Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
.mendoza.
|
Parašytas: 2009 Geg 04 Pir, 22:57 |
|
Užsiregistravo: 2005 Lap 25 Pen, 16:08 Pranešimai: 477 Miestas: Kaunas
|
Važiuojant maskvičiuku (2140) staiga pastebėjau, kad labai sukilęs tepalo slėgis. Sukilęs tiek, kad tepalo slėgio indikatoriaus rodyklė atsilenkus iki pat galo.
Kiek domėjausi, klausinėjau priežastys gali būti kelios - užsikimšęs karterio ventiliacijos alsuoklis, užsikimšęs tepalo slėgį reguliuojantis vožtuvas ir pati nemaloniausia priežastis - susidėvėję kompresiniai žiedai...
Kol kas dar nė vieno iš paminėtų gedimų netikrinau/nešalinau, taigi svarstau įvairius variantus...
Esant antram iš mano paminėtų gedimų, ar šiaip profilaktiškai valant tepimo sistemą reikia išsiimti tepalo slėgį reguliuojantį vožtuvą, jį išardyti ir išvalyti. Bėda tame, kad jį paskui surinkus reikia specialaus stendo pagalba suderinti, kad jis atsidarytu prie tam tikro slėgio.
Mano klausimas: Ar yra koks nors "liaudiškas", "buitinis" būdas tą vožtuvą sureguliuoti? Nes, manau, tokio stendo tikrai nieks nebeturi... Beje, panašūs vožtuvai yra du, vienas prie tepalo siurblio, kitas tepalo filtro korpuse...
_________________ ...Galima pasakyti bet ka, bet ar tikrai verta ka nors sakyti?...
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
valdas
|
Parašytas: 2009 Geg 05 Ant, 6:21 |
|
Užsiregistravo: 2005 Vas 06 Sek, 22:29 Pranešimai: 1005 Miestas: Kaunas
|
Gali buti sugedes tepalo slegio daviklis arba indikatorius, daviklio laidas trumpinti i mase, arba uzspringes tepalo slegio voztuvas. Del uzsikimsusio alsuoklio ar sudilusiu kompresiniu ziedu tepalo slegis tikrai nedides
|
|
Į viršų |
|
|
.mendoza.
|
Parašytas: 2009 Geg 05 Ant, 8:50 |
|
Užsiregistravo: 2005 Lap 25 Pen, 16:08 Pranešimai: 477 Miestas: Kaunas
|
valdas rašė: Gali buti sugedes tepalo slegio daviklis arba indikatorius, daviklio laidas trumpinti i mase, Šitą aš jau patikrinau, gedimas ne ten... valdas rašė: arba uzspringes tepalo slegio voztuvas. Va ir man atrodo, kad tai labiausiai tikėtina priežastis... valdas rašė: Del uzsikimsusio alsuoklio ar sudilusiu kompresiniu ziedu tepalo slegis tikrai nedides
Supratau
_________________ ...Galima pasakyti bet ka, bet ar tikrai verta ka nors sakyti?...
|
|
Į viršų |
|
|
.mendoza.
|
Parašytas: 2009 Geg 05 Ant, 9:03 |
|
Užsiregistravo: 2005 Lap 25 Pen, 16:08 Pranešimai: 477 Miestas: Kaunas
|
Minde.r rašė: ... Ten greičiausia yra apsauginiai vožtuvai, kurie kintant tepalo slėgiui tam tikrose ribose būna užsidarę ir nieko nedaro. Jie paprastai dirba tik esant šaltam varikliui ar prie didelių sūkių. Paprastai apsauginiai vožtuvai būna nereguliuojami, o jų blogo veikimo priežastis - užsikišimas...
Na taip, kaip ir apsauginiai (rusiskai vadinasi "perepusknoi"), vienas iš jų atsidaro, jei slėgis iš tepalo siurblio yra didesnis nei 3 kg/cm, kitas kai tepalo filtras užsikimšęs ir slėgis toje vietoje didesnis nei 0,9 - 1,1 kg/cm.
Bet jie reguliuojami, ir visa mano klausimo esme - kaip juos teisingai sureguliuoti po pakeitimo ar išvalymo...
_________________ ...Galima pasakyti bet ka, bet ar tikrai verta ka nors sakyti?...
|
|
Į viršų |
|
|
virgas
|
Parašytas: 2009 Geg 05 Ant, 9:50 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2004 Rgs 12 Sek, 8:52 Pranešimai: 2167 Miestas: Alytus
|
.mendoza. rašė: Minde.r rašė: ... Ten greičiausia yra apsauginiai vožtuvai, kurie kintant tepalo slėgiui tam tikrose ribose būna užsidarę ir nieko nedaro. Jie paprastai dirba tik esant šaltam varikliui ar prie didelių sūkių. Paprastai apsauginiai vožtuvai būna nereguliuojami, o jų blogo veikimo priežastis - užsikišimas... Na taip, kaip ir apsauginiai (rusiskai vadinasi "perepusknoi"), vienas iš jų atsidaro, jei slėgis iš tepalo siurblio yra didesnis nei 3 kg/cm, kitas kai tepalo filtras užsikimšęs ir slėgis toje vietoje didesnis nei 0,9 - 1,1 kg/cm. Bet jie reguliuojami, ir visa mano klausimo esme - kaip juos teisingai sureguliuoti po pakeitimo ar išvalymo... Nereikia jo reguliuot. Issiplauna jis puikiai ir be ardymo, o priezastis ten tikrai ne jame. Pas mane kazkada tas pat buvo. Susitvarke savaime, nieko nedarant
|
|
Į viršų |
|
|
Raimis
|
Parašytas: 2009 Geg 05 Ant, 15:48 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24 Pranešimai: 8594 Miestas: Alytus
|
Antrasis (kur prie filtro) šiuo atveju neturi įtakos, nes jis atsidaro tik tada, kai beviltiškai užsikemša alyvos filtras. Tikiuosi, kad pastarasis keistas laiku ir tikrai taip nėra. Na, o pirmasis (perepusknoi) "kaltas" tuo atveju, jei gedimas pastebimas, kol variklis šaltas. Jei daviklis rodo be galo didelį slėgį esant normaliai darbinei temperatūrai ir vidutiniams sūkiams, priežasties ieškočiau tik indikacijos sistemoje (elektrinis gedimas).
_________________ Forume rašome lietuviškai. !!!
|
|
Į viršų |
|
|
.mendoza.
|
Parašytas: 2009 Spa 07 Tre, 13:21 |
|
Užsiregistravo: 2005 Lap 25 Pen, 16:08 Pranešimai: 477 Miestas: Kaunas
|
Tema vis dar aktuali, kuris laikas neturejau galimybes ieskoti gedimo...
Taigi, elektrines dalies gedimai visiskai atmesti, idetas naujas tepalo slegio daviklis (isbandyti dar du naudoti, rezultatas su visais tas pats) isbandytas kitas, deja nenaujas, tepalo slegio indikatorius, laidai taip pat patikrinti. Pakeistas tepalas, filtras, filtro korpusas (na, jis keistas ne del sio gedimo). Tepalo slegis vis dar gerokai perdidelis. Slegis nekinta, nei kai variklis saltas, nei kai susiles iki darbines temperaturos. Taigi, gedimas visgi kazkur tepimo sistemoje.
Kokie butu pasiulymai? Ka dar galima butu padaryti, kur dar ieskoti? Ar jau reikia planuoti variklio ardyma?
_________________ ...Galima pasakyti bet ka, bet ar tikrai verta ka nors sakyti?...
|
|
Į viršų |
|
|
suinteresuotas
|
Parašytas: 2009 Spa 07 Tre, 14:25 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2008 Kov 10 Pir, 13:39 Pranešimai: 209 Miestas: rajonas
|
Tai ko gero vienintelė išeitis - pajungti per trišakį mechaninį matuoklį ir jei jo parodymai per dideli tai pirmiausiai išvalyti redukcinį vožtuva (ko gero net pirmiaus tai reiktu padaryti nei jugti mechanini matuokli), o po to jei niekas nesikeičia tai galima būtų bandyti jį kiek atleisti. Jis butent ir yra šalia teplo filtro. Savo laiku, kai vazinejau su m 412, teko jį kiek įveržti, nes buvo kiek mažokas slėgis sistemoje. Kas del kompresiniu ziedu susidevejimo tai ne tepalo slegis kiltu, o spjautu tepalo matuokle lauk arba pradėtų tepalai laistytis per visur kaip iš livaro(laistytuvas) Beje del elektros grandinės gedimo, tu paziurėk ar tepalo slėgio rodyklė atsilenkia iki galo vos įjungus degimą, bet dar neužvedus variklio, gal čia vis tik elektros gedimas, nes kaip supratau rodykle uzlinkus iki galo ir nereaguoja nei į tepalo temperatūrą, nei i apsukas, o tokiu atveju slegis būtų tiek didelis, kad iš esmės tepalas būtų pro kokius salnykus ar matuoklę jau prasimušęs.
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: virginijus007 ir 171 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
Jonas Kakava
» 2024 Bal 13 Šeš, 17:19
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
hid3
» 2024 Kov 02 Šeš, 0:03
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
satsek12
» 2024 Kov 26 Ant, 9:08
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
Valkata
» 2024 Vas 26 Pir, 10:34
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
Audifanas123
» 2024 Vas 04 Sek, 18:03
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
Smygolas
» 2024 Sau 21 Sek, 21:31
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
Kro0liK
» 2023 Rgs 22 Pen, 17:37
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
zpla
» 2023 Rgs 22 Pen, 20:31
|
|
Reikia Kauniečių pagalbos.
sgso
» 2023 Rgs 14 Ket, 13:01
|
|
Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma
inkilas
» 2023 Rgs 02 Šeš, 20:01
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 13 Šeš, 17:19
Jonas Kakava
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 10:43
marjaxxx
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 9:08
satsek12
|
|
Senos automobilinės radijos perdarymas į FM
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 9:06
satsek12
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 26 Pir, 10:34
Valkata
|
|
Dazymas
[ Eiti į: 1 ... 33, 34, 35 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 19 Pir, 22:41
kukutis
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 04 Sek, 18:03
Audifanas123
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 21:31
Smygolas
|
|
Pakonsultuokite dėl smėliavimo
[ Eiti į: 1 ... 13, 14, 15 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 16 Ant, 19:02
npn
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgs 25 Pir, 7:28
virginijus007
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|