Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
- virginijus007
- Forumietis
- Pranešimai: 1237
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Na joo, kėbulo darbų tikrai didelė krūva nusimato. Bet linkiu neprarasti motyvacijos! Susitvarkysit, ir turėsite gražų tvarkingą retą automobilį. Įdomu sekti darbų eigą toliau.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Po truputį artėju iki to momento, kai reikės sustoti ardyti ir pradėti lipinti atgal. Išėmiau dugno likučius. priekinio lonžerono būklė pakankamai nebloga, išskyrus vietą, kur buvo užlėkta ant akmens tikriausiai. Skersinis dugno lonžeronas, netgi labai puikios būklės, neskaitant pačio jo krašto, kur jungėsi su slenksčiu. Ten metalas jau skystokas, nors realiai dar laikytų. Na o galinis deja visiškai negyvas.
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Nesu tikras ką daryti su priekiniu lonžeronu. Jo ištiesinti kogero nepavyks, jes jis yra suvirintas iš dviejų U formos profilių ir aš jų tiek neatitampysiu, nebent pjaustant dalimis. Kogero teks lenktą vietą pjauti lauk ir vietoj jos virinti naują, nors ir nelabai norisi tai daryti.
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Su galiniu lonžeronu liūdesys. Jų nėra pirkti ir jis pats, nors iš pirmo žvilgsnio atrodo paprastas, bet ištikro visokių išraitymų ir sudėtinių dalių netrūksta. Realiai jį reikia keisti visą. Kogero idealiausia būtų jį aplamai išimti ir tada pasidėjus ant stalo kaip pavyzdį bandyti gamintis naują. Bet tada jau reikės gerai pagalvoti kaip tvirtinti kėbulą, kogero pirma reikės įdėti atgal slenkstį. Ar bandyti keisti gabalais, išimant tik po dalį ? Kaip kas darot tokiais atvejais?
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Po "vasaros atostogų" atėjo laikas ir Spaideriui:
- "pasimatavau" naują dugno skardą. Supratau, kad ją reikia persipjauti per pusę, nes taip ženkliai lengviau dirbti. Priekis tinka pakankamai gerai, iškyrus vieną šoną, kur originaliai yra lankas, o čia išlankstyta į statų kampą. Tuo pačiu pasižiūrėjau, ar priekinis lonžeronas nėra pakeltas į viršų. Vairuotojo pusės dugno buvo like tik fragmentai, todėl tik įstačius naują dugno panelę tapo aišku, kad jis tik suktas į šoną.
- "pasimatavau" naują dugno skardą. Supratau, kad ją reikia persipjauti per pusę, nes taip ženkliai lengviau dirbti. Priekis tinka pakankamai gerai, iškyrus vieną šoną, kur originaliai yra lankas, o čia išlankstyta į statų kampą. Tuo pačiu pasižiūrėjau, ar priekinis lonžeronas nėra pakeltas į viršų. Vairuotojo pusės dugno buvo like tik fragmentai, todėl tik įstačius naują dugno panelę tapo aišku, kad jis tik suktas į šoną.
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Pakeičiau priekino lonžerono lenktą vietą. Pats jis tikrai geros būklės, viduje dar likę konservacinio tepalo likučių. Pačiu darbu nesu labai patenkintas. Paaiškėjo, jog gautas senas skardos lenkimo staklytes pačias reikia restautuoti. Labai išdilę kreipiančiosios ir niekaip neina išlenkti reikiamu radiusu, todėl nepavyko tiksliai atkartoti lonžerono matmenų. Na virinimo siūlės ir kantelis nesimatys po apsauginio bituminio ar kažko panašaus sluoksniu, bet vistiek kas kartą pažiūriu ir nervina
Na ir reikės skirti vakarą MIG'o susiderinimui prie skardų, trūksta patirties
Na ir reikės skirti vakarą MIG'o susiderinimui prie skardų, trūksta patirties