Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
IV dalis. Skyrelis „Susipažinkime“ 1) Susipažinimo skyrelis skirtas forumiečio ir jo senovinės technikos prisistatymui Oldtimers forumo bendruomenei. 2) Temos pavadinimą turi sudaryti tik vartotojo vardas.
Autorius |
Žinutė |
Saintly
|
Parašytas: 2005 Lie 03 Sek, 12:45 |
|
Užsiregistravo: 2004 Kov 30 Ant, 19:57 Pranešimai: 94 Miestas: Vilnius
|
BIGNAS rašė: Saintly rašė: BIGNAS rašė: Kada paskutini karta matei 2cv pardavime? Supranti, as jomis nesidomiu ir skelbimuose neieskau. Bet mieste daznai tenka sutikti... Na as paskutiny karta 2cv mates pries pora metu
Dabar perkrates smegenine prisiminiau kur net du 2cv stovi.
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
Pandis
|
Parašytas: 2005 Lie 03 Sek, 12:49 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2004 Gru 11 Šeš, 19:30 Pranešimai: 53 Miestas: Kaunas
|
Saintly rašė: Na as paskutiny karta 2cv mates pries pora metu Dabar perkrates smegenine prisiminiau kur net du 2cv stovi.[/quote]
Kaina tikriausiai jų O dalių tai tikriausiai, bet kuriam šrote rastum
|
|
Į viršų |
|
|
Saintly
|
Parašytas: 2005 Lie 03 Sek, 12:56 |
|
Užsiregistravo: 2004 Kov 30 Ant, 19:57 Pranešimai: 94 Miestas: Vilnius
|
BIGNAS rašė: Seip teoriskai nera tokios masinos lietuvoj sukuria butu galima vazineti su B1.
Pandziui:
as atsakinedamas i si BIGNO komentara parasiau, kad Lietuvoj yra masinu, tinkanciu B1 kategorijai. Nei apie kaina, nei apie detaliu retuma ar daznuma as nekalbejau... Tai vat zmones is pradziu perskaitykit visus komentarus ir pasistenkit juos suprast, o nepulkit komentuot...
|
|
Į viršų |
|
|
BIGNAS
|
Parašytas: 2005 Lie 03 Sek, 15:21 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 06 Pen, 14:46 Pranešimai: 443
|
|
Į viršų |
|
|
Black
|
Parašytas: 2007 Kov 18 Sek, 13:33 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2007 Sau 21 Sek, 12:40 Pranešimai: 1625
|
Smagu, Justai matyti tavo mašiniuką, šaunuolis. Norėčiau duoti vieną patarimą(tik prašau neįsižeisti). Nežinau tavosios situacijos dėl variklio keitimo, bet tai turėtų prassidėti nuo kompresijos pamatavimo. Įsitikinus , kad kompresija pakenčiama(blogiausiu atveju), išvalyti ir sureguliuoti karbiuratorių, sutvarkyti uždegimo sistemą(išvalyti ir išdžiovinti paskirstyoją ir jo dangtelį, žvaklaidžius, "babiną", žvakes). Žvakių patarčiau nepirkti po 5 Lt, nes jos yra tikrai neilgaamžės. Jeigu aukščiau mano išvardinti dalykai bus sutvarkyti net su minimalia leistina kompresija varikliukas dirbs be priekaištų ir apie šlipsą galėsi pamiršti . Sėkmės eksploatuojant. .
|
|
Į viršų |
|
|
Justas
|
Parašytas: 2007 Kov 18 Sek, 14:03 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 15 Sek, 11:59 Pranešimai: 66 Miestas: Alytus
|
Black rašė: Smagu, Justai matyti tavo mašiniuką, šaunuolis. Norėčiau duoti vieną patarimą(tik prašau neįsižeisti). Nežinau tavosios situacijos dėl variklio keitimo, bet tai turėtų prassidėti nuo kompresijos pamatavimo. Įsitikinus , kad kompresija pakenčiama(blogiausiu atveju), išvalyti ir sureguliuoti karbiuratorių, sutvarkyti uždegimo sistemą(išvalyti ir išdžiovinti paskirstyoją ir jo dangtelį, žvaklaidžius, "babiną", žvakes). Žvakių patarčiau nepirkti po 5 Lt, nes jos yra tikrai neilgaamžės. Jeigu aukščiau mano išvardinti dalykai bus sutvarkyti net su minimalia leistina kompresija varikliukas dirbs be priekaištų ir apie šlipsą galėsi pamiršti . Sėkmės eksploatuojant. .
Kompresija buvo matuota. Gerai nepamenu, bet kazkas panasaus i 8,7,6,8. Karbiuratorius valytas pora kartu, zvaklaidziai su babina geri. Problema buvo, kad pasilus varikliui nebudavo tepalo slegio (dege lempute). Su senu zazistu kalbejau, tai sake, kad vidurius gali keist ka nori, jei blokas susidevejes, tai nieko gero nebus. Apskritai minejo, kad zapo varikliui 70-80 tukst kilometru ir reikia keisti. Naujam varikliui uz veleno pasukus jauciasi, kad kompresija geresne. Bus matyti, kaip naujas varikliukas elgsis O kas gali atsakyti, kiek atmosferu tepalo slegiui butu minimumas?
|
|
Į viršų |
|
|
Black
|
Parašytas: 2007 Kov 18 Sek, 18:22 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2007 Sau 21 Sek, 12:40 Pranešimai: 1625
|
Zaziukui 8 atmosferoscilindre mano galva yra labai gerai. Bėda ta, kad kompresija skirtinga beveik visuose. Čia gali būti , kad pridegę vožtuvai. Norint prišlifuoti reikia galvas kelti žemėn, o pats pritrynimas nėra sudėtingas - galima pritrinti garažo sąlygomis.
Dėl variklio amžiaus tiesa ta, kad oru aušinami varikliai turi tokį minusą. O tepalo slėgį nelabai pamatuosi neužvedęs. Šiaip laisvais apsisukimais esant šiltam varikliui slėgis neturi būti didelis(gal 0,5 atm. - tiksliai negaliu pasakyti). Ir tepalo spaudimas priklauso nuo indėklų būklės (žinoma nuo siurblio pirmoje eilėje). Taigi, norint viską pasidaryti jau turi kaip ir variklio kapitalinį remontą atlikti. Tai čia vėlgi gaunasi, kad kuo toliau į mišką tuo baisiau darosi . Tavo atveju manau galima važinėti ir be didesnių įdėjimų.
|
|
Į viršų |
|
|
tadas1991
|
Parašytas: 2007 Kov 18 Sek, 18:42 |
|
Užsiregistravo: 2006 Lap 15 Tre, 20:03 Pranešimai: 2067 Miestas: Kaunas
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 34 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
rapsodija
rapsodija
» 2021 Spa 30 Šeš, 18:57
|
|
Rammstein
Rammstein
» 2019 Bir 03 Pir, 5:56
|
|
SAABakas
SAABakas
» 2019 Rgp 04 Sek, 22:09
|
|
antose9
antose9
» 2019 Geg 28 Ant, 14:05
|
|
kapitonas
kapitonas
» 2019 Kov 03 Sek, 16:47
|
|
Paviekšniai
Paviekšniai
» 2017 Rgs 07 Ket, 9:58
|
|
Povilas88
Povilas88
» 2017 Spa 09 Pir, 17:48
|
|
Tomas ir mano 21 Volga..
kitasxxx
» 2017 Rgs 18 Pir, 15:04
|
|
Kęstas125
Kęstas125
» 2017 Geg 05 Pen, 7:52
|
|
Gintarass
Gintarass
» 2017 Kov 18 Šeš, 2:18
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|