Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2024 Bal 19 Pen, 3:15

Visos datos yra UTC + 2 valandos



Forumo taisyklės


I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: del varztu keitimo
StandartinėParašytas: 2013 Gru 02 Pir, 12:57 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Sau 15 Šeš, 15:38
Pranešimai: 335
Miestas: Varėna
sveiki,

kazkaip neatradau tikslios info, tad noreciau isgirsti konkreciu geru patarimu is patirties turinciu meistru :mirkt:

remontuoju VW varikli 1.6D ~1981m. varikliui bus pirmas kapitalinis, nes indeklai originalus, stumokliai taipogi.. - aisku viskas susideveje..

bet klausimas del svaistikliu varztu ir galvutes varztu.
vieni sako , kad gali but isitampe ir reiktu keisti.
kiti, kad tai originalus varztai ir turetu but viskas su jais gerai..

kaip jus manot?


Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: del varztu keitimo
StandartinėParašytas: 2013 Gru 02 Pir, 13:05 
Atsijungęs
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas

Užsiregistravo: 2011 Kov 30 Tre, 14:37
Pranešimai: 833
Miestas: Druskininkai
Galvutės varžtus reikia keisti, tam juos ir laiko asortimente parduotuvės.
Dėl to, kad viena pora mirgsta aušinimo skystyje, todėl sriegis būna stipriai pažeistas korozijos, kita pora tepalų taip pat būna pažeista rūgščių, ir pn.
O trečia, patemti, neužsiverž vėl reikalingu stiprumu

_________________
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: del varztu keitimo
StandartinėParašytas: 2013 Gru 02 Pir, 16:14 
Atsijungęs
moderatorius
moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Lap 15 Tre, 20:03
Pranešimai: 2067
Miestas: Kaunas
Teoriškai. O praktiškai, VWgenam nelabai tuos varžtus kas keičia. Jei galva buvo nukelta tikrai pirmąkart arba jei tas daryta, bet Vokietijoj, ir tarpinė bei varžtai originalūs, tai tie varžtai bus priveržti dar tik vieną kartą. Jei varžtai be sraigės, paprastu tiesiu kotuku - galit ir nekeist. Tik būtinai labai švariai ir gražiai nuvalot purvus ir rūdis, ir nuriebalinat iki sausumo. Dedant ant varžto sriegio pradžios vienas mažas lašiukas variklinės alyvos, ir sukti jokiu būdu ne iš rankos.
Šaltinis - sudėjau keturias galvas su naudotais varžtais, iš jų viena VW 1,9TDI, kitos senų Citroen dyzelių arba benzų - veikt veikia be problemų, o sutaupyta kažkur 250-400Lt...

Jei varžtai su įtempimo sraigėm - keisti būtina, nes tikrai lūš bent vienas, o tada malonumas neišpasakytas vėl imti galvą, sukti lauk varžtą ir t.t.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: del varztu keitimo
StandartinėParašytas: 2013 Gru 02 Pir, 18:29 
Atsijungęs
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 09 Pir, 8:08
Pranešimai: 338
Miestas: Vilnius/Jūrė
tai tie galvos varžtai VAG apie 30-40 lt tekainuoja. Aš tai sau kai renku-keičiu naujais, kitiems kai remontuoju, užsimenu, kad gerai būtų pakeisti, bet darau kaip užsakovas nori, tik riziką didesnę duodu, nes ne kartą buvo suki paskutinį kart su dinamometriku ir jauti, kad varžtas tempiasi


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: del varztu keitimo
StandartinėParašytas: 2013 Gru 02 Pir, 23:31 
Atsijungęs
moderatorius
moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Lap 15 Tre, 20:03
Pranešimai: 2067
Miestas: Kaunas
Jie temptis ir turi, nes ten naudojami 10.9 arba 12.9 klasės įtempiamieji varžtai, kurie dirba beveik be plastinių deformacijų. O tas tamprus (viso deformacijos atleidus grįžta) tempimasis yra reikalingas jiem sukelti tinkamą prispaudimą tarpinei ir dėl to, kad neatsisuktų per kokius 10 metelių.
Va jeigu varžtai tempiasi plastiškai, ir tas yra tvirtai jaučiama (sukant nei kiek nedidėja, arba net mažėja momentas) - tai jau reiškia, kad nekokybiški arba kokie atkaitinti varžtai.
Toliau ten galima kalbėti apie valkšnumą bei nuovargį ir jų įtaką seno ilgai dirbusio tamprios deformacijos rėžime varžto naudojime, bet čia jau daug daugiau mechanikai žinos, nei aš.
Esmė tame, kad kisa yra teisus. Jeigu pinigai kišenės neplėšo, o motoriukas daugiau važiavimui, negu restauracijai, tuomet keisti nebūtina ir 90proc meistreliai jų nekeičia, nes VW originalūs varžtai tikrai atsparūs naudojant antrą kartą. Bet jei restauruojate iki idealios būklės - nauji varžtai bus kaip pagarba tam, ką darote.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: del varztu keitimo
StandartinėParašytas: 2013 Gru 02 Pir, 23:40 
Atsijungęs
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas

Užsiregistravo: 2011 Kov 30 Tre, 14:37
Pranešimai: 833
Miestas: Druskininkai
tadas1991 rašė:
Jie temptis ir turi, nes ten naudojami 10.9 arba 12.9 klasės įtempiamieji varžtai, kurie dirba beveik be plastinių deformacijų. O tas tamprus (viso deformacijos atleidus grįžta) tempimasis yra reikalingas jiem sukelti tinkamą prispaudimą tarpinei ir dėl to, kad neatsisuktų per kokius 10 metelių.
Va jeigu varžtai tempiasi plastiškai, ir tas yra tvirtai jaučiama (sukant nei kiek nedidėja, arba net mažėja momentas) - tai jau reiškia, kad nekokybiški arba kokie atkaitinti varžtai.
Toliau ten galima kalbėti apie valkšnumą bei nuovargį ir jų įtaką seno ilgai dirbusio tamprios deformacijos rėžime varžto naudojime, bet čia jau daug daugiau mechanikai žinos, nei aš.
Esmė tame, kad kisa yra teisus. Jeigu pinigai kišenės neplėšo, o motoriukas daugiau važiavimui, negu restauracijai, tuomet keisti nebūtina ir 90proc meistreliai jų nekeičia, nes VW originalūs varžtai tikrai atsparūs naudojant antrą kartą. Bet jei restauruojate iki idealios būklės - nauji varžtai bus kaip pagarba tam, ką darote.

Tai ir dekite tuos senus varztus, kam tema eskaluojate, pas mus atvirksciai 90 procentu keicia naujais, nebent garaziniai meistreliai....beje, o kuriuos tamsta turejote uomeny? Itariu pataruosius?
Plyginkite salia sudejes sena varzta ir nauja, manau po to klausimu nekiltu, plika akimi matosi skirtumas, sriegiu taip pat, pamatysite kaip jie "Nepasitempe"
"Skupus moka du kartus" cia tam, jei verziant nutruktu varztas, kad butu ka prisimint.

_________________
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: del varztu keitimo
StandartinėParašytas: 2013 Gru 02 Pir, 23:51 
Atsijungęs
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas

Užsiregistravo: 2011 Kov 30 Tre, 14:37
Pranešimai: 833
Miestas: Druskininkai
Ir dar, dabar jau klausimas tikrai ne i tema.
GERB. Dievaiciams Moderatoriams, kuo neitiko mano ankstesnis pranesimas sioje temoje? Jis buvo ne i tema, vulgarus ar kt.?
Atsakykite prasom tautai....
Nes jau pradedu pritarti jums neprijaucianciu nuomonei, abejoti Jusu objektyviu darbu, kad ne tvarka cia priziurite, o uziiminejate vaiku zaidimais

_________________
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: del varztu keitimo
StandartinėParašytas: 2013 Gru 03 Ant, 0:29 
Atsijungęs
moderatorius
moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Lap 15 Tre, 20:03
Pranešimai: 2067
Miestas: Kaunas
Žinoma, kad ne apie įgaliotus ar net paprastus servisus. Išvis aš apie juos bendrai prastos nuomonės, nes tik vokišką kokybę ir moka remontuoti, ir ta kokybė dažniausiai baigiasi ties ten, kur dar užtenka su primityviais būdais ir įrankiais, o viso kito net imtis nenori, o jei apsiima - paskui paprastam žmogeliui tvarkyt reikia :apalpti:
Paskutinis atvejis - kai servisiniai meistrai ne vieni atsisakė žmogui pakeisti pagrindinio stabdžių cilindro remontinį komplektą. Sutinka tik keisti patį cilindriuką nauju, kurio kaina 600-800Lt, nes ne VW ir tokių padielkų, kaip Topran, nėra rinkoje, tai originalas. Jei nerasim Cifam, Autofren, Delphi ar panašiai, sudėsiu, jei reiks, aš pats jam tą komplektą, o jei nesigaus techniškai - įdėsim naudotą cilindrą ir važiuos.
Beje, tamsta, reiktų skirti "garažinius" nuo "dirbančių garaže", nes šitos dvi sąvokos - kaip diena ir naktis...

O viešai reikšti savo nuomone forume apie varžtus, manau, galima? Ar ne? Niekas nieko neeskaluoja, forume diskutuot bando. Kokybiškus varžtus (ne Lietuvoje pirkti ir dėti) esu pats savo rankom tris kartus prisukęs jau po pirmo prisukimo, ir tas motoriukas dabar kasdien mano naudojamas, tad taip triesti nereikia. Žinoma, trečią kartą sukant su kolega Francisco abiems rankos jau truputį drebėjo, bet viskas gerai :ok:


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: del varztu keitimo
StandartinėParašytas: 2013 Gru 03 Ant, 11:46 
Atsijungęs
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas

Užsiregistravo: 2011 Kov 30 Tre, 14:37
Pranešimai: 833
Miestas: Druskininkai
tadas1991 rašė:
Žinoma, kad ne apie įgaliotus ar net paprastus servisus. Išvis aš apie juos bendrai prastos nuomonės, nes tik vokišką kokybę ir moka remontuoti, ir ta kokybė dažniausiai baigiasi ties ten, kur dar užtenka su primityviais būdais ir įrankiais, o viso kito net imtis nenori, o jei apsiima - paskui paprastam žmogeliui tvarkyt reikia :apalpti:
Paskutinis atvejis - kai servisiniai meistrai ne vieni atsisakė žmogui pakeisti pagrindinio stabdžių cilindro remontinį komplektą. Sutinka tik keisti patį cilindriuką nauju, kurio kaina 600-800Lt, nes ne VW ir tokių padielkų, kaip Topran, nėra rinkoje, tai originalas. Jei nerasim Cifam, Autofren, Delphi ar panašiai, sudėsiu, jei reiks, aš pats jam tą komplektą, o jei nesigaus techniškai - įdėsim naudotą cilindrą ir važiuos.
Beje, tamsta, reiktų skirti "garažinius" nuo "dirbančių garaže", nes šitos dvi sąvokos - kaip diena ir naktis...

O viešai reikšti savo nuomone forume apie varžtus, manau, galima? Ar ne? Niekas nieko neeskaluoja, forume diskutuot bando. Kokybiškus varžtus (ne Lietuvoje pirkti ir dėti) esu pats savo rankom tris kartus prisukęs jau po pirmo prisukimo, ir tas motoriukas dabar kasdien mano naudojamas, tad taip triesti nereikia. Žinoma, trečią kartą sukant su kolega Francisco abiems rankos jau truputį drebėjo, bet viskas gerai :ok:

Pagirtina, tvirta tamstos nuomonė, o kiek tas varžtas prieš tai buvo kartų suktas kas žino 2-3-5 ?:neigiamai:
Apie specializuotus servisus atskira tema, visokių yra ir tame tarpe. Paprasčiau apsilankykite Druskininkuose, aš keliuose tokiuose surengsiu tamstai su malonumu atskirą ekskursiją, variklių remonto taip pat, tuomet gal pakeisite nuomonę daugeliu atžvilgiu.
Kokiais įrankiais, įranga jie dirba, naudojasi (pats tiekiu)
Kokias detales montuoja, ką keičia.
Kuo skiriasi tarkimTopran nuo Autofren (Dirbu su šiais gamintojais tiesiogiai jau 10metų plius visais kitais hidraulinių, pniaumatinių stabdžių sistemų gamintojais).
Tiksliai pakomentuos specialistas kodėl reikia keisti varžtus, paminės papildomas priežastis kokių dar čia neminėjome nė vienas....

_________________
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: del varztu keitimo
StandartinėParašytas: 2013 Gru 03 Ant, 11:51 
Atsijungęs
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas

Užsiregistravo: 2011 Kov 30 Tre, 14:37
Pranešimai: 833
Miestas: Druskininkai
Dėl RMK keitimo, tai jau tikrai....senam cilindriukui naujas RMK padeda tiek pat kiek "Nabašninkui nauji baltiniai"...Duo dieve toks cilindriukas mėnesį palaikys.
Tai faktas......
O jeigu dėl taupymo, kainos įvairios, viena pozicija Pvz: asortimente yra Golf IV darbinio sankabos cilindro RMK kaina 35lt. viso cilindriuko 79lt Topran....
Nežinau kaip ten Kaune kainos

_________________
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 115 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas


 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Bal 13 Šeš, 17:19

Jonas Kakava Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Tarybiniai dokumentai - auto registravimas

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 28 Ket, 10:43

marjaxxx Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 9:08

satsek12 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Senos automobilinės radijos perdarymas į FM

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 9:06

satsek12 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Išmetimo kolektoriaus dažymas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 26 Pir, 10:34

Valkata Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Dazymas

[ Eiti į: 1 ... 33, 34, 35 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 19 Pir, 22:41

kukutis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Nesikuria audi 1.6d 1985m

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 04 Sek, 18:03

Audifanas123 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 21 Sek, 21:31

Smygolas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Pakonsultuokite dėl smėliavimo

[ Eiti į: 1 ... 13, 14, 15 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 16 Ant, 19:02

npn Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2023 Rgs 25 Pir, 7:28

virginijus007 Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija


Į viršų