Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
Almys
|
Parašytas: 2011 Vas 13 Sek, 13:25 |
|
Užsiregistravo: 2010 Sau 13 Tre, 19:38 Pranešimai: 101 Miestas: Šilalė
|
Pagarba. Gal gali tarstelti kaip atlikti degimo reguliavima Dtuke (knygoje nerandu nieko konkretaus, toks jausmas, kad per plunzeri, bet kisti nagu nezinant, nesinori)? Su tempimu problematiska del mazos erdves - todel ir bandau kitus sprendimo budus.
Konkrečiai su DT-20 nesu susidūres , bet esmė tokia .Atsisuki vamzdelį kur paduoda kurą į purkštuką , tada suki variklį ir žiūri kai pradeda spaust kurą stumoklis turėtų būt nedakiles iki viršaus apie kokius 1-2 mm. užvedimui tokio tikslumo pakaks. O dėl starterio tai Nisan Sunny tinka , tik reikia truptį tekintojo pagalbos.
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
szal
|
Parašytas: 2011 Vas 13 Sek, 22:05 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2011 Sau 03 Pir, 22:19 Pranešimai: 51
|
misla rašė: szal rašė: Nesulaukiau zmogelio is buvusio kolukio MTS'o. Uzsiemiau tolimesniu remontu savarankiskai. Pagaliau suradau VMT fiksatoriaus ant smagracio skyle (anksciau neradau, nes jo tiesiog nebuvo) ir nusistates VMT pradejau tarpeliu reguliavima su kalibratorium. Abieju voztuvu tarpekliai buvo mazesni uz 0.23 - sutvarkiau pagal reikalavimus Dtukui. Tarpas tarp dekompresinio svirties ir voztuvo svirties buvo tik apie 0.9 (praeita karta nebuvau tinkamai nusistates VMT). Istaciau starteri, praleidau keleta litru silto vandens per varikli, paskui uzliurlinau visa sistema siltu vandeniu. Prasukau alkunini su lenktu raktu. Nustaciau maksimalu kuro padavima. Pradinis rezultatas - uzmetus kompresija jau nebestringa kaip anksciau, bet visviena normaliai neprasuka. Antru kartu bandau panaudoti vieno forumiecio siuloma sposa - uzdengiu oro filtro isiurbimo anga. Permetus i kompresija suka gana lengvai, puksi, meta balta duma (ko nebuvo anksciau) bet visviena neuzsiveda (toks jausmas, kad neissuka iki reikalingo greicio). Treciu kartu bandau ipurksti eterio (zinau, kad nusikalstu) ir pridengti oro filtro isiurbimo anga - rezultatas ..... tragiskas, pilna neviltis. Luzo starterio korpusas virs bendikso kartu su inkaro veleno ivore.
Apima begalinis noras isparduoti Dtuka dalimis ir susigrazinti bent dali sukistu pinigu, nes pavasaris jau arti, o nera traktoriaus nei malku is misko issivezti, nei zeme paruosti. Neviltis juoda nes nebera prasmes ir meistro is buvusio kolukio MTS'o kviestis.
GAZ 51 starterio niekur nerandu. Gal kas zino, ar galima GAZ 51 inkara su Dtuko bendiksu inerti i GAZ 52 arba GAZ 53 korpusa (apkeitus pliusa su minusu)? Gal dar kazkieno starteri galima ideti i Dtuka (del nissan sunny taip ir liko neaisku, nes bernis nieko neparase nei apie modelio metus, nei apie variklio darbini turi).
sedziu kaip bobute prie suduzusios geldos. Ko gero per daug eterio ipurskei ir kale atgal. Jei jau likai be starterio nieko kito nebelieka kaip traukti ant buksyro. Nesuprantu kodel iki siol dar to nedarei. Tik kai trauksi nesumaisyk ir neijunk reverso (as pirma karta taip uzkuriau i kita puse :) ) Nors dar graikai sake, kad tik kvailas mokosi is savo klaidu, nieko kito nelieka. Skaudi pamoka, bet... Mazai erdves buksiravimui (apipuste is visu sonu, plius ikalne), todel ir nenaudoju sito metodo.
|
|
Į viršų |
|
|
szal
|
Parašytas: 2011 Vas 13 Sek, 22:12 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2011 Sau 03 Pir, 22:19 Pranešimai: 51
|
Almys rašė: Pagarba. Gal gali tarstelti kaip atlikti degimo reguliavima Dtuke (knygoje nerandu nieko konkretaus, toks jausmas, kad per plunzeri, bet kisti nagu nezinant, nesinori)? Su tempimu problematiska del mazos erdves - todel ir bandau kitus sprendimo budus.
Konkrečiai su DT-20 nesu susidūres , bet esmė tokia .Atsisuki vamzdelį kur paduoda kurą į purkštuką , tada suki variklį ir žiūri kai pradeda spaust kurą stumoklis turėtų būt nedakiles iki viršaus apie kokius 1-2 mm. užvedimui tokio tikslumo pakaks. O dėl starterio tai Nisan Sunny tinka , tik reikia truptį tekintojo pagalbos. Zinau, kad tinka Nissan Sunny, bet neaisku nei kelintu metu Nissan'as, nei kokio turio variklis (dyzeliniu juk buna visokio litrazo). Zmogeli, galinti nutekinti turiu, tik nera ka nutekinti. Per visas bedas man pasakojo apie viena zmogeli, kuris turejo Dtuka su GAZ 53 starteriu (atseit perkale GAZ 51 inkaro velena i GAZ 53 starteri ir nutekino). nežinau kiek cia tiesos.
|
|
Į viršų |
|
|
szal
|
Parašytas: 2011 Vas 13 Sek, 22:29 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2011 Sau 03 Pir, 22:19 Pranešimai: 51
|
daktaras rašė: jai neturi turejas su dt 20 reikalu ir nesupranti apie jo degima tikrai nelysk prie degimo , kura turi ipurkst tikrai ne prie poros mm iki vmt. jai jis pas tave dyrbo, degimas ne prie ko...sakiau rasyk man i skype...pirma klaida kure tu darai tai kuri dt be pakaitinimo, sitie traktoriai be karsto oro nesikure, jo stumoklis didelis ir jis greit issausina ir atvesina isiurbta ora, manau nereik aiskint nuo ko uzsidega gazolino garai??? Atsiprasau, bet skype'u nesinaudoju. Gal galit parasyti asmenine zinute i foruma? Bandem kurti Dtuka ir prikise fakela prie rankines pompos isukimo angos, ir su ijungta pakaitinimo zvake, ir ... rezultatas nulinis.
|
|
Į viršų |
|
|
Kęstutis 57
|
Parašytas: 2011 Vas 13 Sek, 22:58 |
|
Užsiregistravo: 2009 Rgp 27 Ket, 22:58 Pranešimai: 887
|
[quote="misla"][quote="szal"]
Tik kai trauksi nesumaisyk ir neijunk reverso (as pirma karta taip uzkuriau i kita puse :) )[/quote Kažin ar dar kas nors yra užkūręs keturtaktį variklį atvirkščia kryptimi. Kad bandė, tai tikiu. O gal DT-20 yra dvitaktis?
_________________ Kęstutis, bet ne tas. Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
|
|
Į viršų |
|
|
daktaras
|
Parašytas: 2011 Vas 14 Pir, 6:53 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2011 Vas 12 Šeš, 21:00 Pranešimai: 50
|
uzkurt varikli i kita puse paprasta, gesinant reik pagaut momenta kai jau beveik uzgeses, ir vel ijungti kompresija ir laiku dupti gazo, tada per ismetima siurbe ora o per filtra spjaudo dumus. nesikure pas tave jis delto kad perletai sukasi starteris ( ar sukosi ) ir mazai liepsnos jam siulai, zvakes nenaudok ji labai iskrauna akuma , ja issukes pet ta anga prikisk gera fakela, bet kada salta tepalas susales ir varikli aplamai sunku prasukt, palauk pavasario. jai tau suskalde starterio sikna tai gali nuo gaz starterio ja panaudot cia nebeda , jai letai starteris suka patikrink ar geri ir svarus sepeteliai, nusitekink inkara , ta vieta kur lieciasi sepeteliai, patikrink ar inkaras nepramustas, dt daznai inkara prakala, kada normaliai isuksi varikli ir gerai isiurbs liepsnos gausi ir rezultata, dar pasitikrink ar farsunke ispurske kura.
|
|
Į viršų |
|
|
szal
|
Parašytas: 2011 Vas 14 Pir, 10:00 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2011 Sau 03 Pir, 22:19 Pranešimai: 51
|
daktaras rašė: uzkurt varikli i kita puse paprasta, gesinant reik pagaut momenta kai jau beveik uzgeses, ir vel ijungti kompresija ir laiku dupti gazo, tada per ismetima siurbe ora o per filtra spjaudo dumus. nesikure pas tave jis delto kad perletai sukasi starteris ( ar sukosi ) ir mazai liepsnos jam siulai, zvakes nenaudok ji labai iskrauna akuma , ja issukes pet ta anga prikisk gera fakela, bet kada salta tepalas susales ir varikli aplamai sunku prasukt, palauk pavasario. jai tau suskalde starterio sikna tai gali nuo gaz starterio ja panaudot cia nebeda , jai letai starteris suka patikrink ar geri ir svarus sepeteliai, nusitekink inkara , ta vieta kur lieciasi sepeteliai, patikrink ar inkaras nepramustas, dt daznai inkara prakala, kada normaliai isuksi varikli ir gerai isiurbs liepsnos gausi ir rezultata, dar pasitikrink ar farsunke ispurske kura. pagarba. nuemus kompresija suko kaip paseles. starteris pries keleta savaiciu tikrintas - nepramustas. Sepeteliai nesudile, svarus, kontaktai geri (starteri jau penkis kartus isnarsciau, sutepiau, isvaliau). traktoriu bandziau uzkurti tik isores temperaturai esant apie 0 arba esant silpnam pliusui. Ar baltas dumas (sukant pridengus oro filtra) is ismetimo angos nerodo nerodo, kad forsunke paduoda kuro (iki forsunkes jis ateina - tikrinau)? Po tarpeliu reguliavimo jau lengvaiu prasuka ir uzmetus kompresija - nebera tokio ziauraus pasipriesinimo ir strigimo. Liepsnos buvo duota nuo gero fakelo (susukta geroka drobes atraiza su dyzeliniu kuru - ir nakti buvo galima apsisviesti). Apskritai vienas neaiskumas, KODEL JIS LAISVAI UZSIKURE PAS ZMOGELI, KODEL ATVARIUS JIS (sunkokai, is kokio 5-6 karto) UZSIKURE ANT TRALO, O ATVARIUS I KIEMA NEBEUZSIKURE IKI DABAR? Aciu.
|
|
Į viršų |
|
|
misla
|
Parašytas: 2011 Vas 14 Pir, 16:10 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Gru 06 Sek, 23:16 Pranešimai: 58 Miestas: Kaunas
|
Apskritai vienas neaiskumas, KODEL JIS LAISVAI UZSIKURE PAS ZMOGELI, KODEL ATVARIUS JIS (sunkokai, is kokio 5-6 karto) UZSIKURE ANT TRALO, O ATVARIUS I KIEMA NEBEUZSIKURE IKI DABAR?
Aciu.[/quote]
Gali but, kad tas zmogelis mokejo ji kurt ir buvo pasildes pries tau atvaziuojant. Kol tu ji atsivezei jis praveso ir sunkiau uzsivede, o saltas matyt kaip ir visi Dt-ukai nenori vestis. O tu gal kokioj saloj gyveni, kad ner kaip traukti? Tempk i kelia ir uzvesi. Kalbejau su vienu ukininkeliu, kuris buvo Maz grupe susidejes, tai sake, kad tada puikiausiai kuriasi ir be pasildytojo. Bus matyt, as jau ir baigiu pasidaryt, gilze jau ideta, stumoklis paruostas, laukiu kada indeklus pagamins.
|
|
Į viršų |
|
|
misla
|
Parašytas: 2011 Vas 14 Pir, 21:12 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Gru 06 Sek, 23:16 Pranešimai: 58 Miestas: Kaunas
|
rudys rašė: Sveiki,vienas žmogelis kuria pajungęs el.variklį,ir negalvoja apie starterius ir akumuliatorius,seniau kurdavo su motociklo varikliu.O maniškis po MAZ injekcijos praėjusdviem sezonams pradėjo po truputi vėl spjaudyti tepalus,gal kas turi žiedus parduoti. Lytagra, Garantas, Ukininku kryzkele.
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 218 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
Jonas Kakava
» 2024 Bal 13 Šeš, 17:19
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
hid3
» 2024 Kov 02 Šeš, 0:03
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
satsek12
» 2024 Kov 26 Ant, 9:08
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
Valkata
» 2024 Vas 26 Pir, 10:34
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
Audifanas123
» 2024 Vas 04 Sek, 18:03
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
Smygolas
» 2024 Sau 21 Sek, 21:31
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
Kro0liK
» 2023 Rgs 22 Pen, 17:37
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
zpla
» 2023 Rgs 22 Pen, 20:31
|
|
Reikia Kauniečių pagalbos.
sgso
» 2023 Rgs 14 Ket, 13:01
|
|
Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma
inkilas
» 2023 Rgs 02 Šeš, 20:01
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 13 Šeš, 17:19
Jonas Kakava
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 10:43
marjaxxx
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 9:08
satsek12
|
|
Senos automobilinės radijos perdarymas į FM
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 9:06
satsek12
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 26 Pir, 10:34
Valkata
|
|
Dazymas
[ Eiti į: 1 ... 33, 34, 35 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 19 Pir, 22:41
kukutis
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 04 Sek, 18:03
Audifanas123
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 21:31
Smygolas
|
|
Pakonsultuokite dėl smėliavimo
[ Eiti į: 1 ... 13, 14, 15 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 16 Ant, 19:02
npn
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgs 25 Pir, 7:28
virginijus007
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|