Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
408
|
Parašytas: 2013 Bir 23 Sek, 20:31 |
|
Užsiregistravo: 2010 Sau 24 Sek, 21:44 Pranešimai: 548 Miestas: Klaipeda
|
Romanai , turiu ir aš naują pirmuko padangą , jei reikia atiduosiu . Skambink .
_________________ M 408 1968 MZMA M 2140 1979 AZLK M 21406 1980 AZLK GAZ 2401 1975 IŽ P-3 1984 IŽ J-2K 1966 Elektron 1979 Ryga 5 1968 8 650 26254
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
romanis
|
Parašytas: 2013 Bir 24 Pir, 20:30 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2006 Rgp 03 Ket, 13:57 Pranešimai: 534 Miestas: Klaipėda
|
tadas1991 rašė: Citroen senesnių sėdynės montuokit. Na, arba bent kitokių apie 90tųjų metų prancūzų. Su BX ir C15 sėdynėmis važiavau po 2000km per parą ir nei nugaros, nei užpakalio nepatogumų realių nebuvo Tuo metu vw passat Kaunas-Klaipėda ir jau užtenka, nekalbu apie bmw, audi senesnių modelių... Forma jų kaip ir teisinga, patogi bet, palyginus - velniškai kietos Nors tai ir nelegalu, paskutinįkart važiuodamas per didelius karščius (Prancūzija, Ispanija, kalnai rugppjūčio menesį, kai vidurdienį ne taip ir toli nuo zenito) važiavau visai basas - nukreipiau apipūtimą į kojas ir buvo labai neblogai. Vėsu kojoms - nekaršta ir visam :) Tik kulnas kiek labiau pavargsta būt įremtas į tiesiai į dugną Sėdynes turiu - jos nuo 2011 Subaru, na gal jos ir nepasižymi dideliu minkštumu, bet jų pirkt nereikėjo. Subaru - skenduolis, visas salonas keičiamas į kitą tai nuo jo sėdynės pasitarnaus žiguliukui. Katik parėjau iš garažo į namus, laisvu laiku bandžiau sėdynes "supažindinti" su žiguliuku, keleivio sėdynė lengvai tam pasidavė, o vat su vairuotojo daugiau reikalų:(. Vairuotojo sėdynė valdoma elektra, o kadangi sėdynes skendusios, tai valdymas nebeveikė. Ardžiau sėdynės varikliukus, noriu kad įdėjus ji reguliuotusi, manau atostogų metu vairuos ir manoji, tai tikrai netiks viena ir tapati sėdynės padėtis. Praejusių metų rugpjūčio mėnesį automobiliu keliavome į Italiją, tai tame automobilyje taip pat nebuvo kondicionieriaus, na neiškepėme - gal ir orai buvo šiek tiek atvėsę.
|
|
Į viršų |
|
|
romanis
|
Parašytas: 2013 Bir 24 Pir, 21:11 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2006 Rgp 03 Ket, 13:57 Pranešimai: 534 Miestas: Klaipėda
|
Vakar Rietavo turguje įsigijau dalių: 2 ratlankius, benzino pompelę, benzino matuoklį. Pas savęs garaže susiradau naują aušinimo skysčio pompą, naujų aušinimo skysčio žarnų, naudotą generatorių, ir dar kelis mažus niekučius, kurie keliaus kartu su manim:)
pirkdamas naujus ratlankius tikėjaus kad jie bus idealios būklės, bet deja taip nėra:( vienas baltai pilkas, na spalva tokia kaip ir turi būti, o kitas kaip ir į sidabrinį daugiau panašus ir dažymo kokybė prasta, lyg plonas dažų sluoksnis, tokį pati sidabrinį pats iš seniai turiu, tai jis naujas bet gerokai aprūdijęs, tai kad ir nauji ratlankiai visvien teks juos naujai dažyt teisinga spalva.
|
|
Į viršų |
|
|
evris
|
Parašytas: 2013 Bir 26 Tre, 1:41 |
|
|
Forumo rėmėjas |
|
Užsiregistravo: 2011 Lap 26 Šeš, 15:43 Pranešimai: 879 Miestas: Vilnius
|
Jei pazadi ikelti foto is keliones - padovanosiu tau keleta daliu: viewtopic.php?f=10&t=50240Del atsiemimo rashyk AZ Del sedyniu - nusipirk pagalvele po nugara ir tokia pripuciama pusiau baranka ant kaklo. Jysk buna. Everdinas
_________________ Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
|
|
Į viršų |
|
|
spoileriz
|
Parašytas: 2013 Bir 26 Tre, 9:07 |
|
Užsiregistravo: 2006 Kov 12 Sek, 13:48 Pranešimai: 888 Miestas: Jurgenburg
|
Dėl dujinės įrangos. Mano brolis vyko taip pat į JK su šlangine dujų įranga. Iš karto buvo nusipirkęs užpylimo perėjimus ir problemų su dujų užpylimu niekur nebuvo. Tik minėjo, kad būna vietų, kur užsipili dujų ir mašina vos važiuoja. Europoje LPG kokybė atvirkščiai proporcinga dyzelino ar benzino kokybei rytų šalyse. Karbiuratoriniame variklyje dujos dažnu atveju net dar patikimesnis variantas negu benzinas. Karbiuratorius juk prescizinis mazgas kur nors kam nors palinkus, užsikišus, nusireguliavus, pasisukus ir t.t. kinta variklio darbas. Paprastoje dujų įrangoje tėra tik reduktorius ir sklendė, tad pavest kelionės metu gali tik reduktorius, vožtuvėliai, jungtukas. Galima pasiimti į kelionę dar vieną reduktorių ir jis neužims daug vietos. Kitas dalykas, bent kuriai nors sistemai sustreikavus, veiks kita sistema. Tik be abejo, reikia prieš kelionę susitvarkyti uždegimo sistemą, kad nebūtų pramuštų laidų, suskilusio paskirstytojo dangtelio ir t.t.
|
|
Į viršų |
|
|
Artiz1
|
Parašytas: 2013 Bir 26 Tre, 9:20 |
|
Užsiregistravo: 2013 Bir 23 Sek, 14:22 Pranešimai: 3 Miestas: Klaipeda
|
Man asmeniškai karbiuratoriaus ir grandine varomo variklio kombinacija yra kur kas patikimesnė kombinacija nei šiuolaikiniai varikliai. Bet čia mano kukli nuomonė :)
|
|
Į viršų |
|
|
romanis
|
Parašytas: 2013 Bir 28 Pen, 20:39 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2006 Rgp 03 Ket, 13:57 Pranešimai: 534 Miestas: Klaipėda
|
evris rašė: Jei pazadi ikelti foto is keliones - padovanosiu tau keleta daliu: viewtopic.php?f=10&t=50240Del atsiemimo rashyk AZ Del sedyniu - nusipirk pagalvele po nugara ir tokia pripuciama pusiau baranka ant kaklo. Jysk buna. Everdinas Kelionės nuotraukas tikrai patalpinsiu čia į forumą!:) Manau dar net kelionės metu apsistoję nakvynei prisijungsiu su Jumis pabendrauti , o gal prireiks ir konsultacijų, gal mašinytė užsiožiuos ir reikės patarimų kas kaip ir dėl ko. Kada išvažinėsiu - prasinešiu, o tada jau prašau stebėt šią temą kad visada būtumėt pasiekiami:):):) Kitą savaitę jau bus sumontuotos naujosios sėdynės, tada darysiu bandomuosius važiavimus, ir žiūrėsiu kaip sėdėsis ant jų. Aišku viena - kad ant naujų sėdynių sėdisi šiek tiek aukščiau nei ant originalių, ir tai jau dariau viską kad jos būtų pačioje žemiausioje padėtyje.
|
|
Į viršų |
|
|
hercuzz
|
Parašytas: 2013 Lie 27 Šeš, 7:33 |
|
|
Naujokas |
|
Užsiregistravo: 2007 Bal 30 Pir, 18:37 Pranešimai: 1 Miestas: Alytus
|
Turiu turtingą kelionių trečiuku po EU patirtį: Lietuva-Rumunija ir atgal (4500 km), Lietuva - Italija - Ispanija - Lietuva (7000 km), Lietuva -JK (ir eksploatacija ten 1 metus)-ir atgal ~ 20000 km. Važiuota su standartine komplektacija, benzinu. Tiesa į pastarąją kelionę važiavau jau su elektronine degimo sistema. Standartinės sėdynės man patogios, galiu smagiai važiuoti jomis nors ir 7000 km, tiesa esu 194 cm ūgio vairuotojas Nuotykių ir gedimų pasitaikė įvairių, tad galiu nuraminti, kad paprasta problemos išsprendžiamos nesunkiai. Be abejonės reikia turėti atsargini ratą, įrankiu remontui, na dar atsarginį įtampos reguliatorių ir degimo kontaktus jei sistema kontaktinė. Į pirmąsias keliones vežiausi kuro kanistrų, dabar imčiau max. 1, kokius 10l, tam atvejui jei nepasiekus degalinės pritrūktų kuro, nes paprastai įsipilti benzino iš didesnio kanistro nei trupučio neprapylus ar neapsilaisčius yra kebloka, paskui tas kvapas erzina bendrakeleivius, ypatingai moteriškosios lyties. Vienas kitas kartas aišku nieko bet diena ar dvi... Mano žigulys su pilnu baku važiuoja ~ 500 km. Kelių ir vairavimo sąlygų pasitaikė įvairiausių - jokių problemų. Tai ištvermingas automobilis, pavesti neturėtų. Sėkmės!
|
|
Į viršų |
|
|
romanis
|
Parašytas: 2013 Lie 30 Ant, 22:02 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2006 Rgp 03 Ket, 13:57 Pranešimai: 534 Miestas: Klaipėda
|
hercuzz rašė: Turiu turtingą kelionių trečiuku po EU patirtį: Lietuva-Rumunija ir atgal (4500 km), Lietuva - Italija - Ispanija - Lietuva (7000 km), Lietuva -JK (ir eksploatacija ten 1 metus)-ir atgal ~ 20000 km. Važiuota su standartine komplektacija, benzinu. Tiesa į pastarąją kelionę važiavau jau su elektronine degimo sistema. Standartinės sėdynės man patogios, galiu smagiai važiuoti jomis nors ir 7000 km, tiesa esu 194 cm ūgio vairuotojas Nuotykių ir gedimų pasitaikė įvairių, tad galiu nuraminti, kad paprasta problemos išsprendžiamos nesunkiai. Be abejonės reikia turėti atsargini ratą, įrankiu remontui, na dar atsarginį įtampos reguliatorių ir degimo kontaktus jei sistema kontaktinė. Į pirmąsias keliones vežiausi kuro kanistrų, dabar imčiau max. 1, kokius 10l, tam atvejui jei nepasiekus degalinės pritrūktų kuro, nes paprastai įsipilti benzino iš didesnio kanistro nei trupučio neprapylus ar neapsilaisčius yra kebloka, paskui tas kvapas erzina bendrakeleivius, ypatingai moteriškosios lyties. Vienas kitas kartas aišku nieko bet diena ar dvi... Mano žigulys su pilnu baku važiuoja ~ 500 km. Kelių ir vairavimo sąlygų pasitaikė įvairiausių - jokių problemų. Tai ištvermingas automobilis, pavesti neturėtų. Sėkmės! Na po truputį vis dar vyksta pasiruošimas kelionei:) Kas dieną vis kas šauna į galvą man ko gali prireikti, tai sąrašas jau tikrai nemažas:) Vis kraunu ir kraunu į visas laisvas ertmes. Pats pagalvoju: o jei muitininkams pasidarys įdomu, tai ojojoi man teks iš visur viską iškrapštyt Benzino paiimsiu 20 ltr geležinę kanistrą, bagažinė pas žiguliuką ir taip maža:( Sėdynes pakeičiau į šiuolaikiškas vien dėl to kad būtų galvos atlošai. Jų pirkt man nereikėjo, gerai tiek kad jos šviesios spalvos ir nedarko salono vaizdo. Nuotraukose pamatysite kaip atrodė sėdynės prieš montuojant, medžiaga buvo gerokai prigėrusi rūdžių, elektriniai varikliukai užpuvę, tai teko gerai paplušėt kad medžiaga vėl įgautų prekinę išvaizdą, o ir sėdynės valdymas reikalingas. Bet kaip suprantate - viskas yra padaroma tik reikia užsispyrimo:) Dėl generatoriaus krovimo: pasakykite prašau kiek žiguliuko generatorius turi krauti? Pas manęs su įjungtomis artimosiomis šviesomis krauna apie 14,5 v ar ne per daug čia yra? "Įtampos reguliatorius" tai čia nuo jo ir priklauso krovimas? jis randasi po kapotu kaireje puseje netoli priekinio stiklo?
Prikabinti failai: |
IMG_9066.JPG [ 100.63 KiB | Peržiūrėta 672 kartus(ų) ]
|
IMG_9064.JPG [ 94.23 KiB | Peržiūrėta 672 kartus(ų) ]
|
IMG_9065.JPG [ 97.4 KiB | Peržiūrėta 671 kartus(ų) ]
|
Paskutinį kartą redagavo romanis 2013 Lie 30 Ant, 22:12. Iš viso redaguota 1 kartą.
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 175 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
Jonas Kakava
» 2024 Bal 13 Šeš, 17:19
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
hid3
» 2024 Kov 02 Šeš, 0:03
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
satsek12
» 2024 Kov 26 Ant, 9:08
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
Valkata
» 2024 Vas 26 Pir, 10:34
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
Audifanas123
» 2024 Vas 04 Sek, 18:03
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
Smygolas
» 2024 Sau 21 Sek, 21:31
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
Kro0liK
» 2023 Rgs 22 Pen, 17:37
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
zpla
» 2023 Rgs 22 Pen, 20:31
|
|
Reikia Kauniečių pagalbos.
sgso
» 2023 Rgs 14 Ket, 13:01
|
|
Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma
inkilas
» 2023 Rgs 02 Šeš, 20:01
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 13 Šeš, 17:19
Jonas Kakava
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 10:43
marjaxxx
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 9:08
satsek12
|
|
Senos automobilinės radijos perdarymas į FM
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 9:06
satsek12
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 26 Pir, 10:34
Valkata
|
|
Dazymas
[ Eiti į: 1 ... 33, 34, 35 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 19 Pir, 22:41
kukutis
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 04 Sek, 18:03
Audifanas123
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 21:31
Smygolas
|
|
Pakonsultuokite dėl smėliavimo
[ Eiti į: 1 ... 13, 14, 15 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 16 Ant, 19:02
npn
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgs 25 Pir, 7:28
virginijus007
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|