Su kardanu viskas tvarkoje, nelauš nei gumos, nei ko kito.evris rašė:Kardano padetis turi buti tiesi kryzmes ir gumines movos atzvilgiu, kai baikas bus ant ratu. Idealus jegos perdavimas ir maziausias dilimas. Cia turi shansa, nes darai rema is naujo.
Galine dalis nelaikys ant vieno lenkto apvalaus vanzdzio, cia juk hardtail'as. pasidomek konstrukcijos ypatumais.
toje vietoje naudociau staciakampi horizontaliai remo daliai, o ne apvalu profili.
Ratai turetu buti kuo mazesnio R ir kuo aukstesnio profilio padangos.
pagalvok apie gilinta karteri ir klirensa nuo zemes su juo. Tavo baikas svyruos kelio atzvilgiu radiusu, kurio centras bus galine rato ashis. Isivaizduok, per 2 metrus (ar kiek ten bus) kokia turi buti priekiniu shakiu eiga! jei darai standartines shakes - turi pilti kieta tepala apie W20, bet tada bus taburete. Jei nori pilti W10 ir minksciau sugerti nelygumus - daryk priekines shakes nuo kokios enduro su didele eiga.
Visi patarimai negalioja, jei norisi "get your kicks on Route 66's"
Sekmes! Laukiu nesulaukiu, kada vaziuosim.
Galine dalis bus hardtail'as ir ji laikys 4 stori vamzdžiai, sustiprintas rėmas, bei ištekinta nauja galinė ašis iš gero plieno. Šis motociklas tikrai nebus patogus iškart galiu pasakyti, bus kietas, turėtų būti neblogų vairavimo savybių lyginant su ruskeliu

