Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
npn
|
Parašytas: 2010 Sau 12 Ant, 0:47 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2007 Lap 11 Sek, 20:46 Pranešimai: 543 Miestas: Kaunas
|
senoji_mokykla rašė: Kas liečia kompresoriaus isiurbiamo oro kiekį ir našumą tai paskaičiavau to pačio vilnios kompresoriaus isiurbimą ir našumą: vieno cilindro darbinis tūris 0.406 l per vieną kompresoriaus apsisukimą sudirba abu cilindrai taigi kompresoriaus darbinis tūris 0.812 l per minutę kompresorius apsisuka 1020 kartų taigi įsiurbimo tūris turėtų būti 828 l/min gamintojo deklaruojamas kompresoriaus našumas esant 6atm - 500 l/min taigi įsiurbimo/našumo santykis 5/3 naudoti duomenys iš: http://colour.tj/?Ustanovki%2C_agregaty ... nyi_SO-45A
Jau šis tas orientavimuisi. Tik reik manyti tas santykis slėgiui didėjant kinta netiesiškai.
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
Black
|
Parašytas: 2010 Sau 12 Ant, 11:22 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2007 Sau 21 Sek, 12:40 Pranešimai: 1625
|
Tai mano spėjimai pasiteisino . Kažkodėl man ir atrodė, kad norint išgauti 1,5m3/min reikės apie 2,5l d.tūrio variklio. Dabar reikėtų praktiškai išbandyti prasukti(rankiniu būdu) kokį nors variklį su pašalintu velenėliu, kad suprastume, kaip lengvai/sunkiai(ar išvis tai įmanoma ) stūmokliai nugali vožtuvų spyruokles. Gaila, bet neturiu jokio "bandomojo triušio" po ranka .
|
|
Į viršų |
|
|
vmantas
|
Parašytas: 2010 Sau 12 Ant, 12:32 |
|
Užsiregistravo: 2009 Rgp 06 Ket, 13:03 Pranešimai: 301
|
O dėl variklio galios skaičiavimo gal įmanoma pritaikyti analogų analizę?
Neseniai buvo skelbimuose parduodamas kompresorius:
Kompresorius stūmoklinis, KCE-5M su resiveriu.
Kompresorius 15kW\1500 aps/min. nasumas~ 3 m3/min.Slegis ~6 atm.
Resiveris 10 m3.
Pilnai paruostas darbui.
Kaina 3000 Lt.
Su 15 kW varikliu paruošia 3 m3/min. slegis ~6.
Tai jei perdirbtas variklis paruoš irgi panašų kiekį suslėgto oro, gal galima tegti, kad jam 15kW turėtų pakakti.
Na gal šiek tiek daugiau, nes galime daryti prielaidą, kad kompresorius veikia šiek tiek efektyviau nei perdarytas variklis.
|
|
Į viršų |
|
|
senoji_mokykla
|
Parašytas: 2010 Sau 12 Ant, 13:59 |
|
|
Naujokas |
|
Užsiregistravo: 2009 Lap 26 Ket, 18:55 Pranešimai: 15
|
skelbime kompresorius KCE-5M nera labai tinkamas pavyzdys. jis yra perdarytas ir neaišku kiek dabar jo realus našumas(reiktu skaičiuot kiek sukasi alkūninis) žiūrint is akies pagal skriemulių dydį jis turetų atiduot mažiau nei 3m3/min.
gamykliškai šis kompresorius eina su 33 ar 37kw 735rmp varikliu, o sukimo momentas perduodamas tiesiai į velaną. tada jo našumas - 5m3/min. beto jis dviejų suspaudimo pakopų: darbinis slegis 9atm...
nerandu šito kompresoriaus stumoklių eigos, būtų galima paskaičiuoti jo įsiurbimo ir našumo santykį. beje pirmo suspaudimo stumoklių skersmuo 210mm..
http://air88.ru/pp/index.php?productID=47
|
|
Į viršų |
|
|
vmantas
|
Parašytas: 2010 Sau 12 Ant, 14:16 |
|
Užsiregistravo: 2009 Rgp 06 Ket, 13:03 Pranešimai: 301
|
O tai gal galima parinkti kokį pramoninį, vienapakopį kurio darbinis tūris būtų panašus į planuojamo perdirbti variklio. Ir pažiūrėti su kokiu el. varikliu jis komplektuojamas. Orentacijai manau bus pats tas.
|
|
Į viršų |
|
|
Batareykius
|
Parašytas: 2010 Sau 12 Ant, 21:47 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2007 Rgp 14 Ant, 17:28 Pranešimai: 24 Miestas: Pakruojis
|
Aš daryčiau tokį kompresorių:
Antrojo ir trečiojo cilindrų įsiurbimo vožtuvų spaudinėjimo svirteles suvirinčiau į vieną. Taip bus spaudomi abu vožtuvai ir nuo kumštelio, skirto antram cilindrui, ir nuo kumštelio, skirto trečiam.
Taip gaunami du dvitakčiai cilindrai. Ta patį galima padaryti ir su kitais dviem cilindrais (pirmu ir ketvirtu), tačiau jie yra labai toli vienas nuo kito - problematiška sujungti svirteles. Todėl pirma ir ketvirtą cilindrus palikčiau veikti, kaip vidaus degimo variklį, kuris suktų visa kompresorių. Taip išvengčiau didelių išlaidų perkant galingą elektros variklį ir kompresorius būtų mobilus.
Beje, Galima taip pat suvirint ir išmetimo vožtuvų svirteles, tada nereiktu prie žvakių įsukimo angų montuot atbulinius vožtuvus, tačiau dėl vožtuvų persidengimo (Varikliuose tam tikrais ciklų momentais būtų šiek tiek prasivėrę abu vožtuvai, kai įkvėpimo vožtuvas baigia užsidaryti ir išmetimo pradeda atsiverti) oras pradėtų skverbtis lauk iš baliono. Dar išmetimo vožtuvo spyruoklės neatlaikytų didelio slėgio esančio resyveryje ir būtų atveriamas. Tad visgi oro išpūtima reiktų daryti per žvakės angą esant dideliems slėgiams.
Po viso to butų galima ir padaryti, kad kompresorius butu užvedinėjamas antru ir trečiu cilindrais suspaustu oru iš resyverio, po trumpalaikio sustabdymo (aišku tam reiktu didelio slėgio).
Beje, dėl minimalių variklio sūkių, tai apkrautam varikliui reikia apie 1400 aps/min (bent dyzelinių tai tikrai). Tik tokiu atveju užtikrinamas veleno tepimas. Kai variklis visiškai neapkrautas, tai, žinoma, jis gali suktis laisva eiga ir 900 aps/min ir mažiau (kiekivienam varikliui skirtingai), tačiau tai nereiškia, kad mes galime ramiai sau važiuoti 45 km/h greičiu įjungę penktą pavarą esant tokiems sūkiams. Na bet aišku kompresoriaus velenas niekada nebus tiek apkrautas, kaip vidaus degimo variklio.
|
|
Į viršų |
|
|
imantas
|
Parašytas: 2010 Sau 12 Ant, 23:09 |
|
Užsiregistravo: 2009 Spa 16 Pen, 1:06 Pranešimai: 357
|
Mažiausia leistina kompresija dyzeliniams varikliams, priklausomai nuo jų konstrukcijos, yra 24 – 28 atm.
O kur jus dėtumėt tiek atm ? ir į koki rasiverį dar ?
|
|
Į viršų |
|
|
grozas
|
Parašytas: 2010 Sau 12 Ant, 23:35 |
|
Užsiregistravo: 2009 Gru 20 Sek, 10:41 Pranešimai: 238 Miestas: Kaunas
|
darbo su dviem cilindrais as nesuprasciau. plius darant tokia sistema uzkurei ir veikia. jokios automatikos...
_________________ as nepardavineju paslaugu... as parduodu rezultata...
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 158 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
Jonas Kakava
» 2024 Bal 13 Šeš, 17:19
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
hid3
» 2024 Kov 02 Šeš, 0:03
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
satsek12
» 2024 Kov 26 Ant, 9:08
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
Valkata
» 2024 Vas 26 Pir, 10:34
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
Audifanas123
» 2024 Vas 04 Sek, 18:03
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
Smygolas
» 2024 Sau 21 Sek, 21:31
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
Kro0liK
» 2023 Rgs 22 Pen, 17:37
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
zpla
» 2023 Rgs 22 Pen, 20:31
|
|
Reikia Kauniečių pagalbos.
sgso
» 2023 Rgs 14 Ket, 13:01
|
|
Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma
inkilas
» 2023 Rgs 02 Šeš, 20:01
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 13 Šeš, 17:19
Jonas Kakava
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 10:43
marjaxxx
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 9:08
satsek12
|
|
Senos automobilinės radijos perdarymas į FM
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 9:06
satsek12
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 26 Pir, 10:34
Valkata
|
|
Dazymas
[ Eiti į: 1 ... 33, 34, 35 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 19 Pir, 22:41
kukutis
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 04 Sek, 18:03
Audifanas123
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 21:31
Smygolas
|
|
Pakonsultuokite dėl smėliavimo
[ Eiti į: 1 ... 13, 14, 15 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 16 Ant, 19:02
npn
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgs 25 Pir, 7:28
virginijus007
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|