Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2024 Bal 24 Tre, 18:35

Visos datos yra UTC + 2 valandos



Forumo taisyklės


I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 920 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 92  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2013 Bal 07 Sek, 16:02 
Atsijungęs
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas

Užsiregistravo: 2011 Bal 19 Ant, 19:01
Pranešimai: 520
Miestas: Tytuvėnai, Kelmės raj.
Dėl generatorių Г414: pastebėjau, kad 1970 vasario mėn. dar buvo užrašai kalami ant šono (statoriaus korpuso), o 1970 spalio/lapkričio mėnesiais (ir tolesniais) jau ant aliuminio priekio.
Kada būtent pasikeitė (tikslus mėnesis) pasakyti negaliu, nes turiu tik šių artimiausių mėnesių generatorius :-) o gal ir nebuvo taip, kad vieną mėnesį daro taip, o jau kitą - kitaip...

_________________
8662O6653


Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2013 Lap 01 Pen, 18:27 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Gru 02 Ket, 10:46
Pranešimai: 160
Miestas: Vilnius
Prikelsiu temą
Priekinių šakių varžtų skirtumai:
Prikabintas failas:
_DSF2020.JPG
_DSF2020.JPG [ 36.41 KiB | Peržiūrėta 734 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
_DSF2023.JPG
_DSF2023.JPG [ 37.92 KiB | Peržiūrėta 734 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
_DSF2025.JPG
_DSF2025.JPG [ 25.82 KiB | Peržiūrėta 734 kartus(ų) ]

Pirmas varžtas nuo k750m, antras greičiausiai dneprinis. Skyriasi sriegio skersmuo ir galvutės storis.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2013 Gru 18 Tre, 20:54 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007 Rgp 19 Sek, 20:45
Pranešimai: 981
Miestas: Vilnius
Na ka, tesiame tema...

1 foto - M 52. Kaip supratau motocikla pradejo projektuoti 52 metais. 54 metais buvo surinktas pirmasis bandomasis motociklas. 57 metais pradejo siu modeliu konvejarine gamyba. Pagal vienus saltinius siuos modelius mazomis partijomis gamino net iki 61 metu, bet pagal kita, labiau realiasne info paskutiniai m 52 nuo konvejerio nuredejo 59 metais. Viso siu modeliu (su sportui skirtomis modifikacijomis) buvo isleista 678 vieniatai is kuriu skirtu sportui buvo nuo 159 iki 200 vnt.. Kas galetu paoponuoti siems teiginiams? Gal kas turi tikslesnes info?
Isskirtiniai sio modelio elementai: 500 kubu variklis; ratlankiai; specifines ismetimo alkunes, remas, karbiuratoriai. Galima priskirti ir sake, neskaitant to, kad ji buvo komplektuojama pirmuose m 61 motocikluose.
2 foto - ankstyvasis M 61 (1957-1959 vasara). Veliau idesiu foto su autentisku isadazymu, dabar nerandu.
3 foto - velyvasis M 61 (59/60-63). Esminis ankstyvuju ir velyvuju m 61 modifikaciju skirtumas - priekine sake su ant jos besitvirtinanciu sparnu.


Prikabinti failai:
m 52.jpg
m 52.jpg [ 130.01 KiB | Peržiūrėta 654 kartus(ų) ]
M 61.jpg
M 61.jpg [ 69.86 KiB | Peržiūrėta 654 kartus(ų) ]
Motocikl_Irbit_Ural_M-61.jpg
Motocikl_Irbit_Ural_M-61.jpg [ 48.56 KiB | Peržiūrėta 654 kartus(ų) ]


Paskutinį kartą redagavo Vikas 2013 Gru 19 Ket, 0:55. Iš viso redaguota 1 kartą.
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2013 Gru 18 Tre, 21:21 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007 Rgp 19 Sek, 20:45
Pranešimai: 981
Miestas: Vilnius
1) Pirma foto. Jei remtis sia foto, tai pacios pirmosios m 61 modifikacijos atrode stai taip.
Tai yra esminiai skirtumai M 61 nuo M 52 buvo 650 kubu variklis ir tiesios ismetimo alkunes ir t.t. (pataisyta)

2) Antra foto. Autentiska ir begalo reta foto vienos is sportiniu m 52 modifikaciju.


Prikabinti failai:
MotoUralm61.jpg
MotoUralm61.jpg [ 117.76 KiB | Peržiūrėta 646 kartus(ų) ]
ural_M52.jpg
ural_M52.jpg [ 55.93 KiB | Peržiūrėta 646 kartus(ų) ]


Paskutinį kartą redagavo Vikas 2013 Gru 19 Ket, 0:54. Iš viso redaguota 1 kartą.
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2013 Gru 18 Tre, 23:29 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Kov 07 Pir, 18:58
Pranešimai: 312
Miestas: Utena - Vilnius
Na gal kiek pridėsiu apie skirtumus tarp M-52 ir ankstyvuosius M-61. Skirtumai nebuvo vien variklio ir išmetimo alkūnių. Juolab, kad tokios "gudrios" alkūnės ėjo tikrai ne ant visų M-52. Skiriasi šių motociklų rėmai, M-52 neturi gale rėmo sustiprinimo trikampių, sustiprinimo po baku, tačiau kitaip nei kolega rašė, rėmas tikrai turėjo lopšio tvirtinimo obuolius, bakas siauresnis, kartais būdavo siauresnė bagažinė (ant m-61 ligir nebuvo siauresnė nei įprastai, bet galiu klysti, tačiau tiek vieno, tiek kito modelio viena(!) bagažinės tvirtinimo koja būdavo lenkta (galima turbūt išskirti tik pačius pirmus m-52)), prie variklio, žinoma, ėjo ir karbiuratoriai kiti - k52. Aliumines stebules daugiausiai teko matyti tik piešinukusoe ir keliose nuotraukose. Visgi, manau, jog dauguma M-52 turėjo geležines stebules su didesniais nei M-72 guoliais, taip pat greičiausiai nebuvo komplektuojamas priekinis ratas su ta gražia sportine padanga.
Turbūt tokie pagrindiniai skirtumai tarp šių motociklų. Bet kaip visada, kai paimi konkretų mazgą - klausimų ir skirtumų atsiranda dažnai dar daugiau, nes reikia nepamiršti, jog rusai visgi dėjo tai, ką turėjo :)
Visos pastabos yra laukiamos :)

_________________
Ieškau IMZ M-52 (ir pirmos laidos M-61) dalių.
8-626-11660


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2013 Gru 18 Tre, 23:49 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Vas 16 Pir, 20:40
Pranešimai: 1019
Miestas: Vilnius
esu aptykes viena rata. Kaip m72 stebule, bet guolevete kaip m72m. Ikirtimu ratlanki irgi nera. Turbut tai ir yra m52 ratas :galvoti:


Prikabinti failai:
102_5633.JPG
102_5633.JPG [ 79.5 KiB | Peržiūrėta 607 kartus(ų) ]
102_5634.JPG
102_5634.JPG [ 81.18 KiB | Peržiūrėta 607 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2013 Gru 19 Ket, 0:54 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007 Rgp 19 Sek, 20:45
Pranešimai: 981
Miestas: Vilnius
slynikas rašė:
Na gal kiek pridėsiu apie skirtumus tarp M-52 ir ankstyvuosius M-61. Skirtumai nebuvo vien variklio ir išmetimo alkūnių. Juolab, kad tokios "gudrios" alkūnės ėjo tikrai ne ant visų M-52. Skiriasi šių motociklų rėmai, M-52 neturi gale rėmo sustiprinimo trikampių, sustiprinimo po baku, tačiau kitaip nei kolega rašė, rėmas tikrai turėjo lopšio tvirtinimo obuolius, bakas siauresnis, kartais būdavo siauresnė bagažinė (ant m-61 ligir nebuvo siauresnė nei įprastai, bet galiu klysti, tačiau tiek vieno, tiek kito modelio viena(!) bagažinės tvirtinimo koja būdavo lenkta (galima turbūt išskirti tik pačius pirmus m-52)), prie variklio, žinoma, ėjo ir karbiuratoriai kiti - k52. Aliumines stebules daugiausiai teko matyti tik piešinukusoe ir keliose nuotraukose. Visgi, manau, jog dauguma M-52 turėjo geležines stebules su didesniais nei M-72 guoliais, taip pat greičiausiai nebuvo komplektuojamas priekinis ratas su ta gražia sportine padanga.
Turbūt tokie pagrindiniai skirtumai tarp šių motociklų. Bet kaip visada, kai paimi konkretų mazgą - klausimų ir skirtumų atsiranda dažnai dar daugiau, nes reikia nepamiršti, jog rusai visgi dėjo tai, ką turėjo :)
Visos pastabos yra laukiamos :)


Jusu minimus skirtumus paminejau auksciau, prie specifiniu m 52 detaliu, pirmame poste.
Kategoriskai kazka teigti tikrai yra sudetinga, kai realiai islikusiu motociklu keli tera, automatiskai ir medziagos tera minimaliai. Rusu piesinukais as neypatingai tepasitikiu, bet kai nera kito pasirinkimo, tenka tenkintis bet kuria medziaga.
Del lopsio tvirtinimu isties suklydau, pasitaisysiu. Ar pirmine M 52 paskirtis buvo kaip solinio motociklo? Ar vis gi tikslas buvo uzkabinti lopsi?

Kaip Jums sekasi komplektuoti M 52 motocikla (pvz. procentaliai)? Ar yra vilties, kad Lietuvoje atgims autentiskas m 52?


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2013 Gru 19 Ket, 7:37 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Kov 07 Pir, 18:58
Pranešimai: 312
Miestas: Utena - Vilnius
Taip, jūsų ratas greičiausiai atkeliavo iš Utenos, jei teisingai atpažinau - tokiu atveju, tai tikrai M-52 ratas.
Dėl motociklo paskirties tempti lopšį, esu įsitikinęs, kad taip ir buvo projektuotas. Tik projektavo su Steib lopšiu, kuris yra lengvesnis, o užkabinus eilinį M-72 lopšį, jis jo nepavilko.
Komplektuoti sekasi sunkiai. Sukomplektuoti iki galo, turbūt nepavyks niekada, atkurti - visgi dar tikiuosi.

_________________
Ieškau IMZ M-52 (ir pirmos laidos M-61) dalių.
8-626-11660


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2013 Gru 19 Ket, 10:36 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Vas 16 Pir, 20:40
Pranešimai: 1019
Miestas: Vilnius
slynikas rašė:
Taip, jūsų ratas greičiausiai atkeliavo iš Utenos, jei teisingai atpažinau - tokiu atveju, tai tikrai M-52 ratas.
Dėl motociklo paskirties tempti lopšį, esu įsitikinęs, kad taip ir buvo projektuotas. Tik projektavo su Steib lopšiu, kuris yra lengvesnis, o užkabinus eilinį M-72 lopšį, jis jo nepavilko.
Komplektuoti sekasi sunkiai. Sukomplektuoti iki galo, turbūt nepavyks niekada, atkurti - visgi dar tikiuosi.


Rata radau Moletu rajone. Tarp Moletu ir Utenos. Labai smalsu pasidare, kaip jus atspejot?


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2013 Gru 19 Ket, 14:23 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007 Rgp 19 Sek, 20:45
Pranešimai: 981
Miestas: Vilnius
Prie to paties norejau pasiteirauti ar skiriasi 6 v opozitu blokai (Butent IMZ M: 61,62,63,66).
Suprantu, kad galvutes, krutines bei bloku numeracija kitokia, bet ar patys blokai turi kazkokiu specifiniu liejimo bruozu? Lyg tos bloku vietos kur horizontaliai priglunda generatorius kazkiek skiriasi? Ar klystu? Mat kazkur uzfiksavau sia info, bet neatgaminu...


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 920 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 92  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos



   Panašios temos   Autorius   Atsakymai   Peržiūrėta   Paskutinis pranešimas 
Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduodu Sovietiniu motociklu karbiuratoriai

forume Parduodu dalis ir kita

dalius-nsu

1

11377

2022 Gru 02 Pen, 11:06

dalius-nsu Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduota Sovietinių auto-moto dalys, literatūra

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Skelbimų archyvas

Redenas

11

14299

2022 Kov 04 Pen, 8:08

Raimis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Perku ⭐ Komplekta sovietiniu numeriu su gražiais skaičiais

forume Skelbimų archyvas

Bombastick

0

3311

2022 Kov 03 Ket, 17:47

Bombastick Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduodu Opozitų detalės

forume Skelbimai

kaimas

3

6061

2023 Gru 01 Pen, 15:29

kaimas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduodu Opozitų purvasargiai

forume Skelbimų archyvas

algisb2

0

7201

2022 Sau 12 Tre, 20:11

algisb2 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduota Opozitų uždegimo ritės

forume Parduodu dalis ir kita

gkeleris

0

7185

2022 Lie 10 Sek, 14:29

gkeleris Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduodu M72, K750 ir kitų opozitų dalys.

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Skelbimai

rimasnerimas

12

29649

2023 Bal 18 Ant, 5:20

rimasnerimas Peržiūrėti naujausius pranešimus



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 168 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron



Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas


 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Bal 13 Šeš, 17:19

Jonas Kakava Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Tarybiniai dokumentai - auto registravimas

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 28 Ket, 10:43

marjaxxx Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 9:08

satsek12 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Senos automobilinės radijos perdarymas į FM

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 9:06

satsek12 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Išmetimo kolektoriaus dažymas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 26 Pir, 10:34

Valkata Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Dazymas

[ Eiti į: 1 ... 33, 34, 35 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 19 Pir, 22:41

kukutis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Nesikuria audi 1.6d 1985m

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 04 Sek, 18:03

Audifanas123 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 21 Sek, 21:31

Smygolas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Pakonsultuokite dėl smėliavimo

[ Eiti į: 1 ... 13, 14, 15 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 16 Ant, 19:02

npn Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2023 Rgs 25 Pir, 7:28

virginijus007 Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija


Į viršų