį radau, gal būt jų buvo ir daugiau, nežinau). Su šiais pasikeitimais atsiranda pakelėse pavilijonai, nebutaforiniai kelio užtvarai, atsiranda ir nauji kelio ženklai, taip pat atkreipiamas dėmesys ir į aplinką, kad ji nenustelbtų vairuojančiojo, ir tad iškyla klausimas- ar tai padiktavęs laikmetis ir naujasnės, modernesnės transporto priemonės privertė iš esmės keistis padėčiai šiame regijone (nežinau Latvijos bei Estijos padėties šiuo klausimu) ir dar daugiau, ar nebus šio “užsienietiško” autobuso atsiradimas mūsų keliuose lūžiu tolimesniame kelių vystyme. Be galo man malonu plėtoti šią temą ,nes nuo vaikystės patiko ryškios, charakteringos išvaizdos, vežantis atostogų ir linksmai kriuksintis kelyje autobusas. Tarpmiestiniai "ikarusai" tikrai nenulėmė kelių infrastruktūros gerinimo - juk ir iki jų turėta greitaeigių ZiS-127. Tiesiog atėjo laikmetis, kai reikėjo viską modernizuoti. Juk tų "ikarusų" buvo ne tiek jau ir daug - pirmus kelis metus iš viso tik du (2), abu paskirti Kauno autobusų parkui. Tačiau tuo pat metu pasirodo LAZ-695, (ir jų žymiai daugiau) pradžioje didmiesčiuose, po to ir rajonuose. "Ikarus Lux" jų geriausiais laikais LTSR buvo ne daugiau 30 vienetų. Bazavosi pagrindinė masė Kaune, keli buvo Šauliuose. Vilnius tikrai neturėjo. jų "ikarusai" buvo miesto, tik vėliau pradėjo gauti tarpmiestinius Ikarus - 250
Galiu patvirtinti,kad Vilniaus autobusu parkas "Ikarus Lux",neturejo i pirmus "Ikarus 556"gavo 1970m.birzelio men.Bet atrodo ,kad "Ikarus Lux"taip pat turejoklaipedieciai
|
|
Į viršų |
|
|
valdas
|
Parašytas: 2007 Bal 26 Ket, 10:09 |
|
Užsiregistravo: 2005 Vas 06 Sek, 22:29 Pranešimai: 1005 Miestas: Kaunas
|
AWD rašė: sv32 rašė: Kitą kartą, kai rinkau medžiagą diplominiam darbui “Sausumos kelių vystimosi etapai Lietuvoje”, perverčiau nemažai tokio pobūdžio literatūros (su kuriom net užmigdavau), ir teko aptikti manau įdomių pasikeitimų tuometiniuose keliuose, susijusiuose su šiuo naujai atsiradusiu moderniu autobusu. Kelininkai turėjo perdirbti visus stotelių privažiavimus- gi bordiūrai buvo per aukšti (tai buvo vienintelis pretekstas kurį radau, gal būt jų buvo ir daugiau, nežinau). Su šiais pasikeitimais atsiranda pakelėse pavilijonai, nebutaforiniai kelio užtvarai, atsiranda ir nauji kelio ženklai, taip pat atkreipiamas dėmesys ir į aplinką, kad ji nenustelbtų vairuojančiojo, ir tad iškyla klausimas- ar tai padiktavęs laikmetis ir naujasnės, modernesnės transporto priemonės privertė iš esmės keistis padėčiai šiame regijone (nežinau Latvijos bei Estijos padėties šiuo klausimu) ir dar daugiau, ar nebus šio “užsienietiško” autobuso atsiradimas mūsų keliuose lūžiu tolimesniame kelių vystyme. Be galo man malonu plėtoti šią temą ,nes nuo vaikystės patiko ryškios, charakteringos išvaizdos, vežantis atostogų ir linksmai kriuksintis kelyje autobusas. Tarpmiestiniai "ikarusai" tikrai nenulėmė kelių infrastruktūros gerinimo - juk ir iki jų turėta greitaeigių ZiS-127. Tiesiog atėjo laikmetis, kai reikėjo viską modernizuoti. Juk tų "ikarusų" buvo ne tiek jau ir daug - pirmus kelis metus iš viso tik du (2), abu paskirti Kauno autobusų parkui. Tačiau tuo pat metu pasirodo LAZ-695, (ir jų žymiai daugiau) pradžioje didmiesčiuose, po to ir rajonuose. "Ikarus Lux" jų geriausiais laikais LTSR buvo ne daugiau 30 vienetų. Bazavosi pagrindinė masė Kaune, keli buvo Šauliuose. Vilnius tikrai neturėjo. jų "ikarusai" buvo miesto, tik vėliau pradėjo gauti tarpmiestinius Ikarus - 250 1996m. buvau isigyjas Ikarus 250 1979m gamybos "olimpini" ilga, su vienom durim priekyje. Toliausiai buvo nuvaziaves iki Krasnojarsko. Buvo ruostas Maskvos olimpiadai , mainiau su Kauno filharmonija, jie gavo Tranzita .
|
|
Į viršų |
|
|
tadas1991
|
Parašytas: 2007 Bal 26 Ket, 17:16 |
|
Užsiregistravo: 2006 Lap 15 Tre, 20:03 Pranešimai: 2067 Miestas: Kaunas
|
sv32 rašė: Kaune dar 1996 m. berods Molėtų ar Alantos gatvėje retsykiais stovėdavo toks kaip trečioje-ketvirtoje nuotraukose (turbūt po darbo), o važiuojanti rytais galima buvo matyti Taikos gatve link (nežinau kur) ir atgal, dūmų uždanga ir fantastiškas riaumojimas iš galo garantuoti, kitą (o gal tą patį) mačiau Vilijampolėje kokios tai įmonės teritorijoje berods "Rieduva" stovėjo nepajudinamas susmukęs į žemę be langų ir taip toliau, bet tai buvo prieš du metus dabar ten jo nėra.
Taikos gatves Kaune nebera jau labai seniai. Jei neklystu Smetonos laikais taip vadintas dabartinis Savanoriu prospektas. Taciau senelis sake kad tada jis buvo siek tiek kitoje, labiau link Dainavos , nes pries musu nama dar buvo didelis sodas, o dabar jo vietoje gatve
|
|
Į viršų |
|
|
WANDERER
|
Parašytas: 2007 Bal 27 Pen, 10:13 |
|
Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39 Pranešimai: 4225
|
AWD rašė: ....Kitą (o gal tą patį) mačiau Vilijampolėje kokios tai įmonės teritorijoje berods "Rieduva" stovėjo nepajudinamas susmukęs į žemę be langų ir taip toliau, bet tai buvo prieš du metus dabar ten jo nėra. Aš ir rašiau - supūdė begėdiškai, nors į ten autobusas atvažiavo savo eiga. O latviai turi gerai sutvarkytą, puikiai važiuojantį, yra dar vienas ir Maskvoje, tiesa, keistos komplektacijos - su "Henschel" varikliu, atsivežtą iš Vokietijos.[/quote]
Ne latviai o estai jei turi omeny "Ikarus 55 Lux"
|
|
Į viršų |
|
|
WANDERER
|
Parašytas: 2007 Bal 27 Pen, 12:22 |
|
Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39 Pranešimai: 4225
|
AWD rašė: [Ne latviai o estai jei turi omeny "Ikarus 55 Lux" Atsiprašau, supainiojau su S.Peterburgo "liuksu" - jis toks pat raudonas kaip estų, tik prasčiau atrestauruotas...[/quote]
O estiska restauravo Tartu autobusu parke,ten savo laiku restauravo "Opel Blitz"autobusa,ir "Saurer"autobusa,kazkas man minejo(greiciausiai latviai),kad ten pat 2004m.pradejo retauruoti "ZiS 127"
|
|
Į viršų |
|
|
WANDERER
|
Parašytas: 2007 Bal 29 Sek, 20:25 |
|
Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39 Pranešimai: 4225
|
WANDERER rašė: AWD rašė: [Ne latviai o estai jei turi omeny "Ikarus 55 Lux" Atsiprašau, supainiojau su S.Peterburgo "liuksu" - jis toks pat raudonas kaip estų, tik prasčiau atrestauruotas... O estiska restauravo Tartu autobusu parke,ten savo laiku restauravo "Opel Blitz"autobusa,ir "Saurer"autobusa,kazkas man minejo(greiciausiai latviai),kad ten pat 2004m.pradejo retauruoti "ZiS 127"[/quote]
Stai tas estu restauruotas:
Prikabinti failai: |
estu.jpg [ 23.75 KiB | Peržiūrėta 1102 kartus(ų) ]
|
heino jaanus.jpg [ 25.54 KiB | Peržiūrėta 1102 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
Mindaka
|
Parašytas: 2007 Geg 05 Šeš, 12:22 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2007 Geg 05 Šeš, 7:25 Pranešimai: 42 Miestas: vilnius
|
sv32 rašė: Kaune dar 1996 m. berods Molėtų ar Alantos gatvėje retsykiais stovėdavo toks kaip trečioje-ketvirtoje nuotraukose (turbūt po darbo), o važiuojanti rytais galima buvo matyti Taikos gatve link (nežinau kur) ir atgal, dūmų uždanga ir fantastiškas riaumojimas iš galo garantuoti, kitą (o gal tą patį) mačiau Vilijampolėje kokios tai įmonės teritorijoje berods "Rieduva" stovėjo nepajudinamas susmukęs į žemę be langų ir taip toliau, bet tai buvo prieš du metus dabar ten jo nėra.
Esu vaziaves butent tuo autobusu, kuris stovedavo (nebesitikiu kad islikes iki siol) netoli zanavyku turgaus... Mano akimis tai vienas graziausiu autobusu modeliu.. Autobusas stovedavo prie namo, kuriame gyveno jo vairuotojas ir jei neklystu jis buvo autobusa issipirkes...
_________________ vw T1 '65 11window vw T2 '72 pop-top vw T3 '87 2.1 SYNCRO opel ascona '87 vw T2 dalys
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 83 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
Technika nepriklausomoje Lietuvoje 1918-1940
[ Eiti į: 1 ... 44, 45, 46 ]
forume Nuotraukos/video
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 23 Pen, 15:30
rcepa
|
|
Moteris + automobilis nespalvotose fotografijose
[ Eiti į: 1 ... 7, 8, 9 ]
forume Nuotraukos/video
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 07 Sek, 22:00
Fon
|
|
Tarybinių laikų vaizdelis
[ Eiti į: 1 ... 93, 94, 95 ]
forume Nuotraukos/video
Paskutinis pranešimas:
2023 Lap 29 Tre, 19:32
Vikas
|
|
Garo katilai-mašinos Lietuvoje iki 1940 metų.
forume Nuotraukos/video
Paskutinis pranešimas:
2023 Spa 29 Sek, 17:50
geguzis12
|
|
Oldtimer`ių judėjimas Pabaltijyje 1974-...
[ Eiti į: 1 ... 64, 65, 66 ]
forume Nuotraukos/video
Paskutinis pranešimas:
2023 Spa 13 Pen, 17:57
Vikas
|
|
Moteris + motociklas
[ Eiti į: 1 ... 64, 65, 66 ]
forume Nuotraukos/video
Paskutinis pranešimas:
2023 Spa 11 Tre, 16:33
terensweb
|
|
You tube esantys video apie senovinę techniką
[ Eiti į: 1 ... 29, 30, 31 ]
forume Nuotraukos/video
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgs 17 Sek, 11:13
Adamas
|
|
WH transporto foto
[ Eiti į: 1 ... 366, 367, 368 ]
forume Nuotraukos/video
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgp 21 Pir, 9:14
peziss
|
|
WEHRMACHT'AS LIETUVOJE
[ Eiti į: 1 ... 8, 9, 10 ]
forume Nuotraukos/video
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgp 11 Pen, 7:34
BRAZINI
|
|
Senų laikų motociklų fotografijos
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4, 5 ]
forume Nuotraukos/video
Paskutinis pranešimas:
2023 Bir 11 Sek, 14:53
geguzis12
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|