Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
evris
|
Parašytas: 2015 Kov 15 Sek, 16:57 |
|
|
Forumo rėmėjas |
|
Užsiregistravo: 2011 Lap 26 Šeš, 15:43 Pranešimai: 879 Miestas: Vilnius
|
Sveiki, noriu, kad pasidalintumete savo mintimis apie gilinta opozito karteri. Ural ar K750 yra dvi modifikacijos gilintu karteriu. Pusgilis(foto) yra apie 7-10mm gilesnis, gilus apie 20mm Esme tame, kad daugiau tepalo, be to islietos briaunos dugne= geresnis ausinimas. Sito truksta visiems opozitams. Atradau dar viena dalyka, standartiniame karteryje tepalo isleidimo anga yra 5mm virs dugno - reiskia isledziant tepala dumblas ir senas tepalas lieka ant dugno 5mm storiu, nebent guldyti baika link isbegimo angos, kas nepatogu. Lietame karteryje - anga yra centre, zemiausioje vietoje. Ka manote, ar verta toki montuoti, ar ne. Vis tik kainuoja apie 40 eur.
Prikabinti failai: |
IMG_0485.JPG [ 109.58 KiB | Peržiūrėta 813 kartus(ų) ]
|
IMG_0488.JPG [ 112.35 KiB | Peržiūrėta 813 kartus(ų) ]
|
IMG_0487.JPG [ 95.1 KiB | Peržiūrėta 813 kartus(ų) ]
|
_________________ Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
Andrius831
|
Parašytas: 2015 Kov 15 Sek, 18:34 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2008 Sau 12 Šeš, 23:59 Pranešimai: 444 Miestas: KLAIPĖDA
|
Nesu "opozitchikas",bent jau kolkas,taciau noreciau parasyti savo pastebejimus,is savo darbo specifikos puses.Didesnis tepalo kiekis cirkuliacineje tepimo sistemoje turi tik privalumu.Tad rekomenduociau deti maksimaliai gilinta.Manau ,tas aspektas,jog motociklo karteris taps labiau pazeidziamesnis ,bus lyg plugas,nera svaresnis argumentas uz didesni tepalo kieki karteryje.Sis karteris yra slapio tipo,todel didesnis tepalo kiekis bus prevencija pries lygio plaukiojima siurblio isiurbimo atzvilgiu(jei tai imanoma nukritus ar nuvertus,ikalne,nuokalne).Didesnis tepalo kiekis karteryje mazina perkaitimo galimybe,prie to pacio darbo rezimo mazesne temperaturos pokycio amplitude tarp pradzios ir pabaigos.Prie tokio nedidelio kiekio tepalo karteryje tas neitin aktualu,bet padideja ir pacio tepalo tepamosios savybes.Tepalas turi savybe sugerti degimo produktus ir akimi nematomus dilimo daleles. Kadangi mano pastebejimai is laivu inzinieriaus boksto ziurint ir tepalo kiekiai varikliose apie 10-20 m3,ir karteriai pagrinde yra sauso tipo. Jei bus galimybe,rekomenduociau sumontuoti karteryje magneta.Nes po kiek laiko dilimo dulkes prilips ir nekeliaus tepimo kanalais i jautrias mechanizmo vietas.
_________________ Klaipėda
|
|
Į viršų |
|
|
boolidas
|
Parašytas: 2015 Kov 15 Sek, 18:53 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Vas 18 Tre, 11:13 Pranešimai: 1040 Miestas: Vilnius
|
Magnetu galite isigyti http://www.pigienergija.lt > Pats ten prikau ir montavau. Patariu pirkti tik ferito magnetus, ir pries tai pasiklausti pardavejo del atsparumo temperaturai, nes neodimio magnetai, nors is stipriau traukia, labai bijo temperaturos svyravymu ir netgi salyginai nedidele temperatura, tokia kaip pvz. 50 C gali sugadinti magneta ir sis nebeveiks. Beje, tokius magnetus sumontavau ir greiciu dezeje ir reduktoriuje, ant tepalo isleidimo varzto galo. Tiesa, greiciu dezes ir reduktoriaus magnetai is neodimio, ten temperaturu dideliu nebuna (pvz. foto). Bet pavazinejes patikrinsiu ar viskas gerai. Taip pat, bukit atsargus tvirtindami, neverzkit smarkiai, nes magnetai lengvai truksta.
Prikabinti failai: |
P1050433.JPG [ 65.17 KiB | Peržiūrėta 788 kartus(ų) ]
|
_________________ 868338514
|
|
Į viršų |
|
|
evris
|
Parašytas: 2015 Kov 15 Sek, 19:24 |
|
|
Forumo rėmėjas |
|
Užsiregistravo: 2011 Lap 26 Šeš, 15:43 Pranešimai: 879 Miestas: Vilnius
|
Gera mintis del magnetu, ar juos iseina i standartini kamsti isriegti/klijuoti?
_________________ Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
|
|
Į viršų |
|
|
boolidas
|
Parašytas: 2015 Kov 15 Sek, 19:34 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Vas 18 Tre, 11:13 Pranešimai: 1040 Miestas: Vilnius
|
As pasidariau sriegi ir prisukau. Magnetu yra ivairaus dydzio toj parduotuvej. Galit ir pagal kataloga paieskoti.
_________________ 868338514
|
|
Į viršų |
|
|
gedulis9
|
Parašytas: 2015 Kov 15 Sek, 22:16 |
|
Užsiregistravo: 2008 Sau 22 Ant, 16:29 Pranešimai: 513 Miestas: kaunas
|
Didesnis karteris gerai,bet pvz uralui nepatogu ,nes reik visa tepalo siurbli leist zemyn,perdarinet,kitaip jokios naudos vistiek tepala ims pati karsciausia nuo pavirsiaus.as dniepro varikliui pasidares is stadartinio gilinta.isilgai ivirinau 4 varinius vamzdelius ir paemimo vanzdeli paguldziau beveik ant dugno,, taippat idejau paprasta magneta nuo mazo garsekalbio.isvazinejau karsciausia vasara .niekas neklinijo ir tepalo slegis niekad nenukrito esant laisviems sukiams tiek ka degtu lempute.tepalas aisku 20w50.po poros metu nuemiau karteri tai magneto net nesimate.visas kaip ezyd aplipes drozlem.tad manau gilintas karteris gerai.bet butina perdaryt siurbli
_________________ mt11 riga16 t16mg t40 voschod 2 kiaule su smz sukergta[color=#80BFFF]
|
|
Į viršų |
|
|
martian
|
Parašytas: 2015 Kov 16 Pir, 16:53 |
|
Užsiregistravo: 2005 Sau 17 Pir, 23:30 Pranešimai: 178 Miestas: Nemenčinė-Vilnius
|
Urala jau trecia sezona eksploatuosiu su gilintu karteriu (giliausias variantas, 20W50 alyva) - tik jokiu problemu neturejau. Neturint originalaus alyvos siurblio su zemu paemimu, standartini siurblio dangteli apatini tereikia siek tiek modifikuoti - reikiamo ilgio vamzdelis nuo paemimo angos zemyn.
_________________ Урал ИМЗ 8.103-10 1988 m. Днепр ??? ???? VW Scirocco "White Cat" 1985 m. Ford Fiesta Mk1 1982 m.
|
|
Į viršų |
|
|
boolidas
|
Parašytas: 2015 Kov 16 Pir, 19:37 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Vas 18 Tre, 11:13 Pranešimai: 1040 Miestas: Vilnius
|
Kadangi as didinau siurbli dvigubai, tai jokio paemimo is giliau nedariau. O tepalo zadu pilti daugiau nei norma ant matuokles. Beveik iki pat karterio virsaus, ten kur groteles stovi. Gal pora cm zemiau.
_________________ 868338514
|
|
Į viršų |
|
|
jakovlevas
|
Parašytas: 2015 Kov 17 Ant, 23:41 |
|
Užsiregistravo: 2009 Lie 11 Šeš, 20:06 Pranešimai: 452 Miestas: Vilnius
|
Aš pats šią žiemą susimontavau gilintą karterį ant Dnepro. Dėl tepalo kiekio nesiginčysiu, nors manau svarbiausia, kad karteris iš aliuminio, jis geriau perduoda temperatūrą. Pagilinau ir tepalo paėmimo vamzduką, ir filtrą žemiau nuleidau.
Bet turiu ir vieną neutralų argumentą - iš esmės gilintas karteris yra savotiškas bonusas. Aš penkerius merus atvažinėjau su paprastu skardiniu karteriu ir jokių problemų dėl kaitimo nebuvo, nors važiuodavau daug, tikrai daug, po 100-150 km non stop, kartais net tokiom popietėm prie +35, kai niekas nosies iš namų nekišdavo.
Beje, tą tepalo nuleidimo įsukimą ant Ural karterio galima ir nufrezuoti šiek tiek, ten mėsos užteks.
Galiu taip pat patvirtinti, kad magnetas karteryje nuolat būna apkibęs viskuo, net magneto beveik nesimato.
|
|
Į viršų |
|
|
gedulis9
|
Parašytas: 2015 Kov 18 Tre, 20:58 |
|
Užsiregistravo: 2008 Sau 22 Ant, 16:29 Pranešimai: 513 Miestas: kaunas
|
martian rašė: Urala jau trecia sezona eksploatuosiu su gilintu karteriu (giliausias variantas, 20W50 alyva) - tik jokiu problemu neturejau. Neturint originalaus alyvos siurblio su zemu paemimu, standartini siurblio dangteli apatini tereikia siek tiek modifikuoti - reikiamo ilgio vamzdelis nuo paemimo angos zemyn. vat uztai kad virint vamzdeli yra negerai,as buciau jau senai uzsidejas uralui gilinta karteri.atkaista metalas ir ir isdyla greit....na gal nebent isriegt i vidu isetu
_________________ mt11 riga16 t16mg t40 voschod 2 kiaule su smz sukergta[color=#80BFFF]
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 88 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
hid3
» 2024 Kov 02 Šeš, 0:03
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
satsek12
» 2024 Kov 26 Ant, 9:08
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
Valkata
» 2024 Vas 26 Pir, 10:34
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
Audifanas123
» 2024 Vas 04 Sek, 18:03
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
Smygolas
» 2024 Sau 21 Sek, 21:31
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
Kro0liK
» 2023 Rgs 22 Pen, 17:37
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
zpla
» 2023 Rgs 22 Pen, 20:31
|
|
Reikia Kauniečių pagalbos.
sgso
» 2023 Rgs 14 Ket, 13:01
|
|
Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma
inkilas
» 2023 Rgs 02 Šeš, 20:01
|
|
Iž-49 degimui “puskačiaus” indukcinė ritė
Smygolas
» 2023 Rgp 16 Tre, 12:45
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 10:43
marjaxxx
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 9:08
satsek12
|
|
Senos automobilinės radijos perdarymas į FM
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 9:06
satsek12
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 26 Pir, 10:34
Valkata
|
|
Dazymas
[ Eiti į: 1 ... 33, 34, 35 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 19 Pir, 22:41
kukutis
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 04 Sek, 18:03
Audifanas123
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 21:31
Smygolas
|
|
Pakonsultuokite dėl smėliavimo
[ Eiti į: 1 ... 13, 14, 15 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 16 Ant, 19:02
npn
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgs 25 Pir, 7:28
virginijus007
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgs 22 Pen, 20:31
zpla
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|