Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
Batareykius
|
Parašytas: 2010 Sau 13 Tre, 12:45 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2007 Rgp 14 Ant, 17:28 Pranešimai: 24 Miestas: Pakruojis
|
imantas rašė: Mažiausia leistina kompresija dyzeliniams varikliams, priklausomai nuo jų konstrukcijos, yra 24 – 28 atm.
O kur jus dėtumėt tiek atm ? ir į koki rasiverį dar ?
Busiu suklydęs, dovanokit. Mat iki šiol vis maniau, kad rimtam garažui reikia apie 16 bar slėgio kompresoriaus, mat tokius turi rimtesni meistrai. Bet dabar pasidomėjęs įsitikinau, jog pakanka ir 10 bar. Tokiu atveju pilnai užtenka ir benzininio variklio, esant reikalui galima galvute pašlifuot.
O resyverio, manau, tokiam kompresoriui reiktu nemažiau 300 l. Tiksliai pasakyt negaliu ar toks tiktų, reiktu paskaičiuot.
|
|
Į viršų |
|
|
npn
|
Parašytas: 2010 Sau 13 Tre, 12:49 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2007 Lap 11 Sek, 20:46 Pranešimai: 543 Miestas: Kaunas
|
Black rašė: Npn, bet tokia galva kainuos storai... Tuomet geriau ieškoti paprasto rusiško kompresoriaus ir nevargt Aš toleruočiau variklio perdarymą į kompresorių tik su minimaliais pakeitimais (jeigu tai įmanoma). Priešingu atveju tai netenka prasmės. Paveikslėlis - 10 balų . Čia su "autokadu" dirbta?
Na čia tik pasvarstymas ir alyvos pylimas į ugniį :) Gali kainuoti, bet juk nebūtinai labai daug. Gal nebūtinai ji turi būti aliuminė, o kad ir aliuminė kartais metalo supirktuvėse pasitaiko įperkamesnių ruošinių. + galima tą sumuštinį padaryti iš kažkiek plonesnių sluoksnių. Tai leistų padaryti kuo didesnius įsiurbimo ir "išmetimo" kanalus bei vožtuvus. Aišku tobuliau būtų panaudoti esamą galvutę su esamu mechanizmu, bet velenėlio gamyba irgi prabangus reikalas su galios praradimu. Naudoti esamus įsiurbimo vožtuvus ir išmetimą per žvakių skyles, kaip ir paprasčiausia, bet išlieka spyruoklių klausimas, skylių didinimo, kas nevisada gali pavykti.
Paveikslėlis su kokiom 3-4 programom, tarp jų ir autocadu :)
|
|
Į viršų |
|
|
Batareykius
|
Parašytas: 2010 Sau 13 Tre, 13:01 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2007 Rgp 14 Ant, 17:28 Pranešimai: 24 Miestas: Pakruojis
|
grozas rašė: darbo su dviem cilindrais as nesuprasciau. plius darant tokia sistema uzkurei ir veikia. jokios automatikos...
O ko jūs tiksliai nesuprastumėt? Veikimo principo ar tiesiog tokios idėjos prasmės?
Dėl automatikos tai tikrai taip - būtų trūkumas. Nebent galima padaryt taip, kad automatiška reguliuotųsi variklio sūkiai. Pavyzdžiui primontavus prie resyverio stumoklį su spyruokle, didėjantis slėgis pastumtų stumoklį, o šis per svirtis ar troselius galėtų pasuktį akceleratorius svirtelę.
Jei resyveris ir naudojamas oro kiekis dideli tokios automatikos galbūt pakaktų.
|
|
Į viršų |
|
|
Batareykius
|
Parašytas: 2010 Sau 13 Tre, 14:18 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2007 Rgp 14 Ant, 17:28 Pranešimai: 24 Miestas: Pakruojis
|
Galima ir paprasčiau padaryt savo galvutę. Tiesiog reikia gauti storesnio metalo plokštę ir reikiamose vietose išgręžti skyles smeigėms, aušinimo skysčiui tekėti ir atbuliniams vožtuvams įsukti. Tam nereiktu jokiu frezavimo staklių ir panašiai.
Ties aušinimo skysčio angomis galima privirint vamzdelius ir taip nuvesti skysčio tekėjimą į radiatoriu (jei jo dar reiktu ), bei prasriegus kiaurymes, skirtas vožtuvams, būtų galima įsukti juos.
Žemiau pateikiu primityvius brėžinukus, kaip įsivaizduoju.
Prikabinti failai: |
Failo aprašymas: Taip atrodo variklis be galvutes, PASTABA: smeigės nepavaizduotos.
Kompresorius.JPG [ 29.02 KiB | Peržiūrėta 328 kartus(ų) ]
|
Paskutinį kartą redagavo Batareykius 2010 Sau 13 Tre, 14:32. Iš viso redaguota 3 kartus.
|
|
Į viršų |
|
|
npn
|
Parašytas: 2010 Sau 13 Tre, 15:08 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2007 Lap 11 Sek, 20:46 Pranešimai: 543 Miestas: Kaunas
|
Batareykius rašė: Galima ir paprasčiau padaryt savo galvutę. Tiesiog reikia gauti storesnio metalo plokštę ir reikiamose vietose išgręžti skyles smeigėms, aušinimo skysčiui tekėti ir atbuliniams vožtuvams įsukti. Tam nereiktu jokiu frezavimo staklių ir panašiai.
Galima ir taip, bet čia brangiausia dalis yra ruošinys (esu kažkada pirkęs kokio 10mm storio aliuminio lakšto supirktuvėj, tai čia įtariu kokių bent 4 sluoksnių reiktų, vienas kitas kilogramas susidarys) O griovelių išfrezavimas palygimus smulkmena, aušinimo briaunų galima nenumatyti. Žinoma darant tuos vidinius "kolektorius" reikalingas didesnis storis, bet atkrenta daugybė išorinių sujungimų ir vožtuvams galima panaudoti paprasčiausią spyruoklinę skardą. Nes klausimas ar naudojant išorinius atbulinius vožtuvus bus pakankamas jų atsparumas tokiam darbui, vistik temperatūra + intensyvus užsidarinėjimas/atsidarinėjimas.
|
|
Į viršų |
|
|
Batareykius
|
Parašytas: 2010 Sau 13 Tre, 15:35 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2007 Rgp 14 Ant, 17:28 Pranešimai: 24 Miestas: Pakruojis
|
Na čia, manau, nebūtina dėti būtent aliuminio plokštės. Aš dėčiau ir paprasto plieno ar ketaus plokštę, jų temperatūriniai plėtimosi koeficientai nėra tokie skirtingi, kad reiktų dėti aliuminę plokštę. Be to, kompresorius tiek nekais, kaip variklis ir slėgiai palyginus nedideli, dar juk būtų aušinamas pompuojamu skysčiu, tad manau nekiltų jokiu problemų dedant betkokio pakankamai tvirto metalo plokštę.
O vožtuvai, manau, turėtų laikyti ir tokie:
http://www.gerunda.lt/catalog.php?sid=6
svarbu kad tik pats vožtuvėlis būtų neplasmasinis. Kažkur internete žiūrėjau tokių vožtuvų darbinis slėgis 16 atm.
|
|
Į viršų |
|
|
mindeeee
|
Parašytas: 2010 Sau 13 Tre, 16:55 |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 31 Ant, 19:37 Pranešimai: 147 Miestas: Utena->Vilnius
|
Batareykius rašė: Ir štai kompresoriaus galvute. Storomis linijomis pažymėti galvutės kontūrai, punktyrinėmis - uždengti variklio kontūrai. Kadangi varikliui su standartine galvute vistiek reiktų įsukti atbulinį vožtuvą į žvakės lizdą, tai čia tai padaryti paprasčiau ir naudingiau.
O tai senos galvutės negi negalima perdaryt kiek? Negi būtina nauja gamint?
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 56 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
Jonas Kakava
» 2024 Bal 13 Šeš, 17:19
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
hid3
» 2024 Kov 02 Šeš, 0:03
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
satsek12
» 2024 Kov 26 Ant, 9:08
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
Valkata
» 2024 Vas 26 Pir, 10:34
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
Audifanas123
» 2024 Vas 04 Sek, 18:03
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
Smygolas
» 2024 Sau 21 Sek, 21:31
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
Kro0liK
» 2023 Rgs 22 Pen, 17:37
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
zpla
» 2023 Rgs 22 Pen, 20:31
|
|
Reikia Kauniečių pagalbos.
sgso
» 2023 Rgs 14 Ket, 13:01
|
|
Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma
inkilas
» 2023 Rgs 02 Šeš, 20:01
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 13 Šeš, 17:19
Jonas Kakava
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 10:43
marjaxxx
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 9:08
satsek12
|
|
Senos automobilinės radijos perdarymas į FM
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 9:06
satsek12
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 26 Pir, 10:34
Valkata
|
|
Dazymas
[ Eiti į: 1 ... 33, 34, 35 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 19 Pir, 22:41
kukutis
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 04 Sek, 18:03
Audifanas123
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 21:31
Smygolas
|
|
Pakonsultuokite dėl smėliavimo
[ Eiti į: 1 ... 13, 14, 15 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 16 Ant, 19:02
npn
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgs 25 Pir, 7:28
virginijus007
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|