Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2024 Kov 28 Ket, 14:47

Visos datos yra UTC + 2 valandos



Forumo taisyklės


III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 239 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2017 Rgs 26 Ant, 19:58 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 400
Miestas: Kaunas
Sveiki. Taip jau nutiko, kad nepabaigus iki galo savo pirmo projekto nelauktai atsirado dar vienas. Ir kad ir kaip nesinorėtų nebaigus vieno imtis kito, bet atsiradusia proga nepasinaudoti tiesiog negalėjau.

Taigi... į rankas pakliuvo labai įdomus ir retas egzempliorius - Suzuki GV 1200 Madura. Kadangi jam jau sukakojo 32 metai, todėl pagal visas forumo taisykles tai jau yra oldtaimeris, plius manau jis įneš šiokio tokio įvairumo.

Truputis istorijos:

1980 metų pradžioje Honda sudrebino motociklų pasaulį pristatydama naują modelį, kurio pavadinimą žino daugelis. Tai Honda Magna. Magna buvo pirmasis motociklas, turėjęs V4 formos variklį, tuo pačiu pradėjęs naujo tipo motociklų, dar vadinamų "Power Cruisers" ar "Muscle Bikes" erą. Naudojamas variklis buvo V4, 90°, 16 DOHC, skysčiu aušinamas, 116 AG galingumo. 80-ųjų pradžioje tai buvo greičiausias serijinis motociklas.

Kiti gamintojai negalėjo nereaguoti, todėl po kelių metų atsirado dar 3 modeliai, tai Kawasaki ZL 900 (Eliminator) (nors jis neturėjo V4 formos variklio, tačiau vis tiek priskiriamas šiai kategorijai), Yamaha V-MAX ir minėtasis Suzuki GV 1200 Madura

Apie pačia Madurą. Motociklas gamintas tik 2 metus (1985-1986). Taip pat buvo gaminta GV 700 versija (700 cm3 variklis), tačiau ji išgyveno tik vienerius metus. Kadangi Honda užpatentavo savo 90° variklį, todėl Maduros variklis buvo "pakrypęs" 82°, dėl ko buvo tikimasi šiokių tokių vibracijų ir variklis tvirtintas prie rėmo per gumines įvores. Madura taip pat turėjo kelias naujoves - tai automobilio tipo užsukamas tepalo filtras, hidraulinė sankaba, vožtuvų hidrokompensatoriai, kas ištaisė Magnos bėdą dėl vožtuvų reguliavimo. Taip pat buvo naudojami šešiakampio formos vamzdžiai rėmui, bėgių indikatorius (6 bėgių pavarų dėžė), galinis amortizatorius montuotas centre, o jo kietumas reguliuojamas specialia rankenėle (nereikia įrankių).
Kodėl Madura tebuvo gaminta 2 metus? 1985-1986 metai buvo JAV ekonominės krizės metai ir jų metu rinkoje parduotas istoriškai pats mažiausias skaičius motociklų. Taip pat buvo priimti nauji mokesčiai, darantys didelės kubatūros motociklus labai nerentabilius. Maduros vyresnysis brolis GV 1400 Cavalcade išsilaikė iki 1989m.

Taigi iš šių dinozaurų išliko tik Yamaha V-MAX. Suzuki sugrįžo į rinką išleisdama Intruder modelius, o Honda pradėjo gaminti Shadow seriją

Iš viso per 2 metus buvo pagaminta tik apie 5100 Suzuki Madura motociklų.


Paskutinį kartą redagavo Vima 2017 Spa 02 Pir, 5:58. Iš viso redaguota 1 kartą.

Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Rgs 26 Ant, 21:58 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 400
Miestas: Kaunas
Apie patį projektą:

Šis motociklas man į rankas papuolė jau apardytas. Buvo eksploatuotas Lietuvoje keletą metų, vėliau išlindo kelios problemos. Bandyta jas spręsti, tačiau dėl laiko stokos ir kitų dalykų toks ir liko stovėti garaže


Prikabinti failai:
IMG_5098.JPG
IMG_5098.JPG [ 122.72 KiB | Peržiūrėta 11002 kartus(ų) ]
IMG_5099.JPG
IMG_5099.JPG [ 125.14 KiB | Peržiūrėta 11002 kartus(ų) ]
IMG_5100.JPG
IMG_5100.JPG [ 154.39 KiB | Peržiūrėta 11002 kartus(ų) ]
IMG_5101.JPG
IMG_5101.JPG [ 121.39 KiB | Peržiūrėta 11002 kartus(ų) ]
IMG_5102.JPG
IMG_5102.JPG [ 131.96 KiB | Peržiūrėta 11002 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Rgs 26 Ant, 22:35 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 400
Miestas: Kaunas
Šiaip visos dalys yra, trūksta tik šoninių dangtelių, teks siųstis iš JAV. Dalių rasti sudėtinga ir jos brangios, bet dar kai kas sugraiboma. Visame pasaulyje susiformavę įvairūs klubai, kurie stengiasi išsaugoti šiuos motociklus, ypač, kai jų yra tiek nedaug. Lietuvoje ilgą laiką šis motociklas buvo vienintelis, vėliau mačiau skelbimą antro tokio, tik nežinau ar jis buvo nupirktas ir ar važinėja mūsų keliais. Įvertinus visą tai tiesiog privalu jį prikelti ir išstumti į dienos šviesą.
Daryti restauracijos nesiruošiu, pradžiai noriu jį suremontuoti, pavažinėti o po to matysim. Stovis nėra blogas, tik rida nemaža, tai šiek tiek neramina.

Pagrindinės problemos:
1. kažkur gale, tikėtina per vieną iš paskirstymo grandinės įtempėjų sunkiasi tepalas. Menka bėda
2. Savininkas minėjo, jog variklis truputį metė dūmą. Tikėtina reikia pakeisti vožtuvų gumeles, patikrinti vožtuvų sandarumą, kompresiją
3. Šaltas variklis labai sunkiai užsivesdavo. Reikės išvalyti karbiuratorius, patikrinti jų reguliavimą, persinchronizuoti

Darbo etapai:

1. Išimti variklį ir pamatuoti kompresiją. Aišku, po ilgo stovėjimo ir esant šaltam varikliui rodmenys nebus tikslūs, na bet gal vis tiek pagal juos bus galima susidaryti šiokį tokį vaizdą apie variklio būklę. Savininkas trauka nesiskundė, tačiau miegosiu ramiau kai žinosiu, jog ten viskas normos ribose, tuo labiau, kad pats motociklo remontas yra genėtinai sudėtingas ir nepatogus.

2. Nuimti galvutes, jas patikrinti. Motociklas griuvęs ant dešinio šono, todėl priekinės dešinės duslintuvo alkūnės tvirtinimo vieta ištrupėjus. Prašysiu Jūsų patarimo kaip tą vietą sutvarkyti.

3. Viską nušveisti, chromuotas dalis, kurių čia tikrai nemažai, poliruoti

4. Pakeisti visus skysčius

5. Surinkti atgal, sureguliuoti ir tikėtis, kad viskas veiks :roll:


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Rgs 26 Ant, 22:40 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 400
Miestas: Kaunas
Kaip jau minėjau, dalys jo brangios ir bet kur nerasi. Reikės nuiminėti galvutes, tad automatiškai teks keisti tarpines. Ar yra kokia firma Lietuvoje, kuri galėtų jas pagaminti? Gal kas esat susidūręs ir žinot arba turit kontaktus?


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Rgs 27 Tre, 19:49 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Bal 09 Sek, 19:40
Pranešimai: 431
Miestas: Alytus
Žinau kas daro Alytuj, reikia atsivežt pavyzdį.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Rgs 30 Šeš, 23:23 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 400
Miestas: Kaunas
Ruošiu išsikelti variklį. Ardau viską aplink, tuo pačiu atlieku apžiūrą. Nuėmiau karbiuratorių bloką, kol kas dar jo neardžiau. Pastebėjau, jog visos diafragmos buvo užstrigę, pralaisvinus atsidarinėja, bet visos skirtingais aukščiais. Na bus įdomu:)

Taip pat radau, jog vieno iš kolektorių guma yra įtrūkus, tačiau lygtais ne kiaurai. Ji pati tikriausiai priklijuota prie kolektoriaus, nes atskirai neparsiduoda (pagal katalogą vientisa detalė). Įdomu, gal ją galima pritaikyti nuo kokio kito modelio?


Prikabinti failai:
IMG_5105.JPG
IMG_5105.JPG [ 117.61 KiB | Peržiūrėta 10677 kartus(ų) ]
IMG_5106.JPG
IMG_5106.JPG [ 103.66 KiB | Peržiūrėta 10677 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Rgs 30 Šeš, 23:26 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 400
Miestas: Kaunas
Nuėmus aušinimo sistemos žarnas matosi gana didelė korozija. Manau reikės nusiimti vandens pompą ir pažiūrėti kaip ten viskas atrodo, tuo pačiu bandyti sistemą išplauti


Prikabinti failai:
IMG_5108.JPG
IMG_5108.JPG [ 115.94 KiB | Peržiūrėta 10677 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Rgs 30 Šeš, 23:36 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Kov 22 Sek, 21:48
Pranešimai: 400
Miestas: Kaunas
Ką daryti su duslintuvo tvirtinimo vieta? Nelabai suprantu, kas ten daryta. Gal lūžus smeigė, gręžta šone varžtui mažesniu diametru..tik nelabai suprantu kam..

Ar išeitų tą vietą apvirinti, apšlifuoti, gręžti naują skylę? Nesusikraipys galvutė?


Prikabinti failai:
IMG_5103.JPG
IMG_5103.JPG [ 87.79 KiB | Peržiūrėta 10677 kartus(ų) ]
IMG_5104.JPG
IMG_5104.JPG [ 99.67 KiB | Peržiūrėta 10677 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Spa 01 Sek, 12:51 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 14:49
Pranešimai: 1253
Miestas: Šilutė
Sveiki.
Kas dėl tarpinių po galvute, tai gamina: Asvela - Vilnius; Narbučio įmonė - Klaipėda. Klaipėdoje gamina tik jei metalizuojamos vietos apvalios. Jei reikės kontaktų - parašykit. Asmeniškai man senam auto pavyko pigiau originalą nupirkti iš ebay.
Dėl variklio: manau kad reikėtų kelti ne tik galvutes bet ir mauti šalin cilindrus, nes kaip minėjot kad meta dūmą tai ir tepalo pavalgymas bus. Be to jei šaltas blogai vedasi tai dar viena galima priežastis mažos kompresijos. To pagrindinės bėdos būna '' cilindrinės grupės'' reikalai - geriausiu atvėju keisti žiedus, blogiausiu šlifuoti cilindrus keisti stūmoklius su žiedais. Tai atlikęs žinosit kad tikrai važiuosit ir galva neskaudės dėl paliktų problemų. Be to reiktų pasižiūrėti sankabos elementus. Ten moka padilti guoliai, diskeliai. Atsiranda stuksenimas dirbant ant tuščių apsukų, bet nuspaudus sankabą tai išnyksta. Šių motociklų varikliai dirba aukštom apsukom ir jų darbiniai resursai daug mažesni nei automobilių.
Dėl nulaužtos duslintuvo smeigės tai manau pradžiai ją reikėtų išsukti jei ji ten yra ir gal jums pakaks naudoti seną sriegį.
Pats turiu Honda Shadow/750- 1985m tai tepalo filtras sukasi taip pat kaip pas auto, sankaba hidraulinė, kardanas, skysčiu aušinamas, 6 pavaros.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017 Spa 01 Sek, 22:11 
Atsijungęs
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008 Vas 09 Šeš, 17:27
Pranešimai: 948
Miestas: Vilnius- Birzai
oooooooo :galvoti: :puiku: kazkas idomiau, nei ssrs technika. Liux

_________________
Darbai http://www.motoera.info
http://www.facebook.com/motoera.info


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 239 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos



   Panašios temos   Autorius   Atsakymai   Peržiūrėta   Paskutinis pranešimas 
Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduota Renault R4 F6 furgonas 1985 m.

forume Parduodu transportą

Kasinetojas

1

2317

2022 Kov 30 Tre, 17:09

Kasinetojas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Parduodu Perdaryto izo nebaigtas projektas

forume Parduodu transportą

Emil

0

15018

2022 Bal 06 Tre, 20:46

Emil Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų neskaitytų pranešimų šioje temoje nėra. Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Projektas IŽ49 1953 m. restauravimas (Kartu su IŽ49 19?? m.)

forume Projektai

DariusN

5

18165

2021 Spa 31 Sek, 18:01

DariusN Peržiūrėti naujausius pranešimus



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 22 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

 Paskutinės sukurtos temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Vima » 2023 Vas 11 Šeš, 10:10

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m

Direktorius » 2024 Kov 11 Pir, 21:32

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)

Gahanfrost » 2023 Spa 16 Pir, 18:36

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas M72 projektėlis

gkeleris » 2023 Bir 07 Tre, 18:09

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.

gkeleris » 2023 Gru 03 Sek, 15:16

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų

kęstutis » 2022 Rgp 05 Pen, 14:27

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba

Julius0606 » 2023 Bal 04 Ant, 21:20

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas YŽ Planeta 1962 m.

Ledūklis » 2023 Sau 17 Ant, 13:50

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas Jawa 354 1962m, išvengusi metalo laužo

papaukst » 2022 Sau 29 Šeš, 21:28

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Кухня полевая КП-2-48

Hobis » 2022 Bir 04 Šeš, 0:52


 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 10:00

virginijus007 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas IZh 56 k

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 24 Sek, 21:43

Infektus Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Mercedes 170v W136 1952m

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 11 Pir, 21:34

Direktorius Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Dnepr 850cc (MT850)

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 29 Ket, 21:19

diesel Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas M72 projektėlis

[ Eiti į: 1, 2, 3 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 28 Sek, 16:48

gkeleris Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas Mini projektėlis. Vieno pavargusio K750M variklio istorija.

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 21 Sek, 14:49

gkeleris Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas ROVER 105R - 1957 metų

[ Eiti į: 1 ... 6, 7, 8 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2023 Gru 31 Sek, 10:34

Vima Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Tula TG 62m projektukas

[ Eiti į: 1, 2, 3, 4, 5 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2023 Rgp 11 Pen, 8:12

Jstas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Vykdomas projektas Moto garažo/mini muziejaus statyba

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2023 Lie 21 Pen, 12:19

Julius0606 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Baigtas projektas Hercules JXD variklio garsas

[ Eiti į: 1, 2, 3 ]

forume Projektai

Paskutinis pranešimas:

2023 Bal 17 Pir, 7:54

rcepa Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija


Į viršų