Na, kiek girdejau iš mačiusių, tai šiam automobiliui sudėti sportiniai kapoto "auskarai". Manau, šis tiurlingas šiam automobiliui visiškai netinka ir tai yra jo gadinimas/darkymas. Įdomu kokie dar patobulinimai bus daromi?
Romanas rašė:Na, kiek girdejau iš mačiusių, tai šiam automobiliui sudėti sportiniai kapoto "auskarai". Manau, šis tiurlingas šiam automobiliui visiškai netinka ir tai yra jo gadinimas/darkymas. Įdomu kokie dar patobulinimai bus daromi?
Tamstai atsakysiu, kad sportiniai kapoto "auskarai" yra originali sio modelio opcija, kaip ir tachometras ant kapoto. Pagal uzsakyma, sie patobulinimai budavo instaliuojami atstovybese. Deja, taip jau atsitiko, kad pas mus tai yra asocijuojama su tiurlingu. nežinau, gal del tautieciu pomegio naudoti juos ant ko papuola. Pries rasant ironiskus komentarus, visgi reiketu pasidometi placiau siuo modeliu. Originaliu Mustango/Fairlane/Torino sportiniu kapoto kaisteliu ieskojau pora menesiu.
Gvidas rašė:Ispudingas modelis... Būtų įdomu sužinoti ar jis restauruotas Jūsų ar buvusio seimininko? Beje, ar šis Torino visiškas originalas?
Faktiskai sis automobilis netgi nebuvo pilnai restauruotas, tiesiog buvo nuolat tvarkomas "pagal poreiki". Kadangi didziaja savo gyvenimo dali praleido Kalifornijoje, o Europoje daugiausiai laiko leido pavilijone Olandijoje, tai rudziu problema nera aktuali. Del neoriginaliu detaliu - jo variklis buvo perrinktas su tam tikromis modifikacijomis ir isoriniais priedais (4 kameru karbiuratorius, klasikiniu Edelbrock Torker kolektoriumi ir t.t.). Taigi vaizdas po kapotu jau nebeoriginalus. Dar ismetimo sistema yra "dual exhaust", nors originalas turetu buti ne toks. As dar papildomai pridejau kapoto kaistelius (nes originalus uzraktas daug pasitikejimo nekelia) ir tachometra ant kapoto. Sie priedai atitinka tuo laikmeciu atstovybese montuotu priedu parametrus.