Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2024 Kov 28 Ket, 10:01

Visos datos yra UTC + 2 valandos



Forumo taisyklės


I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 148 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2006 Kov 03 Pen, 21:33 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Rgp 07 Šeš, 20:55
Pranešimai: 360
Miestas: Utena- Vilnius
Kadangi yra laiko pamąstymams, tai nutariau pasiaiškinti kelis dalykus. Taigi jei galėtumėt atsakyti į sekančius klausimus, būčiau l. dėkingas:

1.) Kiek apytiksliai laiko užtrunka viso GAZ-21 kėbulo smėliavimas? (atiduodant meistrams)
2.) Kiek laiko dirbant pačiam?
3.) Ar pirma reikėtų smėliuoti, ar virinti? O gal nusmėliuot, virint, o tada suvirintas vietas pakartotinai smėliuot? Nes manau, kad kol nenuvalyta, ne visur matosi, kur reikia virint?
4.) Ar geriau atiduoti meistram tai daryt, ar pačiam bandyt kažką burt? Yra namuose kompresorius, galintis išlaikyt gal apie 10 atmosferų, aišku resyveris gan didelis. Taigi ko dar reikėtų iki pilnos laimės?
5.) Kiek tas malonumas turėtų kainuoti atiduodant meistram, bei dirbant pačiam? Tiksliai labai nereikia, nuo iki įvertinkit.
6.) Kiek kainuoja gruntavimas po smėliavimo?

Na kol kas tiek, jei dar ką prisiminsiu, paklausiu diskusijos eigoje. :wink:

_________________
Neformatas! :baninti?:


Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Kov 03 Pen, 21:57 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Sau 21 Šeš, 18:18
Pranešimai: 1207
Miestas: Kaunas
Smėliuot reikia prieš virinant, o po virinimo nebent smėliasrovės pagalba galima užlyginti virinimo siūles. Beje nusmeliavus tikrai pasimatys ten kur reikia virinti, (prasimuš ,,popierinis" metalas). Smėliavimo darbus patarčiau patikėti profesionalams, mat darbus atlikdamas patas, dar su neprofesionalia yranga gali padaryti dar blogiau. Būna, smėliasrovės pagalba rūdys nenuvalomos, o tiesiog ,,ymušamos" į jo vidų. O tada jau šakės. Taip pat po gruntavimo reiktu vengti netgi dregnų patalpų, ir kuo greičiau, nedelsiant reikia padengti gruntu, Bet antikoroziniu, o ne paprastu. Antikorozinis nepraleidžia net oro, jau nekalbu apie vandenį. Vėliau jau galima reikiamas vietas šveisti ir gruntuoti. Taigi tiek būtų pradžiai.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Kov 04 Šeš, 10:54 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Rgp 07 Šeš, 20:55
Pranešimai: 360
Miestas: Utena- Vilnius
Pofka1 rašė:
Smėliuot reikia prieš virinant, o po virinimo nebent smėliasrovės pagalba galima užlyginti virinimo siūles. Beje nusmeliavus tikrai pasimatys ten kur reikia virinti, (prasimuš ,,popierinis" metalas). Smėliavimo darbus patarčiau patikėti profesionalams, mat darbus atlikdamas patas, dar su neprofesionalia yranga gali padaryti dar blogiau. Būna, smėliasrovės pagalba rūdys nenuvalomos, o tiesiog ,,ymušamos" į jo vidų. O tada jau šakės. Taip pat po gruntavimo reiktu vengti netgi dregnų patalpų, ir kuo greičiau, nedelsiant reikia padengti gruntu, Bet antikoroziniu, o ne paprastu. Antikorozinis nepraleidžia net oro, jau nekalbu apie vandenį. Vėliau jau galima reikiamas vietas šveisti ir gruntuoti. Taigi tiek būtų pradžiai.


O tai kaip ten atsitinka, kad įmušamos tos rūdys? Kaip garantuot, kad meistrai to nepadarys? Čia kur pažymėta, gal norėjai pasakyt, kad po smėliavimo vengt drėgnų patalpų? O nugruntavus jau gal galima ir drėgnose laikyt? Tik neužsiminei kiek laiko tam procesui reikia ir kiek skatikų?

_________________
Neformatas! :baninti?:


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Kov 04 Šeš, 12:10 
Atsijungęs
Diskusijų Dievas
Diskusijų Dievas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Bir 13 Sek, 15:21
Pranešimai: 564
Negadink mašinos su tuo smėliavimu :wink:


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Kov 04 Šeš, 12:21 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 20 Ket, 15:22
Pranešimai: 940
Miestas: Vilnius
Algis rašė:
Negadink mašinos su tuo smėliavimu :wink:


kaip suprast?


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Kov 04 Šeš, 12:27 
Atsijungęs
Diskusijų Dievas
Diskusijų Dievas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Bir 13 Sek, 15:21
Pranešimai: 564
Pazeidi metalą,jei dazai gerai prigulę ir nėra rudzių tai kam gadint,pirtį tikriausiai nieks nešveičia purvo kol oda nusilups.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Kov 04 Šeš, 12:58 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Rgp 07 Šeš, 20:55
Pranešimai: 360
Miestas: Utena- Vilnius
Algis rašė:
Pazeidi metalą,jei dazai gerai prigulę ir nėra rudzių tai kam gadint,pirtį tikriausiai nieks nešveičia purvo kol oda nusilups.


Tai va tame ir reikalas, kad rūdžių YRA! Ir šiaip pvz, kad ir salonas visas derva kažkokia išteptas, neaišku kaip ją nuvalyt.. Su bulgarke nesivalo visiškai, veliasi tiktai ir tiek..


Prikabinti failai:
PIC_0008.jpg
PIC_0008.jpg [ 234.66 KiB | Peržiūrėta 54483 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Kov 04 Šeš, 13:07 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 20 Ket, 15:22
Pranešimai: 940
Miestas: Vilnius
del rudziu sutinku, - nusiima:)
o dazus tai niekas tikriausiai ir nenuima:) kam to reikia:)

o derva tai su smeliasrove nuim sunkoka, na jai tik smelio kruva turi ir jai kompresorio galingumas 12 ir daugiau atm. :)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Kov 04 Šeš, 14:00 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Sau 21 Šeš, 18:18
Pranešimai: 1207
Miestas: Kaunas
O tai kaip ten atsitinka, kad įmušamos tos rūdys? Kaip garantuot, kad meistrai to nepadarys? Čia kur pažymėta, gal norėjai pasakyt, kad po smėliavimo vengt drėgnų patalpų? O nugruntavus jau gal galima ir drėgnose laikyt? Tik neužsiminei kiek laiko tam procesui reikia ir kiek skatikų?[/quote]

Taip. Na aišku visada geriau kai patalpoj yra maždaug 17 - 20 laipsnių šilumos, o patalpa sausut sausutėlė. Bet kokybiškai nugruntuotai mašinai drėgna patlapa tikrai nepakenks,kaip kad, ką tik nusmėliuotai.
Rūdys yra ymušamos tuomet, kuomet smėlis pučiamas per dideliu spaudimu (daug atmosferu), ar naudojamas nekvracinis ir prastai atsijotas smėlis. Tokios bėdos gali nutikti jei bandysi pats smėliuoti detales. Bėje, pvz. sparnai, nuo netinkamo smėliavimo gali ir "susibanguoti", tuomet pataisyti nebus ymanoma.
O dėl kainų tai manau reiktų pasidomėti vilniuje, restauratorių dirbtuvėje. nes pavieniai garžnykai nemanau, kad apsiimtų smėliuoti visą kebulą.
Pats restauruojant savo volgą nieko nesmėliavau, na nebent reiks dugną vasarą bandyt. Šiaip išdalies pritariu Algiui. negadink mašinos. Smėliuot gali stambesnes, važiuoklės dalis, ir visur ten kur metalas yra gan storokas. Turint kantrybės tą patį rezultatą galima pasiekti ir su vieliniu šepečiu ant bulgarkes. Kad palengintum darbą aišku reikia naudoti specialią rūgštį, kuri dažus paverčia į muilą.
Na o smalai nuvalyti gali naudoti benziną, arba jei nepavyks specialius tirpiklius dervoms.
Sėkmės darbuose !


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Kov 04 Šeš, 15:13 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2004 Rgs 16 Ket, 17:29
Pranešimai: 556
Miestas: Šiauliai
Siauliuose kavdratinis metras 30LT. Jei kalbant apie visa kebula tai kainos butu kitokios. I patalpa galima ir Kamaza ivaryti.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 148 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Jusas ir 20 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas


 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 9:08

satsek12 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Senos automobilinės radijos perdarymas į FM

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 9:06

satsek12 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tarybiniai dokumentai - auto registravimas

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 23 Šeš, 19:59

Begemot Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Išmetimo kolektoriaus dažymas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 26 Pir, 10:34

Valkata Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Dazymas

[ Eiti į: 1 ... 33, 34, 35 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 19 Pir, 22:41

kukutis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Nesikuria audi 1.6d 1985m

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 04 Sek, 18:03

Audifanas123 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 21 Sek, 21:31

Smygolas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Pakonsultuokite dėl smėliavimo

[ Eiti į: 1 ... 13, 14, 15 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 16 Ant, 19:02

npn Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2023 Rgs 25 Pir, 7:28

virginijus007 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2023 Rgs 22 Pen, 20:31

zpla Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija


Į viršų