Su Corvette reikalai tokie:
Savaitgali nuskanuosiu visus turimus prie corvettes dokumentus ir sudesiu i saita.
Pagal juos paskutinis seimininkas pries sudauzydamas ja buvo sudejes naujus priekinius stabdziu diskus su kaladem, naujas stabdziu slangutes, naujas ausinimo slangas ir termostata, nauja paskirstyma su laidais, naujas generatorius ir starteris, naujas langu varikliukas, nauji visi amortikai ir ir visos vaziuokles gumos, naujos padangos su ratlankiais.
Manau tikrai neblogai atrasti tiek ko nesitikejau.
Vairo mechanizmo hidraulika visa visiskai pavargus tepalu apvarytas visas dugnas.
Nuo smugio linko virsutine shakes dalis ir asele, keleivio puses posukis suduzes, sparnui reikia plastiko darbu, kelis kronsteinus istiesinti ir viena ausinimo slanga kur i peciuka eina pakeisti, nes leidzia (ja prakirto sulinkus shake.
Salone veikia viskas isskirus laikrodi
Skyles priekinis stiklas, nuimamo dvieju daliu stogo nera vieno vidinio dangcio.
Zapaske nei karto nenaudota
Salonas pakankamai gerai islaikytas (nuotraukose baisiau atrodo negu yra is tiesu)
Varikli uzkuriau visiskai be problemu, dakroviau tik akuma kuris ir buvo idetas naujas ir nors masina iki manes nebuvo kurta beveik 6 men. akumo indikatorius sviete zalia spalva.
Pagal variklio koda ir nusukus galvu dantelius rastus kodus nustaciau, kad variklis jau pakeistas.
Visu pirma iskarto pamaciau pakeles kapoto dangti, kad blokas nudazytas juodai, o ne melynai kaip priklause orginalui.
Vietoj priklausomu 183 Ag stovi dabar 290 Ag. Bet varikli jau pardaviau. Draugas ploja rankomis pigiai nusipirkes. Ji des i Camarika.
As planuoju su juo atvazineti vasara ir rudeniop islupsiu varikli, kai zersiu savo mazyle.