Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Įspėjimas apie žemą Šiaulių Autogedas darbų kokybę

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
mokinuks
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 60
Užsiregistravo: 04 Lap 2010, 18:26
Miestas: marijampole
Susisiekti:

Re: Įspėjimas apie žemą Šiaulių Autogedas darbų kokybę

Standartinė mokinuks »

interdailis rašė:Aš vieno nesuprantu kuom tas Audi ypatingas už “restauracija” mokėti 17-20 k Eur?
:D
Ypatingas-neypatingas, bet prie bet kokio automobilio dirbant-būtent dirbant, bet ne pučiant reikia nereikia sąmatos, tiek kainuos. Nežinau, gal domitės giliau restauravimu, aš domiuosi vien dėl to, kad kuo toliau, tuo labiau suprantu, kad savo dviejų volgų pats nesugebėsiu net suremontuot. Restauruoti tuo labiau. Na ir ką mes turim, kaina vien tik darbai- 10-13 k eur. Medžiagos dar atskirai, nes kiekvienas turimas variantas yra atitinkamos labai individualios būklės. Ir laikas tokiems darbams taip pat visai ne iš pasakų pasaulio. Dirba brigados- 4-6 kartais ir daugiau specialistų, aišku, gerai, kai jie yra siauros srities- t. y. suvirintojas, skardų paruošėjas, dažytojas, surinkėjas ir tt, nes kai daro vienas kuris tipo viską moka, tai gaunasi tas kas gaunas. Gerą nudažytą auto yra tekę matyti, grožėtis, glostyti. Tik mačiau, kaip ilgai ir kruopščiai buvo einama link to. Jokios buvusių per auto gyvenimą remontų net užuominos nelikę, paviršiai nuskusti visiškai iki metalo, tada tinkamos medžiagos apsaugai nuo metalo korozijos, siūlių apdirbimai, glaistai, dažymai,o tada poliravimas ir "stiklo keramika". Tik tai KAINUOOOOOOJA
interdailis
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 1739
Užsiregistravo: 15 Gru 2010, 21:10
Miestas: Švenčionėliai
Susisiekti:

Re: Įspėjimas apie žemą Šiaulių Autogedas darbų kokybę

Standartinė interdailis »

mokinuks rašė:
interdailis rašė:Aš vieno nesuprantu kuom tas Audi ypatingas už “restauracija” mokėti 17-20 k Eur?
:D
Ypatingas-neypatingas, bet prie bet kokio automobilio dirbant-būtent dirbant, bet ne pučiant reikia nereikia sąmatos, tiek kainuos. Nežinau, gal domitės giliau restauravimu, aš domiuosi vien dėl to, kad kuo toliau, tuo labiau suprantu, kad savo dviejų volgų pats nesugebėsiu net suremontuot. Restauruoti tuo labiau. Na ir ką mes turim, kaina vien tik darbai- 10-13 k eur. Medžiagos dar atskirai, nes kiekvienas turimas variantas yra atitinkamos labai individualios būklės. Ir laikas tokiems darbams taip pat visai ne iš pasakų pasaulio. Dirba brigados- 4-6 kartais ir daugiau specialistų, aišku, gerai, kai jie yra siauros srities- t. y. suvirintojas, skardų paruošėjas, dažytojas, surinkėjas ir tt, nes kai daro vienas kuris tipo viską moka, tai gaunasi tas kas gaunas. Gerą nudažytą auto yra tekę matyti, grožėtis, glostyti. Tik mačiau, kaip ilgai ir kruopščiai buvo einama link to. Jokios buvusių per auto gyvenimą remontų net užuominos nelikę, paviršiai nuskusti visiškai iki metalo, tada tinkamos medžiagos apsaugai nuo metalo korozijos, siūlių apdirbimai, glaistai, dažymai,o tada poliravimas ir "stiklo keramika". Tik tai KAINUOOOOOOJA
Nieko nesupratau?
Tai jeigu Volgos restauracija kainuoja 17-20 k, o DAR tuo labiau kažkokios Audi, kurių ant kiekvieno kampo dar primesta... (atleiskit už išsireiškimą) tai gal vertėtu už puse tų pinigų arba, tebūnie, už visus nusipirkti gerą nerestauruotą variantą?
Ar jų nėrą?
Ar tokios retos tos mašinos?
Ar aš blogai kažką suprantu?
Tuo labiau, kad geras nerestauruotas variantas, kad ir neidealus, bet nerestauruotas, bus kaip minimum 100% vertingesnis už bet kokį restauruotą.

Viskas, atsiprašau, baigiu diskusiją. :labas:
Juoda ir Balta
mokinuks
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 60
Užsiregistravo: 04 Lap 2010, 18:26
Miestas: marijampole
Susisiekti:

Re: Įspėjimas apie žemą Šiaulių Autogedas darbų kokybę

Standartinė mokinuks »

interdailis rašė:
mokinuks rašė:
interdailis rašė:Aš vieno nesuprantu kuom tas Audi ypatingas už “restauracija” mokėti 17-20 k Eur?
:D
Ypatingas-neypatingas, bet prie bet kokio automobilio dirbant-būtent dirbant, bet ne pučiant reikia nereikia sąmatos, tiek kainuos. Nežinau, gal domitės giliau restauravimu, aš domiuosi vien dėl to, kad kuo toliau, tuo labiau suprantu, kad savo dviejų volgų pats nesugebėsiu net suremontuot. Restauruoti tuo labiau. Na ir ką mes turim, kaina vien tik darbai- 10-13 k eur. Medžiagos dar atskirai, nes kiekvienas turimas variantas yra atitinkamos labai individualios būklės. Ir laikas tokiems darbams taip pat visai ne iš pasakų pasaulio. Dirba brigados- 4-6 kartais ir daugiau specialistų, aišku, gerai, kai jie yra siauros srities- t. y. suvirintojas, skardų paruošėjas, dažytojas, surinkėjas ir tt, nes kai daro vienas kuris tipo viską moka, tai gaunasi tas kas gaunas. Gerą nudažytą auto yra tekę matyti, grožėtis, glostyti. Tik mačiau, kaip ilgai ir kruopščiai buvo einama link to. Jokios buvusių per auto gyvenimą remontų net užuominos nelikę, paviršiai nuskusti visiškai iki metalo, tada tinkamos medžiagos apsaugai nuo metalo korozijos, siūlių apdirbimai, glaistai, dažymai,o tada poliravimas ir "stiklo keramika". Tik tai KAINUOOOOOOJA
Nieko nesupratau?
Tai jeigu Volgos restauracija kainuoja 17-20 k, o DAR tuo labiau kažkokios Audi, kurių ant kiekvieno kampo dar primesta... (atleiskit už išsireiškimą) tai gal vertėtu už puse tų pinigų arba, tebūnie, už visus nusipirkti gerą nerestauruotą variantą?
Ar jų nėrą?
Ar tokios retos tos mašinos?
Ar aš blogai kažką suprantu?
Tuo labiau, kad geras nerestauruotas variantas, kad ir neidealus, bet nerestauruotas, bus kaip minimum 100% vertingesnis už bet kokį restauruotą.

Viskas, atsiprašau, baigiu diskusiją. :labas:
nėr skirtumo, kokios markės auto tvarkomas. Tiesiog meistro darbo valanda kainuoja X. O ar jis ten su vienokia marke, ar su kitokia dirbs, nėr jokio skirtumo. O dėl minties, kad nerestauruotas-vertingiau už restauruotą, tai čia jau visai.... Eksploatuojant ir kad ir kaip saugant automobilį, jis dėvisi, kažkas susinešioja, sudyla, prašosi remonto, atnaujinimo. Kokia dar čia jo tokio didelė vertė? Ko verti bet kokios markės "donorai" lyginant su tos pat markės restauruotais egzemplioriais?
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1253
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Įspėjimas apie žemą Šiaulių Autogedas darbų kokybę

Standartinė kęstutis »

Kalbant dėl terminų; "Donoras" tai automobilis prastos būklės ir tinkamas detalėms.
Išlikęs originalus ar restauruotas tai reikėtų juos lyginti vienodo stovio. Būna ir restauracijų blogai atliktų, pasitaiko ir originalių išlaikytų kaip naujų , dar juos vadina -automobilis laiko kapsulėje. Jei originalus bus idealaus stovio - jis bus vertesnis už restauruotą.
https://www.youtube.com/watch?v=-OahDuh5jCg
https://www.youtube.com/watch?v=O70mAhnmJYM
interdailis
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 1739
Užsiregistravo: 15 Gru 2010, 21:10
Miestas: Švenčionėliai
Susisiekti:

Re: Įspėjimas apie žemą Šiaulių Autogedas darbų kokybę

Standartinė interdailis »

nėr skirtumo, kokios markės auto tvarkomas. Tiesiog meistro darbo valanda kainuoja X. O ar jis ten su vienokia marke, ar su kitokia dirbs, nėr jokio skirtumo. O dėl minties, kad nerestauruotas-vertingiau už restauruotą, tai čia jau visai.... Eksploatuojant ir kad ir kaip saugant automobilį, jis dėvisi, kažkas susinešioja, sudyla, prašosi remonto, atnaujinimo. Kokia dar čia jo tokio didelė vertė? Ko verti bet kokios markės "donorai" lyginant su tos pat markės restauruotais egzemplioriais?[/quote]

Tai kur gamyklinis dažymas, gamyklinis surinkimas, gamykliniai varžtai, gumos, tarpinės ir chung-pong detalės, varžtai iš uab"senukai" ar panašiai, hermetinės siūlės, skardos, paruošimas, dažymas + auksarankio meistro fantazija.... Niekada nebus vienodai taip kaip buvo pagaminta.
Juoda ir Balta
Ignasio7362
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: 10 Lie 2024, 07:32

Re: Įspėjimas apie žemą Šiaulių Autogedas darbų kokybę

Standartinė Ignasio7362 »

Suprantu, kad postas senas, bet jei kam nors įdomu, galiu papasakoti labai daug apie šitą šaraškino kontorą ir tikiuosi, kad kažkam sutaupysiu labai daug pinigų, laiko ir nervų. 🙂
Skelbti atsakymą