Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
408
|
Parašytas: 2010 Bir 23 Tre, 21:42 |
|
Užsiregistravo: 2010 Sau 24 Sek, 21:44 Pranešimai: 548 Miestas: Klaipeda
|
Lukas šaunuolis kad iškapstė nuorodas, išversti nesunku. Aiškiai parašyta kad pirmieji 408 buvo apvaliomis [ dvejomis ] lempomis.Ir pirmieji 412 su apvaliom. O stačiakampės atsirado nuo 1967 metų, modelio numeris priklausė nuo įmontuoto variklio. Čia moderatorius Raimis visiškai teisus. Taip išeina kad Spartako moskvičius su 412 kėbulu ir 408 varikliu yra M 408 Modelis bet ne originalas. Vistik lieka klausimas dėl jo mašinos pavarų svirties kėbulo grindyse.
_________________ M 408 1968 MZMA M 2140 1979 AZLK M 21406 1980 AZLK GAZ 2401 1975 IŽ P-3 1984 IŽ J-2K 1966 Elektron 1979 Ryga 5 1968 8 650 26254
Paskutinį kartą redagavo 408 2010 Bir 23 Tre, 23:19. Iš viso redaguota 1 kartą.
|
|
Į viršų |
|
|
kitoks
|
Parašytas: 2010 Bir 23 Tre, 22:22 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 20 Pen, 10:31 Pranešimai: 2038 Miestas: Vilnius
|
408 rašė: Nereikia užsiiminėti svetimų žodžių perfrazavimu.Pats reikalavote faktų, faktais ir atsakyti reikia.O keturios lempos buvo 408 modelyje. Elektros chemoje aiškiai matosi antros lempos pajungimo variantas. Jungiasi tolimujų šviesų kontaktas -masė nuo korpuso. Knyga Moskvič 408 1966 metų.
As nereikalavau, o kvieciau kalbeti faktais. Dabar gi, kalbant apie forume parduodama, nera jokiu irodymu, kad tai originalus modelis. Gal automobilio ekspluatacijos metu, del avarijos ar korozijos buvo pakeistas kebulas? Ne? Jis toks isriedejo is gamyklos? Pasakykite, kur rasti patikima spausdintine, arba foto informacija, kad M408 atrode taip? Gal tada mums reiketu keisti mastymo logika ir galvoti kaip italai http://es.wikipedia.org/wiki/Moskvitch_408 ? Siandienos automobiliu pramoneje tas placiai paplite (modelio "restilingas" po "N" gamybos metu). O gal vis tik skirkime sovietmeciu gamintus modelius pagal tai, kaip juos sukure konstruktoriai ir dizaineriai, o ne pagal tai, kaip juos pagamino penkemcio plano vykdytojai?
|
|
Į viršų |
|
|
408
|
Parašytas: 2010 Bir 23 Tre, 22:55 |
|
Užsiregistravo: 2010 Sau 24 Sek, 21:44 Pranešimai: 548 Miestas: Klaipeda
|
Čia moderatorius Kitoks visiškai teisus.Automobilių modeliai sukurti dizainerių ir pagaminti pirmieji yra tikri, o ne hibridai sukomplektuoti dėl įvairių planinių ir kiekinių priežasčių. Dėl to ir abejonės kyla Spartako moskvičiui ar tikrai jis toks 100% originalus?
Diskusijose dalyvaujantis "kitoks", tai ne visai tas, kuris zemiau pasiraso. Mod., kitoks
_________________ M 408 1968 MZMA M 2140 1979 AZLK M 21406 1980 AZLK GAZ 2401 1975 IŽ P-3 1984 IŽ J-2K 1966 Elektron 1979 Ryga 5 1968 8 650 26254
|
|
Į viršų |
|
|
kitoks
|
Parašytas: 2010 Bir 23 Tre, 23:47 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 20 Pen, 10:31 Pranešimai: 2038 Miestas: Vilnius
|
408 rašė: ... Dėl to ir abejonės kyla Spartako moskvičiui ar tikrai jis toks 100% originalus?
Ir vel negaliu sutikti su raudonai pazymetu teiginiu... Jeigu automobilio lenteleje nurodytas variklio numeris sutampa su automobilyje sumontuotu, jeigu nera kitu perdarymu, tai kaip ir nera pagrindo teigti, kad paminetas automobilis ne origanalios komplektacijos.
Kratkyj avtomobilnyj spravocnik (1982 metu) - pirma nuotrauka nurodo keleta M408 modifikaciju. Kratkyj avtomobilnyj spravocnik (1982 metu) pateikia dar viena (foto nr., 2). Idomu tai, kad man niekur nepavyksta rasti pamineto M412. Kas zino, kodel taip yra?
Prikabinti failai: |
M408.jpg [ 192.24 KiB | Peržiūrėta 622 kartus(ų) ]
|
Untitled.jpg [ 120.52 KiB | Peržiūrėta 622 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
Lukas.
|
Parašytas: 2010 Bir 24 Ket, 6:23 |
|
Užsiregistravo: 2010 Geg 06 Ket, 17:54 Pranešimai: 205 Miestas: Utena
|
kitoks rašė: Lukas. rašė: Štai, visai atsitiktinai radau wikipedijoj visus palyginimus M408 ir M412, pasiskaitykit, tik lietuviško varianto nėra. http://en.wikipedia.org/wiki/Moskvitch_412O čia įsitikinimui, kad buvo M412 apvaliomis lempomis, ketvirta eilutė, pirmos 2 foto. http://www.automoto.ee/galerii/view_alb ... m15&page=2Wikipedia nuoroda... Na, nežinau, nebutinai ten surasyti faktai... Stai si istrauka: The only differences between 408 and 412 were the engines and the interior. Ok, visi sutinka su tuo, kad varikliai yra pagrindinis skirtumas, bet gi lygiai taip pat nera 100% faktu, kad interjerai skyresi! Visai net priesingai galima pamatyti mano pateiktose nuotraukose. Stai cia http://es.wikipedia.org/wiki/Moskvitch_408 dar prastesne informacija... 412 ivardinamas kaip "segunda series de autos", o gamybos metai 1964-1976. Nuoroda i Estu puslapi visiskai prastas pavizdys! Ten galime pamatyti M412 su IZ 2125 priekinemis grotelemis, bei zibintais. Ketvirtoje eiluteje matome IZ'o gamyklos MOSKVICH 412 IE, o jis visa gamybos laikotarpi turejo tik apvalias lempas. Nuo sio momento, kvieciu visus kalbeti faktais (pries kazka parasant, rasti ir peteikti faktus) ir neklaidinti forumieciu visokiais abejotinais komentarais, bei nuorodomis.
Visu pirma, įdėjau nuorodą, nes žiūrėjau į visumą faktų, juk aš nepats kūriau tą straipsnį. Papraščiausiai, ar verta į forumą kelti visus faktus, kai galima nueiti į pateiktą nuorodą, ir atsirinkti, kas aktualu, o kas ne?
O dėl apvalių lempų, na taip, azlk 412 su apvaliomis lempomis nebuvo, bet juk buvo IZH! O jis ką, netaspats moskvich? Kažkoks kitoks?
|
|
Į viršų |
|
|
Lukas.
|
Parašytas: 2010 Bir 24 Ket, 12:09 |
|
Užsiregistravo: 2010 Geg 06 Ket, 17:54 Pranešimai: 205 Miestas: Utena
|
kitoks rašė: Lukas. rašė: O ar brošiūroje tikrai yra pažymėta, kad tai m412? Nes tada kyla dar daugiau klausimu dėl pono spartak moskvitch. Brosiura apie MOSKVICH 1500, o tai M412 pavadinimas skirtas UK rinkai. Beje, skirtingose rinkose buvo ir skirtingi pavadinimai. Taip daroma ir dabar, del prastu asociaciju su vienu ar kitu zodziu, bei fonetinio skambesio ipatumu... Gal kas gali surinkti ir pateikti visus galimus 408/412 pavadinimus?
Niekur nerandu 412 pavadinimu, radau tik 408'o. Gal kas nors kitas rado? Nes turiu idomią foto, bet neturiu pakankamai FAKTŲ jos pateikimui.
|
|
Į viršų |
|
|
kitoks
|
Parašytas: 2010 Bir 24 Ket, 12:28 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 20 Pen, 10:31 Pranešimai: 2038 Miestas: Vilnius
|
Lukas. rašė: Visu pirma, įdėjau nuorodą, nes žiūrėjau į visumą faktų, juk aš nepats kūriau tą straipsnį. Papraščiausiai, ar verta į forumą kelti visus faktus, kai galima nueiti į pateiktą nuorodą, ir atsirinkti, kas aktualu, o kas ne? ...
Puiku, jeigu atvere pasiulyta nuoroda pamatysime patikima informacija. Siuo atveju, man atrodo, kad ten yra klaidu. Gal kas turi laiko ir noro atidziai viska isstudijuoti? Lukas. rašė: ... O dėl apvalių lempų, na taip, azlk 412 su apvaliomis lempomis nebuvo, bet juk buvo IZH! O jis ką, netaspats moskvich? Kažkoks kitoks?
Va, jau geriau, o kas link skirtumu... I IZ'o gamybos M412 neidesite priekiniu zibintu ir groteliu nuo AZLK gaminto M412. Ar tai per mazas skirtumas? Prietaisu skydeliai buvo skirtingi (rase Leduklis), gal dar kokiu skirtumu buvo. Nors, technine dalis lyg (negaliu teigti 100%) ir identiska buvo.
Aisku, maisalyne totali. Pirmoje nuotraukoje matome IZ Moskvich 412 IE, bet as galvoju, kad tai spaustuves klaida. Niekur kitur tai patvirtinancios informacijos neradau.
Antroji nuotrauka is 1973 metu knygos, o trecioji - 1985 metu katalogo. Del sios priezasties, siulau negretinti IZ ir AZLK gamintu M412.
Prikabinti failai: |
iz m412 1982.jpg [ 476.67 KiB | Peržiūrėta 615 kartus(ų) ]
|
iz m412 1973.jpg [ 81.99 KiB | Peržiūrėta 613 kartus(ų) ]
|
iz m412 1985.jpg [ 41.34 KiB | Peržiūrėta 612 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
jonny
|
Parašytas: 2010 Bir 24 Ket, 15:08 |
|
Užsiregistravo: 2004 Spa 17 Sek, 14:22 Pranešimai: 623 Miestas: Vilnius
|
Kiek matosi is nuotrauku, viskas spartako M-408 atrodo pakankamai originaliai pagal 1971m. komplektacija, iskyrus greiciu dezes svirti. Pagal metus begiu svirtis turi buti prie vairo. Rankinis stabdis turi buti ne ant grindu, bet vairo desinej pusej (nesimato foto, kur jis yra). Prietaisu panele dalinai uzdengta plastiku. Tokia buvo dar ir 1971m. Spidometras iki 160km/h-tokie pradeti montuoti nuo 1968m. Toki kebula sie automobiliai gavo nuo 1969m. pabaigos. Variklio skyrius taip pat neprofesionaliai perdazytas.
M-408 buvo gamintas nuo 1964m. rugsejo iki 1975m. gruodzio.
M-412: nuo 1967m. iki 1976m.
Klaidinga manyti, kad M-412 pakeite M-408. Abu sie modeliai buvo gaminti lygiagreciai. M-408 pakeite M-2138 (nuo 1976m.), o M-412 pakeite M-2140 (nuo 1976m.). Teisingiau butu teigti, kad M-412 yra labiau prestizine ir galingesne M-408 versija.
Gamybos metu M-408 buvo ne karta modernizuotas. Svarbiausi pakeitimai:
1968m. sausis. Atskira priekine sedyne.
1968m. kovas. Unifikuotas prietaisu skydelis su M-412. (Iki 160km/h).
1969m. gruodzio 6d. automobilis gavo nauja kebula, kuris turejo staciakampes faras priekyje, naujus pazibincius, naujas radiatoriaus groteles (dvieju tipu) ir kt. Galas taip pat buvo kitoks: trikampiai posukiai ir horizontalus staciakampiai zibintai. Toki pat kebula tuo pat metu gavo ir M-412.
I naujas kebula tiko abu varikliai: M-408 ir M-412. Kebulas atitiko to meto Europos normas pasyviam saugumui. Tai ir buvo viena is priezasciu sukurti nauja kebula. Todel po sios datos automobiliai gavo indeksus IE-kas reiskia kad atitinka pasyvu sauguma ir gali buti visi eksportuojami.
Iki to laiko ir M-408 ir M-412 buvo gaminami su senu (liaudyje vadinamu M-408) kebulu (tik M-412 jis buvo truputi pakeistas, pritaikant ji naujam 1,5L, 75AG varikliui).
Priklausomai nuo variklio buvo uzrasas arba M-408 arba M-412. Senas kebulas turejo arba dvi apvalias arba keturias apvalias faras priekyje ir vertikalias gale. Dazniausiai keturfariai buvo skirti eksportui (bet tai nera taisykle: eksportuodavo ir dvifarius, lygiai kaip ir keturfarius parduodavo vidaus rinkoj).
Kas liecia sio automobilio kebulus, daug kas juos skirsto i 408-ojo ir 412-ojo. Teisingiau butu skirstyti i sena iki 1969m. pabaigos ir nauja, nuo 1969m. pabaigos, nes tiek senas tiek naujas buvo naudojamas abiems automobiliams.
1970m. sausis. Atsirado radijo imtuvas: А370М.
1971m. po modernizacijos M-408 ir M-412 gavo nauja prietaisu skydeli, pilnai uzdengta minkstu plastiku. Iki tol buvo uzdengta dalinai.
1973m. geguze M-408 begiu perjungimo svirtis pradeta montuoti ant grindu. Anksciau buvo prie vairo (kaip ir rankinis stabdis). M-412 begiu perjungimo svirtis pradeta montuoti ant grindu nuo 1968m. pabaigos.
Visas M-408 / M-412 modernizaciju sarasas, kas supranta rusiskai:
Автомобили М408 - выпускались c сент. 1964 до дек. 1975, М412 -с 1967, 2138 - с февраля 1976
Эволюция
до 15 нояб. 1965 (шасси до 37629) - в ступицах передних колес -шариковые подшипники, потом конические
март 1966 (дв. 080842) - изменено крепление кронштейна вилки сцепл. и новый картер сцепл.
май 1966 - мягк. накладка на панели приборов
до 28 июня 1966 прямобочные щлицы на п/осях и шестернях дифференциала, потом эвольвентные
авг. 1966 - старт. СТ-4А, ручной насос омывателя вместо ножного
с 22 авг 1966 (шасси 098416) -регулируем. толкатели сцепл. и торм.
в 1966 МЗМА получил Орден Трудового Красного Знамени (с конвейера сошел 100-тысячный М408, кстати он был 4-фарным)
янв. 1967 изменена резиновая подушка задн. опоры двиг., рассеиватели задн. фонарей стали 2-цветными
сент. 1967 - изменено передн. уплотнение коленвала, измен. уплотнение в бок. крышке КПП
17 окт. 1967 унифицированный кузов(для возможности установки двигателя 412), поэтому изменились масл. и водян. радиаторы, появился спец. кожух радиатора (двиг. 250934)
янв. 1968 - раздельные передние сидения
март 1968 - унифицированный с 412 щиток приборов (до 160 км/ч)
апр. 1968 - выключатели освещения салона в дверях
июнь 1968 - наружные фонари стоянки на задних стойках
авг. 1968 замок заж. с усиленной контактной группой, ликвидировано предохр. реле стартера
ноябрь 1968 - неразъемн. коробка дифференциала, изменено крепление бачка омывателя
февр. 1969 - мягкие накладки на передн., средн. стойках и на панели задней части боковины
с апр. 1969 - на осях нижн. рычагов стали устанавл. разн. гайки(больш. и мал.)
до мая 1969 - резьб. втулки в верхн. рычагах, потом сайлент-блоки
с июня 1969 - нов. шар. шарниры с полиамидн. вкладышами
до 11 июля 1969(шасси 319421, М412 шасси 005877) полуоси с 10 шлицами, потом с 20
окт. 1969 МЗМА переименован в АЗЛК
6 дек. 1969 новый кузов - спрямоуг. фарами, нов. подфарниками, задн. фонарями
янв 1970 - радиоприемник А370М, оребренные торм. барабаны
до 1970 г диски колес 4J-13 потом 4,5J-13 с симм. ободом
до 1971 - металл. панель приборов(с 2 мягк. накладк.), потом с общей мягк. накладк. + кожух отопит. и пола, новый выкл. звуков. сигнала
с середины 1971 - новое внутреннее зеркало заднего вида(с режимом день-ночь)
до февр. 1972 плафон салонн. освещ-я на крыше
с 1973 - несимм. обод колес, изменение внешнего вида- у старых 4 подштамповки, а у новых овальные отверстия
до мая (июля?) 1973 - управление КПП на руле (на М412-до нояб. 1968), сам рул. мех-м - с чугунным картером, мая(июля?) - на полу и рычаг ручника на полу, рул. мех-м - с алюм. картером, телескопирующей колонкой но неразрезным рулевым валом
с сент. 1973 на передн. крыльях не устанавливаются бок. повторители указателей поворотов
с марта 1974 рул. мех-м с травмобезопасной рул. колонкой и телескопирующим рулевым валом
в 1974 в дисках колёс изменился диаметр отв-я под вентиль камеры с 16 до 11,5 мм
с 2 апреля 1974 удлиненные полуоси и картер заднего моста
Nuo 1966m. gruodzio 12d. M-408 buvo gaminami ir Izevske. Vienintelis skirtumas buvo emblema ant radiatoriaus. Gamyba nutraukta 1967m. ir buvo pagaminta tik apie 4000 automobiliu. Veliau pereita prie M-412.
|
|
Į viršų |
|
|
Lukas.
|
Parašytas: 2010 Bir 24 Ket, 16:35 |
|
Užsiregistravo: 2010 Geg 06 Ket, 17:54 Pranešimai: 205 Miestas: Utena
|
Pagaliau. Labai ačiū forumiečiui jonny
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 161 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
Jonas Kakava
» 2024 Bal 13 Šeš, 17:19
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
hid3
» 2024 Kov 02 Šeš, 0:03
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
satsek12
» 2024 Kov 26 Ant, 9:08
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
Valkata
» 2024 Vas 26 Pir, 10:34
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
Audifanas123
» 2024 Vas 04 Sek, 18:03
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
Smygolas
» 2024 Sau 21 Sek, 21:31
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
Kro0liK
» 2023 Rgs 22 Pen, 17:37
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
zpla
» 2023 Rgs 22 Pen, 20:31
|
|
Reikia Kauniečių pagalbos.
sgso
» 2023 Rgs 14 Ket, 13:01
|
|
Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma
inkilas
» 2023 Rgs 02 Šeš, 20:01
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 13 Šeš, 17:19
Jonas Kakava
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 10:43
marjaxxx
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 9:08
satsek12
|
|
Senos automobilinės radijos perdarymas į FM
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 9:06
satsek12
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 26 Pir, 10:34
Valkata
|
|
Dazymas
[ Eiti į: 1 ... 33, 34, 35 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 19 Pir, 22:41
kukutis
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 04 Sek, 18:03
Audifanas123
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 21:31
Smygolas
|
|
Pakonsultuokite dėl smėliavimo
[ Eiti į: 1 ... 13, 14, 15 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 16 Ant, 19:02
npn
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgs 25 Pir, 7:28
virginijus007
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|