Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Vykdomas projektas Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Kabeliams, vamzdeliams ir šlangutėms tvirtinti prie kėbulo daug kur naudojamos formuotos metalinės juostelės. Kadangi daug jų arba jau nupuvę, arba labai sulankstytos, įsigytas štampas naujoms gaminti
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Nupirktas naujas domkrato tvirtinimo taškas. Visgi neveltui tos dugno skardos kainavo pigiai. Nors išoriškai jos kaip ir identiškos, bet velnias slypi detalėse. Pabandžius surinkti mazgą pasirodė jog netinka lenkimo kampas. Skaudančia širdimi teko pjauti, lenkti pagal dugną ir virinti atgal.
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Dar vienas dalykas, ką norėjau padaryti prieš dėdamas šoninį slenkstį - sutvarkyti priekinio statramsčio apatinę dalį. Ten labai smarkiai sulankstyta garsiakalbio vieta, plius apačioje metalas pažeistas gana giliai korozijos. Nusprendžiau keisti ne gabaliukais, bet visą apačią. Laikinai prisitvirtinau slenkstį, pasidariau iš popieriaus maketą, bet vistiek pavyko šią detalę išlenkti tik iš trečio karto, ir jau nekreipiant dėmesio į tai, jog turėtas gautis gražus apskritimas garsiakalbiui gavosi ne visai toks, koks turėtų būti. Atrodo iš pirmo žvilgsnio paprasta detalė, bet ten panaudoti visokie kampai išskyrus 90
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Suvirinta priekinių grindų panelė prie vidinio slenksčio, įvirinta koreguota domkrato kėlimo detalė. Balkis suvirintas su skersiniu lonžeronu. Balkio galinė dalis kolkas nepritvirtinta, laikinai sukabinta su replėmis prie seno domkrato tvirtinimo kronšteino. Pagal aukštį ir nuotolį nuo centro viskas atitinka seno balkio išmatavimus. Netinka tik išilginis matmuo (į priekį arba atgal). Seno balkio galai buvo arba nupjauti, arba nupuvę, todėl orientavausi pagal apsauginio diržo tvirtinimo vietą. Ir panašu jog naujame ji perslinkta per 5 mm, nes jeigu pastatau pagal matavimus, balkis būna išlindęs gerokai per daug į priekį. Dabartinė vieta turėtų būti teisinga, tikėkimės.
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Toliau prie priekio nieko daugiau nebedariau, perėjau prie galinės balkio dalies. Ten kolkas yra tik keletas vietų, kur galima jį privirinti, visa kita išpuvę ir nieko nėra, arba likę skardos, kurias reikės keisti. Panašu, jog naujo balkio galinė dalis taip pat yra siauresnė, nei originalaus, tą reikės taip pat kažkaip išpręsti dedant intarpą. Tai akivaizdžiai matosi pridėjus vidurinį balkį prie vidinio, nuotrauką įmesiu vėliau. Kadangi nebuvau tikras, nuo ko pradėti lipdyti galinio rato arką ir tvirtinti balkį, nusprendžiau pradžioje pabandyti išsimatuoti, ar kėbulo skirtingų dalių aukščiai yra vienodame lygyje lyginant su rėmu. Gavosi taip, jog kairys galas yra pakilęs labiau, nei dešinė. per ~ 3-10 mm. Kilo įtarimas, ant kiek yra lygus mano rėmas, nes tvirtinimo taškus, prie kurių prisukau kėbulą dariau vienodus. Pridėjus lazerinį gulščiuką iš pirmo žvilgsnio atrodė viskas lygiai, bet atidžiau patikrinus pasirodė, jog kai kur jis turi išlinkimus iki 5 mm. Supratau, jog pirminis mano planas rėmą naudoti kaip atskaitos tašką matavimams nelabai tinka.
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Tada išsistačiau kėbulą horizontaliai per važiuoklės tvirtinimo taškus. Šiuo atveju rezultatas gavosi labiau džiuginantis, nes atstumai priekyje, viduryje ir gale gavosi vienodi, reiškiasi pagrindas yra viename lygyje. Tada pagal gautą horizontalę pradėjau tikrinti, kiek, kodėl ir kur ta kairė pusė pradeda kilti. Gavosi, kad jeigu ties galinių lonžeronų tvirtinimo tašku lygis yra vienodas, tad kuo toliau, juo kairys lonžeronas pradeda kilti, max iki 5 mm.
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Čia kairys lonžeronas iš viršaus ir apačios. Kad jis labai netgi pavargęs, manau abejonių nėra. Ar dėl to galėjo "pakilti" per 5 mm, gal būt.
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
O čia, tikriausiai, labiau tikėtina, dėl ko taip gavosi. Automobilis buvo gavęs smūgį į galą, ir panašu labiau į kairį kampą, per benzino baką pastumta bagažinės pertvara ir lonžerono galas užlenktas. Vėliau išėmiau baką, gniuždymo vietos ant jo akivaizdžiai matosi. Pridėta nuotrauka sveiko, nors atrodo irgi čiut čiut lenkto dešinio lonžerono.
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Automatiškai kyla klausimas kaip šią vietą tvarkyti ir ką daryti su pačiu lonžeronu. Naujų jų negamina, bandžiau ieškoti dėvėto, kolkas nesėkmingai.
Apatinę jo dalį kaip ir aptvarkiau, vietą, kur tvirtinasi važiuoklė paliksiu, keisiu tik viršų. Visa kita iki praktiškai pat spyruoklės lizdo teks irgi gaminti naujai. Kaip ištiesinti lonžerono galą taip pat klaustukas.
Nesutvarkęs lonžerono, nelabai galiu daug ką daryti ir su balkio tvirtinimu.
Taip pat klausimas ką daryti su tuo 5 mm pakėlimu. Tiesinant lonžeroną gali būti jog jis atsistatys atgal. Kolkas realiausiai atrodo dalį jo (nuo lenkto galo iki praktiškai tvirtinimo taško išimti ir gamintis naujai, prieš tai kažkaip dar papildomai susitvirtinant visas skardas, esančias aplinkui.
Žodžiu, esu gerokai užstrigęs šioje vietoje
Apatinę jo dalį kaip ir aptvarkiau, vietą, kur tvirtinasi važiuoklė paliksiu, keisiu tik viršų. Visa kita iki praktiškai pat spyruoklės lizdo teks irgi gaminti naujai. Kaip ištiesinti lonžerono galą taip pat klaustukas.
Nesutvarkęs lonžerono, nelabai galiu daug ką daryti ir su balkio tvirtinimu.
Taip pat klausimas ką daryti su tuo 5 mm pakėlimu. Tiesinant lonžeroną gali būti jog jis atsistatys atgal. Kolkas realiausiai atrodo dalį jo (nuo lenkto galo iki praktiškai tvirtinimo taško išimti ir gamintis naujai, prieš tai kažkaip dar papildomai susitvirtinant visas skardas, esančias aplinkui.
Žodžiu, esu gerokai užstrigęs šioje vietoje
-
- Forumietis
- Pranešimai: 604
- Užsiregistravo: 16 Rgs 2004, 18:29
- Miestas: Šiauliai
Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m
Reiktų ant stendo pradžiai išstatyti visus pagrindinius tvirtinimo taškus. Jei turite kėbulo geometrijos matmenis.