Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

justas
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=7&t=224
Puslapis 45

Autorius:  Saintly [ 2005 Lie 03 Sek, 12:45 ]
Pranešimo tema: 

BIGNAS rašė:
Saintly rašė:
BIGNAS rašė:
Kada paskutini karta matei 2cv pardavime?


Supranti, as jomis nesidomiu ir skelbimuose neieskau. Bet mieste daznai tenka sutikti...

Na as paskutiny karta 2cv mates pries pora metu :roll:


Dabar perkrates smegenine prisiminiau kur net du 2cv stovi.

Autorius:  Pandis [ 2005 Lie 03 Sek, 12:49 ]
Pranešimo tema: 

Saintly rašė:
Na as paskutiny karta 2cv mates pries pora metu :roll:


Dabar perkrates smegenine prisiminiau kur net du 2cv stovi.[/quote]
Kaina tikriausiai jų :klausausi: O dalių tai tikriausiai, bet kuriam šrote rastum :D

Autorius:  Saintly [ 2005 Lie 03 Sek, 12:56 ]
Pranešimo tema:  Re: justas

BIGNAS rašė:
Seip teoriskai nera tokios masinos lietuvoj sukuria butu galima vazineti su B1. :wink:


Pandziui:

as atsakinedamas i si BIGNO komentara parasiau, kad Lietuvoj yra masinu, tinkanciu B1 kategorijai. Nei apie kaina, nei apie detaliu retuma ar daznuma as nekalbejau... Tai vat zmones is pradziu perskaitykit visus komentarus ir pasistenkit juos suprast, o nepulkit komentuot... :roll:

Autorius:  BIGNAS [ 2005 Lie 03 Sek, 15:21 ]
Pranešimo tema: 

:wink:

Autorius:  kitoks [ 2006 Bir 14 Tre, 10:46 ]
Pranešimo tema: 

autogidas.lt aptikau, kad zaz parduodamas. nebeidomus seni masiniukai ?

Autorius:  Justas [ 2007 Kov 18 Sek, 10:31 ]
Pranešimo tema: 

Paskutinis pasivazinejimas vasara su zazu baigesi kelione i garaza "ant slipso" :oops: del variklio spyriojimusi, todel brendo reikalas kazka daryti. Taigi, vakar, isimtas senas ir idetas kitas, tikekimes geresnis, variklis :-) Balandi bandysim varyti technikine ir stacia galva i visus renginius :D

Autorius:  Black [ 2007 Kov 18 Sek, 13:33 ]
Pranešimo tema: 

Smagu, Justai matyti tavo mašiniuką, šaunuolis. Norėčiau duoti vieną patarimą(tik prašau neįsižeisti). Nežinau tavosios situacijos dėl variklio keitimo, bet tai turėtų prassidėti nuo kompresijos pamatavimo. Įsitikinus , kad kompresija pakenčiama(blogiausiu atveju), išvalyti ir sureguliuoti karbiuratorių, sutvarkyti uždegimo sistemą(išvalyti ir išdžiovinti paskirstyoją ir jo dangtelį, žvaklaidžius, "babiną", žvakes). Žvakių patarčiau nepirkti po 5 Lt, nes jos yra tikrai neilgaamžės. Jeigu aukščiau mano išvardinti dalykai bus sutvarkyti net su minimalia leistina kompresija varikliukas dirbs be priekaištų ir apie šlipsą galėsi pamiršti :-) . Sėkmės eksploatuojant. :labas: .

Autorius:  Justas [ 2007 Kov 18 Sek, 14:03 ]
Pranešimo tema: 

Black rašė:
Smagu, Justai matyti tavo mašiniuką, šaunuolis. Norėčiau duoti vieną patarimą(tik prašau neįsižeisti). Nežinau tavosios situacijos dėl variklio keitimo, bet tai turėtų prassidėti nuo kompresijos pamatavimo. Įsitikinus , kad kompresija pakenčiama(blogiausiu atveju), išvalyti ir sureguliuoti karbiuratorių, sutvarkyti uždegimo sistemą(išvalyti ir išdžiovinti paskirstyoją ir jo dangtelį, žvaklaidžius, "babiną", žvakes). Žvakių patarčiau nepirkti po 5 Lt, nes jos yra tikrai neilgaamžės. Jeigu aukščiau mano išvardinti dalykai bus sutvarkyti net su minimalia leistina kompresija varikliukas dirbs be priekaištų ir apie šlipsą galėsi pamiršti :-) . Sėkmės eksploatuojant. :labas: .


Kompresija buvo matuota. Gerai nepamenu, bet kazkas panasaus i 8,7,6,8. Karbiuratorius valytas pora kartu, zvaklaidziai su babina geri. Problema buvo, kad pasilus varikliui nebudavo tepalo slegio (dege lempute). Su senu zazistu kalbejau, tai sake, kad vidurius gali keist ka nori, jei blokas susidevejes, tai nieko gero nebus. Apskritai minejo, kad zapo varikliui 70-80 tukst kilometru ir reikia keisti. Naujam varikliui uz veleno pasukus jauciasi, kad kompresija geresne. Bus matyti, kaip naujas varikliukas elgsis :-) O kas gali atsakyti, kiek atmosferu tepalo slegiui butu minimumas?

Autorius:  Black [ 2007 Kov 18 Sek, 18:22 ]
Pranešimo tema: 

Zaziukui 8 atmosferoscilindre mano galva yra labai gerai. Bėda ta, kad kompresija skirtinga beveik visuose. Čia gali būti , kad pridegę vožtuvai. Norint prišlifuoti reikia galvas kelti žemėn, o pats pritrynimas nėra sudėtingas - galima pritrinti garažo sąlygomis.
Dėl variklio amžiaus tiesa ta, kad oru aušinami varikliai turi tokį minusą. O tepalo slėgį nelabai pamatuosi neužvedęs. Šiaip laisvais apsisukimais esant šiltam varikliui slėgis neturi būti didelis(gal 0,5 atm. - tiksliai negaliu pasakyti). Ir tepalo spaudimas priklauso nuo indėklų būklės (žinoma nuo siurblio pirmoje eilėje). Taigi, norint viską pasidaryti jau turi kaip ir variklio kapitalinį remontą atlikti. Tai čia vėlgi gaunasi, kad kuo toliau į mišką tuo baisiau darosi :lol: . Tavo atveju manau galima važinėti ir be didesnių įdėjimų.

Autorius:  tadas1991 [ 2007 Kov 18 Sek, 18:42 ]
Pranešimo tema: 

Va jei kas neskaite tai apie Justa ir Roka http://zazklubas.com/new_page_5.htm

Puslapis 45 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/