Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Pvaidas
Forumo taisyklės
IV dalis. Skyrelis „Susipažinkime“
1) Susipažinimo skyrelis skirtas forumiečio ir jo senovinės technikos prisistatymui Oldtimers forumo bendruomenei.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti tik vartotojo vardas.
IV dalis. Skyrelis „Susipažinkime“
1) Susipažinimo skyrelis skirtas forumiečio ir jo senovinės technikos prisistatymui Oldtimers forumo bendruomenei.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti tik vartotojo vardas.
Pvaidas
Sveiki, esu vilnietis, 37 metų. Pagal išsilavinimus - stalius-baldininkas, fotografas, ir dabar bebaigiantis studijas - viešojo administravimo bakalauras. Dirbu švietimo įstaigoje techniku-fotografu.
Turiu raudoną 1984 m. SAAB 900OG, 4 durų sedaną. Variklis tvarkoje, o su kėbulu prastai - nuo rūdžių lūžęs lonžeronas, prapuvusios arkos. Susiradus kitą tokį patį egzempliorių, bėdos lieka tos pačios - korozija. Mat švedai ant šio modelio pirmieji pasaulyje išbandė vandeninius kėbulo dažus (dabar jau įsitikinta, jog bandymas nepasiteisino...). Kadangi remontui trūksta žinių ir patarimų iš labiau patyrusių kolegų, pradėjau lankytis šiame forume. Jau ilgokai dalyvauju www.aeropolis.lt forume, bet 900OG savininkų ten mažuma.
Neapsiriboju tik SAABais - labai vertinu visus įdomius autotechnikos dalykus. Tačiau turiu prisipažinti, jog motociklų vengiu - bijau nuvirsti Ir apie traktorius neišmanau - esmi miestietis.
Turiu raudoną 1984 m. SAAB 900OG, 4 durų sedaną. Variklis tvarkoje, o su kėbulu prastai - nuo rūdžių lūžęs lonžeronas, prapuvusios arkos. Susiradus kitą tokį patį egzempliorių, bėdos lieka tos pačios - korozija. Mat švedai ant šio modelio pirmieji pasaulyje išbandė vandeninius kėbulo dažus (dabar jau įsitikinta, jog bandymas nepasiteisino...). Kadangi remontui trūksta žinių ir patarimų iš labiau patyrusių kolegų, pradėjau lankytis šiame forume. Jau ilgokai dalyvauju www.aeropolis.lt forume, bet 900OG savininkų ten mažuma.
Neapsiriboju tik SAABais - labai vertinu visus įdomius autotechnikos dalykus. Tačiau turiu prisipažinti, jog motociklų vengiu - bijau nuvirsti Ir apie traktorius neišmanau - esmi miestietis.
- GIEDRIUSminsk
- Forumietis
- Pranešimai: 68
- Užsiregistravo: 29 Lap 2005, 19:16
- Miestas: SIRVINTOS
- Susisiekti:
- LaurynasC
- moderatorius
- Pranešimai: 1104
- Užsiregistravo: 20 Spa 2004, 11:11
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
Sveikas prisijungęs
Gero ir naudingo laiko forume
Gero ir naudingo laiko forume
Buick Special 1954
Chrysler Imperial 1960
Lincoln Continental Convertible 1966
http://www.retrorent.lt
Klasikinių ir retro automobilių nuoma.
Chrysler Imperial 1960
Lincoln Continental Convertible 1966
http://www.retrorent.lt
Klasikinių ir retro automobilių nuoma.
Ačiū už sveikinimus!! Smagu grįžti į 30-ties ir daugiau metų senumo aplinką Labai džiaugiuosi, kad tebėra nuostabiosios "Volgos", elegantiškosios "Council/Grenados", ir - žiūrėkit - atsiras daugiau SAABiečių
Pelytei: manau, kad maniškis egzempliorius pataps donoru kitam automobiliui, kadangi - išskyrus supuvusį kėbulą ir lonžeroną, - kitkas jame daugmaž tvarkoje. Kadangi tipiškos bėdos jau daugmaž žinomos, palengva dairomasi kito - gerai išlaikyto, originalaus 900OG. Lietuvoje jau kaip ir be šansų surasti, tad turbūt teks ieškoti SAABų tėvonijoje ar sausesniuose kraštuose.
Pelytei: manau, kad maniškis egzempliorius pataps donoru kitam automobiliui, kadangi - išskyrus supuvusį kėbulą ir lonžeroną, - kitkas jame daugmaž tvarkoje. Kadangi tipiškos bėdos jau daugmaž žinomos, palengva dairomasi kito - gerai išlaikyto, originalaus 900OG. Lietuvoje jau kaip ir be šansų surasti, tad turbūt teks ieškoti SAABų tėvonijoje ar sausesniuose kraštuose.