Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
Zergman
|
Parašytas: 2013 Bal 07 Sek, 16:02 |
|
|
Forumo rėmėjas |
|
Užsiregistravo: 2011 Bal 19 Ant, 19:01 Pranešimai: 520 Miestas: Tytuvėnai, Kelmės raj.
|
Dėl generatorių Г414: pastebėjau, kad 1970 vasario mėn. dar buvo užrašai kalami ant šono (statoriaus korpuso), o 1970 spalio/lapkričio mėnesiais (ir tolesniais) jau ant aliuminio priekio. Kada būtent pasikeitė (tikslus mėnesis) pasakyti negaliu, nes turiu tik šių artimiausių mėnesių generatorius o gal ir nebuvo taip, kad vieną mėnesį daro taip, o jau kitą - kitaip...
_________________ 8662O6653
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
Katleta
|
Parašytas: 2013 Lap 01 Pen, 18:27 |
|
Užsiregistravo: 2004 Gru 02 Ket, 10:46 Pranešimai: 160 Miestas: Vilnius
|
Prikelsiu temą Priekinių šakių varžtų skirtumai: Prikabintas failas:
_DSF2020.JPG [ 36.41 KiB | Peržiūrėta 734 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
_DSF2023.JPG [ 37.92 KiB | Peržiūrėta 734 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
_DSF2025.JPG [ 25.82 KiB | Peržiūrėta 734 kartus(ų) ]
Pirmas varžtas nuo k750m, antras greičiausiai dneprinis. Skyriasi sriegio skersmuo ir galvutės storis.
|
|
Į viršų |
|
|
Vikas
|
Parašytas: 2013 Gru 18 Tre, 20:54 |
|
Užsiregistravo: 2007 Rgp 19 Sek, 20:45 Pranešimai: 981 Miestas: Vilnius
|
|
Į viršų |
|
|
slynikas
|
Parašytas: 2013 Gru 18 Tre, 23:29 |
|
Užsiregistravo: 2005 Kov 07 Pir, 18:58 Pranešimai: 312 Miestas: Utena - Vilnius
|
Na gal kiek pridėsiu apie skirtumus tarp M-52 ir ankstyvuosius M-61. Skirtumai nebuvo vien variklio ir išmetimo alkūnių. Juolab, kad tokios "gudrios" alkūnės ėjo tikrai ne ant visų M-52. Skiriasi šių motociklų rėmai, M-52 neturi gale rėmo sustiprinimo trikampių, sustiprinimo po baku, tačiau kitaip nei kolega rašė, rėmas tikrai turėjo lopšio tvirtinimo obuolius, bakas siauresnis, kartais būdavo siauresnė bagažinė (ant m-61 ligir nebuvo siauresnė nei įprastai, bet galiu klysti, tačiau tiek vieno, tiek kito modelio viena(!) bagažinės tvirtinimo koja būdavo lenkta (galima turbūt išskirti tik pačius pirmus m-52)), prie variklio, žinoma, ėjo ir karbiuratoriai kiti - k52. Aliumines stebules daugiausiai teko matyti tik piešinukusoe ir keliose nuotraukose. Visgi, manau, jog dauguma M-52 turėjo geležines stebules su didesniais nei M-72 guoliais, taip pat greičiausiai nebuvo komplektuojamas priekinis ratas su ta gražia sportine padanga. Turbūt tokie pagrindiniai skirtumai tarp šių motociklų. Bet kaip visada, kai paimi konkretų mazgą - klausimų ir skirtumų atsiranda dažnai dar daugiau, nes reikia nepamiršti, jog rusai visgi dėjo tai, ką turėjo :) Visos pastabos yra laukiamos :)
_________________ Ieškau IMZ M-52 (ir pirmos laidos M-61) dalių. 8-626-11660
|
|
Į viršų |
|
|
Vikas
|
Parašytas: 2013 Gru 19 Ket, 0:54 |
|
Užsiregistravo: 2007 Rgp 19 Sek, 20:45 Pranešimai: 981 Miestas: Vilnius
|
slynikas rašė: Na gal kiek pridėsiu apie skirtumus tarp M-52 ir ankstyvuosius M-61. Skirtumai nebuvo vien variklio ir išmetimo alkūnių. Juolab, kad tokios "gudrios" alkūnės ėjo tikrai ne ant visų M-52. Skiriasi šių motociklų rėmai, M-52 neturi gale rėmo sustiprinimo trikampių, sustiprinimo po baku, tačiau kitaip nei kolega rašė, rėmas tikrai turėjo lopšio tvirtinimo obuolius, bakas siauresnis, kartais būdavo siauresnė bagažinė (ant m-61 ligir nebuvo siauresnė nei įprastai, bet galiu klysti, tačiau tiek vieno, tiek kito modelio viena(!) bagažinės tvirtinimo koja būdavo lenkta (galima turbūt išskirti tik pačius pirmus m-52)), prie variklio, žinoma, ėjo ir karbiuratoriai kiti - k52. Aliumines stebules daugiausiai teko matyti tik piešinukusoe ir keliose nuotraukose. Visgi, manau, jog dauguma M-52 turėjo geležines stebules su didesniais nei M-72 guoliais, taip pat greičiausiai nebuvo komplektuojamas priekinis ratas su ta gražia sportine padanga. Turbūt tokie pagrindiniai skirtumai tarp šių motociklų. Bet kaip visada, kai paimi konkretų mazgą - klausimų ir skirtumų atsiranda dažnai dar daugiau, nes reikia nepamiršti, jog rusai visgi dėjo tai, ką turėjo :) Visos pastabos yra laukiamos :) Jusu minimus skirtumus paminejau auksciau, prie specifiniu m 52 detaliu, pirmame poste. Kategoriskai kazka teigti tikrai yra sudetinga, kai realiai islikusiu motociklu keli tera, automatiskai ir medziagos tera minimaliai. Rusu piesinukais as neypatingai tepasitikiu, bet kai nera kito pasirinkimo, tenka tenkintis bet kuria medziaga. Del lopsio tvirtinimu isties suklydau, pasitaisysiu. Ar pirmine M 52 paskirtis buvo kaip solinio motociklo? Ar vis gi tikslas buvo uzkabinti lopsi? Kaip Jums sekasi komplektuoti M 52 motocikla (pvz. procentaliai)? Ar yra vilties, kad Lietuvoje atgims autentiskas m 52?
|
|
Į viršų |
|
|
slynikas
|
Parašytas: 2013 Gru 19 Ket, 7:37 |
|
Užsiregistravo: 2005 Kov 07 Pir, 18:58 Pranešimai: 312 Miestas: Utena - Vilnius
|
Taip, jūsų ratas greičiausiai atkeliavo iš Utenos, jei teisingai atpažinau - tokiu atveju, tai tikrai M-52 ratas. Dėl motociklo paskirties tempti lopšį, esu įsitikinęs, kad taip ir buvo projektuotas. Tik projektavo su Steib lopšiu, kuris yra lengvesnis, o užkabinus eilinį M-72 lopšį, jis jo nepavilko. Komplektuoti sekasi sunkiai. Sukomplektuoti iki galo, turbūt nepavyks niekada, atkurti - visgi dar tikiuosi.
_________________ Ieškau IMZ M-52 (ir pirmos laidos M-61) dalių. 8-626-11660
|
|
Į viršų |
|
|
sumskas2
|
Parašytas: 2013 Gru 19 Ket, 10:36 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Vas 16 Pir, 20:40 Pranešimai: 1019 Miestas: Vilnius
|
slynikas rašė: Taip, jūsų ratas greičiausiai atkeliavo iš Utenos, jei teisingai atpažinau - tokiu atveju, tai tikrai M-52 ratas. Dėl motociklo paskirties tempti lopšį, esu įsitikinęs, kad taip ir buvo projektuotas. Tik projektavo su Steib lopšiu, kuris yra lengvesnis, o užkabinus eilinį M-72 lopšį, jis jo nepavilko. Komplektuoti sekasi sunkiai. Sukomplektuoti iki galo, turbūt nepavyks niekada, atkurti - visgi dar tikiuosi. Rata radau Moletu rajone. Tarp Moletu ir Utenos. Labai smalsu pasidare, kaip jus atspejot?
|
|
Į viršų |
|
|
Vikas
|
Parašytas: 2013 Gru 19 Ket, 14:23 |
|
Užsiregistravo: 2007 Rgp 19 Sek, 20:45 Pranešimai: 981 Miestas: Vilnius
|
Prie to paties norejau pasiteirauti ar skiriasi 6 v opozitu blokai (Butent IMZ M: 61,62,63,66). Suprantu, kad galvutes, krutines bei bloku numeracija kitokia, bet ar patys blokai turi kazkokiu specifiniu liejimo bruozu? Lyg tos bloku vietos kur horizontaliai priglunda generatorius kazkiek skiriasi? Ar klystu? Mat kazkur uzfiksavau sia info, bet neatgaminu...
|
|
Į viršų |
|
|
|
Panašios temos |
Autorius |
Atsakymai |
Peržiūrėta |
Paskutinis pranešimas |
|
|
Parduodu Sovietiniu motociklu karbiuratoriai
forume Parduodu dalis ir kita
|
dalius-nsu |
1 |
11377 |
2022 Gru 02 Pen, 11:06
dalius-nsu
|
|
|
Parduota Sovietinių auto-moto dalys, literatūra
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Skelbimų archyvas
|
Redenas |
11 |
14299 |
2022 Kov 04 Pen, 8:08
Raimis
|
|
|
Perku ⭐ Komplekta sovietiniu numeriu su gražiais skaičiais
forume Skelbimų archyvas
|
Bombastick |
0 |
3311 |
2022 Kov 03 Ket, 17:47
Bombastick
|
|
|
Parduodu Opozitų detalės
forume Skelbimai
|
kaimas |
3 |
6061 |
2023 Gru 01 Pen, 15:29
kaimas
|
|
|
Parduodu Opozitų purvasargiai
forume Skelbimų archyvas
|
algisb2 |
0 |
7201 |
2022 Sau 12 Tre, 20:11
algisb2
|
|
|
Parduota Opozitų uždegimo ritės
forume Parduodu dalis ir kita
|
gkeleris |
0 |
7185 |
2022 Lie 10 Sek, 14:29
gkeleris
|
|
|
Parduodu M72, K750 ir kitų opozitų dalys.
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Skelbimai
|
rimasnerimas |
12 |
29649 |
2023 Bal 18 Ant, 5:20
rimasnerimas
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 168 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
Jonas Kakava
» 2024 Bal 13 Šeš, 17:19
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
hid3
» 2024 Kov 02 Šeš, 0:03
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
satsek12
» 2024 Kov 26 Ant, 9:08
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
Valkata
» 2024 Vas 26 Pir, 10:34
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
Audifanas123
» 2024 Vas 04 Sek, 18:03
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
Smygolas
» 2024 Sau 21 Sek, 21:31
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
Kro0liK
» 2023 Rgs 22 Pen, 17:37
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
zpla
» 2023 Rgs 22 Pen, 20:31
|
|
Reikia Kauniečių pagalbos.
sgso
» 2023 Rgs 14 Ket, 13:01
|
|
Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma
inkilas
» 2023 Rgs 02 Šeš, 20:01
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 13 Šeš, 17:19
Jonas Kakava
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 10:43
marjaxxx
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 9:08
satsek12
|
|
Senos automobilinės radijos perdarymas į FM
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 9:06
satsek12
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 26 Pir, 10:34
Valkata
|
|
Dazymas
[ Eiti į: 1 ... 33, 34, 35 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 19 Pir, 22:41
kukutis
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 04 Sek, 18:03
Audifanas123
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 21:31
Smygolas
|
|
Pakonsultuokite dėl smėliavimo
[ Eiti į: 1 ... 13, 14, 15 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 16 Ant, 19:02
npn
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgs 25 Pir, 7:28
virginijus007
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|