Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2024 Bal 23 Ant, 9:07

Visos datos yra UTC + 2 valandos



Forumo taisyklės


I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2009 Geg 04 Pir, 22:57 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Lap 25 Pen, 16:08
Pranešimai: 477
Miestas: Kaunas
Važiuojant maskvičiuku (2140) staiga pastebėjau, kad labai sukilęs tepalo slėgis. Sukilęs tiek, kad tepalo slėgio indikatoriaus rodyklė atsilenkus iki pat galo.

Kiek domėjausi, klausinėjau priežastys gali būti kelios - užsikimšęs karterio ventiliacijos alsuoklis, užsikimšęs tepalo slėgį reguliuojantis vožtuvas ir pati nemaloniausia priežastis - susidėvėję kompresiniai žiedai...

Kol kas dar nė vieno iš paminėtų gedimų netikrinau/nešalinau, taigi svarstau įvairius variantus...

Esant antram iš mano paminėtų gedimų, ar šiaip profilaktiškai valant tepimo sistemą reikia išsiimti tepalo slėgį reguliuojantį vožtuvą, jį išardyti ir išvalyti. Bėda tame, kad jį paskui surinkus reikia specialaus stendo pagalba suderinti, kad jis atsidarytu prie tam tikro slėgio.
Mano klausimas: Ar yra koks nors "liaudiškas", "buitinis" būdas tą vožtuvą sureguliuoti? Nes, manau, tokio stendo tikrai nieks nebeturi... Beje, panašūs vožtuvai yra du, vienas prie tepalo siurblio, kitas tepalo filtro korpuse...

_________________
...Galima pasakyti bet ka, bet ar tikrai verta ka nors sakyti?...


Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2009 Geg 05 Ant, 6:21 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Vas 06 Sek, 22:29
Pranešimai: 1005
Miestas: Kaunas
Gali buti sugedes tepalo slegio daviklis arba indikatorius, daviklio laidas trumpinti i mase, arba uzspringes tepalo slegio voztuvas. Del uzsikimsusio alsuoklio ar sudilusiu kompresiniu ziedu tepalo slegis tikrai nedides :-)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2009 Geg 05 Ant, 7:52 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2006 Lap 10 Pen, 15:51
Pranešimai: 84
Miestas: Kaunas
Nesu maskvičiukų specialistas, bet nemanau kad ten yra tepalo slėgio reguliuojantys vožtuvai. Ten greičiausia yra apsauginiai vožtuvai, kurie kintant tepalo slėgiui tam tikrose ribose būna užsidarę ir nieko nedaro. Jie paprastai dirba tik esant šaltam varikliui ar prie didelių sūkių.
Paprastai apsauginiai vožtuvai būna nereguliuojami, o jų blogo veikimo priežastis - užsikišimas...


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2009 Geg 05 Ant, 8:50 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Lap 25 Pen, 16:08
Pranešimai: 477
Miestas: Kaunas
valdas rašė:
Gali buti sugedes tepalo slegio daviklis arba indikatorius, daviklio laidas trumpinti i mase,


Šitą aš jau patikrinau, gedimas ne ten...

valdas rašė:
arba uzspringes tepalo slegio voztuvas.


Va ir man atrodo, kad tai labiausiai tikėtina priežastis...

valdas rašė:
Del uzsikimsusio alsuoklio ar sudilusiu kompresiniu ziedu tepalo slegis tikrai nedides :-)


Supratau :-)

_________________
...Galima pasakyti bet ka, bet ar tikrai verta ka nors sakyti?...


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2009 Geg 05 Ant, 9:03 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Lap 25 Pen, 16:08
Pranešimai: 477
Miestas: Kaunas
Minde.r rašė:
... Ten greičiausia yra apsauginiai vožtuvai, kurie kintant tepalo slėgiui tam tikrose ribose būna užsidarę ir nieko nedaro. Jie paprastai dirba tik esant šaltam varikliui ar prie didelių sūkių.
Paprastai apsauginiai vožtuvai būna nereguliuojami, o jų blogo veikimo priežastis - užsikišimas...


Na taip, kaip ir apsauginiai (rusiskai vadinasi "perepusknoi"), vienas iš jų atsidaro, jei slėgis iš tepalo siurblio yra didesnis nei 3 kg/cm, kitas kai tepalo filtras užsikimšęs ir slėgis toje vietoje didesnis nei 0,9 - 1,1 kg/cm.
Bet jie reguliuojami, ir visa mano klausimo esme - kaip juos teisingai sureguliuoti po pakeitimo ar išvalymo...

_________________
...Galima pasakyti bet ka, bet ar tikrai verta ka nors sakyti?...


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2009 Geg 05 Ant, 9:50 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2004 Rgs 12 Sek, 8:52
Pranešimai: 2167
Miestas: Alytus
.mendoza. rašė:
Minde.r rašė:
... Ten greičiausia yra apsauginiai vožtuvai, kurie kintant tepalo slėgiui tam tikrose ribose būna užsidarę ir nieko nedaro. Jie paprastai dirba tik esant šaltam varikliui ar prie didelių sūkių.
Paprastai apsauginiai vožtuvai būna nereguliuojami, o jų blogo veikimo priežastis - užsikišimas...


Na taip, kaip ir apsauginiai (rusiskai vadinasi "perepusknoi"), vienas iš jų atsidaro, jei slėgis iš tepalo siurblio yra didesnis nei 3 kg/cm, kitas kai tepalo filtras užsikimšęs ir slėgis toje vietoje didesnis nei 0,9 - 1,1 kg/cm.
Bet jie reguliuojami, ir visa mano klausimo esme - kaip juos teisingai sureguliuoti po pakeitimo ar išvalymo...
Nereikia jo reguliuot. Issiplauna jis puikiai ir be ardymo, o priezastis ten tikrai ne jame. Pas mane kazkada tas pat buvo. Susitvarke savaime, nieko nedarant :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2009 Geg 05 Ant, 15:48 
Atsijungęs
ekspertas
ekspertas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24
Pranešimai: 8594
Miestas: Alytus
Antrasis (kur prie filtro) šiuo atveju neturi įtakos, nes jis atsidaro tik tada, kai beviltiškai užsikemša alyvos filtras. Tikiuosi, kad pastarasis keistas laiku ir tikrai taip nėra. Na, o pirmasis (perepusknoi) "kaltas" tuo atveju, jei gedimas pastebimas, kol variklis šaltas. Jei daviklis rodo be galo didelį slėgį esant normaliai darbinei temperatūrai ir vidutiniams sūkiams, priežasties ieškočiau tik indikacijos sistemoje (elektrinis gedimas).

_________________
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2009 Spa 07 Tre, 13:21 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Lap 25 Pen, 16:08
Pranešimai: 477
Miestas: Kaunas
Tema vis dar aktuali, kuris laikas neturejau galimybes ieskoti gedimo...

Taigi, elektrines dalies gedimai visiskai atmesti, idetas naujas tepalo slegio daviklis (isbandyti dar du naudoti, rezultatas su visais tas pats) isbandytas kitas, deja nenaujas, tepalo slegio indikatorius, laidai taip pat patikrinti. Pakeistas tepalas, filtras, filtro korpusas (na, jis keistas ne del sio gedimo). Tepalo slegis vis dar gerokai perdidelis. Slegis nekinta, nei kai variklis saltas, nei kai susiles iki darbines temperaturos. Taigi, gedimas visgi kazkur tepimo sistemoje.
Kokie butu pasiulymai? Ka dar galima butu padaryti, kur dar ieskoti? Ar jau reikia planuoti variklio ardyma?

_________________
...Galima pasakyti bet ka, bet ar tikrai verta ka nors sakyti?...


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2009 Spa 07 Tre, 13:27 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2008 Spa 01 Tre, 14:48
Pranešimai: 158
Pabandyk pajungti mechanini davikli ,tada tikrai bus aisku del elektrines dalies.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2009 Spa 07 Tre, 14:25 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2008 Kov 10 Pir, 13:39
Pranešimai: 209
Miestas: rajonas
Tai ko gero vienintelė išeitis - pajungti per trišakį mechaninį matuoklį ir jei jo parodymai per dideli tai pirmiausiai išvalyti redukcinį vožtuva (ko gero net pirmiaus tai reiktu padaryti nei jugti mechanini matuokli), o po to jei niekas nesikeičia tai galima būtų bandyti jį kiek atleisti. Jis butent ir yra šalia teplo filtro. Savo laiku, kai vazinejau su m 412, teko jį kiek įveržti, nes buvo kiek mažokas slėgis sistemoje. Kas del kompresiniu ziedu susidevejimo tai ne tepalo slegis kiltu, o spjautu tepalo matuokle lauk arba pradėtų tepalai laistytis per visur kaip iš livaro(laistytuvas) Beje del elektros grandinės gedimo, tu paziurėk ar tepalo slėgio rodyklė atsilenkia iki galo vos įjungus degimą, bet dar neužvedus variklio, gal čia vis tik elektros gedimas, nes kaip supratau rodykle uzlinkus iki galo ir nereaguoja nei į tepalo temperatūrą, nei i apsukas, o tokiu atveju slegis būtų tiek didelis, kad iš esmės tepalas būtų pro kokius salnykus ar matuoklę jau prasimušęs.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos



   Panašios temos   Autorius   Atsakymai   Peržiūrėta   Paskutinis pranešimas 
Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Perku Šviesos aukščio reguliavimas

forume Skelbimai

senex

0

235

2023 Sau 29 Sek, 19:16

senex Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Dovanoju VAZ tepalo filtras

forume Skelbimų archyvas

reno

0

5909

2021 Geg 31 Pir, 10:51

reno Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduodu MT tepalo siurblys naujas

forume Skelbimų archyvas

evris

0

6263

2021 Bir 08 Ant, 7:34

evris Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Perku Tepalo siurblį NŠ 100 ar didesnį

forume Skelbimai

rc123

2

8763

2023 Sau 15 Sek, 14:01

Zilistas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Perku ZAZ variklio tepalo įpylimo kamštį

forume Skelbimai

PASHKA31

0

2376

2023 Lap 29 Tre, 16:17

PASHKA31 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduodu K750 vožtuvų dangteliai, tepalo matuoklės

forume Skelbimų archyvas

evris

0

5705

2021 Bir 08 Ant, 7:41

evris Peržiūrėti naujausius pranešimus



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: virginijus007 ir 171 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas


 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Bal 13 Šeš, 17:19

Jonas Kakava Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Tarybiniai dokumentai - auto registravimas

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 28 Ket, 10:43

marjaxxx Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 9:08

satsek12 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Senos automobilinės radijos perdarymas į FM

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 9:06

satsek12 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Išmetimo kolektoriaus dažymas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 26 Pir, 10:34

Valkata Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Dazymas

[ Eiti į: 1 ... 33, 34, 35 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 19 Pir, 22:41

kukutis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Nesikuria audi 1.6d 1985m

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 04 Sek, 18:03

Audifanas123 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 21 Sek, 21:31

Smygolas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Pakonsultuokite dėl smėliavimo

[ Eiti į: 1 ... 13, 14, 15 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 16 Ant, 19:02

npn Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2023 Rgs 25 Pir, 7:28

virginijus007 Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija


Į viršų