Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2024 Bal 16 Ant, 14:26

Visos datos yra UTC + 2 valandos



Forumo taisyklės


I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 102 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: 408/412
StandartinėParašytas: 2010 Bir 23 Tre, 21:13 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Sau 24 Sek, 21:44
Pranešimai: 548
Miestas: Klaipeda
Nereikia užsiiminėti svetimų žodžių perfrazavimu.Pats reikalavote faktų, faktais ir atsakyti reikia.O keturios lempos buvo 408 modelyje. Elektros chemoje aiškiai matosi antros lempos pajungimo variantas. Jungiasi tolimujų šviesų kontaktas -masė nuo korpuso. Knyga Moskvič 408 1966 metų.


Prikabinti failai:
IMG_4314.JPG
IMG_4314.JPG [ 967.51 KiB | Peržiūrėta 630 kartus(ų) ]
IMG_4318.JPG
IMG_4318.JPG [ 924.63 KiB | Peržiūrėta 622 kartus(ų) ]

_________________
M 408 1968 MZMA
M 2140 1979 AZLK
M 21406 1980 AZLK
GAZ 2401 1975
IŽ P-3 1984
IŽ J-2K 1966
Elektron 1979
Ryga 5 1968
8 650 26254
Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: 408/412
StandartinėParašytas: 2010 Bir 23 Tre, 21:42 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Sau 24 Sek, 21:44
Pranešimai: 548
Miestas: Klaipeda
Lukas šaunuolis kad iškapstė nuorodas, išversti nesunku. Aiškiai parašyta kad pirmieji 408 buvo apvaliomis [ dvejomis ] lempomis.Ir pirmieji 412 su apvaliom. O stačiakampės atsirado nuo 1967 metų, modelio numeris priklausė nuo įmontuoto variklio. Čia moderatorius Raimis visiškai teisus. Taip išeina kad Spartako moskvičius su 412 kėbulu ir 408 varikliu yra M 408 Modelis bet ne originalas. Vistik lieka klausimas dėl jo mašinos pavarų svirties kėbulo grindyse.

_________________
M 408 1968 MZMA
M 2140 1979 AZLK
M 21406 1980 AZLK
GAZ 2401 1975
IŽ P-3 1984
IŽ J-2K 1966
Elektron 1979
Ryga 5 1968
8 650 26254


Paskutinį kartą redagavo 408 2010 Bir 23 Tre, 23:19. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: 408/412
StandartinėParašytas: 2010 Bir 23 Tre, 22:22 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2004 Vas 20 Pen, 10:31
Pranešimai: 2038
Miestas: Vilnius
408 rašė:
Nereikia užsiiminėti svetimų žodžių perfrazavimu.Pats reikalavote faktų, faktais ir atsakyti reikia.O keturios lempos buvo 408 modelyje. Elektros chemoje aiškiai matosi antros lempos pajungimo variantas. Jungiasi tolimujų šviesų kontaktas -masė nuo korpuso. Knyga Moskvič 408 1966 metų.


As nereikalavau, o kvieciau kalbeti faktais. Dabar gi, kalbant apie forume parduodama, nera jokiu irodymu, kad tai originalus modelis. Gal automobilio ekspluatacijos metu, del avarijos ar korozijos buvo pakeistas kebulas? Ne? Jis toks isriedejo is gamyklos? Pasakykite, kur rasti patikima spausdintine, arba foto informacija, kad M408 atrode taip? Gal tada mums reiketu keisti mastymo logika ir galvoti kaip italai http://es.wikipedia.org/wiki/Moskvitch_408 ? Siandienos automobiliu pramoneje tas placiai paplite (modelio "restilingas" po "N" gamybos metu). O gal vis tik skirkime sovietmeciu gamintus modelius pagal tai, kaip juos sukure konstruktoriai ir dizaineriai, o ne pagal tai, kaip juos pagamino penkemcio plano vykdytojai?


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: 408/412
StandartinėParašytas: 2010 Bir 23 Tre, 22:55 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Sau 24 Sek, 21:44
Pranešimai: 548
Miestas: Klaipeda
Čia moderatorius Kitoks visiškai teisus.Automobilių modeliai sukurti dizainerių ir pagaminti pirmieji yra tikri, o ne hibridai sukomplektuoti dėl įvairių planinių ir kiekinių priežasčių. Dėl to ir abejonės kyla Spartako moskvičiui ar tikrai jis toks 100% originalus?

Diskusijose dalyvaujantis "kitoks", tai ne visai tas, kuris zemiau pasiraso.
Mod., kitoks

_________________
M 408 1968 MZMA
M 2140 1979 AZLK
M 21406 1980 AZLK
GAZ 2401 1975
IŽ P-3 1984
IŽ J-2K 1966
Elektron 1979
Ryga 5 1968
8 650 26254


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: 408/412
StandartinėParašytas: 2010 Bir 23 Tre, 23:47 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2004 Vas 20 Pen, 10:31
Pranešimai: 2038
Miestas: Vilnius
408 rašė:
...
Dėl to ir abejonės kyla Spartako moskvičiui ar tikrai jis toks 100% originalus?


Ir vel negaliu sutikti su raudonai pazymetu teiginiu... Jeigu automobilio lenteleje nurodytas variklio numeris sutampa su automobilyje sumontuotu, jeigu nera kitu perdarymu, tai kaip ir nera pagrindo teigti, kad paminetas automobilis ne origanalios komplektacijos.

Kratkyj avtomobilnyj spravocnik (1982 metu) - pirma nuotrauka nurodo keleta M408 modifikaciju. Kratkyj avtomobilnyj spravocnik (1982 metu) pateikia dar viena (foto nr., 2). Idomu tai, kad man niekur nepavyksta rasti pamineto M412. Kas zino, kodel taip yra?


Prikabinti failai:
M408.jpg
M408.jpg [ 192.24 KiB | Peržiūrėta 620 kartus(ų) ]
Untitled.jpg
Untitled.jpg [ 120.52 KiB | Peržiūrėta 620 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Bir 24 Ket, 6:23 
Atsijungęs
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 06 Ket, 17:54
Pranešimai: 205
Miestas: Utena
kitoks rašė:
Lukas. rašė:
Štai, visai atsitiktinai radau wikipedijoj visus palyginimus M408 ir M412, pasiskaitykit, tik lietuviško varianto nėra.

http://en.wikipedia.org/wiki/Moskvitch_412

O čia įsitikinimui, kad buvo M412 apvaliomis lempomis, ketvirta eilutė, pirmos 2 foto. :wink:

http://www.automoto.ee/galerii/view_alb ... m15&page=2


Wikipedia nuoroda... Na, nežinau, nebutinai ten surasyti faktai... Stai si istrauka:
The only differences between 408 and 412 were the engines and the interior.
Ok, visi sutinka su tuo, kad varikliai yra pagrindinis skirtumas, bet gi lygiai taip pat nera 100% faktu, kad interjerai skyresi! Visai net priesingai galima pamatyti mano pateiktose nuotraukose.

Stai cia http://es.wikipedia.org/wiki/Moskvitch_408 dar prastesne informacija... 412 ivardinamas kaip "segunda series de autos", o gamybos metai 1964-1976.

Nuoroda i Estu puslapi visiskai prastas pavizdys! Ten galime pamatyti M412 su IZ 2125 priekinemis grotelemis, bei zibintais.

Ketvirtoje eiluteje matome IZ'o gamyklos MOSKVICH 412 IE, o jis visa gamybos laikotarpi turejo tik apvalias lempas.

Nuo sio momento, kvieciu visus kalbeti faktais (pries kazka parasant, rasti ir peteikti faktus) ir neklaidinti forumieciu visokiais abejotinais komentarais, bei nuorodomis.


Visu pirma, įdėjau nuorodą, nes žiūrėjau į visumą faktų, juk aš nepats kūriau tą straipsnį. Papraščiausiai, ar verta į forumą kelti visus faktus, kai galima nueiti į pateiktą nuorodą, ir atsirinkti, kas aktualu, o kas ne?

O dėl apvalių lempų, na taip, azlk 412 su apvaliomis lempomis nebuvo, bet juk buvo IZH! O jis ką, netaspats moskvich? Kažkoks kitoks?


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Bir 24 Ket, 12:09 
Atsijungęs
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 06 Ket, 17:54
Pranešimai: 205
Miestas: Utena
kitoks rašė:
Lukas. rašė:
O ar brošiūroje tikrai yra pažymėta, kad tai m412? Nes tada kyla dar daugiau klausimu dėl pono spartak moskvitch. :wink:


Brosiura apie MOSKVICH 1500, o tai M412 pavadinimas skirtas UK rinkai. Beje, skirtingose rinkose buvo ir skirtingi pavadinimai. Taip daroma ir dabar, del prastu asociaciju su vienu ar kitu zodziu, bei fonetinio skambesio ipatumu... Gal kas gali surinkti ir pateikti visus galimus 408/412 pavadinimus?


Niekur nerandu 412 pavadinimu, radau tik 408'o. Gal kas nors kitas rado? Nes turiu idomią foto, bet neturiu pakankamai FAKTŲ jos pateikimui.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Bir 24 Ket, 12:28 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2004 Vas 20 Pen, 10:31
Pranešimai: 2038
Miestas: Vilnius
Lukas. rašė:

Visu pirma, įdėjau nuorodą, nes žiūrėjau į visumą faktų, juk aš nepats kūriau tą straipsnį. Papraščiausiai, ar verta į forumą kelti visus faktus, kai galima nueiti į pateiktą nuorodą, ir atsirinkti, kas aktualu, o kas ne?
...


Puiku, jeigu atvere pasiulyta nuoroda pamatysime patikima informacija. Siuo atveju, man atrodo, kad ten yra klaidu. Gal kas turi laiko ir noro atidziai viska isstudijuoti?

Lukas. rašė:
...
O dėl apvalių lempų, na taip, azlk 412 su apvaliomis lempomis nebuvo, bet juk buvo IZH! O jis ką, netaspats moskvich? Kažkoks kitoks?


Va, jau geriau, o kas link skirtumu... I IZ'o gamybos M412 neidesite priekiniu zibintu ir groteliu nuo AZLK gaminto M412. Ar tai per mazas skirtumas? Prietaisu skydeliai buvo skirtingi (rase Leduklis), gal dar kokiu skirtumu buvo. Nors, technine dalis lyg (negaliu teigti 100%) ir identiska buvo.

Aisku, maisalyne totali. Pirmoje nuotraukoje matome IZ Moskvich 412 IE, bet as galvoju, kad tai spaustuves klaida. Niekur kitur tai patvirtinancios informacijos neradau.

Antroji nuotrauka is 1973 metu knygos, o trecioji - 1985 metu katalogo. Del sios priezasties, siulau negretinti IZ ir AZLK gamintu M412.


Prikabinti failai:
iz m412 1982.jpg
iz m412 1982.jpg [ 476.67 KiB | Peržiūrėta 613 kartus(ų) ]
iz m412 1973.jpg
iz m412 1973.jpg [ 81.99 KiB | Peržiūrėta 611 kartus(ų) ]
iz m412 1985.jpg
iz m412 1985.jpg [ 41.34 KiB | Peržiūrėta 610 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Bir 24 Ket, 15:08 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Spa 17 Sek, 14:22
Pranešimai: 623
Miestas: Vilnius
Kiek matosi is nuotrauku, viskas spartako M-408 atrodo pakankamai originaliai pagal 1971m. komplektacija, iskyrus greiciu dezes svirti. Pagal metus begiu svirtis turi buti prie vairo. Rankinis stabdis turi buti ne ant grindu, bet vairo desinej pusej (nesimato foto, kur jis yra). Prietaisu panele dalinai uzdengta plastiku. Tokia buvo dar ir 1971m. Spidometras iki 160km/h-tokie pradeti montuoti nuo 1968m. Toki kebula sie automobiliai gavo nuo 1969m. pabaigos. Variklio skyrius taip pat neprofesionaliai perdazytas.

M-408 buvo gamintas nuo 1964m. rugsejo iki 1975m. gruodzio.
M-412: nuo 1967m. iki 1976m.
Klaidinga manyti, kad M-412 pakeite M-408. Abu sie modeliai buvo gaminti lygiagreciai. M-408 pakeite M-2138 (nuo 1976m.), o M-412 pakeite M-2140 (nuo 1976m.). Teisingiau butu teigti, kad M-412 yra labiau prestizine ir galingesne M-408 versija.

Gamybos metu M-408 buvo ne karta modernizuotas. Svarbiausi pakeitimai:

1968m. sausis. Atskira priekine sedyne.

1968m. kovas. Unifikuotas prietaisu skydelis su M-412. (Iki 160km/h).

1969m. gruodzio 6d. automobilis gavo nauja kebula, kuris turejo staciakampes faras priekyje, naujus pazibincius, naujas radiatoriaus groteles (dvieju tipu) ir kt. Galas taip pat buvo kitoks: trikampiai posukiai ir horizontalus staciakampiai zibintai. Toki pat kebula tuo pat metu gavo ir M-412.
I naujas kebula tiko abu varikliai: M-408 ir M-412. Kebulas atitiko to meto Europos normas pasyviam saugumui. Tai ir buvo viena is priezasciu sukurti nauja kebula. Todel po sios datos automobiliai gavo indeksus IE-kas reiskia kad atitinka pasyvu sauguma ir gali buti visi eksportuojami.

Iki to laiko ir M-408 ir M-412 buvo gaminami su senu (liaudyje vadinamu M-408) kebulu (tik M-412 jis buvo truputi pakeistas, pritaikant ji naujam 1,5L, 75AG varikliui).
Priklausomai nuo variklio buvo uzrasas arba M-408 arba M-412. Senas kebulas turejo arba dvi apvalias arba keturias apvalias faras priekyje ir vertikalias gale. Dazniausiai keturfariai buvo skirti eksportui (bet tai nera taisykle: eksportuodavo ir dvifarius, lygiai kaip ir keturfarius parduodavo vidaus rinkoj).

Kas liecia sio automobilio kebulus, daug kas juos skirsto i 408-ojo ir 412-ojo. Teisingiau butu skirstyti i sena iki 1969m. pabaigos ir nauja, nuo 1969m. pabaigos, nes tiek senas tiek naujas buvo naudojamas abiems automobiliams.

1970m. sausis. Atsirado radijo imtuvas: А370М.

1971m. po modernizacijos M-408 ir M-412 gavo nauja prietaisu skydeli, pilnai uzdengta minkstu plastiku. Iki tol buvo uzdengta dalinai.

1973m. geguze M-408 begiu perjungimo svirtis pradeta montuoti ant grindu. Anksciau buvo prie vairo (kaip ir rankinis stabdis). M-412 begiu perjungimo svirtis pradeta montuoti ant grindu nuo 1968m. pabaigos.


Visas M-408 / M-412 modernizaciju sarasas, kas supranta rusiskai:

Автомобили М408 - выпускались c сент. 1964 до дек. 1975, М412 -с 1967, 2138 - с февраля 1976

Эволюция
до 15 нояб. 1965 (шасси до 37629) - в ступицах передних колес -шариковые подшипники, потом конические
март 1966 (дв. 080842) - изменено крепление кронштейна вилки сцепл. и новый картер сцепл.
май 1966 - мягк. накладка на панели приборов
до 28 июня 1966 прямобочные щлицы на п/осях и шестернях дифференциала, потом эвольвентные
авг. 1966 - старт. СТ-4А, ручной насос омывателя вместо ножного
с 22 авг 1966 (шасси 098416) -регулируем. толкатели сцепл. и торм.

в 1966 МЗМА получил Орден Трудового Красного Знамени (с конвейера сошел 100-тысячный М408, кстати он был 4-фарным)

янв. 1967 изменена резиновая подушка задн. опоры двиг., рассеиватели задн. фонарей стали 2-цветными
сент. 1967 - изменено передн. уплотнение коленвала, измен. уплотнение в бок. крышке КПП
17 окт. 1967 унифицированный кузов(для возможности установки двигателя 412), поэтому изменились масл. и водян. радиаторы, появился спец. кожух радиатора (двиг. 250934)
янв. 1968 - раздельные передние сидения
март 1968 - унифицированный с 412 щиток приборов (до 160 км/ч)
апр. 1968 - выключатели освещения салона в дверях
июнь 1968 - наружные фонари стоянки на задних стойках
авг. 1968 замок заж. с усиленной контактной группой, ликвидировано предохр. реле стартера
ноябрь 1968 - неразъемн. коробка дифференциала, изменено крепление бачка омывателя
февр. 1969 - мягкие накладки на передн., средн. стойках и на панели задней части боковины
с апр. 1969 - на осях нижн. рычагов стали устанавл. разн. гайки(больш. и мал.)
до мая 1969 - резьб. втулки в верхн. рычагах, потом сайлент-блоки
с июня 1969 - нов. шар. шарниры с полиамидн. вкладышами
до 11 июля 1969(шасси 319421, М412 шасси 005877) полуоси с 10 шлицами, потом с 20
окт. 1969 МЗМА переименован в АЗЛК
6 дек. 1969 новый кузов - спрямоуг. фарами, нов. подфарниками, задн. фонарями
янв 1970 - радиоприемник А370М, оребренные торм. барабаны
до 1970 г диски колес 4J-13 потом 4,5J-13 с симм. ободом
до 1971 - металл. панель приборов(с 2 мягк. накладк.), потом с общей мягк. накладк. + кожух отопит. и пола, новый выкл. звуков. сигнала
с середины 1971 - новое внутреннее зеркало заднего вида(с режимом день-ночь)
до февр. 1972 плафон салонн. освещ-я на крыше
с 1973 - несимм. обод колес, изменение внешнего вида- у старых 4 подштамповки, а у новых овальные отверстия
до мая (июля?) 1973 - управление КПП на руле (на М412-до нояб. 1968), сам рул. мех-м - с чугунным картером, мая(июля?) - на полу и рычаг ручника на полу, рул. мех-м - с алюм. картером, телескопирующей колонкой но неразрезным рулевым валом
с сент. 1973 на передн. крыльях не устанавливаются бок. повторители указателей поворотов
с марта 1974 рул. мех-м с травмобезопасной рул. колонкой и телескопирующим рулевым валом
в 1974 в дисках колёс изменился диаметр отв-я под вентиль камеры с 16 до 11,5 мм
с 2 апреля 1974 удлиненные полуоси и картер заднего моста


Nuo 1966m. gruodzio 12d. M-408 buvo gaminami ir Izevske. Vienintelis skirtumas buvo emblema ant radiatoriaus. Gamyba nutraukta 1967m. ir buvo pagaminta tik apie 4000 automobiliu. Veliau pereita prie M-412.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Bir 24 Ket, 16:35 
Atsijungęs
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 06 Ket, 17:54
Pranešimai: 205
Miestas: Utena
Pagaliau. :puiku: Labai ačiū forumiečiui jonny :-)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 102 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos



   Panašios temos   Autorius   Atsakymai   Peržiūrėta   Paskutinis pranešimas 
Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Perku moskvich 400 dalys

forume Skelbimų archyvas

giedrius.r

0

7977

2021 Rgs 30 Ket, 16:27

giedrius.r Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas moskvich 407 numeriai

forume Perdaryta senovinė technika

zazrali

1

3346

2022 Gru 27 Ant, 21:42

Ledūklis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduodu Moskvich M-400 ratlankiai

forume Skelbimai

D.R.P.

4

1647

2024 Kov 06 Tre, 15:22

D.R.P. Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Perku Perku moskvich 408 kėbulą su dokumentais

forume Skelbimų archyvas

andzo

0

5985

2021 Geg 17 Pir, 11:45

andzo Peržiūrėti naujausius pranešimus



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 32 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas


 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Bal 13 Šeš, 17:19

Jonas Kakava Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Tarybiniai dokumentai - auto registravimas

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 28 Ket, 10:43

marjaxxx Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 9:08

satsek12 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Senos automobilinės radijos perdarymas į FM

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 9:06

satsek12 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Išmetimo kolektoriaus dažymas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 26 Pir, 10:34

Valkata Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Dazymas

[ Eiti į: 1 ... 33, 34, 35 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 19 Pir, 22:41

kukutis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Nesikuria audi 1.6d 1985m

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 04 Sek, 18:03

Audifanas123 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 21 Sek, 21:31

Smygolas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Pakonsultuokite dėl smėliavimo

[ Eiti į: 1 ... 13, 14, 15 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 16 Ant, 19:02

npn Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2023 Rgs 25 Pir, 7:28

virginijus007 Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija


Į viršų